abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174079965
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:48 schreef Roberta_J het volgende:

[..]

Thanks ouwuh!
Klinkt als een goed jankrecept. :D
Dat is het dan ook :P
pi_174080076
Ik vind deze TS overigens een ongelooooooooooooooooflijke jankert. Zelden zo'n pruillip gelezen. :')
Ik zeg: jajammerdan. Volgende!
pi_174081410
Jij bent echt niet meer te redden. Ga lekker door met je achterlijke hersenspinsels.
Protège moi de mes désirs.
pi_174081808
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 22:00 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Jij bent echt niet meer te redden. Ga lekker door met je achterlijke hersenspinsels.
Hij heeft zijn gedachten veel te veel met ingewikkelde en diepgaande theorieën behangen. Bij hem hangt het echt met een heel denksysteem aan elkaar. Niet meer te redden idd.

Het denkt met z'n theorieën ook nog dat ie het beter weet dan andere mensen. Dat komt ook door de sociale isolatie waarschijnlijk. je krijgt dan ook nooit feedback van anderen over je ideeën. Niemand wijst je erop wat voor een achterlijke ideeën je je allemaal in je hoofd haalt, en zo kan het allemaal ongestoord in je hoofd z'n gang gaan. Zo ontstaan gekken..
  vrijdag 29 september 2017 @ 22:20:51 #280
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174081850
Deze thread gaat wel de geschiedenis in, na 24u nog steeds bezig. En iedereen maar zeggen dat ie niet lelijk is en hij "ja maar ik ben wel lelijk". Ok dan ben je lelijk. Alle hulp afschieten en maar in zelfmedelijden baden. Doe niet zo zielig en geef jezelf een schop onder de kont. Iedereen wilt je helpen, en er is goed advies te vinden. Als je niks wil aannemen dan rot je ook maar gewoon op. Wat wil je nou dat we zeggen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174082231
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 22:18 schreef Roberta_J het volgende:
Het denkt met z'n theorieën ook nog dat ie het beter weet dan andere mensen. Dat komt ook door de sociale isolatie waarschijnlijk. je krijgt dan ook nooit feedback van anderen over je ideeën. Niemand wijst je erop wat voor een achterlijke ideeën je je allemaal in je hoofd haalt, en zo kan het allemaal ongestoord in je hoofd z'n gang gaan. Zo ontstaan gekken..
Mee eens. Maar 'zo ontstaan gekken' lijkt me niet fijn voor hem om te lezen. Dat klinkt ook wel heel erg definitief, en kan weer olie op 't vuur zijn van zijn al erg fatalistische denken.
pi_174090464
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Oké, dan heb je straks een knappe kop, maar een fucked up karakter. Denk je dat chicks dan langer dan 5 minuten met je gaan praten TS?
Ja, want ze willen mijn zaad.
pi_174090479
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:07 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ze hebben eens onderzocht hoeveel huwelijken er nou stranden. Dat was 40% in Nederland. De andere 60% blijft gewoon getrouwd met elkaar.
40% is enorm veel, en van die 60% hoeveel is er ongelukkig?
pi_174090502
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:58 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Menen dat alles om uiterlijk draait, maar te lui zijn om je pens weg te werken :').
Ik ben al 12kg afgevallen de laatste 2 jaar, + extra spiermassa erbij. dus wss rond de 15kg vet verloren. Maar er moet inderdaad nog wat vanaf. Met depressie is het echter vaak moeilijk om de energie te krijgen om te sporten en lekker eten is een van de weinige zaken waar ik nog iets van plezier uit haal op deze wereld. Frustratie weg eten.
pi_174090512
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 22:18 schreef Roberta_J het volgende:

[..]

Hij heeft zijn gedachten veel te veel met ingewikkelde en diepgaande theorieën behangen. Bij hem hangt het echt met een heel denksysteem aan elkaar. Niet meer te redden idd.

Maat, al mijn theorieën zijn wetenschappelijk bevestigd. Ik heb hier al meerdere studies gelinkt, maar daar gaan jullie nooit op in. De waarheid is fucking hard en jullie weigeren om hem onder ogen te zien en dat begrijp ik. Jullie zouden het niet aankunnen.
pi_174090527
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 22:20 schreef Quotidien het volgende:
Deze thread gaat wel de geschiedenis in, na 24u nog steeds bezig. En iedereen maar zeggen dat ie niet lelijk is en hij "ja maar ik ben wel lelijk". Ok dan ben je lelijk. Alle hulp afschieten en maar in zelfmedelijden baden. Doe niet zo zielig en geef jezelf een schop onder de kont. Iedereen wilt je helpen, en er is goed advies te vinden. Als je niks wil aannemen dan rot je ook maar gewoon op. Wat wil je nou dat we zeggen.
:') :')
Wat voor hulp heb ik hier gekregen?

-Ga in therapie!
Al gedaan en werkt niet.

En that's it. Nou geweldig jung. Als jullie nou eens geld zouden doneren voor mijn plastische chirurgie, dat zou bijvoorbeeld goede hulp zijn. Maar nu moet ik nog een tijd sparen.
pi_174090557
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 22:43 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:

[..]

Mee eens. Maar 'zo ontstaan gekken' lijkt me niet fijn voor hem om te lezen. Dat klinkt ook wel heel erg definitief, en kan weer olie op 't vuur zijn van zijn al erg fatalistische denken.
Hij heeft wel gelijk. Ik ben afgewezen door de samenleving en daardoor langzaam mijn geestelijke gesteldheid verloren. Ik ben een afvalproduct van deze samenleving.

Nu is het nog de vraag of ik mij ergens in een kamertje ophang, zodat niemand er last van heeft. Of dat ik me voor een trein gooi, maar dan wordt er weer geklaagd dat ik egoïstisch ben, omdat er een paar huilebalken een uurtje vertraging hebben :')
  zaterdag 30 september 2017 @ 13:32:16 #288
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_174090942
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:07 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

:') :')
Wat voor hulp heb ik hier gekregen?

-Ga in therapie!
Al gedaan en werkt niet.

En that's it. Nou geweldig jung. Als jullie nou eens geld zouden doneren voor mijn plastische chirurgie, dat zou bijvoorbeeld goede hulp zijn. Maar nu moet ik nog een tijd sparen.
broer ik zeg je eerlijk ga Een nieuwe goeie psycholoog zoeken, je kan me altijd pben maar je moet hieruit komen en dat gaat lastig alleen , dit zit veel dieper in jou hoofd als dat het echt is
  zaterdag 30 september 2017 @ 13:36:53 #289
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174091017
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:03 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

40% is enorm veel, en van die 60% hoeveel is er ongelukkig?
Het lijkt me nogal aannemelijk dat je een ongelukkige relatie niet je hele leven gaat trekken, dus ik denk dat je gerust mag stellen dat die 60% tevreden met hun huwelijk is.
pi_174091026
Kijk eens om je heen op straat en tel het aantal fotomodellen dat je tegenkomt.
Ik wed dat je op 0 uit komt.
pi_174091147
TS...het heeft wel met uitstraling te maken

Dat betekent niet dat je continu bezig moet zijn bezig met je uitstraling. Ga gewoon shit doen waardoor je je tevreden voelt. Kijk...als ik een mindere dag heb en ik kijk in de spiegel vind ik mezelf er ook niet altijd bijzonder uitzien. Als ik me goed voel en ik kijk in de spiegel vind ik mezelf er weer prima uitzien. Perceptie - ook van je uiterlijk - hangt samen met stemming/tevredenheid.

Kortom doe waar je tevreden van wordt, verzorg jezelf goed en kom terug in de realiteit. Je laat je zelfbeeld verpesten door negatieve hersenspinsels. Zonde man.
  zaterdag 30 september 2017 @ 14:41:25 #292
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174092014
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:07 schreef JaJammerJan het volgende:

En dan een kind verwerken met je bijgewerkte bakkes zeker, zodat de volgende generatie opgescheept zit met jankmuil 2.0. Beter van niet.
pi_174092156
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 19:21 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Jij moet nog veel leren zo te zien, want met dit soort saaie interview vragen dan kun je het net zo goed meteen opgeven.
Zo begin je een gesprek :s)
Ik neuk wekelijks en jij?
pi_174092256
Ik ken het, ik werd op een sollicitatie geweigerd omdat ik ''geen uitstraling en geen pit uitstraalde'' :')
pi_174092429
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:49 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Zo begin je een gesprek :s)
Ik neuk wekelijks en jij?
Mijn flirttechniek is top-level. Zie hier een voorbeeld:

quote:
gister was die meid met zo'n bierviltje aan het waaien zeg maar
voor afkoeling
dus ik pakte er ook eentje, ging dicht op der staan, waaide een beetje in der gezicht ermee
en zei in der oor: 'kun je wat afkoeling gebruiken?'
en toen zag je der vrienden/vriendinnen naar ons kijken en zo half cringen
dus kwist der gezichtsuitdrukking al
kon ik niet zien van achter
en toen gaf ze zo'n snel: 'uhhh, bneeee' antwoord
Maar omdat ik een lelijke kop heb, ben ik afgewezen. Als ik 8/10 geweest was, dan had dit 100% zeker gewerkt. Jouw interview-style vragen, daar wek je geen aandacht mee. Lees je maar eens in in pua-game.
pi_174092444
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:56 schreef Googke het volgende:
Ik ken het, ik werd op een sollicitatie geweigerd omdat ik ''geen uitstraling en geen pit uitstraalde'' :')
Dikke onzin natuurlijk. Aantrekkelijkheid = alles in het leven en aantrekkelijke mensen krijgen betere banen en verdienen meer geld dan onaantrekkelijke mensen. Kut hoe deze wereld werkt.
pi_174092450
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:06 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Maat, al mijn theorieën zijn wetenschappelijk bevestigd. Ik heb hier al meerdere studies gelinkt, maar daar gaan jullie nooit op in. De waarheid is fucking hard en jullie weigeren om hem onder ogen te zien en dat begrijp ik. Jullie zouden het niet aankunnen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:09 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk. Ik ben afgewezen door de samenleving en daardoor langzaam mijn geestelijke gesteldheid verloren. Ik ben een afvalproduct van deze samenleving.

Nu is het nog de vraag of ik mij ergens in een kamertje ophang, zodat niemand er last van heeft. Of dat ik me voor een trein gooi, maar dan wordt er weer geklaagd dat ik egoïstisch ben, omdat er een paar huilebalken een uurtje vertraging hebben :')
Succes man! :*
pi_174092457
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:41 schreef Nobu het volgende:

[..]

En dan een kind verwerken met je bijgewerkte bakkes zeker, zodat de volgende generatie opgescheept zit met jankmuil 2.0. Beter van niet.
Daarom ben ik ook voor designer babies met gen manipulatie. Overigens zou ik ervoor zorgen dat mijn kinderen ook gelooksmaxed zijn met plastische chirurgie, zodat ze niet een leven zoals ik ondergaan.
pi_174092473
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:36 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Het lijkt me nogal aannemelijk dat je een ongelukkige relatie niet je hele leven gaat trekken, dus ik denk dat je gerust mag stellen dat die 60% tevreden met hun huwelijk is.
Het huwelijk van mijn ouders is 1 grote teringzooi, maar ze blijven bij elkaar omdat ze al te geïnvesteerd erin zijn. Kdenk dat het vaker voorkomt dan je denkt.
pi_174092482
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:03 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ja, want ze willen mijn zaad.
Nee _O- :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')