Is nog steeds leukquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Tot m'n 14de was het hartstikke leuk. Voor tussendoor.
Nee ik moet de eerste nog tegenkomen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Rare snackgewoonte wel.
Inmiddels al een beetje normaal persoon op paiq getroffen?
Kan toch prima, ook bij mensen die wél een niveau hebben wat mevrouw wenst? Of hadden ze niet eerlijk een mooie literaire roman moeten invullen en dan was het wel goedquote:
Ik heb de nieuwe vandaag binnen gekregenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan toch prima, ook bij mensen die wél een niveau hebben wat mevrouw wenst? Of hadden ze niet eerlijk een mooie literaire roman moeten invullen en dan was het wel goed
Het is ook gewoon een beetje een cheesy vraag natuurlijk, van dat boek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeken lezen zegt niks over iemand zijn/haar niveau. Sommige mensen hebben gewoon geen interesse erin maar betekend dat dat ze niet bij je kunnen passen, nee.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:47 schreef Elvi het volgende:
Godsamme mag een vrouw al niet eens meer eisen stellen aan niveau?moet ik met elke putjesschepper mee dan
Ik heb zelf een shitload aan boeken, dan moet ik niet iemand hebben die denkt "ugh boeken" dat snap je zelf ook toch wel of moet álles hier geanalyseerd worden
Ja dat eerste lijkt mij ook, niet geheel serieus ook zeg maarquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:14 schreef Trashcanman het volgende:
Die vragen zijn toch ook vooral goede conversatie starters?
Is de Donald Duck extra nog steeds een ding btw?
Niet creatieve antwoorden zijn wel weer prima filters.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat eerste lijkt mij ook, niet geheel serieus ook zeg maar
LOLquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:22 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Niet creatieve antwoorden zijn wel weer prima filters.
Ik had ooit wel eens een quiz gemaakt maar daar kreeg ik helemaal geen respons op, kennelijk waren mijn vragen te debiel
Ja dat werkt toch niet. Had tot voor kort op mijn tinder profiel 1 domme foto van mezelf staan met als tekst "tinder is pure aids" ( ©buurtzwaan) er bij maar dat leverde geen matches op.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:27 schreef Molo het volgende:
[..]
LOL
Bummer wel, beetje idioot is toch juist een pre zou ik zeggen
Jammer wel, beetje humor lijkt me juist belangrijk. Maar ja!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:31 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja dat werkt toch niet. Had tot voor kort op mijn tinder profiel 1 domme foto van mezelf staan met als tekst "tinder is pure aids" ( ©buurtzwaan) er bij maar dat leverde geen matches op.
Kennelijk is een beetje in de pas lopen toch aantrekkelijker
Dat klinkt als badooquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:33 schreef Elvi het volgende:
Ik doe weer eens een poging bij Paiq. Daar zitten ook niet echt hoogvliegers he?
Ik heb zo'n quiz aangemaakt met als 1 van de vragen "welk boek heb je als laatste gekocht?" En zo'n 90% van de antwoorden is "ik lees nooit boeken" of "ik lees alleen de Donald Duck"
Boeken lezen zegt vrij weinig over niveau. En wat is er mis met putjesschepper?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:47 schreef Elvi het volgende:
Godsamme mag een vrouw al niet eens meer eisen stellen aan niveau?moet ik met elke putjesschepper mee dan
Ik heb zelf een shitload aan boeken, dan moet ik niet iemand hebben die denkt "ugh boeken" dat snap je zelf ook toch wel of moet álles hier geanalyseerd worden
Zo fucking herkenbaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 08:26 schreef LuNaTiC het volgende:
Ach, de vraagstelling laat ook nog wel ruimte over. Het laatste boek dat heb ik gekocht, heb ik nog niet gelezen
Ik heb een behoorlijke boekenkast vol met boeken, maar ik voel me zo af en toe meer een verzamelaar dan een lezer![]()
Ik zou willen dat ik er wat meer de tijd voor kon nemen, maar ben nogal iemand die onrustig en snel afgeleid is door andere dingenEnige dat ik echt de tijd voor lezen kan nemen, is op vakantie, aan het strand.
Hahaha, die quizzen van paiq!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:33 schreef Elvi het volgende:
Ik doe weer eens een poging bij Paiq. Daar zitten ook niet echt hoogvliegers he?
Ik heb zo'n quiz aangemaakt met als 1 van de vragen "welk boek heb je als laatste gekocht?" En zo'n 90% van de antwoorden is "ik lees nooit boeken" of "ik lees alleen de Donald Duck"
Daarom. eBooks.quote:
Filters instellen? Je maakt een grap?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 08:18 schreef Allures het volgende:
Je moet toch iets van filters instellen. En als je geen putjesschepper wil (wat niet zegt dat er in zijn algemeenheid wat mis mee is, alleen dat er voor Elvi wat 'mis' mee is) dan is niveau een prima filter. Er zal vast ergens een hoogbegaafde putjesschepper rond lopen maar die kans is zo verwaarloosbaar dat het het filter nog steeds efficiënt maakt
En niveau bepalen op afstand is inderdaad lastig maar ik vind het dan geen gekke vraag
Vooral niet als je niveau niet perse ziet als opleiding maar meer als waar houd iemand zich mee bezig
Ik filter zelf op opleiding/baan + algemene kennis/kennis van de actualiteit en nog wat dingen
Waarom roepen die filters altijd zo'n weerstand op? Als iemand zegt ik wil geen fattie dan denk ik alleen maar 'prima, dan zijn er geen match'
Het is ook wat zinloos om te ontkennen wat je wel bent of om maar te willen dat dat iedereens ideaal is
Ik heb overigens nog nooit iemand met niveau zien ontkennen dat dingen als opleiding of lezen toch wel iets zeggen over niveau
Alleen mensen die zelf niet dat gewenste niveau behalen dus voor mij is dat gepiep er over ook al een goeie filter
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 08:26 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik heb een behoorlijke boekenkast vol met boeken, maar ik voel me zo af en toe meer een verzamelaar dan een lezer
Ik zou willen dat ik er wat meer de tijd voor kon nemen, maar ben nogal iemand die onrustig en snel afgeleid is door andere dingenEnige dat ik echt de tijd voor lezen kan nemen, is op vakantie, aan het strand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |