Je hebt het maar drukquote:
Jonathan.quote:
Moet hem later nog in mijn TOP-100 toevoegen.quote:
Checkquote:Op vrijdag 29 september 2017 13:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet hem later nog in mijn TOP-100 toevoegen.
Onweer? dat zeg ik niet regen kijhardquote:Op vrijdag 29 september 2017 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde wel wat regen, maar onweer? niets gemerkt ... zit ook gezellig binnen
Ah OK... maar het was er blijkbaar wel ...quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Onweer? dat zeg ik niet regen kijhard
Zag het net nog boven Noordquote:Op vrijdag 29 september 2017 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK... maar het was er blijkbaar wel ...
Wat was er gebeurd ?quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:44 schreef chufi het volgende:
Piet heeft zn wachtwoord ook weer teruggevonden
Jeetje wat triest, net getrouwd.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:30 schreef chufi het volgende:
Kut Mary Mouse is niet meer![]()
Sterkte voor Lucky en de andere nabestaanden...
Meer bier hoorde ik
Ja dat las ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook.
Denk dat dat met opzet was ivm nalatenschap en Lucky.
Het was gisteren wel een mooie afscheidsshow op R49/Raar soms fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zaterdag 30 september 2017 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook.
Denk dat dat met opzet was ivm nalatenschap en Lucky.dat klinkt wel erg berekend... het plan was om samen een huis in het oosten van het land te kopen en daarom was trouwen handigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik geloof in de ware liefde
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
OK dat wist ik weer niet, maar aan ware liefde heb ik ook nooit getwijfeld.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:12 schreef just me het volgende:
[..]
dat klinkt wel erg berekend... het plan was om samen een huis in het oosten van het land te kopen en daarom was trouwen handiger
ik geloof in de ware liefde
absoluut en jammer dat het er nooit van gekomen is dat jullie samen een ontbijtje gingen doenquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:24 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dat wist ik weer niet, maar aan ware liefde heb ik ook nooit getwijfeld.
Het blijft een gemis van een mooi mens
Ja helaas is het er niet meer van gekomen...quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:28 schreef just me het volgende:
[..]
absoluut en jammer dat het er nooit van gekomen is dat jullie samen een ontbijtje gingen doen
Laten we het op de omstandigheden houden...quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:52 schreef drakin het volgende:
Maar waarom zolang uitgesteld dat ontbijtje
wanneer zou je dan?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we het op de omstandigheden houden...
was het nog in de pré Lucky tijd bedoel ik. Want dan was het wel een hele lange uitstel geweest.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet meer uit ... Het zal er nooit meer van komen en das jammer
Heb dr ontmoet in de pre Lucky tijd . maar toen was ze ook al ziek.. daarna ging het slechter maar ooit nog een keer afgesproken op een ochtend, maar dat ging mis... Dus dat moest nog een keer goedgemaakt worden .. Maar helaasquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:29 schreef drakin het volgende:
[..]
was het nog in de pré Lucky tijd bedoel ik. Want dan was het wel een hele lange uitstel geweest.
jammer dat het zo ging, had een leuk ontbijtje kunnen zijn, maar het liep dus anders.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb dr ontmoet in de pre Lucky tijd . maar toen was ze ook al ziek.. daarna ging het slechter maar ooit nog een keer afgesproken op een ochtend, maar dat ging mis... Dus dat moest nog een keer goedgemaakt worden .. Maar helaas
daar had je dan ook geen taart gehad.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet naar L ben gegaan dan voor die taart
Ik heb het afgelopen nacht geprobeerd, maar is me niet gelukt..Eind van de ochtend toch nog een kleine 3 uurtjes ingehaald..quote:
Wat is fan, deze maakten wel fijne muziek, luisterde er graag naar.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:43 schreef chufi het volgende:
Niet dat ik een fan was , maar ze vallen wel bij bosjes de laatste jaren ...
Paul de Leeuw had het tijdens de DWDD over een Mick Jagger van 98....quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat is fan, deze maakten wel fijne muziek, luisterde er graag naar.
Wel jammer, want 66 is toch nog te jong. Zelfs David Bowie werd ouder.
Daar heb ik nou helemaal niks meequote:Op maandag 2 oktober 2017 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Paul de Leeuw had het tijdens de DWDD over een Mick Jagger van 98....
Denk dat die binnen een aantal jaren ook niet meer in de media zullen zijn te volgen... tanende populariteitquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar heb ik nou helemaal niks mee
alle drie niet
Helaas is de ander weer stijgendquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat die binnen een aantal jaren ook niet meer in de media zullen zijn te volgen... tanende populariteit
quote:
Hallo Hansiequote:
vroegah was humbeirtooo nog wel aardig om te zienquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:11 schreef chufi het volgende:
Nadat Hoemberto bij MAthijs langs is geweest?
Die lang durende programmas die dan proberen leuke social media te volgen is niet meer bij de tijd want online gaat het tig keer sneller.. Je ziet ook steeds vaker dezelfde gasten verschijnen in allerlei programmas die dus dan 3 keer hetzelfde vertellen ala PR de Vries bv...quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:24 schreef drakin het volgende:
[..]
vroegah was humbeirtooo nog wel aardig om te zien
Dat wisten we helaas alquote:
Ik was er als eerste bij maar had hier niet meegelezen.quote:
En lieve Noor ?quote:
Ik ken hem nog van 30 jaar geleden bij Sonja aan tafel. Was het al een kwalleballetje.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:24 schreef drakin het volgende:
[..]
vroegah was humbeirtooo nog wel aardig om te zien
Draakje was je voor..quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was er als eerste bij maar had hier niet meegelezen.
Zie mijn topic in KLBquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:43 schreef chufi het volgende:
Niet dat ik een fan was , maar ze vallen wel bij bosjes de laatste jaren ...
? Noor.. Dick Passchiers sidekick was het vroeger...quote:
Weet ik. 'Lieve Noor, hoe staan we er voor?' was bij Ted de Braak.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
? Noor.. Dick Passchiers sidekick was het vroeger...
https://nl.wikipedia.org/wiki/Judith_Bosch
Pff dat was welk programma..?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ik. 'Lieve Noor, hoe staan we er voor?' was bij Ted de Braak.
Geen idee meer. Krijn en van Pesch zaten bij Tweekamp. Toch ook met Paschier ?quote:
En Paul de Leeuw kwam kijken in AVROs Sterrenslagquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee meer. Krijn en van Pesch zaten bij Tweekamp. Toch ook met Paschier ?
Erica Terpstra ook.
Meneer van Heeeeeumen. Maar eerst debuteerde hij bij Sonja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
En Paul de Leeuw kwam kijken in AVROs Sterrenslag
jaja las hetquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meneer van Heeeeeumen. Maar eerst debuteerde hij bij Sonja.
Waar hou je je voorraad.. Is dat ergens een remote store ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:25 schreef drakin het volgende:
Zo weer even een mooie bestelling opgenomen, en dat terwijl nog niet eens alles voorradig is.
overal en nergens, ik heb 4 kasten met spullen in mijn bedrijfsdeel van het huis staan en nog eens zoiets op een slaapkamer boven + daar een aantal bakken met spullen. En 1 enorme doos waar alle sjaals, sarongs, vlindersjaals, mandalakleden inzitten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar hou je je voorraad.. Is dat ergens een remote store ?
Dus je woont in je webshop om kort en krachtig mee in huis te vallenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:50 schreef drakin het volgende:
O en in mijn woonkamer ook nog hier en daar wat, maar bezig het op orde te krijgen zodat de woonkamer wer en beetje leefbaar wordt en ik kan knutselen aan de eettafel.
Die is hier overal!quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je woont in je webshop om kort en krachtig mee in huis te vallen
Trustenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:54 schreef drakin het volgende:
Ik ga slapen 0 webshop in mijn slaapkamer![]()
Ook geen bedrijfsdeel daar, behalve als ikmijn mobiel aanzet.
Soury was er ook evenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:15 schreef tonja het volgende:
Vanavond om 8 uur weer tekenen op http://tonja-tekenshow.tk
Nog steeds.... Dat is toch al sinds mensen heugenis.. of was het eerst Terschelling en late Vlieland?quote:
Ze hebben wel eens pauze tussendoor gehad, en die f16 dingen waren er niet sinds mensenheugenis, ooit vloog de mensch nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog steeds.... Dat is toch al sinds mensen heugenis.. of was het eerst Terschelling en late Vlieland?
Waar heb je het overquote:
Tom Tom Petty.quote:
Klopt.quote:
Zeker. Maar goed. De New York Times, Chicago Tribune en Frankfurter Algemeine trokken ook het boetekleed aan.quote:
Nou, er is tenminste iemand die er net zo over denkt als ik, dacht even dat ik de enige was.quote:Waar zo'n beetje heel Nederland zondagochtend op de banken stond na de sensationele overwinning van Max Verstappen in de Grand Prix van Maleisië, kon het voetbalanalist Johan Derksen allemaal niet bekoren. "Max Verstappen interesseert me helemaal niets."
Maar ik kén Johan... Maar dat was volgens mij al wel bekend..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 03:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, er is tenminste iemand die er net zo over denkt als ik, dacht even dat ik de enige was.
Ik gun het die knul van harte hoor, maar dat betekent verder niet dat het mij ook raakt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 03:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik kén Johan... Maar dat was volgens mij al wel bekend..
Luide wekker nu al bezig?quote:
Hoe zit dat nou? Je contract is niet verlengd maar je bent wel aan het werk. Dat is toch vreselijk demotiverend, ik weet er alles van. Maanden de kantjes eraf gelopen. Niet als ik mijn collega's er meer werk mee zou bezorgen. Maar ik was in de dagdienst hard aan het solliciteren en dus thuisquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:04 schreef chufi het volgende:
Misschien woont mijn dochter straks opeens niet meer in Spanje...
Begin september kreeg ik te horen net voor 3 weken vakantie dat mn contract niet per 1 november verlengd zou worden.. Afgelopen maandag zou ik weer naar mn werk moeten , maar voelde me niet genoeg gemotiveerd om die kant op te gaan dus heb ik me ziek gemeld.. Misschien dat ik volgende week een poging waag, verder heb ik nog recht op 5 vakantie dagen dus die wil ik sws opnemen aan het eind van de maand. Ik kijk wel rond, maar nog niets gezien..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou? Je contract is niet verlengd maar je bent wel aan het werk. Dat is toch vreselijk demotiverend, ik weet er alles van. Maanden de kantjes eraf gelopen. Niet als ik mijn collega's er meer werk mee zou bezorgen. Maar ik was in de dagdienst hard aan het solliciteren en dus thuis
Ja ik snap niet dat de werkgever dat niet ziet. Zeg dan per 1 november is het over maar we betalen je nog. Blijf thuis.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Begin september kreeg ik te horen net voor 3 weken vakantie dat mn contract niet per 1 november verlengd zou worden.. Afgelopen maandag zou ik weer naar mn werk moeten , maar voelde me niet genoeg gemotiveerd om die kant op te gaan dus heb ik me ziek gemeld.. Misschien dat ik volgende week een poging waag, verder heb ik nog recht op 5 vakantie dagen dus die wil ik sws opnemen aan het eind van de maand. Ik kijk wel rond, maar nog niets gezien..
Ik zie wel .. wel aangegeven gisteren dat ik deze week iig niet meer kom.. Niets meer terug gehoord.. Misschien dat ze het zich wel realiserenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik snap niet dat de werkgever dat niet ziet. Zeg dan per 1 november is het over maar we betalen je nog. Blijf thuis.
Ik moest nog een maand of 6 omdat ze het niet wisten. En tja nogmaals ik deed de avonddienst omdat je dan alleen zit. Voor de rest zat ik aan de koffiequote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie wel .. wel aangegeven gisteren dat ik deze week iig niet meer kom.. Niets meer terug gehoord.. Misschien dat ze het zich wel realiseren
Ja maar jij had een vast contract ik heb een jaar contract .. Ligt iets anders denk ik. Ik ga proberen me er niet al te druk meer om te maken en dan zien we wel hoe het aflooptquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest nog een maand of 6 omdat ze het niet wisten. En tja nogmaals ik deed de avonddienst omdat je dan alleen zit. Voor de rest zat ik aan de koffie
Beterquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar jij had een vast contract ik heb een jaar contract .. Ligt iets anders denk ik. Ik ga proberen me er niet al te druk meer om te maken en dan zien we wel hoe het afloopt
Is dat die XXXLquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter![]()
Ik heb weer eens de HEMA hotdogs gehaald
Nee gewoon een pakket met worstjes broodjes en saus.quote:
Ik kende ze niet, maar zag hetquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee gewoon een pakket met worstjes broodjes en saus.
Zwaait terugquote:
Mijn broer woonde in Groeneveen, in precies zo'n hoek waar het vliegtuig in Groeneveen/Kruitdinges inboorde, maar was vlak voor de Ramp naar de pijp gegaan, hij ging dagelijks de pijp uit maar gelukkig niet in de Bijlmer.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:33 schreef chufi het volgende:
Maar goed Bijlmerramp herdenking.... 25 jaar jubileum.... Ik reed in de trein er net onderdoor... En was s'maandags in ZO bij de ABN Amro.. vlak om de hoek... het was te ruiken..
Ik reed net ter hoogte van Weesp of zo met de trein terug uit het Noorden.. Dus het vliegtuig vloog er overheenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:37 schreef drakin het volgende:
En waar gaat er een trein onderdoor? Ik kende daar alleen een metro, maar die ging toch nergens onder maar bovendoor
Ut Grun?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik reed net ter hoogte van Weesp of zo met de trein terug uit het Noorden.. Dus het vliegtuig vloog er overheen
Ik zat met vrienden die zondagavond. Ik had het over vliegangst. Complete BS dus. Ik heb ze toch even gebeld toen ik thuis was. Joh zet de tv eens aanquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:33 schreef chufi het volgende:
Maar goed Bijlmerramp herdenking.... 25 jaar jubileum.... Ik reed in de trein er net onderdoor... En was s'maandags in ZO bij de ABN Amro.. vlak om de hoek... het was te ruiken..
Maar Assen is geenGrunquote:
Met de Bus ut provincie Grunn of gebracht door mn pa .. dat week niet meer.quote:
Baby is je dochter?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Met de Bus ut provincie Grunn of gebracht door mn pa .. dat week niet meer.
DEnk het laatste want met een baby van 2.5 jaar ...
Wanneer? Ik ben heel even buiten geweest.quote:
tussen 3 & 5quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Wanneer? Ik ben heel even buiten geweest.
Pakjes ophalen en bezorgen
Was ik aan het werk, dus binnenquote:
ik zwaaide toch?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:24 schreef drakin het volgende:
Maar wat was je kort hier, volgende keer kom je maar even hoi zeggen, of zwaaien
Maar ik zag je te laatquote:
Ik zat thuis in de woonkamer met vrouw en zoon van 9 mndn.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:19 schreef sacha het volgende:
met de Bijlmer dinges zat ik in Utrčg, bij mijn vorige exgenoot, ajax samenvatting op tv gekeken daarna kwam Gijs Wanders opeens in beeld
#oma vertelt
yepquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:28 schreef drakin het volgende:
17.00 was ik heen en weer aan het racen, zat je toen in de trein naar Harns?
Was je wel 2 minuten bij me vandaanquote:
dan komt het wel héél dichtbijquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Was je wel 2 minuten bij me vandaan
Jij woont achter het station toch?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Was je wel 2 minuten bij me vandaan
Belachelijk, en zit je me te stalkenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:44 schreef sig000 het volgende:
Soury in V&A is wel amusement. V&A / [TK] Mini Nintendo
Ding is toch al verkocht zeurmuts.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Belachelijk, en zit je me te stalken
Ja aan een foksterquote:
Ervaring mee?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:50 schreef sig000 het volgende:
En een adver in V&A zetten is vragen om boel zeikers in je topic.
Daarom zet ik dat ding ook op fok. Op marktplaats had ik er meer uit kunnen halen maar dat gezeik en fake geld en belazeren. Ik koos hier voor en de mensen die reageerden op hun fok verleden checkenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik had 'm zo van je overgenomen voor kleinzoon, die heeft de nieuwere al uitgespeeld.
Ik heb mijn bank via dat topic gekocht en daar ben ik ziels blij meequote:
Ik had geen idééquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:50 schreef sig000 het volgende:
En een adver in V&A zetten is vragen om boel zeikers in je topic.
Ik heb geen kloon en dan is dat niet zo handig, want dan ben je een uur pas een userquote:
Ik vis gewoon een oude uit de klonenbak.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen kloon en dan is dat niet zo handig, want dan ben je een uur pas een user
Koffie gehad hier?quote:
Fijn hequote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:35 schreef sacha het volgende:
even naar Leeuwarden, heen & weer, 9 uur onderweg
Is goed!quote:
En het winkelen niet vergeten, neem wel een grote koffer mee voor alles danquote:
ik heb een mandje op mijn rollatorquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:55 schreef drakin het volgende:
[..]
En het winkelen niet vergeten, neem wel een grote koffer mee voor alles dan
quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:53 schreef sacha het volgende:
kom ik thuis met een tas vol sokken, onderbroeken, shirts, schriften, pennen en computer shit voor Aap, zegt ie na het uitgepakt te hebben; 'heb je ook nog iets voor mij meegenomen?'
Jij toch? Ik ben nog veel te wakkerquote:
Ik zeg dat ik op tijd naar bed ga.. Ja wanneer is het op tijd.. tis inmiddels bijna 2 uur dus relatief gezien is het alweeer veels te laatquote:Op donderdag 5 oktober 2017 01:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij toch? Ik ben nog veel te wakker
Nog even ziek blijven tot 1 novemberquote:Op donderdag 5 oktober 2017 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor .. Ik ben nog wakker en werk morgen niet want ik ben ziek
25 oct is OKquote:Op donderdag 5 oktober 2017 02:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog even ziek blijven tot 1 november
Dat is om eerlijk te zijn hun probleem. Ik gedraag me niet as a bastard naar onze providers.. en nog wat andere verwijten die ik kreeg,..quote:
Maar als je tot 25 oktober ziek blijft kun je net zo goed even een paar dagen langerquote:Op donderdag 5 oktober 2017 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is om eerlijk te zijn hun probleem. Ik gedraag me niet as a bastard naar onze providers.. en nog wat andere verwijten die ik kreeg,..
Ja dat wel .. idd dan geef ik toe.. maar ik heb nog spullen in te leveren en zo. Moet sowieso nog langs..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 02:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar als je tot 25 oktober ziek blijft kun je net zo goed even een paar dagen langer
kan ook na 1 november, gewoon even domme series kijken met een dekentje op de bank en je boodschappen laten bezorgen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat wel .. idd dan geef ik toe.. maar ik heb nog spullen in te leveren en zo. Moet sowieso nog langs..
Nah ik vind wel dat ik nog even langs moet gaan...quote:Op donderdag 5 oktober 2017 02:13 schreef drakin het volgende:
[..]
kan ook na 1 november, gewoon even domme series kijken met een dekentje op de bank en je boodschappen laten bezorgen.
ok dan, ik denk nog even een serie op te zetten nuquote:Op donderdag 5 oktober 2017 02:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah ik vind wel dat ik nog even langs moet gaan...
Iets anders dan ik kijk neem ik aan.. Maar deze is bijna op zn endquote:Op donderdag 5 oktober 2017 02:16 schreef drakin het volgende:
[..]
ok dan, ik denk nog even een serie op te zetten nu
Goeiemiddag. Hier is het weer rustig.quote:
Luisteren.quote:
Kon de film niet vinden die ik wilde zien, en ook geen leuke serie waar ik aan kon beginnen of verder kijken.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets anders dan ik kijk neem ik aan.. Maar deze is bijna op zn end
O verdrie, weer gemistquote:
Ik heb geluk gehad.. Had een balkonraam op een kier staan en die was opengeklapt.. Voor hetzelfde geld was is kapot geslagenquote:
Ja kan raar gaan, ik kwam eens thuis in of na een storm en was ook mijn raam vergeten dicht te doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 14:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geluk gehad.. Had een balkonraam op een kier staan en die was opengeklapt.. Voor hetzelfde geld was is kapot geslagen
Jij blij, zij minderquote:Op donderdag 5 oktober 2017 14:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja kan raar gaan, ik kwam eens thuis in of na een storm en was ook mijn raam vergeten dicht te doen.
Ik parkeer mijn auto en zie het raam op straat liggen, keek meteen naar boven en dacht, huh? Het raam zit er nog gewoon in?
Bleek het raam van buren te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag en morgen pizza.![]()
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik eet een groenteschotelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag en morgen pizza.![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb nog drie flamküchen in de vriezer met aardappel bacon en munster en bacon. Oh jéé keuzens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag en morgen pizza.![]()
Maar ik heb wat te vieren de Maza is weer met vlag en wimpel door de APK. Ja ok een band vervangen. We rijden door
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
In de geveltuin. Ik heb dat ding maar zo goed en kwaad als het ging tegen de gevel aan geduwd. Anders kan je er niet meer behoorlijk langs. Wel jammer er hingen echt trossen druiven aan. Sommige bewoners aten die maar ik zie te veel katten en honden schijtenquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog drie flamküchen in de vriezer met aardappel bacon en munster en bacon. Oh jéé keuzens.
Maar ik heb wat te vieren de Maza is weer met vlag en wimpel door de APK. Ja ok een band vervangen. We rijden door
Het is al jaren een zenuw momentje. Ik heb dat ding echt nodigquote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]Van Harte Soury en wederom een jaar rijplezier
Ja dan kan ik het me goed voorstellen.. Ik had eigenlijk alleen maar leasebakken en dan maakt het je verder niet uitquote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is al jaren een zenuw momentje. Ik heb dat ding echt nodig
Wat een fijne auto is het ook. Echt ze rijden maar door die dingenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan kan ik het me goed voorstellen.. Ik had eigenlijk alleen maar leasebakken en dan maakt het je verder niet uit
Behalve dat ik er wel eens in 1 ben meegereden heb ik er verder geen ervaring meequote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een fijne auto is het ook. Echt ze rijden maar door die dingen
Nou 22 jaar oud nu.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Behalve dat ik er wel eens in 1 ben meegereden heb ik er verder geen ervaring mee
De baby die ooit achterin zat (kind van mijn collega) is 17 en vecht al 10 jaar tegen kanker. Best raar dat de auto langer mee gaat dan zij.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets meer dan de helft van onze leeftijd....
Daaromquote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:23 schreef chufi het volgende:
Oh shit ja dan zie je zoiets in een heel ander perspectief...
Ik weet het niet. Ik heb dat al eerder verteld dat ik googelde op auto's die het minst langs de weg staan qua pech. Daar kwam Mazda uit. Dat ik de auto van mijn collega zijn vrouw kocht was puur toeval. Gewoon bij de Mazda garagequote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:40 schreef chufi het volgende:
Is dat alleen met Mazas of doen andere Jappies het ook gooed door de jaren?
blikje leverpasteiquote:
Diepvries Nasziquote:
Te veel gedoe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |