super irritant jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:07 schreef Melancholia_war het volgende:
Van die lui die hatelijk en raar gaan doen nadat je ze afgewezen hebt (op een normale manier!)
En dan wordt het een jolig verhaal voor de bruiloftquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:18 schreef Allures het volgende:
[..]
super irritant ja
Wat verwachten ze? Dat je daarna zegt 'wacht je lijkt me toch vreselijk leuk'
Zoals protesteren op het voetbalveld bij een rode kaart van de scheidsrechter.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:18 schreef Allures het volgende:
[..]
super irritant ja
Wat verwachten ze? Dat je daarna zegt 'wacht je lijkt me toch vreselijk leuk'
Je bent inderdaad te oud, voor deze jeugdige dater van de brugklasquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:33 schreef Allures het volgende:
Ik krijg echt net nog 'ik wil je toch niet want je bent te oud'
Ah vandaar dat je al 2 berichten had gestuurd, zelfs na mijn 'bedankt maar nee'
Heel charmant. Je bent vast een super aardige kerel
Hahaha, kinderachtig zeg.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:33 schreef Allures het volgende:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kennis van me heeft er een tijdje een sport van gemaakt op screenshots van post-afwijs-reacties te maken. Vervolgens op Social Media de betreffende personen opzoeken en hun moeder en zussen de screenshots te sturen
Waarom in godsnaam? Dat is nog meer kinderachtig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kennis van me heeft er een tijdje een sport van gemaakt op screenshots van post-afwijs-reacties te maken. Vervolgens op Social Media de betreffende personen opzoeken en hun moeder en zussen de screenshots te sturen
Wisselde. De eerste die ik me kan herinneren kreeg volgens mij ook de meest kickass reactie. Een zus die echt volledig over de zeik was en woest was omdat hun moeder hen zeker niet op deze manier had opgevoed en dat ze hier zeker bij hem over zou beginnenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:16 schreef Allures het volgende:
[..]awesome
Kwam daar nog wel eens iets op terug?
Vind ik niet. Absoluut niet! Ik vind het iets anders als je dingen onder (bijvoorbeeld een Fok!) nick post of stuurt, maar als je onder je eigen naam dat soort vuiligheden op vrouwen afvuurt, mag je daar wel rekenschap voor afleggen bij de vrouwen waar je wel van houdt, imo.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Dat is nog meer kinderachtig.
Als jij wordt bedreigd kun je beter zeggen dat hij stopt en dat je anders de politie inlicht.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vind ik niet. Absoluut niet! Ik vind het iets anders als je dingen onder (bijvoorbeeld een Fok!) nick post of stuurt, maar als je onder je eigen naam dat soort vuiligheden op vrouwen afvuurt, mag je daar wel rekenschap voor afleggen bij de vrouwen waar je wel van houdt, imo.
Als een date je bijvoorbeeld voor hoer uitscheldt nadat je op een normale manier nee hebt gezegd. Vaak durven dat soort kerels dat te doen, omdat niemand van de omgeving er ooit achterkomt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:25 schreef Mutiilation het volgende:
Over wat voor vuiligheden praten we dan? Wat heeft familie er sowieso mee te maken als een date je afwijst.
Ook eens meegemaakt online. Echt, lig er geen seconde wakker van. Blokkeren en doeiquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:42 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Als een date je bijvoorbeeld voor hoer uitscheldt nadat je op een normale manier nee hebt gezegd. Vaak durven dat soort kerels dat te doen, omdat niemand van de omgeving er ooit achterkomt.
Wat een triest wijf zeg.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zelf gelukkig nooit gehad. Het enige wat ik eens te horen heb gekregen nadat ik iemand had afgewezen was dat hij toch te druk met andere dingen bezig was.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ook eens meegemaakt online. Echt, lig er geen seconde wakker van. Blokkeren en doei
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:33 schreef Allures het volgende:
Dit is zó waar.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:42 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Als een date je bijvoorbeeld voor hoer uitscheldt nadat je op een normale manier nee hebt gezegd. Vaak durven dat soort kerels dat te doen, omdat niemand van de omgeving er ooit achterkomt.
Wat gebeurde er dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:07 schreef Melancholia_war het volgende:
Van die lui die hatelijk en raar gaan doen nadat je ze afgewezen hebt (op een normale manier!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |