Nee ik was te voorbarig aan het jengelen.quote:
Oeh lekker nummer is dit toch. En naar mijn mening zoveel interessanter/spannender dan Senneks liedje.quote:
Maar toch raar dat ze wel allemaal reactievideo's hebben van afgelopen weekend, terwijl Nederland vrijdag al bekend was...quote:Op maandag 5 maart 2018 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik was te voorbarig aan het jengelen.Kennelijk komt er binnenkort een video over Ned.
Denk dat dat genoeg zegt over wat ze van Outlaw in em vindenquote:Op maandag 5 maart 2018 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar toch raar dat ze wel allemaal reactievideo's hebben van afgelopen weekend, terwijl Nederland vrijdag al bekend was...
Wat ben ik blij dat ik niet de enige benquote:Op dinsdag 6 maart 2018 13:39 schreef GeorgeM het volgende:
Sorry, maar ik vind dat 'echoes echoes' bloedirritant
Oef gelukkig..! Verder vind ik het wel een kwaliteitsnummer, maar zodra ik dat hoor, krijg ik overal jeuk...vind eigenlijk ook dat er een andere stem bij het lied hoortquote:Op dinsdag 6 maart 2018 13:45 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik niet de enige ben
twitter:Songfestival_be twitterde op maandag 05-03-2018 om 14:33:11Regisseur Hans Pannecoucke zal ook voor de act van @LauraGroes in Lissabon zorgen! reageer retweet
Je kan niet elk jaar het beste nummer van de laatste 10 jaar overtreffenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 12:05 schreef Colafles63 het volgende:
Op zich geen verkeerd nummer, maar het kan voor mij City Lights niet overpoweren.
Jij hierquote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik luister altijd StuBru en heb het daardoor al een paar keer gehoord. Vind het wel mooi hoor.
Haha, dat Echoes lees ik hierboven. Ik verstond steeds Ecco, ecco (kijk op zijn Italiaans).
Daar moet het nummer het wel van hebben, want dat is het enige dat bij een eerste luisterbeurt meteen eruit springt.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 13:39 schreef GeorgeM het volgende:
Sorry, maar ik vind dat 'echoes echoes' bloedirritant
Ja, raar is dat.quote:Op donderdag 28 september 2017 22:50 schreef Momo... het volgende:
Iedereen gaat nu op de emo ballad tour.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |