die heb ik nooit meegemaakt, maar wel over gehoord!quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:30 schreef Rafeiro het volgende:
Naast de muziek maakte ze ook lekkere hamburgers en sauzen trouwens.
Om maar wat te posten.
ik heb geruchten gehoord over een knoflooksaus waarmee je jaren vampieren op afstand kon houdenquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:30 schreef Rafeiro het volgende:
Om maar wat te posten.
de Carpenters ook graagquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Stand By Me... werd vaak bij mij aangevraagd voor Muis en soms ook door Muis......
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb geruchten gehoord over een knoflooksaus waarmee je jaren vampieren op afstand kon houden
quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:08 schreef just me het volgende:
Muis heeft een laptop ondergespuugd met bier tijdens een show van Vout
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
ik heb geruchten gehoord over een knoflooksaus waarmee je jaren vampieren op afstand kon houden
Haar sausjes ja, en ze was als de dood dat men die niet lekker zou vinden, terwijl ze absoluut echt heerlijk waren!quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:30 schreef Rafeiro het volgende:
Om maar wat te posten.
en barbecuesaus waar Calve een puntje aan kan zuigenquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
meneer knokkels had andere dingen te doen vanavond en het hele wekendquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
En waaaaar is meneer knokkels eigenlijk?
volgens mij hadden zij en Lucky meteen een klik wat betreft de culinaire dingenquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Haar sausjes ja, en ze was als de dood dat men die niet lekker zou vinden, terwijl ze absoluut echt heerlijk waren!
Haar culinaire kennis was echt wel belangrijk voor haar.
het was net Hans en Grietje, hij bleef maar lekker kokenquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgens mij hadden zij en Lucky meteen een klik wat betreft de culinaire dingen
Ik zat net te kijken of ik zijn telefoonnummer heb, maar helaas...quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
En waaaaar is meneer knokkels eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |