SPOILER: AfvallersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ze leeft van de oprotpremiesquote:Op donderdag 28 september 2017 20:42 schreef noodgang het volgende:
Hoe kan zij geld verdienen met 'grappig' zijn?
Vraag ik mij ook af ja...quote:Op donderdag 28 september 2017 20:42 schreef noodgang het volgende:
ha jaquote:Op donderdag 28 september 2017 20:42 schreef viceversa het volgende:
Soundos is knettergek maar het is wel heerlijke TV
Soundos is boos en een gekkie, en irritant.quote:Op donderdag 28 september 2017 20:42 schreef Max23 het volgende:
Ik schakel nu in, nog iets gemist in de eerste tien minuten?
de onmenselijke behandeling van Soundos door de andere kampleden. Blijkbaarquote:Op donderdag 28 september 2017 20:42 schreef Max23 het volgende:
Ik schakel nu in, nog iets gemist in de eerste tien minuten?
Z'n pet blijkbaar welquote:Op donderdag 28 september 2017 20:44 schreef Prisha het volgende:
die gast met die gele pet valt ook niet echt op.
speciaal voor #TeamJetsersquote:
HIMYM hot/crazy scale alert!quote:
Van gebrek aan vrouwelijk cabarettalentquote:Op donderdag 28 september 2017 20:45 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Waar is die soundos bekend van dan?
De Poort stond openquote:Op donderdag 28 september 2017 20:45 schreef Prisha het volgende:
ah Henkie...hij liep leeg, helemaal leeg
Falen in DWDDquote:Op donderdag 28 september 2017 20:45 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ik vind haar niet mooi eigenlijk.quote:Op donderdag 28 september 2017 20:46 schreef zoem het volgende:
[..]
HIMYM hot/crazy scale alert!
"a person is allowed to be crazy, as long as they are equally hot"
ze was ff caberatier bij DWDD, maar mocht weer vertrekken na een paar weken omdat heel Nederland haar haattequote:Op donderdag 28 september 2017 20:45 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Dat zou ik wel doen als ik hen was... als ze erin blijft kan ze nog gekke dingen gaan doen met Kamp Noordquote:Op donderdag 28 september 2017 20:46 schreef Paul het volgende:
Zou Kamp Zuid expres verliezen met de proef om zo gelijk weer Soundos eruit te kunnen gooien?
Ik zie haar wel echt mensen vergiftigenquote:Op donderdag 28 september 2017 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou ik wel doen als ik hen was... als ze erin blijft kan ze nog gekke dingen gaan doen met Kamp Noord
quote:
Incluis de kijkers.quote:Op donderdag 28 september 2017 20:47 schreef zoem het volgende:
AwkwardIedereen is die opmerking van Soundos wel beu.
Inderdaad. Lekker sfeertjequote:Op donderdag 28 september 2017 20:48 schreef TheVulture het volgende:
In kan werkelijk waar geen enkele reden bedenken waarom je als Kamp Zuid nu zou willen winnen
Dan moet ze wel hot zijn, nu geldt alleen de crazy scale, ze heeft wel crazy eyes...quote:Op donderdag 28 september 2017 20:46 schreef zoem het volgende:
[..]
HIMYM hot/crazy scale alert!
"a person is allowed to be crazy, as long as they are equally hot"
Marieke heeft ook niks te klagenquote:
Ik.haat schreeuwende mensen en zij schreeuwt none stop met haar theatrale smoelquote:Op donderdag 28 september 2017 20:49 schreef Joooo-pi het volgende:
Meestal wordt ER leuker door irritante deelnemers, maar door soundos vind ik er gewoon niks aan. Bloedirritant mens.
Met een zak over haar hoofd en een prop in haar mond wellicht welquote:Op donderdag 28 september 2017 20:49 schreef den85 het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig en wil ze wel zien
Waarom zou jij je schuldig voelen over het niet leuk vinden van een buitenlandse?quote:Op donderdag 28 september 2017 20:50 schreef Leandra het volgende:
Bij zo'n Soundos voel je je bijna schuldig dat je haar niet leuk vindt, want buitenlandse, maar het is gewoon een schijtirritant wijf.
Daar komt het moeder gans vandaan.quote:
“That’s racistquote:Op donderdag 28 september 2017 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom zou jij je schuldig voelen over het niet leuk vinden van een buitenlandse?
Ze is de grappigste vrouw van heel Comedytrain.quote:Op donderdag 28 september 2017 20:42 schreef noodgang het volgende:
Ik denk dat ze daar beter op haar plaats is. Ze past beter in een team met minder schijnheiligheid.quote:Op donderdag 28 september 2017 20:44 schreef F1gamer het volgende:
Kunnen ze Soundos niet op het eiland van de onbekenden zette, daar rammen die rare trekken van haar eruit
Alles behalve juist, lijkt mij.quote:
niet zuurquote:Op donderdag 28 september 2017 20:53 schreef DKUp het volgende:
Soundos past meer bij de zure onbekenden
quote:Op donderdag 28 september 2017 20:50 schreef DKUp het volgende:
Alles gaat ook over Soundos bij Soundos
twitter:IdeeenFee twitterde op donderdag 28-09-2017 om 20:51:40De Eddy de clowncommercial is plots een stuk minder eng als je net nog naar Soundos aan t kijken was.#ExpeditieRobinson#FrightNights reageer retweet
In 3e persoon ook nogquote:Op donderdag 28 september 2017 20:50 schreef DKUp het volgende:
Alles gaat ook over Soundos bij Soundos
Zo dan,. Is zij even niet leuk zeg. Van de 4 "grappen" die ik zag wordt er 4x niet gelachen.quote:
Daarom was het bij DWDD zo snel einde oefening.quote:Op donderdag 28 september 2017 20:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Zo dan,. Is zij even niet leuk zeg. Van de 4 "grappen" die ik zag wordt er 4x niet gelachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |