Kreeg het laatst voorgesteld van een ex-scharrel. We deden altijd andere dingen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 18:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Haar ex nodigde haar uit toch.
Heb je gelezen wat ik getypt heb? Like, at all?quote:Op zaterdag 30 september 2017 18:19 schreef W00fer het volgende:
[..]
Haal de post boven jou dan ook maar weg. En alle quasi grappige van DP waar ik met zeer grote moeite niks serieus opbouwends aan kan ontdekken. Dan praten we verder.
Je mag ook bij mij komen eten hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2017 18:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kreeg het laatst voorgesteld van een ex-scharrel. We deden altijd andere dingen.
Dan kan ik al raden welke kant het eigenlijk uit zal gaan als het aan hem ligt...
Als ik je net zo lekker vind als het etenquote:Op zaterdag 30 september 2017 18:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je mag ook bij mij komen eten hoor.
Gegarandeerd sex.
De gesprekken waren goed, maar je had te weinig lol? Wat was er dan wel goed aan de gesprekkenquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:41 schreef Amy1990 het volgende:
Ik lees al een tijdje mee, maar nu toch maar even reageren.
Afgelopen weken drie Tinderdates gehad met een jongen. Ik was heel enthousiast, maar dat is eigenlijk een beetje weggeëbd doordat ik merkte dat onze gesprekken goed waren, maar ik gewoon weinig lol met hem heb...
En ik vind een jongen die ik viavia ken wel interessant. Af en toe chatten we via Facebook. Volgende week zie ik hem in groepsverband, ben benieuwd hoe het dan is!
Mee eensquote:Op zaterdag 30 september 2017 18:31 schreef Samzz het volgende:
Ik denk niet dat ik snel zou daten met een ex. Normaal gesproken gaat t om een reden uit. Uitzonderingen zijn er altijd, maar toch.
Heel verstandig. Ik heb me twee keer aan die steen gestoten.quote:Op zaterdag 30 september 2017 18:31 schreef Samzz het volgende:
Ik denk niet dat ik snel zou daten met een ex. Normaal gesproken gaat t om een reden uit. Uitzonderingen zijn er altijd, maar toch.
Wat gebeurde er toen?quote:Op zaterdag 30 september 2017 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel verstandig. Ik heb me twee keer aan die steen gestoten.
Ik ook een keer. Daarom never againquote:Op zaterdag 30 september 2017 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel verstandig. Ik heb me twee keer aan die steen gestoten.
Als t om zakelijke redenen uitging kun je altijd nog lijmen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 18:31 schreef Samzz het volgende:
Ja, en welk deel van uitzonderingen zijn er altijd snap je niet.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als t om zakelijke redenen uitging kun je altijd nog lijmen.
Als jij dit contract even tekent dan praten we daar niet meer over.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en welk deel van uitzonderingen zijn er altijd snap je niet.
Aaah nee wat jammer! Sterktequote:Op maandag 2 oktober 2017 22:38 schreef Cue_ het volgende:
Tis officieel over tussen date en mij.
Op naar de volgende
Tnx, maar niet nodig hoor.quote:
Dat hing al een beetje in de lucht, beter vroeg dan laat, zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:38 schreef Cue_ het volgende:
Tis officieel over tussen date en mij.
Op naar de volgende
Nou altijd fijn, lering uit trekken en op naar de volgendequote:Op maandag 2 oktober 2017 22:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tnx, maar niet nodig hoor.
Het is idd wel jammer, maar we zijn nog gewoon goede vrienden en dit is beter zo
Klopt, heb de knoop maar doorgehakt, is er in ieder geval duidelijkheidquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:47 schreef STING het volgende:
Dat hing al een beetje in de lucht, beter vroeg dan laat, zullen we maar zeggen.
Krekelgeluidenquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, heb de knoop maar doorgehakt, is er in ieder geval duidelijkheid
Dus.. wie wil daten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |