SPOILER: AfvallersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Jep. Dat hadden ze ook beter kunnen doen, het gaat nu ook nergens over namelijk.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zou nog veel te lang duren, hadden ze net zo goed die ONers lekker in een hotel kunnen zetten
ik zag pas te laat dat ik 302 had, excusequote:Op donderdag 28 september 2017 21:28 schreef zoem het volgende:
Haha, ik had dezelfde TT in gedachten
Alvast een beetje sympathie opwekken bij de kijkers. Dat is denk ik wat de bedoeling is.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:28 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Jep. Dat hadden ze ook beter kunnen doen, het gaat nu ook nergens over namelijk.
Waarom niet? Omdat ze niet doet wat Soundos wil?quote:Op donderdag 28 september 2017 21:30 schreef Elvander het volgende:
Zo, voor het eerst eens met soundos, marieke is ook niet zo tof
(behalve om te zien)
nou marieke heeft wel gelijk want soundos zou nooit meer te vertrouwen zijn nadat ze een dolk in dr rug heeft gehadquote:
Vind haar niet knap hoor. Marieke lijkt op het lompe meisje wat vroeger bij je in de klas zat. Die als laatste met gym werd gekozen.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:30 schreef Elvander het volgende:
(behalve om te zien)
Maar meteen weer doorspelen naar Kayquote:Op donderdag 28 september 2017 21:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou marieke heeft wel gelijk want soundos zou nooit meer te vertrouwen zijn nadat ze een dolk in dr rug heeft gehad
Mariek is echt een meeloperquote:Op donderdag 28 september 2017 21:30 schreef Elvander het volgende:
(behalve om te zien)
Ja, strategisch en voor de sfeer is het gewoon slimmer om op Soundos te stemmen.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou marieke heeft wel gelijk want soundos zou nooit meer te vertrouwen zijn nadat ze een dolk in dr rug heeft gehad
ja dan moet soundos niet denken dat ze nog iets kan... dat heeft ze geprobeerd en werkte nietquote:Op donderdag 28 september 2017 21:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar meteen weer doorspelen naar Kay
Het is zelfs ronduit dom om niet op haar te stemmen.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:32 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ja, strategisch en voor de sfeer is het gewoon slimmer om op Soundos te stemmen.
maar dan ook echt alles acheter elkaars rug langsquote:
Ja.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:34 schreef Prisha het volgende:
ik weet het echt niet wie het gaat worden. Toch Roeland dan?
Maar wel veel leuker voor onsquote:Op donderdag 28 september 2017 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is zelfs ronduit dom om niet op haar te stemmen.
Zoals het hoort.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dan ook echt alles acheter elkaars rug langs
Ik denk toch dat Henk zichzelf opoffert omdat hij nog te ziek is.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:34 schreef Prisha het volgende:
Is de meest logische. Heeft geen functie in de proeven en voegt niks toe in de groep.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:34 schreef Prisha het volgende:
Vind ik ook.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:36 schreef Paul het volgende:
Zou wel jammer zijn als roeland weggaat eigenlijk
Ik vind hem niks toevoegen behalve irritatiequote:Op donderdag 28 september 2017 21:36 schreef Paul het volgende:
Zou wel jammer zijn als roeland weggaat eigenlijk
En uiteindelijk gaat Soundos voor haar toch gelijk krijgen dat na Soundos zij gewoon de volgende is die een mes in haar rug krijgt en zij als een mak schaapje toekijktquote:
Ik snap niet dat ze gewoon tegen Soundos zegt dat het wel persoonlijk is omdat het stokende kut met vingers is... problem solvedquote:Op donderdag 28 september 2017 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
En uiteindelijk gaat Soundos voor haar toch gelijk krijgen dat na Soundos zij gewoon de volgende is die een mes in haar rug krijgt en zij als een mak schaapje toekijkt
Roelof is tofquote:Op donderdag 28 september 2017 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem niks toevoegen behalve irritatie
Ja dat snap ik ook niet. Da's ook de enige reden waarom ze haar er überhaupt uit hebben proberen te stemmen. Wel zo netjes als je dat dan ook gewoon ff laat wetenquote:Op donderdag 28 september 2017 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze gewoon tegen Soundos zegt dat het wel persoonlijk is omdat het stokende kut met vingers is... problem solved
Klopt, en dan geniet ik echtquote:Op donderdag 28 september 2017 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
En uiteindelijk gaat Soundos voor haar toch gelijk krijgen dat na Soundos zij gewoon de volgende is die een mes in haar rug krijgt en zij als een mak schaapje toekijkt
Die is ook fucking naief
Ja die Marieke zal ook echt niet gemist wordenquote:
quote:Op donderdag 28 september 2017 21:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja die Marieke zal ook echt niet gemist wordendie mag idd wel dat mes in haar rug terug krijgen via haar aars, gewoon omdat entertainmentwaarde
ja, ik dacht dat gaat wat worden deze aflevering...quote:Op donderdag 28 september 2017 21:43 schreef noodgang het volgende:
Jammer dat de onbekenden tot nu toe zo'n kleine rol hebben
ja. Ik hoop echt dat het gaat veranderen.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:43 schreef noodgang het volgende:
Jammer dat de onbekenden tot nu toe zo'n kleine rol hebben
quote:Op donderdag 28 september 2017 21:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja die Marieke zal ook echt niet gemist wordendie mag idd wel dat mes in haar rug terug krijgen via haar aars, gewoon omdat entertainmentwaarde
quote:
ja nee das lekker... die hebben nog niets kunnen doenquote:
Stonden toch echt 6 balkenquote:Op donderdag 28 september 2017 21:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Nee, niemand krijgt meer een tweede kans nu...
vind je m niet leuk danquote:
een irritantje en die gaan ze moeilijker weg krijgen later in het spel.quote:
kind van en modelquote:
Keihard nodig in de proevenquote:Op donderdag 28 september 2017 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
een irritantje en die gaan ze moeilijker weg krijgen later in het spel.
dochter van Richard.quote:
nee hoor, ook zonder hem redden ze het wel. Haantjes heb je niet nodigquote:
nee van dr moederquote:
ik ook van jouquote:
Daarom, wordt niet gemist, toedeledokiequote:Op donderdag 28 september 2017 21:52 schreef noodgang het volgende:
Ik had amper door dat die Nicole meedeed
quote:
ja dat gejank joh, maar goed zal wel handig zijn om vrienden te blijven als er iemand weer een showtje heeft.quote:
jaaaaquote:Op donderdag 28 september 2017 21:55 schreef Moira. het volgende:
Oooh ze gaan idd 5-5-5 doen straks, mogen eindelijk de onbekenden meedoen
Hopen dat geen van hen eruit gaat dan, zou ook lullig zijn
die moeten balkje staan dus daar gaat ook 1 uitquote:Op donderdag 28 september 2017 21:55 schreef Moira. het volgende:
Alleen de winnaar van de proefquote:Op donderdag 28 september 2017 21:55 schreef Moira. het volgende:
ik vind ze tot nu toe ook niet zo leuk...had ik niet verwacht eigenlijk.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:55 schreef ato het volgende:
Richard, Joëlle mogen er voor mij ook uit.
Ik vond Nicole wel leuk trouwens.
Waarom al die haat op Nicole?quote:Op donderdag 28 september 2017 21:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom, wordt niet gemist, toedeledokie
Dat ze daar 'rustig' zit
is dat nicole die in utopia zat ooit?quote:Op donderdag 28 september 2017 21:55 schreef ato het volgende:
Richard, Joëlle mogen er voor mij ook uit.
Ik vond Nicole wel leuk trouwens.
neequote:Op donderdag 28 september 2017 21:57 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
is dat nicole die in utopia zat ooit?
nee!quote:Op donderdag 28 september 2017 21:57 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
Nee joh, Nicole de weduwe van Menno Buchquote:Op donderdag 28 september 2017 21:57 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
Zuid - 5quote:Op donderdag 28 september 2017 21:55 schreef Moira. het volgende:
Zou wel fair wezen. Maar er staan dus zes stellages in het water. Er komt dus nog een BN'er naar ze toe. Misschien wel Nicole?quote:Op donderdag 28 september 2017 21:54 schreef Nizno het volgende:
dan toch wel de ONers mee husselen he
1 van noord komt niet terug en 1 van ONers gaat naar noord of zuid.... dan moet er nog 1 weg iddquote:Op donderdag 28 september 2017 21:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Zuid - 5
Noord - 6
ONB'ers - 6
Dus er vallen er twee af?
Dat zou het meest logisch zijn.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Zuid - 5
Noord - 6
ONB'ers - 6
Soundosquote:Op donderdag 28 september 2017 21:58 schreef 44rdbei het volgende:
Tot volgende week, een nieuwe aflevering van ExpeditieSoundos.
Die flikkert wel van het paaltje af johquote:Op donderdag 28 september 2017 21:55 schreef potjecreme het volgende:
Shit, Nicole kan nog terugkomen.
quote:Op donderdag 28 september 2017 21:58 schreef 44rdbei het volgende:
Tot volgende week, een nieuwe aflevering van ExpeditieSoundos.
dan gaan ze oefening doen, handen recht vooruit en iets vast houden. die het langst volhoudt blijftquote:Op donderdag 28 september 2017 22:01 schreef Joosie200 het volgende:
Kan je trouwens als groep niet elk op elkaar laten stemmen zonder die extra stemmen? Dan heeft iedereen een stem en gaat niemand exit
Ja dan toch beter Carolina of Nicole (als die straks daar nog aan mee mag doen)?quote:Op donderdag 28 september 2017 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
die moeten balkje staan dus daar gaat ook 1 uit
Ik hoop idd wel dat Nicole er dan uit gaat en niet 1 van de ONersquote:Op donderdag 28 september 2017 22:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dan toch beter Carolina of Nicole (als die straks daar nog aan mee mag doen)?
Er zijn 4 ON'ers en 6 balkjes
Op een gegeven moment wil ik alleen nog maar mensen door zien gaan die ik het gunquote:Op donderdag 28 september 2017 21:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waarom al die haat op Nicole?
Even gemist, dacht dat ze echt weg moest.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:55 schreef potjecreme het volgende:
Shit, Nicole kan nog terugkomen.
er staan 6 blokjes op ONers eiland. Maar kan ook zijn dat de laatste van af noord daar naar toe moet en Nicole echt weg.quote:Op donderdag 28 september 2017 22:05 schreef svann het volgende:
[..]
Even gemist, dacht dat ze echt weg moest.
Waarom niet dan?
Er zitten er maar 5 bij de ON'ers he? 4 ON en 1 carolina.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Zuid - 5
Noord - 6
ONB'ers - 6
Nee 1 van de ONers gaat naar noord of zuid.quote:Op donderdag 28 september 2017 22:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er zitten er maar 5 bij de ON'ers he? 4 ON en 1 carolina.
Zuid heeft er 5 en Noord heeft er 6.
Maar in de preview lieten ze zien dat niet iedereen uit kamp noord zou blijven toch en dat iemand verplaatst zou worden?
Die gaat waarschijnlijk als 6e persoon meedoen aan de balkjes-proef.
Hoewel ze bij die balkendingen dan weer zeiden dat de winnaar naar kamp Noord gaat (en de verliezer zal wel naar huis gaan), dus misschien gaan ze alles gewoon 2 kampen in husselen, ik lul ook maar wat
Lil’ Kleine wilde naar huisquote:Op donderdag 28 september 2017 22:24 schreef Prisha het volgende:
Zou het wel vreemd vinden als Nicole wel de kans krijgt om te blijven maar die lil kleine dan weer niet.
oh ja. Hij werd weggestemd maar vond het wel prima.quote:
Misschien wilden ze die kleine gewoon niet langer in het spelquote:Op donderdag 28 september 2017 22:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja. Hij werd weggestemd maar vond het wel prima.
Wacht maar Bertie had dat vorig jaar ook. Die vond het prima als ze op haar stemden en bleef toch op dat eiland.
Ik zou het niet erg vinden als Nicole die kans krijgt. Dan kan ze ook eens laten zien wat ze waard is ipv de hele tijd aan de zijlijn te blijven staan.quote:Op donderdag 28 september 2017 22:24 schreef Prisha het volgende:
Zou het wel vreemd vinden als Nicole wel de kans krijgt om te blijven maar die lil kleine dan weer niet.
Lil kleine zou echt niet naar dat andere eiland gaanquote:Op donderdag 28 september 2017 22:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja. Hij werd weggestemd maar vond het wel prima.
Wacht maar Bertie had dat vorig jaar ook. Die vond het prima als ze op haar stemden en bleef toch op dat eiland.
ja kan. Geen idee.quote:Op donderdag 28 september 2017 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Misschien wilden ze die kleine gewoon niet langer in het spel
neequote:Op donderdag 28 september 2017 22:40 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Lil kleine zou echt niet naar dat andere eiland gaan
true....heb weinig van haar gezien. Alleen dat ze als een moeder gezien werd.quote:Op donderdag 28 september 2017 22:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als Nicole die kans krijgt. Dan kan ze ook eens laten zien wat ze waard is ipv de hele tijd aan de zijlijn te blijven staan.
Mooi lichaam, maar haar hoofd vind ik echt niks als ze geen make-up op heeft.quote:Op vrijdag 29 september 2017 07:36 schreef RedFever007 het volgende:
Godallejezus, wat een heerlijke vrouw is MariekePrachtig lichaam
![]()
Roeland is echt een sukkel en valt mij erg tegen. Meevallers voor mij zijn Kaj en Froger. En Nielsbaasch
Niels kan een potentiële winnaar worden, maar ben bang dat hij het niet red vanwege complotten etcquote:Op vrijdag 29 september 2017 07:36 schreef RedFever007 het volgende:
![]()
Roeland is echt een sukkel en valt mij erg tegen. Meevallers voor mij zijn Kaj en Froger. En Nielsbaasch
Totaal mee oneensquote:Op vrijdag 29 september 2017 07:36 schreef RedFever007 het volgende:
![]()
True storyquote:Op vrijdag 29 september 2017 10:03 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Totaal mee oneens
Irriteer me dood aan die Froger en Nielssukkel. En Marieke is ook maar een dom wicht met haar gejank "Soundos zegt dit *huil* *huil*".
Kaj is wel leuk, speelt het slim. Marieke is vooral dom, want ze is de volgende die gaat als Soundos eruit ligt.
En in het andere kamp ook heel dom gestemd, je had nu papa en dochter moeten breken. Dat zijn gegarandeerd 2 dezelfde stemmen in de rest van de expeditie. Nicole was niet iemand om bang voor te zijn.
door Roeland verloren ze, dus ik snap niet waarom hij er niet uitgestemd is. Minder potentie tot nuttigheid dan Nicolequote:Op vrijdag 29 september 2017 10:03 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Totaal mee oneens
Irriteer me dood aan die Froger en Nielssukkel. En Marieke is ook maar een dom wicht met haar gejank "Soundos zegt dit *huil* *huil*".
Kaj is wel leuk, speelt het slim. Marieke is vooral dom, want ze is de volgende die gaat als Soundos eruit ligt.
En in het andere kamp ook heel dom gestemd, je had nu papa en dochter moeten breken. Dat zijn gegarandeerd 2 dezelfde stemmen in de rest van de expeditie. Nicole was niet iemand om bang voor te zijn.
Het is te gevaarlijk het trio aan te vallen, want Roeland was niet te vertrouwen. Niels had beter kunnen aanpappen met Roeland, zo meeliften met het trio, en tijdens de samensmelting overstappen en aanvallen die Witschges.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:03 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Totaal mee oneens
Helaas zijn dan de kampen al geschud. Maar van zo'n duo ga je altijd last hebben, elke kans die je hebt om het te breken moet je pakken. Dat heeft de historie wel uitgewezen van de Expeditie.quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:13 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Het is te gevaarlijk het trio aan te vallen, want Roeland was niet te vertrouwen. Niels had beter kunnen aanpappen met Roeland, zo meeliften met het trio, en tijdens de samensmelting overstappen en aanvallen die Witschges.
Juist niet, want de kampen hebben in principe niks met elkaar te maken behalve bij een proef. Dat wordt enkel makkelijker voor ze, want dan hebben ze info en vrienden in 2 kampen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
ach die witschges komen nu tegenover elkaar te staan in 2 kampen denk ik
Als je de persoon eruit stemt waardoor je een keer wat verliest kom je niet ver in het spel. Het spel draait maar voor een heel klein deel om proeven mijn inziens.quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:13 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
door Roeland verloren ze, dus ik snap niet waarom hij er niet uitgestemd is. Minder potentie tot nuttigheid dan Nicole
Freddy en Kayquote:Op vrijdag 29 september 2017 11:17 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Juist niet, want de kampen hebben in principe niks met elkaar te maken behalve bij een proef. Dat wordt enkel makkelijker voor ze, want dan hebben ze info en vrienden in 2 kampen.
Die 2 vrienden een paar jaar terug hadden dat voordeel ook, kom even niet op hun naam.
ja so, alles mag in robinsonquote:Op vrijdag 29 september 2017 11:17 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Juist niet, want de kampen hebben in principe niks met elkaar te maken behalve bij een proef. Dat wordt enkel makkelijker voor ze, want dan hebben ze info en vrienden in 2 kampen.
Die 2 vrienden een paar jaar terug hadden dat voordeel ook, kom even niet op hun naam.
In het begin is het toch vooral sociaal en fysiek meedoen, en klampen waar je klampen kunt. Je kunt wel met zn vieren iets op touw proberen te zetten, maar zekerheid is er nooit (Henk en Richard - Amsterdamse connectie, wezel Roeland). Meeliften als nummer vier en als ze denken dat ze je echt in de zak hebben een plan maken met een minderheid.quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:16 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Helaas zijn dan de kampen al geschud. Maar van zo'n duo ga je altijd last hebben, elke kans die je hebt om het te breken moet je pakken. Dat heeft de historie wel uitgewezen van de Expeditie.
Op zo'n manier is wel eens een sterk kwartetverbondje ontmantelt, ze waren druk bezig elkaar in het spel te houden terwijl hun meelopers werden weggehakt. Het belangrijkste aan zo'n trio is het binnenhouden van die ene extra nummer 4, door hem niet het gevoel te geven dat hij nummer 4 in de groep is (zoals Gaby dat vorig jaar was bij Dio/Thomas/Anna).quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:20 schreef Momo... het volgende:
Zon challenge zou ook wel leuk zijn voor de drama
Ja echt kansloos. Maakt zichzelf veels te afhankelijk van andere.quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja so, alles mag in robinson
ik krijg meer een hekel aan die Marieke, met haar meteen alles doorvertellen
Mwah ze is wel iemand die overal tussendoor rolt straks net als Joelle.quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja echt kansloos. Maakt zichzelf veels te afhankelijk van andere.
wat Joelle over haar vader zei, hij moet wel rustig aan doen want hij is bijna 50quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja echt kansloos. Maakt zichzelf veels te afhankelijk van andere.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:20 schreef Momo... het volgende:
Survivor: One World - Reward Challenge: Touchy Subjects
Joelle vind ik leuker i.v.m Mariekequote:Op vrijdag 29 september 2017 11:29 schreef Momo... het volgende:
[..]
Mwah ze is wel iemand die overal tussendoor rolt straks net als Joelle.
Marieke is de nieuwe Soundosquote:Op vrijdag 29 september 2017 11:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Joelle vind ik leuker i.v.m Marieke
Marieke vind ik wel dat ze grappige gezichten kan trekken, en net wat Soundos zei, Marieke lijkt wel een meisje van 16 dat ze meteen alles door wil vertellenquote:Op vrijdag 29 september 2017 11:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Marieke is de nieuwe Soundos![]()
Soundos heeft mijn waardering wel weer terug na die uitbarsting na het winnen van de proef
hij is totnu toe alleen maar aan het kneuzenquote:Op vrijdag 29 september 2017 11:18 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Als je de persoon eruit stemt waardoor je een keer wat verliest kom je niet ver in het spel. Het spel draait maar voor een heel klein deel om proeven mijn inziens.
Hopelijk komen ze nu ook aan de beurt, RTL moet zich werkelijk kapot schamen. Als ik die mensen was geweest was ik denk ik gewoon vertrokken, fuck RTL.quote:Op vrijdag 29 september 2017 12:12 schreef Wuwwa het volgende:
Ik denk dat Roeland de sleutel is tot een uiteindelijk goed/slecht seizoen. Lukt het hem het trio gaandeweg te ontmantelen = genieten. Blijft ie alleen hangen als vierde stem wordt het afzien.
En hoe er met de OBNers wordt omgegaan wordt belangrijk. Hebben ze een reële kans of niet.
Dank je, nu weet ik het weerquote:
dat laatste...ik hoop zo van wel.quote:Op vrijdag 29 september 2017 12:12 schreef Wuwwa het volgende:
Ik denk dat Roeland de sleutel is tot een uiteindelijk goed/slecht seizoen. Lukt het hem het trio gaandeweg te ontmantelen = genieten. Blijft ie alleen hangen als vierde stem wordt het afzien.
En hoe er met de OBNers wordt omgegaan wordt belangrijk. Hebben ze een reële kans of niet.
Roeland is geweldig.quote:Op vrijdag 29 september 2017 12:00 schreef lily het volgende:
Marieke vind ik echt een nietszeggend persoon. Doet me verder niks.
Soundos en Roeland zijn de leukste daar![]()
(Maar ik heb al jaren een zwak voor Roeland)
Eens.quote:Op vrijdag 29 september 2017 13:22 schreef Wuwwa het volgende:
Zo mogen de Televisierring meteen weer inleveren als OBNers worden afgescheept
twitter:globalistaa twitterde op vrijdag 29-09-2017 om 10:53:18Uitermate tevreden met m'n nieuwe reactiegifje. #expeditierobinson #multiinzetbaar https://t.co/i3y9JMs4t4 reageer retweet
ik denk dat Joelle zonder Richard dat we meer van haar zien, hoe zijzelf is, dus daarom wil ik gewoon dat richard er snel wordt uitgestemdquote:Op vrijdag 29 september 2017 13:03 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Dank je, nu weet ik het weer
Maar die hadden echt een dik, dik voordeel. Net als papa en dochter.
Ik wil nog steeds een relatie met Gerrie, wat een billenpartij was dat zegquote:Op vrijdag 29 september 2017 16:21 schreef TomDooley het volgende:
Vanaf het eerste moment heb ik het idee dat Anouk een relatie met (getrouwde) Richard wil. Alles gaat/draait om hem, ze is constant in zijn buurt, hoe ze over hem praat, de band die ze met zijn dochter probeert op te bouwen, hoe ze aan hem hing met de proef etc.
Ik vind t ook op t jeukend slijmerige afquote:Op vrijdag 29 september 2017 16:21 schreef TomDooley het volgende:
Vanaf het eerste moment heb ik het idee dat Anouk een relatie met (getrouwde) Richard wil. Alles gaat/draait om hem, ze is constant in zijn buurt, hoe ze over hem praat, de band die ze met zijn dochter probeert op te bouwen, hoe ze aan hem hing met de proef etc.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 16:21 schreef TomDooley het volgende:
Ze is ook nogal flirterig met Niels, ligt misschien gewoon in haar karakter / manier van doen. En is een manier om extra stemmen om je vinger te wikkelen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 16:21 schreef TomDooley het volgende:
Dat zou ook kunnen ja, we zullen zien (of niet haha).quote:Op vrijdag 29 september 2017 16:32 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Ze is ook nogal flirterig met Niels, ligt misschien gewoon in haar karakter / manier van doen. En is een manier om extra stemmen om je vinger te wikkelen.
Verder kent ze Richard al van voor ER, beiden bij Ajax actief.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:01 schreef Tim_G het volgende:
Soundos moet overal uitgestemd worden. Wat een verschrikkelijk mens is dat! Typische Marokkanen reactie ook, zelf zo'n muil vooraf maar wanneer ze er zelf uitgespeeld word is de wereld te klein. Tijdje terug een stukje van haar show gezien, niet grappig, na 5 min kots je haar uit.
de sterkste hoeven echt niet perse te winnenquote:Op vrijdag 29 september 2017 16:26 schreef KingRoland het volgende:
Heb alle afleveringen tot nu toe gezien, ben pas begonnen..
- Jammer dat Brace eruit is gegaan
+ Carlos & Herold lijken mij toch de sterkste van allemaal gevolgd door Niels & Imke. Ik ben benieuwd hoe zij het bij de opdrachten zullen doen.
Zegt hij toch ook nergens?quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
de sterkste hoeven echt niet perse te winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
Waarom stop je dit in een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Ook zoiets, dom voorstel doen en dan het gek vinden dat men er niet in meegaat.quote:
omdat het interview misschien wat spoilers bevatquote:Op vrijdag 29 september 2017 18:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom stop je dit in een spoiler?
"The big escape" bedoel je? Dat is toch een soort escape room gebeuren, is het wat?quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op Ned 3 nu vergelijkbaar programma met oud expeditie Robinson deelnemer lieve.
ik vind van wel, alleen die Nikkiequote:Op zaterdag 30 september 2017 10:24 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
"The big escape" bedoel je? Dat is toch een soort escape room gebeuren, is het wat?
Dat soort mensen moeten er echt uitgefilterd worden. Net als die Lil Kleine figuurtjes die alleen komen 'om zichzelf te vinden' en daarna weer weggaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Hmmm matig, terwijl er legio mensen zijn die écht mee willen doen; van mij mag de verhouding bn-er on-er flink opgeschaald worden, zonder bn-ers zou ik ook geen probleem mee hebben eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al kan je dat kind nauwelijks een bn-er noemen, maar goed.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Was best tof ja verrassende bekenden ook .quote:Op zaterdag 30 september 2017 10:24 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
"The big escape" bedoel je? Dat is toch een soort escape room gebeuren, is het wat?
+1quote:Op zaterdag 30 september 2017 12:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hmmm matig, terwijl er legio mensen zijn die écht mee willen doen; van mij mag de verhouding bn-er on-er flink opgeschaald worden, zonder bn-ers zou ik ook geen probleem mee hebben eigenlijk.
Al kan je dat kind nauwelijks een bn-er noemen, maar goed.
ben ik het mee eens, maar ja misschien heeft dit interview iets of wat spoilers,quote:Op zaterdag 30 september 2017 12:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hmmm matig, terwijl er legio mensen zijn die écht mee willen doen; van mij mag de verhouding bn-er on-er flink opgeschaald worden, zonder bn-ers zou ik ook geen probleem mee hebben eigenlijk.
Al kan je dat kind nauwelijks een bn-er noemen, maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joelle wil ik eigenlijk ook liever een van de onbekende noemen steedsoh echt ja misschien dat ze zoiets zei van geen robinson fan, omdat die OBN'ers veel meer weten van robinson dan zijquote:Op zaterdag 30 september 2017 13:25 schreef DKUp het volgende:
Joëlle had juist gezegd altijd met haar vader te kijken naar Expeditie Robinson
wel leuk om te weten dan
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
Tygo van WIDM is wel tif inderdaad, ik zal morgen eens kijkenquote:Op zaterdag 30 september 2017 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was best tof ja verrassende bekenden ook .
Oa Tygo
Dat kan maar waar zit je dan naar te kijken? Een rapper die zo snel mogelijk opgeeft, die te dikke brace die na het eerste beste fprongetje gelijk door kan naar het ziekehuis of mevrouw Buch die niet eens een klein beetje teleurgesteld is al ze er uit wordt gestemd. Soundos gaat er tenminste vol voor en was oprecht blij met de overwinning. Voor de rest spoort ze natuurlijk voor geen meterquote:
'Tygo van WIDM?! Bedoel je niet gewoon 'Tygo, de bekende acteur en superheld'?quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Tygo van WIDM is wel tif inderdaad, ik zal morgen eens kijken
Tygo de bekende acteur uit dokter Tinus?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:38 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
'Tygo van WIDM?! Bedoel je niet gewoon 'Tygo, de bekende acteur en superheld'?
... en 83 andere productiesquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Tygo de bekende acteur uit dokter Tinus?
Ohja schuimpje ken ik ook welquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tygo van van God los (film)en schimpie natuurlijk.
Het meest storende is hoe geweldig intelligent ze zichzelf vindt. Alsof alle anderen te dom zijn om haar briljante masterplannen te begrijpen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:01 schreef Tim_G het volgende:
Soundos moet overal uitgestemd worden. Wat een verschrikkelijk mens is dat! Typische Marokkanen reactie ook, zelf zo'n muil vooraf maar wanneer ze er zelf uitgespeeld word is de wereld te klein. Tijdje terug een stukje van haar show gezien, niet grappig, na 5 min kots je haar uit.
Tygo die legday skiptquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:09 schreef MPC60 het volgende:
Tygo met de vercokete kop bedoelen jullie?
quote:Op maandag 2 oktober 2017 09:58 schreef Wuwwa het volgende:
Een bekende misrekening binnen het spel is dat degene die het meest strategisch onderlegd is ook de meeste macht in het kamp kan hebben. Maar de basis voor macht is het creeren van relaties. Pas als je mensen aan je kunt binden kan je iets met strategie gaan doen. Marieke en Shelly volgen je plannetje niet zomaar als ze je niet vertrouwen, ook al is het een beter plan.
Het sociale spel is belangrijk, en pas daarna volgt de strategie.
Ik heb gisteren de eerste aflevering gekeken, ik vond het een beetje druk en veel van het zelfde.quote:Op zaterdag 30 september 2017 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was best tof ja verrassende bekenden ook .
Oa Tygo
dat was echt geweldig.alleen Bjorn die er meteen uitlag vond ik wel jammer. En Douwe ook zo snel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eigenlijk moeten ze nog een keer een soort titanen strijd seizoen doen zo als ze eerder hebben gedaan met oud winnaars of deelnemers die ver kwamen maar door pech of blessures exit waren.
....met zijn bedorven half vergane zwarte rijst..... 'onmenselijke' bikkel!quote:
ja mooi was datquote:Op woensdag 4 oktober 2017 08:58 schreef Montagui het volgende:
[..]
....met zijn bedorven half vergane zwarte rijst..... 'onmenselijke' bikkel!
Tanja Dexter's gamer Nico sugar Jackson die van de Pfaffs en Lieve namens de Belgen ?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:02 schreef Wuwwa het volgende:
Seizoen BNer allstars met Fatima, Fajah, Danny G., Ryanne, Jan Versteegh, Dio, Bertie, Jayjay, Regina, Freddie (:
Dat sloeg ook nergens op, zij werd eruit gestemd omdat ze haar ervan verdachten dat ze tijdens de kick-off proef iets had gepakt of expres heel langzaam had gedaan o.i.d.? En dat bleek helemaal niet zo te zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Angelica van leest verdient ook een tweede keer was echt zonde dat die zo snel exit was.
Die mag met Ferry Doedens op een zinkend eiland.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:46 schreef 44rdbei het volgende:
Mag Soundos dan ook meedoen in het All stars seizoen?
"Onmenselijk'' voor die jongenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:06 schreef DKUp het volgende:
Froger is echt een soort van figurant![]()
Hij is bijna niet te zien geweest
yep ik ookquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vrees voor Kay en Froger als ze met Soundos in een nieuw team komen te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |