Haags en ik vermaken ons primaquote:Op zaterdag 30 september 2017 20:11 schreef Jojoortje het volgende:
Zijn er nog interessante wedstrijden op vanavond?
Zolang PSV niet voor staat blijf ik die kijken.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:11 schreef Jojoortje het volgende:
Zijn er nog interessante wedstrijden op vanavond?
In Breda zal het waarschijnlijk minder gezellig zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:11 schreef Typisch het volgende:
Hup Willem 2goden
Als ze winnen wordt het gezellig in de stad.![]()
Terwijl het normaal prima vertoeven is daar.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Breda zal het waarschijnlijk minder gezellig zijn.
Zit die bij ADO tegenwoordig? Prima speler voor dat niveau.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:12 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop nog op een goaltje voor Falkenburg
Ja, kwam net voor de deadline transfervrij binnen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit die bij ADO tegenwoordig? Prima speler voor dat niveau.
Werd liefdevol begroet door het nac publiek ook.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit die bij ADO tegenwoordig? Prima speler voor dat niveau.
Al drie mooie kansen net gemist en dan scoort hij uit zo'n lelijke frommelbal. Nou ja, ze tellen ook hè.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:15 schreef Joosie200 het volgende:
Nijland zorgt voor de 1-1, netjes binnengetikt in tweede instantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |