Mijn pensioen komt in zicht.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:53 schreef Koen66 het volgende:
ik ben blij met mensen als Mo_Muffin en Piet_Piraat, dan ben ik tenminste niet de oudste
Ik doe ook maar watquote:
wij zijn jong van geestquote:
Ja maar mijn hele comedyfolder is kaput.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Muis zou het graag vrolijk zien.
ik moet nog 17 jaar ben ik bangquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn pensioen komt in zicht.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar mijn hele comedyfolder is kaput.
dit is dan ook mijn hardcore/dance folderquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Tot op heden doet ie het prima hoor. Gewoon even een bonk geven, dan blijft ie het doen.
JMquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:57 schreef Koen66 het volgende:
wie is hier de echte senior? JM of Piet?
Ik denk dat ik dat benquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:57 schreef Koen66 het volgende:
wie is hier de echte senior? JM of Piet?
truste kerelquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Dames en heren, ik ga slapen en plassen. Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde.
Bedankt knokkels voor de deuntjes en verhalen![]()
Bedankt aan alle anderen voor het posten![]()
Lucky, mooi dat je hier was/bent. Veel sterkte de komende tijd en we voelen met je mee.
Never forget. Muis
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Dames en heren, ik ga slapen en plassen. Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde.
Lucky, mooi dat je hier was/bent. Veel sterkte de komende tijd en we voelen met je mee.
Never forget. Muis
Jij ook bedankt en welterustenquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Never forget. Muis
jij bent ouder dan Mo ?quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dan Piet en dan ik vermoed ik ...
ik versla Piet op het aantal kleinkinderenquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dan Piet en dan ik vermoed ik ...
Pit ze.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Never forget. Muis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |