Volgende wedstrijden: Chelsea (t) en Newcastle (u)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende wedstrijden: Chelsea (t) en Newcastle (u)
(lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga naar Leeds - MiddlesbroughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
(lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2017 18:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]Zij squat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
(lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar slaat dit op achterlijke lafaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke GGMMquote:Op zaterdag 30 september 2017 18:19 schreef vincenzo78 het volgende:
Het is spannend bij het volleybal 8-6 in de vijfde set.
Jammer dat ze geen tattoo’s hebben.Zonder wrijving geen glans![]()
Dat is niet strafbaar.quote:Op zaterdag 30 september 2017 18:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga naar Leeds - Middlesbrough![]()
watskeburt?quote:Op zaterdag 30 september 2017 18:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
waar slaat dit op achterlijke lafaard![]()
EN?!quote:Op zaterdag 30 september 2017 18:32 schreef vincenzo78 het volgende:
Vrouwen dubbel 4 wereldkampioen voor Polen en de Britten. Grandioos!![]()
Ziet er leuk uit, jammer dat ik niet meer gamequote:Op zaterdag 30 september 2017 18:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit gaat echt zo belachelijk vet worden.
Oh.![]()
Ik ook zelden.quote:Op zaterdag 30 september 2017 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, jammer dat ik niet meer game
Deel 1 was één van de beste games ooit, dus deze ga ik sowieso meepakken.
Meestal koop ik een console voor 1 game en raak ik het na uitspelen nooit meer aan.![]()
![]()
Er zijn toch wel meer spellen die je dan aanspreken tochquote:Op zaterdag 30 september 2017 18:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook zelden.
Deel 1 was één van de beste games ooit, dus deze ga ik sowieso meepakken.
Meestal koop ik een console voor 1 game en raak ik het na uitspelen nooit meer aan.Oh.![]()
Niet genoeg. Ik heb nog niet eens een PS4 of Xbox one.quote:Op zaterdag 30 september 2017 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meer spellen die je dan aanspreken toch
Laatste game die ik heb gedaan was de nieuwe Zelda. Console gekocht met de game en in relatief korte tijd grijs gespeeld. Na uitspelen nooit meer aangeraakt.![]()
![]()
Mijn laatste console was de PS2, verder vind ik de PC prima om te gamen (alleen nu heb ik een mindere videokaartquote:Op zaterdag 30 september 2017 18:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet genoeg. Ik heb nog niet eens een PS4 of Xbox one.
Laatste game die ik heb gedaan was de nieuwe Zelda. Console gekocht met de game en in relatief korte tijd grijs gespeeld. Na uitspelen nooit meer aangeraakt.)
Oh.![]()
Ik las eerder vanmiddag dat Stijn zich verdiept in de belastingen voor zijn toekomst.. Ik vind het leuk voor die jongen dat hij van zijn hobby zijn beroep aan 't maken is..quote:![]()
Dat was echt heel nasty.. Wees maar blij dat ik dit niet geTR'ed heb..quote:Op zaterdag 30 september 2017 19:02 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ff in de herhaling. Was de verkeerde pic.![]()
Ik wilde hem eerst posten, maar bij nader inzien dacht ik: dit gaat te ver.quote:Op zaterdag 30 september 2017 19:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat was echt heel nasty.. Wees maar blij dat ik dit niet geTR'ed heb..
Maar de ouwe link zat nog onder de plakknop.![]()
Heb vorige week megahard (weer) gelachen om white chicks.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:23 schreef Typisch het volgende:
Ik wil zo een filmpje checken met mijn chick.
Iemand suggesties?
Noot noot.![]()
Gefeliciteerd, moatie.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANoot noot.![]()
Sex in the city 2.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:23 schreef Typisch het volgende:
Ik wil zo een filmpje checken met mijn chick.
Iemand suggesties?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: