Nagenoeg elke dag hetzelfde*quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Snap niet dat je elke dag zelfde eet
Jij bent aan het klussen, eikel..quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:07 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik heb geen om te koken, maar het wordt waarschijnlijk nasi met kip.
buenoquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Lekker man! Hoe is het met je Spaans?
Ik kijk via vpn soms nog wat foxsports wedstrijdenquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen hebben ze om 12u de wedstrijd bij Sociedad. Dat wordt combineren met AZ-Feyenoord.
We moeten ook nog eten hier chef.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:08 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij bent aan het klussen, eikel..
Aubaquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn Spaans is niet al te best.
Goed man. Ik versta het redelijk goed, maar vaak woorden zoeken.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
bueno
Laatst wat lenzen gehaald, geen woord engels gebruikt
Op Ajax na geef ik meestal buitenlandse wedstrijden voorrang.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kijk via vpn soms nog wat foxsports wedstrijden
Dat was een aantal jaar geleden wel anders, Stijn.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Ajax na geef ik meestal buitenlandse wedstrijden voorrang.
Dit vind ik geen verrassend statement.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn Spaans is niet al te best.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dit vind ik geen verrassend statement.
Ik ben dan ook pas 19. Verstand komt met de jaren.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat was een aantal jaar geleden wel anders, Stijn.
Ja vaak van die oudjes die tegen je lullen, maar ze zijn wel vriendelijk.. maar dat schijnt alleen in andalusie zo te zijnquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:13 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Goed man. Ik versta het redelijk goed, maar vaak woorden zoeken.
Probleem is vaak dat die Spanjaarden denken dat ik een van hen ben dus beginnen vaak te lullen alsof ik de buurman ben.
Sevillaquote:
Weet ik maandag pas, ze zijn hier zoooo traag met alles..quote:
Dat is zo.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook pas 19. Verstand komt met de jaren.
Ik wil voortaan met u worden aangesproken, Stijn.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook pas 19. Verstand komt met de jaren.
Dan ga verdomme naar die brievenbus, luie big..quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
We moeten ook nog eten hier chef.
Moet nu toch ff wachten, want ik heb al het voorwerk al gedaan.
Biertje doen bij Oneil's. Prima tent. Daar vlogen wat stoelen in de rondte toen we er met Feyenoord warenquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja vaak van die oudjes die tegen je lullen, maar ze zijn wel vriendelijk.. maar dat schijnt alleen in andalusie zo te zijn
[..]
Sevilla
[..]
Weet ik maandag pas, ze zijn hier zoooo traag met alles..
Dus tot nu toe elke dag feest
het zal ook nietquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Biertje doen bij Oneil's. Prima tent. Daar vlogen wat stoelen in de rondte toen we er met Feyenoord waren
In regio Valencia vergelijkbare ervaringen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja vaak van die oudjes die tegen je lullen, maar ze zijn wel vriendelijk.. maar dat schijnt alleen in andalusie zo te zijn.
Feyenoordquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Biertje doen bij Oneil's. Prima tent. Daar vlogen wat stoelen in de rondte toen we er met Feyenoord waren
ik kan niet wachten op manchester - feyenoordquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik prima..quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ik kan niet wachten op manchester - feyenoord
Prima. Nu in het tweede jaar verzinnen ze wel dingen om je ook thuis aan het werk te houden voor studiepuntjes. Project moet nog een beetje losbarsten. Heb maar 3daagse schoolweken en dus vier dagen weekend.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:16 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat is zo.
Hoe gaat je studie, makker?
18:00 chef. We hebben hier ook van die luie bezorgers. Het is niet allemaal zo pünktlich.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan ga verdomme naar die brievenbus, luie big..
Kun je mooi op voor een bijbaan!quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prima. Nu in het tweede jaar verzinnen ze wel dingen om je ook thuis aan het werk te houden voor studiepuntjes. Project moet nog een beetje losbarsten. Heb maar 3daagse schoolweken en dus vier dagen weekend.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ik kan niet wachten op manchester - feyenoord
Wat een leven, maatje. Weet je al welke kant je op wil qua werkquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prima. Nu in het tweede jaar verzinnen ze wel dingen om je ook thuis aan het werk te houden voor studiepuntjes. Project moet nog een beetje losbarsten. Heb maar 3daagse schoolweken en dus vier dagen weekend.
oekraine wordt ook lachenquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet
Zin in. Leeds is verschoven naar zondag, dus dat wordt ook genot
Dit zou al reden genoeg zijn om niet in aanmerking te komen voor een modschap.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godverdomme..quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
18:00 chef. We hebben hier ook van die luie bezorgers. Het is niet allemaal zo pünktlich.
Vertel me meer? Want deze opmerking had jij ook kunnen maken. Bijzonder treurig dat je hiermee insinueert dat ik bij dit soort wanstaltig gedrag aanwezig zou zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dit zou al reden genoeg zijn om niet in aanmerking te komen voor een modschap.
Wat kost zo’n reisje nou?quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet
Zin in. Leeds is verschoven naar zondag, dus dat wordt ook genot
Klopt.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Manchester is wel een verschrikkelijk lelijke stad.
Ik ben nu voor een retourtje en airbnb iets van 230 euro kwijt ofzo. En dan komt daar nog zuipen + eten bij, en mijn kaart die wel 40/45 euro zal kosten.quote:
Er zit wel een fantastische American style diner voor je ontbijt.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben nu voor een retourtje en airbnb iets van 230 euro kwijt ofzo. En dan komt daar nog zuipen + eten bij, en mijn kaart die wel 40/45 euro zal kosten.
Het leven was veel goedkoper toen Feyenoord nog gewoon 10e eindigde elk jaarquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben nu voor een retourtje en airbnb iets van 230 euro kwijt ofzo. En dan komt daar nog zuipen + eten bij, en mijn kaart die wel 40/45 euro zal kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |