abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174076684
Deze TS is reddeloos verloren.
pi_174076780
Wat is trouwens dat 'incel' gebeuren :?
Is dat incest op celniveau?
pi_174076814
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:35 schreef Messina het volgende:

[..]

Je bent een typische incel.

- Je plaatst jezelf in de slachtofferrol.
Omdat ik een slachtoffer ben

quote:
- Je doet zelf geen reet aan je situatie
3 keer per week gewichtheffen, letten op wat ik eet, dagelijks gebruik van 4 verschillende huidverzorgingsproducten, elke dag mijn haar in een goed model zetten iedere ochtend met haarfeun, continu bezig met onderzoek naar plastische chirurgie, bezig met onderzoek naar haarsystemen en verdere huidverzorging zoals dermarolling.

quote:
- Je geeft anderen de schuld van jouw uiterlijk
Is het mijn schuld dat ik kut-genen heb?
quote:
- Je bent negatief
ik ben negatief omdat ik slecht behandeld ben in het leven, daar wordt je niet positief van

quote:
Die foto (pagina's terug) is gewoon van een gemiddelde jongen. Je bent niet lelijk. Misschien dat je sociale gestoordheid meer te maken heeft met je onvermogen tot een relatie/seks dan je uiterlijk. (Maar als incel leg je dit toch naast je neer...)
gemiddeld is niet goed genoeg. Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen 80% van de mannen onaantrekkelijk vindt. Als je dus gemiddeld ben, dan val je daarbuiten.
  vrijdag 29 september 2017 @ 18:36:57 #254
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174077090
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 18:14 schreef JaJammerJan het volgende:

gemiddeld is niet goed genoeg. Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen 80% van de mannen onaantrekkelijk vindt. Als je dus gemiddeld ben, dan val je daarbuiten.
En toch heeft de meerderheid van de mannen een relatie, wat betekent dat het toch vooral neerkomt op de persoonlijkheid van iemand.
pi_174077277
Welk onderzoek is dat dan? er zijn genoeg lelijke vrouwen hoor. Is niet een mannen ding alleen.
pi_174077293
quote:

[..]

Ik vind van niet. Laten we het op verschil van mening houden. ;)
quote:
[..]

3 keer per week gewichtheffen, letten op wat ik eet, dagelijks gebruik van 4 verschillende huidverzorgingsproducten, elke dag mijn haar in een goed model zetten iedere ochtend met haarfeun, continu bezig met onderzoek naar plastische chirurgie, bezig met onderzoek naar haarsystemen en verdere huidverzorging zoals dermarolling.

[..]
Hoeveel vrouwen ontmoet je zo, met 3 keer per week gewichtheffen (en de rest wat je zegt)? Ik vind het echt goed van je dat je aan je lijf werkt hoor, blijf zo bezig, maar ga eens uit, wat leuks doen.
quote:
Er is geen 'schuld'. Ik vind je echt geen lelijke jongen (je oogt een beetje jongensachtig op die foto, ik bedoel dat verder niet gemeen ;) ) , maar ook al zou je een lelijkerd zijn, wiens schuld is dat dan? Kun je het je ouders kwalijk nemen dat ze geneukt hebben? Dat ze jou wilde? Of gaan we dan verder door, is het hun ouders schuld? Of die van hen?
quote:
[..]

ik ben negatief omdat ik slecht behandeld ben in het leven, daar wordt je niet positief van
Nou en dát kan ik me wel goed voorstellen. Dat vind ik naar voor je en ik kan daar weinig over zeggen behalve: Negatief zijn is zo'n grote afknapper...
quote:
[..]

Heb je daar een bron voor? Google hielp me in ieder geval niet verder. Ik betwijfel namelijk ten zeerste of alle vrouwen op dezelfde 20% valt ;) Of dat 1 vrouw in een groep van 100 mannen 20 'knappe mannen' aanwijst, en vrouw nummer 2 10 dezelfde en 10 andere mannen. ;) Natuurlijk zijn er mannen die echt voor bijna iedereen onaantrekkelijk zijn, maar dat zal misschien gaan om 1 a 2%. En daar hoor jij niet tussen.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174077764
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 18:02 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Dan moet je leren vragen stellen:
Hoe oud ben je
Wat os je naam
Waar woon je
Zie ik je nog eens
Wat is je nummer

Etc
Jij moet nog veel leren zo te zien, want met dit soort saaie interview vragen dan kun je het net zo goed meteen opgeven.
pi_174077798
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 september 2017 18:36 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

En toch heeft de meerderheid van de mannen een relatie, wat betekent dat het toch vooral neerkomt op de persoonlijkheid van iemand.
Dat zijn vooral sexloze relaties of relaties waarbij de vrouw buitenechtelijk sex heeft met andere mannen en haar eigen man enkel als geldautomaat gebruikt. Zoiezo niet relaties waarin men blij is om in te zijn, maar waar je op een gegeven moment teveel in geïnvesteerd hebt (tijd,geld,kinderen,huis) om er een einde aan te maken.
pi_174077831
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 18:51 schreef handkant het volgende:
Welk onderzoek is dat dan? er zijn genoeg lelijke vrouwen hoor. Is niet een mannen ding alleen.
https://theblog.okcupid.c(...)r-inbox-8715c0f1561e

As you can see from the gray line, women rate an incredible 80% of guys as worse-looking than medium. Very harsh.
pi_174078048
Met je foto is niets mis, je kijkt alleen een beetje mistroostig uit je ogen. Das met een positieve houding wel te veranderen.

Dat je leven tot nu toe kudt was, jammerdepammer. Hoe ga je er voor zorgen dat de rest wel prima is? Je leven gaat pas beter worden als je verantwoordelijkheid neemt en niet langer alles en iedereen de schuld geeft van je ellende.

Rjike mensen leven in een betere wereld, sociaal sterke mensen ook, bekende mensen, voetballers, mensen met een enorm sociaal netwerk, kinderen van rijke ouders, ... Nou en!?

Er zaten ook vrouwen tussen die je zeer intelligent en betrouwbaar over vonden komen. Focus je daar op. Want zoals je nu tegen de wereld aan kijkt ga je niemand aantrekken... Alles aan je is afstotelijk, behalve je uiterlijk.. Dat valt me nog het meeste mee!
pi_174078152
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 18:53 schreef Messina het volgende:
Hoeveel vrouwen ontmoet je zo, met 3 keer per week gewichtheffen (en de rest wat je zegt)? Ik vind het echt goed van je dat je aan je lijf werkt hoor, blijf zo bezig, maar ga eens uit, wat leuks doen.
Het maakt weinig uit hoeveel vrouwen ik ontmoet als ze walgen van mijn uiterlijk. Mensen hier maken relaties/sex veel gecompliceerder dan het daadwerkelijk is. Het gaat helemaal niet om persoonlijkheid, of 'PUA-game', of het laten zien van dominantie/sociale waarde/geld, etc. Het is heel simpel:

Een man en een vrouw vinden elkaar aantrekkelijk ---> Ze komen bij elkaar en hebben sex en een relatie.

That's it. Het is geen kernfysica.

quote:
Er is geen 'schuld'. Ik vind je echt geen lelijke jongen (je oogt een beetje jongensachtig op die foto, ik bedoel dat verder niet gemeen ;) ) , maar ook al zou je een lelijkerd zijn, wiens schuld is dat dan? Kun je het je ouders kwalijk nemen dat ze geneukt hebben? Dat ze jou wilde? Of gaan we dan verder door, is het hun ouders schuld? Of die van hen?
Mijn ouders hadden zich nooit voort mogen planten, omdat er met hun genen geen mooi kind te maken is. Neuken mogen ze van mij, maar dan wel met anti-conceptie middelen.

Als je mij dan van kinds af aan ook nog eens slechte eetgewoonten aanleert waardoor ik overgewicht had als kind. En je geen geld hebt om fatsoenlijke kleren voor mij te kopen, of mij een fatsoenlijk kapsel te gunnen dat niet gratis geknipt is door een tante.

Ook qua gedrag was hun opvoeding heel slecht:
'Focus op je studie! dat is het enige wat telt in het leven!'
'Gedraag je klein in het leven, zodat anderen geen last van je hebben!'
'Doe al deze dingen die je niet leuk vindt om te doen, enkel en alleen omdat wij graag een kind willen hebben die goed is in die zaken'

Tjah, dan kan ik er niks anders van maken dat je als ouders gewoon gefaald hebt en dat ga ik ze nooit vergeven.

quote:
[..]

Nou en dát kan ik me wel goed voorstellen. Dat vind ik naar voor je en ik kan daar weinig over zeggen behalve: Negatief zijn is zo'n grote afknapper...
Klopt, en dat realiseer ik me zelf ook. Maar het enige wat ik dan kan doen is hysterisch lachen om hoe achterlijk deze wereld in elkaar zit.

Mensen die het zwaar hebben in het leven worden negatief===>De negativiteit zorgt ervoor dat ze het nog zwaarder krijgen.
Mensen die een sociale achterstand in het leven hebben worden als vreemd gezien en geïsoleerd ==> De sociale achterstand neemt toe.

Enzovoort. Ik heb mij gerealiseerd dat goede dingen gebeuren voor mensen die al een goed leven hebben. (Hey je bent sociaal sterk en hebt veel vrienden? Hier heb je een gratis vriendin erbij. En hier heb je een goede baan. En hier heb je leuke activiteiten om te doen).
Tegelijkertijd gebeuren slechte dingen bij mensen die het al slecht hebben?
(Hey je bent depressief en hebt weinig energie om dingen te doen? Niemand wil meer met je omgaan en je raakt geïsoleerd! Hey je hebt weinig zelfvertrouwen? Vergeet het maar om ooit een vriendin te krijgen. enzovoort)

Het leven is fucking wreed. Echt heel wreed. Ik denk dat als je zelf nooit bij de losers van de samenleving gehoord hebt, dat je je daar weinig bij voor kunt stellen, omdat goede mensen zo makkelijk goede dingen ervaren.

quote:
[..]

Heb je daar een bron voor? Google hielp me in ieder geval niet verder. Ik betwijfel namelijk ten zeerste of alle vrouwen op dezelfde 20% valt ;) Of dat 1 vrouw in een groep van 100 mannen 20 'knappe mannen' aanwijst, en vrouw nummer 2 10 dezelfde en 10 andere mannen. ;) Natuurlijk zijn er mannen die echt voor bijna iedereen onaantrekkelijk zijn, maar dat zal misschien gaan om 1 a 2%. En daar hoor jij niet tussen.
https://theblog.okcupid.c(...)r-inbox-8715c0f1561e

Zolang je niet bij de top 20% van de samenleving in aantrekkelijkheid hoort, ben je dus niet aantrekkelijk voor vrouwen.
pi_174078171
Reddit incel is echt niet goed voor je. Voed je depressie niet met die negativiteit man.

Snap dat zwelgen op z'n tijd fijn is maar die reddit is echt ziekelijk.
pi_174078277
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 19:39 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Het maakt weinig uit hoeveel vrouwen ik ontmoet als ze walgen van mijn uiterlijk. Mensen hier maken relaties/sex veel gecompliceerder dan het daadwerkelijk is. Het gaat helemaal niet om persoonlijkheid, of 'PUA-game', of het laten zien van dominantie/sociale waarde/geld, etc. Het is heel simpel:

Een man en een vrouw vinden elkaar aantrekkelijk ---> Ze komen bij elkaar en hebben sex en een relatie.

That's it. Het is geen kernfysica.
Zo simpel is het niet. En alleen knappere looks gaan jouw problemen niet oplossen. Tuurlijk, het initiële contact zal makkelijker verlopen, maar aantrekkelijkheid hangt ook af van de rest van de interactie. En dat zal je echt niet ineens makkelijk afgaan met een ander uiterlijk. Ik wed dat je niet eens zou weten waar je 30 minuten met een dame op date over zou praten. En dat is logisch, maar erken in ieder geval dat er meer bij komt kijken.
pi_174078332
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 18:12 schreef Roberta_J het volgende:
Wat is trouwens dat 'incel' gebeuren :?
Is dat incest op celniveau?
Involuntary celibate. Ofwel onvrijwillig maagd
pi_174078346
Ik snap het deels. Heb ook een collega, super knap, slank, rijk. Altijd een heel rijk sociaal leven en vriendjes. Zo iemand zal nooit begrijpen hoe het is om lelijk door het leven te gaan. Maar dat betekent niet dat je als lelijk of normaal uitziend persoon geen leuk leven kunt hebben. Je vergelijkt je jezelf met mensen op 'easy mode' terwijl je vergeet dat er een heleboel mensen zijn zoals jij die ook niet knap zijn. Knap is niet de norm.
pi_174078356
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 september 2017 19:35 schreef Jopie78 het volgende:
Met je foto is niets mis, je kijkt alleen een beetje mistroostig uit je ogen. Das met een positieve houding wel te veranderen.

Dat je leven tot nu toe kudt was, jammerdepammer. Hoe ga je er voor zorgen dat de rest wel prima is?
Door zo aantrekkelijk te worden dat het Halo-effect van mijn aantrekkelijke uiterlijk mijn negatieve persoonlijkheid kan overschaduwen. Pas dan heb ik weer een kans om überhaupt weer fatsoenlijke sociale interacties met andere mensen aan te gaan en langzaam maar zeker ook mijn persoonlijkheid erboven op te helpen.

quote:
Je leven gaat pas beter worden als je verantwoordelijkheid neemt en niet langer alles en iedereen de schuld geeft van je ellende.
Mwah, behalve mijn ouders die gewoon gefaald hebben, geef ik andere mensen niet de schuld. Het zit in de menselijke natuur om lelijke mensen minder affectie te geven en minder aardig tegen deze mensen te zijn. Daar kunnen die andere mensen niets aan doen, maar daar ben ik wel het slachtoffer van. Moeder natuur is wreed.

quote:
Rjike mensen leven in een betere wereld, sociaal sterke mensen ook, bekende mensen, voetballers, mensen met een enorm sociaal netwerk, kinderen van rijke ouders, ... Nou en!?
Waarom zou ik dat pikken als ik zelf crepeer? Ik ben letterlijk aan het vechten om mijn eigen leven hier met continu suïcidale gedachten in mijn hoofd. En dan wordt je wanhopig en krijg je een andere ethische moraal wat goed en niet goed is. Mensen die niks meer te verliezen hebben, kunnen rare sprongen maken.

quote:
Er zaten ook vrouwen tussen die je zeer intelligent en betrouwbaar over vonden komen. Focus je daar op. Want zoals je nu tegen de wereld aan kijkt ga je niemand aantrekken... Alles aan je is afstotelijk, behalve je uiterlijk.. Dat valt me nog het meeste mee!
Sapioseksualiteit bestaat niet, het is een mythe. Vrouwen worden niet nat van mijn natuurkunde opleiding, mijn cum laude vwo diploma, mijn 128 IQ, of mijn 900 toetsaanslagen per minuut. Vrouwen, en ook mannen, zijn enkel aangetrokken tot uiterlijk. Zo zijn wij genetisch geprogrammeerd. Veel mensen zullen dit gaan ontkennen, omdat zij liever in een leugen geloven dat mensen niet zo oppervlakkig zijn en wel degelijk aangetrokken zijn tot persoonlijkheid of andere factoren. Maar de studies en het wetenschappelijke onderzoek spreken voor zich en daar kun je je niet uit redeneren.

quote:
The studies show that people known (or supposed) to be physically attractive are invested by others with a host of desirable characteristics, such as warmth, poise, sensitivity, kindness, sincerity and the potential for social, marital and occupational success. And according to Dr. Ellen Berscheid, professor of psychology at the University of Minnesota, these beliefs about physically attractive people, and the preferential treatment that grows out of them, can have lasting effects on an individual's personality, social life, and educational and career opportunities.
http://www.nytimes.com/19(...)ep.html?pagewanted=1
Je uiterlijk bepaalt je leven.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaJammerJan op 29-09-2017 19:59:51 ]
pi_174078388
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Leuke donkere meiden zoeken O+ Enige is dat je zelf ook leuke persoonlijkheid moet hebben
pi_174078560
Uiterlijk bepaald niet je leven, je eigen acties doen dat. Dat beheerst jou ook je de staat in hoe je bent/denkt waarin je nu bevind.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_174078565
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 19:47 schreef JaJammerJan het volgende:

Door zo aantrekkelijk te worden dat het Halo-effect van mijn aantrekkelijke uiterlijk mijn negatieve persoonlijkheid kan overschaduwen. Pas dan heb ik weer een kans om überhaupt weer fatsoenlijke sociale interacties met andere mensen aan te gaan en langzaam maar zeker ook mijn persoonlijkheid erboven op te helpen.
Sociale interacties hebben niets te maken met je uiterlijk, die kan je altijd hebben. Sterker nog, die hebben wij nu ook. Gaat je prima af!
quote:
Mwah, behalve mijn ouders die gewoon gefaald hebben, geef ik andere mensen niet de schuld. Het zit in de menselijke natuur om lelijke mensen minder affectie te geven en minder aardig tegen deze mensen te zijn. Daar kunnen die andere mensen niets aan doen, maar daar ben ik wel het slachtoffer van. Moeder natuur is wreed.

Oke. Vastgesteld. Nou doorgaan. Nu zijn je ouders niet meer verantwoordelijk voor je voeding, je interesses of je gedrag. Dus die kunnen het niet langer fout doen, je zal de schuld dus vanaf nu echt bij jezelf moeten zoeken.
quote:
Waarom zou ik dat pikken als ik zelf crepeer? Ik ben letterlijk aan het vechten om mijn eigen leven hier met continu suïcidale gedachten in mijn hoofd. En dan wordt je wanhopig en krijg je een andere ethische moraal wat goed en niet goed is. Mensen die niks meer te verliezen hebben, kunnen rare sprongen maken.
Je crepeert helemaal niet, en je bent ook niet letterlijk aan het vechten voor je leven.. Figuurlijk misschien. Of sta je nu op de rugleuning van de bank, omdat er tijgers door de woonkamer lopen.

Zo nee.. Loop dan niet zo te miepen.
quote:
Sapioseksualiteit bestaat niet, het is een mythe. Vrouwen worden niet nat van mijn natuurkunde opleiding, mijn cum laude VWO diploma, mijn 128 IQ, of mijn 900 toetsaanslagen per minuut. Vrouwen, en ook mannen, zijn enkel aangetrokken tot uiterlijk. Zo zijn wij genetisch geprogrammeerd. Veel mensen zullen dit gaan ontkennen, omdat zij liever in een leugen geloven dat mensen niet zo oppervlakkig zijn en wel degelijk aangetrokken zijn tot persoonlijkheid of andere factoren. Maar de studies en het wetenschappelijke onderzoek spreken voor zich en daar kun je je niet uit redeneren.

Vrouwen vallen niet op je diploma, jij zou genoeg levenslust en energie uit dat soort zaken moeten kunnen halen, zodat er iemand graag in je omgeving is. Ik wil je posts zelfs liever niet lezen, doordat je de energie als een soort zwart gat wegtrekt, simpelweg door je tekst te volgen. Zo hulpeloos, zo niet bereid te luisteren naar iemand.

Ik hoef me nergens uit te redeneren, je bent nou eenmaal geen statistiek. Je bent een gezonde gozer, die de bloei van zijn leven nog voor zich heeft. Maar in plaats van over zijn angsten heen te stappen en te leren door te vallen, zoals iedereen, zit je thuis in de bobbeltjesfolie te janken dat alles zo oneerlijk is. Ja, nou en. Dat is het leven voor iedereen, maar omdat jij het zo donker maakt in je eigen leven, lijken de levens van alle anderen te schitteren. Slechts perceptie, wat je zou weten als je met interesse een gesprek met een ander zou voeren, in plaats van jezelf als het middelpunt van het universum te zien.
quote:
Je uiterlijk bepaalt je leven.
Nope. Jij bepaalt je leven, je uiterlijk kan er slechts een katalysator of een rem in zijn, het is geen pad op zich.

[ Bericht 0% gewijzigd door _I op 29-09-2017 20:23:16 ]
pi_174078572
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 19:40 schreef viceversa het volgende:
Reddit incel is echt niet goed voor je. Voed je depressie niet met die negativiteit man.

Snap dat zwelgen op z'n tijd fijn is maar die reddit is echt ziekelijk.
Goede RedPill episode die gisteren uitgekomen is:

Meeste zooi op die incels reddit is inderdaad overdreven/bullshit, maar er is een harde kern van waarheid die naar voren komt uit /r/incels. En voor de rest heb ik weinig plekken om naar toe te gaan om sociale interactie te hebben. Er zijn maar weinig mensen in de wereld waarmee ik mij nog kan relativeren in deze wereld, door normale mensen voel ik mij meteen aangevallen op wie ik ben en welke ervaringen ik heb.

Neem virgin-shaming bijvoorbeeld, wat erg veel voortkomt onder 'normale' mensen. Normale mensen lachen maagden uit om wat voor losers ze zijn, en dat zijn dan mensen waar ik dan mee om moet gaan? Je kunt zeggen wat je wilt over dat er genoeg mensen zijn die maagden niet als losers bestempelen, maar het feit is dat verreweg de meeste mensen wel zo zijn.

Populaire figuren die eenzame maagden als losers bestempelen? hoppa, 300.000 likes. Dit is wat een gemiddeld persoon van mij vindt. Waarom zou ik met normale mensen om willen gaan?

Nee, dan ga ik nog liever met /r/incels om. Ik zit daar veel op de discord servers en dat zijn gewoon goede, maar depressieve kerels die daar zitten. Kerels die de waarheid kennen van hoe belangrijk uiterlijk is en veel meer begrip hebben voor mensen die het zwaar hebben, dan gemiddelde personen. Dat hele gedoe op die reddit waar ze oproepen om vrouwen te verkrachten of weet ik veel wat voor onzin, dat is niet representatief voor wat voor mensen in die community zitten. Dat is vooral venting, emoties kwijtraken.
pi_174078623
Of je nou denkt dat uiterlijk het verschil maakt of niet, je hebt gelijk.
pi_174078658
Oké, dan heb je straks een knappe kop, maar een fucked up karakter. Denk je dat chicks dan langer dan 5 minuten met je gaan praten TS?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:07:07 #273
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174078710
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 19:24 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Dat zijn vooral sexloze relaties of relaties waarbij de vrouw buitenechtelijk sex heeft met andere mannen en haar eigen man enkel als geldautomaat gebruikt. Zoiezo niet relaties waarin men blij is om in te zijn, maar waar je op een gegeven moment teveel in geïnvesteerd hebt (tijd,geld,kinderen,huis) om er een einde aan te maken.
Ze hebben eens onderzocht hoeveel huwelijken er nou stranden. Dat was 40% in Nederland. De andere 60% blijft gewoon getrouwd met elkaar.
pi_174079551
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 19:46 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Involuntary celibate. Ofwel onvrijwillig maagd
Thanks ouwuh!
Klinkt als een goed jankrecept. :D
pi_174079788
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 12:22 schreef JaJammerJan het volgende:
Volgens BMI meters is mijn BMI nog altijd te hoog (85kg, 1.83m)
Menen dat alles om uiterlijk draait, maar te lui zijn om je pens weg te werken :').
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')