SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
You sound reasonable...Time to up my medication.
Ik begrijp het.. je geniet in 'stilte'quote:Op donderdag 28 september 2017 23:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet niet zoveel te zeggen bij deze muziek. Ik laat het over me heen komen
quote:Op donderdag 28 september 2017 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik begrijp het.. je geniet in 'stilte'
Wie, ik? Sorryquote:Op donderdag 28 september 2017 23:26 schreef Rafeiro het volgende:
Komt ze ineens weer online waardoor ik TT moest verzinnen
Haha, Herrie Mens zijn programma is ook weer begonnen.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Wie, ik? Sorry![]()
Ik was niet verder gekomen qua TT dan "Herrie voor het slapen gaan"
Nu heb ik hierna nog een half uurtje nodig om weer tot rust te komen. Voor 23.00 was je muziek me zo lekker al richting bed aan het sturen...quote:Op donderdag 28 september 2017 23:28 schreef peaceman het volgende:
hierna nog 1 plaatje.. met een toepasselijke titel (heb er maar 2 minuutjes bijgeplust)
was het slaapverwekkend?quote:Op donderdag 28 september 2017 23:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu heb ik hierna nog een half uurtje nodig om weer tot rust te komen. Voor 23.00 was je muziek me zo lekker al richting bed aan het sturen...
Ontspannend zou ik het willen noemen. Oh, en The xx - Shelter mag je vaker draaienquote:
de kans is groter dat ik dan andere nummers van ze ga draaienquote:Op donderdag 28 september 2017 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ontspannend zou ik het willen noemen. Oh, en The xx - Shelter mag je vaker draaien
Gup wil mij wel helpen met ontspannen.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:32 schreef Rafeiro het volgende:
Strangers in the night, spannend nu.
En nu beginnen je heupen weer te swingenquote:Op donderdag 28 september 2017 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Gup wil mij wel helpen met ontspannen.
Ik ben altijd de laatste die naar bed gaat hier en ik check ook altijd even alle sloten. Is maar goed ook, want wij hebben een voordeur met klink, die ik pas op slot doe als ik naar bed gaat. Op dit moment kan iedereen nog gewoon bij ons binnenlopen.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:33 schreef Rafeiro het volgende:
Zo de sloten even extra checken, heb geen zin in vreemdelingen aan de deur. Zwarte Piet moet nog even geduld hebben,
Wat was het adres ook al weer?quote:Op donderdag 28 september 2017 23:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben altijd de laatste die naar bed gaat hier en ik check ook altijd even alle sloten. Is maar goed ook, want wij hebben een voordeur met klink, die ik pas op slot doe als ik naar bed gaat. Op dit moment kan iedereen nog gewoon bij ons binnenlopen.
Je bent welkom hoorquote:Op donderdag 28 september 2017 23:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wat was het adres ook al weer?
Probeer ik eens te trollen doet ze liefquote:
Gaat vast goed komen. Ik ga afsluiten en ook richting mijn bed. Morgen weer vroeg op, helaas.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Probeer ik eens te trollen doet ze lief
* Rafeiro must work on that.
Welterustenquote:Op donderdag 28 september 2017 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Gaat vast goed komen. Ik ga afsluiten en ook richting mijn bed. Morgen weer vroeg op, helaas.
Welterusten
Meur ze!quote:Op vrijdag 29 september 2017 00:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed punt, ik zoek m'n slaapzak maar op dan
Lekker, dank !quote:Op vrijdag 29 september 2017 09:53 schreef Melting het volgende:
En omdat het vrijdag is; vandaag weer iets lekkers bij de koffie.
Vandaag Kniepertie:
[ afbeelding ]
Tast toe... er is genoeg.
Ga eens werken jijquote:
Ik poets, luister r49, ik app met lucky en nu aan de koffie !quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 09:53 schreef Melting het volgende:
Vandaag Kniepertie:
[ afbeelding ]
Nomz!quote:Op vrijdag 29 september 2017 09:53 schreef Melting het volgende:
Vandaag Kniepertie:
[ afbeelding ]
Knieperties, hoop ik... - anders is er maar éénquote:Op vrijdag 29 september 2017 09:53 schreef Melting het volgende:
Vandaag Kniepertie:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 september 2017 09:53 schreef Melting het volgende:
Vandaag Kniepertie:
[ afbeelding ]
de horrorquote:Op vrijdag 29 september 2017 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]daar hoort nog wel slagroom bij
![]()
[img]https://www.voedingswaardetabel.nl/_lib/img/prod/big/slagroomgeklopt.jpg[/img}
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |