quote:Op donderdag 28 september 2017 22:19 schreef livelink het volgende:
Ik was net vrolijk aan het meezingen "When I was a young girl"
Zegt mijn dochter: "Ben jij dat ooit geweest dan?"
quote:Op donderdag 28 september 2017 22:19 schreef livelink het volgende:
Ik was net vrolijk aan het meezingen "When I was a young girl"
Zegt mijn dochter: "Ben jij dat ooit geweest dan?"
quote:Op donderdag 28 september 2017 22:28 schreef peaceman het volgende:
ben zelf zelden zo tevreden geweest over wat er langskwam...
Je klinkt verbaasd?quote:Op donderdag 28 september 2017 22:28 schreef peaceman het volgende:
ben zelf zelden zo tevreden geweest over wat er langskwam...
nou als je zo'n lijst ziet, denk je vaak wel dat het goed is, maar soms klinken platen na elkaar dan toch minder dan je verwacht. ondanks dat ik wel van de hak op de tak houd. vandaag vind ik alles tot nu toe kloppen.quote:
Die opening heb ik niet gehoord, dus daar heb ik geen oordeel over. Maar wel leuk om te lezen hoe dat dan dus werkt en hoe het eventueel anders kan uitpakken en hoe jullie dat dan als dj zelf ervaren.quote:Op donderdag 28 september 2017 22:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou als je zo'n lijst ziet, denk je vaak wel dat het goed is, maar soms klinken platen na elkaar dan toch minder dan je verwacht. ondanks dat ik wel van de hak op de tak houd. vandaag vind ik alles tot nu toe kloppen.
oke heel kritisch vond ik Kooten & De Bie als opener niet zo geslaagd
misschien ben ik ook wel te kritischquote:Op donderdag 28 september 2017 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Die opening heb ik niet gehoord, dus daar heb ik geen oordeel over. Maar wel leuk om te lezen hoe dat dan dus werkt en hoe het eventueel anders kan uitpakken en hoe jullie dat dan als dj zelf ervaren.
Ik heb soms wel eens dat ik hoor dat iets echt een mooie overgang is, maar meestal ontgaat me het.
Daarom geniet je vanavond des te meer natuurlijkquote:Op donderdag 28 september 2017 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien ben ik ook wel te kritisch
quote:Op donderdag 28 september 2017 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien ben ik ook wel te kritisch
ja al vond ik deze overgang alweer minderquote:Op donderdag 28 september 2017 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Daarom geniet je vanavond des te meer natuurlijk
Ik wou het niet zeggen, maar het viel mij ook op. Maar ik denk dat het begin van dit nummer nooit makkelijk als overgang zou werken.quote:Op donderdag 28 september 2017 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja al vond ik deze overgang alweer minder![]()
ja precies.. dat had ik dus onderschat. jammerquote:Op donderdag 28 september 2017 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen, maar het viel mij ook op. Maar ik denk dat het begin van dit nummer nooit makkelijk als overgang zou werken.
Dank je wel Ipod, dat je ook ruimte hebt vrijgemaakt voor goede zangeressenquote:
quote:Op donderdag 28 september 2017 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel Ipod, dat je ook ruimte hebt vrijgemaakt voor goede zangeressen
* just me is een beetje moe en gaat zo slapenquote:Op donderdag 28 september 2017 22:51 schreef peaceman het volgende:
straks nog een half uurtje 'herrie' of gaat iedereen slapen?
Ik twijfel. Ik ben ook wel erg moe, dus ik weet niet of ik nog lang zou luisteren na 23.00quote:Op donderdag 28 september 2017 22:51 schreef peaceman het volgende:
straks nog een half uurtje 'herrie' of gaat iedereen slapen?
max half uurtjequote:Op donderdag 28 september 2017 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik twijfel. Ik ben ook wel erg moe, dus ik weet niet of ik nog lang zou luisteren na 23.00
quote:Op donderdag 28 september 2017 22:55 schreef Rafeiro het volgende:
Kan nog wel even luisteren though.
trustequote:Op donderdag 28 september 2017 23:01 schreef just me het volgende:
dank je wel voor de mooie muziekjes Peaceman, mijn hoofd is wat leger dus tijd om te gaan slapen
Welterusten just mequote:Op donderdag 28 september 2017 23:01 schreef just me het volgende:
dank je wel voor de mooie muziekjes Peaceman, mijn hoofd is wat leger dus tijd om te gaan slapen
rustige nacht allemaal
draai ik voor het eerst op Radio 49 zag ik netquote:
ow echt. Daarvan was ik me niet bewust. Als ik op laptop zit, ga ik er eens naar kijken. Op ipad of telefoon zie ik ze niet.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
Diaan, jouw sig is irritant.
Grijs, blauw, blauw qua hartjes.
Snap dat het aantal per kind niet kan verschillen, maar is 3x grijs een optie![]()
Of enkel blauw tussen de twee namen, haha.
* Rafeiro laat de autist in zichzelf even los
Neem het niet te serieus hoorquote:Op donderdag 28 september 2017 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow echt. Daarvan was ik me niet bewust. Als ik op laptop zit, ga ik er eens naar kijken. Op ipad of telefoon zie ik ze niet.
Wheatus zal je mij niet horen draaien!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |