Waarom in godsnaam?quote:Op vrijdag 29 september 2017 05:40 schreef Hdero het volgende:
Ik heb normaal een volle waterfles op miijn nachtkast staan, vannacht echter was dat dus een fles azijn,
Had het nodig voor voetschimmel (ja, werkt echt) en ivm met een kamerschoonmaak vroeger vandaag waren dingen verplaatst van positie.quote:
quote:
goede grapjes jongensquote:Op vrijdag 29 september 2017 07:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Normaal pis je het. Dus ja.
Onbegrijpelijk. Dat ruik je toch?quote:Op vrijdag 29 september 2017 05:40 schreef Hdero het volgende:
Mijn hele keel brandtIk heb normaal een volle waterfles op miijn nachtkast staan, vannacht echter was dat dus een fles azijn, en in het donker kon ik het niet eens zien. Dus ik reikte zo vanuit mijn bed naar het kastje en pakte daar de azijnfles mee.
En na de slok kon ik ook niet direct een beker voor of de fles met water vinden.
Klacht:azijn gedronken
Geen verschil, anders dan de kleur van de fles. En niet getest, maar komt uit dezelfde buis.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:29 schreef Lenny77 het volgende:
Dus geen kookazijn maar schoonmaak azijn?
quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:29 schreef Lenny77 het volgende:
Dus geen kookazijn maar schoonmaak azijn?
Viel mij ook op. Ik durfde er niks over te schrijven.quote:
Waarom heb je in g*dsvredesnaam azijn op je nachtkastje staan? Welke perverse seksuele dingen doe je daar mee?quote:Op vrijdag 29 september 2017 05:40 schreef Hdero het volgende:
Mijn hele keel brandtIk heb normaal een volle waterfles op miijn nachtkast staan, vannacht echter was dat dus een fles azijn, en in het donker kon ik het niet eens zien. Dus ik reikte zo vanuit mijn bed naar het kastje en pakte daar de azijnfles mee.
En na de slok kon ik ook niet direct een beker voor of de fles met water vinden.
Dit niet wetenquote:Op vrijdag 29 september 2017 12:44 schreef Onaniem het volgende:
[..]
Waarom heb je in g*dsvredesnaam azijn op je nachtkastje staan? Welke perverse seksuele dingen doe je daar mee?
Zoiets ruik je toch voordat je een slok neemt?quote:Op vrijdag 29 september 2017 05:40 schreef Hdero het volgende:
net zoals de kut van je moederquote:Op vrijdag 29 september 2017 08:44 schreef GM78 het volgende:
Je kamer schoonmaken met azijn![]()
Eén dag later ruikt je kamer nog zuur
hmmm om niet te vaak te hoeven bleken?quote:
alleen met schoonmaakazijn danquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
hmmm om niet te vaak te hoeven bleken?
Dit is niet waar.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Geen verschil, anders dan de kleur van de fles. En niet getest, maar komt uit dezelfde buis.
Tenzij er nog een geurtje aan toegevoegd is.
quote:
Probeer het eens met ammoniak.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit is niet waar.
Ten eerste heeft schoonmaakazijn een hoger percentage azijnzuur en ten tweede gooien ze daar ook wel eens methanol door.
Een groot slokje... spreek je jezelf daarmee niet direct tegen?quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Ik durfde er niks over te schrijven.
Maar het is natuurlijk groot slokje of grote slok.
Hoe dan ook, azijn doorslikken is nooit slim.
Ik weet niet hoe het in Nederland is maar hier is de schoonmaakazijn gewoon anders.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Probeer het eens met ammoniak.
Het zat in een fles met een nauwe fleshals en dopje erop, mafkees. Daarbij was het nacht, ik was halfwakker, de kamer was donker, en de handeling van flesje naar mijn mond brengen, groot slokje nemen en doorslikken doe ik instinctief op zo'n moment. De evt.e geur doet dan niet toe, heeft trouwens niet voldornde tijd zich te verspreiden.quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in Nederland is maar hier is de schoonmaakazijn gewoon anders.
Ts is sowieso maar aan het trollen.
Je ruikt van meters afstand dat je azijn vast hebt ipv water.
Jij begint, dan moet je het afmakenquote:Op zaterdag 30 september 2017 14:33 schreef Hdero het volgende:
[..]
Het zat in een fles met een nauwe fleshals en dopje erop, mafkees. Daarbij was het nacht, ik was halfwakker, de kamer was donker, en de handeling van flesje naar mijn mond brengen, groot slokje nemen en doorslikken doe ik instinctief op zo'n moment. De evt.e geur doet dan niet toe, heeft trouwens niet voldornde tijd zich te verspreiden.
Tjees, zo idioot veel uitleg nodig voor een alledaagse onbenulligheid.![]()
Waar gaat het heen met Nederland?
Ik dacht dat de meeste mensen dat uit de OP op konden maken.quote:Op zaterdag 30 september 2017 19:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij begint, dan moet je het afmaken
Denk dat ie bedoeld dat de fles ook leeg had gekund.quote:Op zaterdag 30 september 2017 19:54 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik dacht dat de meeste mensen dat uit de OP op konden maken.
Na de eerste slok heb ik het toch echt door, je keel brandt gelijk namelijk.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:09 schreef Karstman het volgende:
[..]
Denk dat ie bedoeld dat de fles ook leeg had gekund.
Ik denk dat het nog een restje is van mijn jeugdige onschuld.quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:52 schreef Plompzakker het volgende:
Iwanius doet dat dagelijks en die hoor je ook niet klagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |