Omdat ik een slachtoffer benquote:Op vrijdag 29 september 2017 15:35 schreef Messina het volgende:
[..]
Je bent een typische incel.
- Je plaatst jezelf in de slachtofferrol.
3 keer per week gewichtheffen, letten op wat ik eet, dagelijks gebruik van 4 verschillende huidverzorgingsproducten, elke dag mijn haar in een goed model zetten iedere ochtend met haarfeun, continu bezig met onderzoek naar plastische chirurgie, bezig met onderzoek naar haarsystemen en verdere huidverzorging zoals dermarolling.quote:- Je doet zelf geen reet aan je situatie
Is het mijn schuld dat ik kut-genen heb?quote:- Je geeft anderen de schuld van jouw uiterlijk
ik ben negatief omdat ik slecht behandeld ben in het leven, daar wordt je niet positief vanquote:- Je bent negatief
gemiddeld is niet goed genoeg. Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen 80% van de mannen onaantrekkelijk vindt. Als je dus gemiddeld ben, dan val je daarbuiten.quote:Die foto (pagina's terug) is gewoon van een gemiddelde jongen. Je bent niet lelijk. Misschien dat je sociale gestoordheid meer te maken heeft met je onvermogen tot een relatie/seks dan je uiterlijk. (Maar als incel leg je dit toch naast je neer...)
En toch heeft de meerderheid van de mannen een relatie, wat betekent dat het toch vooral neerkomt op de persoonlijkheid van iemand.quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:14 schreef JaJammerJan het volgende:
gemiddeld is niet goed genoeg. Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen 80% van de mannen onaantrekkelijk vindt. Als je dus gemiddeld ben, dan val je daarbuiten.
Ik vind van niet. Laten we het op verschil van mening houden.quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:14 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Omdat ik een slachtoffer ben
Hoeveel vrouwen ontmoet je zo, met 3 keer per week gewichtheffen (en de rest wat je zegt)? Ik vind het echt goed van je dat je aan je lijf werkt hoor, blijf zo bezig, maar ga eens uit, wat leuks doen.quote:[..]
3 keer per week gewichtheffen, letten op wat ik eet, dagelijks gebruik van 4 verschillende huidverzorgingsproducten, elke dag mijn haar in een goed model zetten iedere ochtend met haarfeun, continu bezig met onderzoek naar plastische chirurgie, bezig met onderzoek naar haarsystemen en verdere huidverzorging zoals dermarolling.
[..]
Er is geen 'schuld'. Ik vind je echt geen lelijke jongen (je oogt een beetje jongensachtig op die foto, ik bedoel dat verder niet gemeenquote:Is het mijn schuld dat ik kut-genen heb?
Nou en dát kan ik me wel goed voorstellen. Dat vind ik naar voor je en ik kan daar weinig over zeggen behalve: Negatief zijn is zo'n grote afknapper...quote:[..]
ik ben negatief omdat ik slecht behandeld ben in het leven, daar wordt je niet positief van
Heb je daar een bron voor? Google hielp me in ieder geval niet verder. Ik betwijfel namelijk ten zeerste of alle vrouwen op dezelfde 20% valtquote:[..]
gemiddeld is niet goed genoeg. Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen 80% van de mannen onaantrekkelijk vindt. Als je dus gemiddeld ben, dan val je daarbuiten.
Jij moet nog veel leren zo te zien, want met dit soort saaie interview vragen dan kun je het net zo goed meteen opgeven.quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:02 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Dan moet je leren vragen stellen:
Hoe oud ben je
Wat os je naam
Waar woon je
Zie ik je nog eens
Wat is je nummer
Etc
Dat zijn vooral sexloze relaties of relaties waarbij de vrouw buitenechtelijk sex heeft met andere mannen en haar eigen man enkel als geldautomaat gebruikt. Zoiezo niet relaties waarin men blij is om in te zijn, maar waar je op een gegeven moment teveel in geïnvesteerd hebt (tijd,geld,kinderen,huis) om er een einde aan te maken.quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:36 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
En toch heeft de meerderheid van de mannen een relatie, wat betekent dat het toch vooral neerkomt op de persoonlijkheid van iemand.
https://theblog.okcupid.c(...)r-inbox-8715c0f1561equote:Op vrijdag 29 september 2017 18:51 schreef handkant het volgende:
Welk onderzoek is dat dan? er zijn genoeg lelijke vrouwen hoor. Is niet een mannen ding alleen.
Het maakt weinig uit hoeveel vrouwen ik ontmoet als ze walgen van mijn uiterlijk. Mensen hier maken relaties/sex veel gecompliceerder dan het daadwerkelijk is. Het gaat helemaal niet om persoonlijkheid, of 'PUA-game', of het laten zien van dominantie/sociale waarde/geld, etc. Het is heel simpel:quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:53 schreef Messina het volgende:
Hoeveel vrouwen ontmoet je zo, met 3 keer per week gewichtheffen (en de rest wat je zegt)? Ik vind het echt goed van je dat je aan je lijf werkt hoor, blijf zo bezig, maar ga eens uit, wat leuks doen.
Mijn ouders hadden zich nooit voort mogen planten, omdat er met hun genen geen mooi kind te maken is. Neuken mogen ze van mij, maar dan wel met anti-conceptie middelen.quote:Er is geen 'schuld'. Ik vind je echt geen lelijke jongen (je oogt een beetje jongensachtig op die foto, ik bedoel dat verder niet gemeen) , maar ook al zou je een lelijkerd zijn, wiens schuld is dat dan? Kun je het je ouders kwalijk nemen dat ze geneukt hebben? Dat ze jou wilde? Of gaan we dan verder door, is het hun ouders schuld? Of die van hen?
Klopt, en dat realiseer ik me zelf ook. Maar het enige wat ik dan kan doen is hysterisch lachen om hoe achterlijk deze wereld in elkaar zit.quote:[..]
Nou en dát kan ik me wel goed voorstellen. Dat vind ik naar voor je en ik kan daar weinig over zeggen behalve: Negatief zijn is zo'n grote afknapper...
https://theblog.okcupid.c(...)r-inbox-8715c0f1561equote:[..]
Heb je daar een bron voor? Google hielp me in ieder geval niet verder. Ik betwijfel namelijk ten zeerste of alle vrouwen op dezelfde 20% valtOf dat 1 vrouw in een groep van 100 mannen 20 'knappe mannen' aanwijst, en vrouw nummer 2 10 dezelfde en 10 andere mannen.
Natuurlijk zijn er mannen die echt voor bijna iedereen onaantrekkelijk zijn, maar dat zal misschien gaan om 1 a 2%. En daar hoor jij niet tussen.
Zo simpel is het niet. En alleen knappere looks gaan jouw problemen niet oplossen. Tuurlijk, het initiële contact zal makkelijker verlopen, maar aantrekkelijkheid hangt ook af van de rest van de interactie. En dat zal je echt niet ineens makkelijk afgaan met een ander uiterlijk. Ik wed dat je niet eens zou weten waar je 30 minuten met een dame op date over zou praten. En dat is logisch, maar erken in ieder geval dat er meer bij komt kijken.quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:39 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Het maakt weinig uit hoeveel vrouwen ik ontmoet als ze walgen van mijn uiterlijk. Mensen hier maken relaties/sex veel gecompliceerder dan het daadwerkelijk is. Het gaat helemaal niet om persoonlijkheid, of 'PUA-game', of het laten zien van dominantie/sociale waarde/geld, etc. Het is heel simpel:
Een man en een vrouw vinden elkaar aantrekkelijk ---> Ze komen bij elkaar en hebben sex en een relatie.
That's it. Het is geen kernfysica.
Involuntary celibate. Ofwel onvrijwillig maagdquote:Op vrijdag 29 september 2017 18:12 schreef Roberta_J het volgende:
Wat is trouwens dat 'incel' gebeuren![]()
Is dat incest op celniveau?
Door zo aantrekkelijk te worden dat het Halo-effect van mijn aantrekkelijke uiterlijk mijn negatieve persoonlijkheid kan overschaduwen. Pas dan heb ik weer een kans om überhaupt weer fatsoenlijke sociale interacties met andere mensen aan te gaan en langzaam maar zeker ook mijn persoonlijkheid erboven op te helpen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:35 schreef Jopie78 het volgende:
Met je foto is niets mis, je kijkt alleen een beetje mistroostig uit je ogen. Das met een positieve houding wel te veranderen.
Dat je leven tot nu toe kudt was, jammerdepammer. Hoe ga je er voor zorgen dat de rest wel prima is?
Mwah, behalve mijn ouders die gewoon gefaald hebben, geef ik andere mensen niet de schuld. Het zit in de menselijke natuur om lelijke mensen minder affectie te geven en minder aardig tegen deze mensen te zijn. Daar kunnen die andere mensen niets aan doen, maar daar ben ik wel het slachtoffer van. Moeder natuur is wreed.quote:Je leven gaat pas beter worden als je verantwoordelijkheid neemt en niet langer alles en iedereen de schuld geeft van je ellende.
Waarom zou ik dat pikken als ik zelf crepeer? Ik ben letterlijk aan het vechten om mijn eigen leven hier met continu suïcidale gedachten in mijn hoofd. En dan wordt je wanhopig en krijg je een andere ethische moraal wat goed en niet goed is. Mensen die niks meer te verliezen hebben, kunnen rare sprongen maken.quote:Rjike mensen leven in een betere wereld, sociaal sterke mensen ook, bekende mensen, voetballers, mensen met een enorm sociaal netwerk, kinderen van rijke ouders, ... Nou en!?
Sapioseksualiteit bestaat niet, het is een mythe. Vrouwen worden niet nat van mijn natuurkunde opleiding, mijn cum laude vwo diploma, mijn 128 IQ, of mijn 900 toetsaanslagen per minuut. Vrouwen, en ook mannen, zijn enkel aangetrokken tot uiterlijk. Zo zijn wij genetisch geprogrammeerd. Veel mensen zullen dit gaan ontkennen, omdat zij liever in een leugen geloven dat mensen niet zo oppervlakkig zijn en wel degelijk aangetrokken zijn tot persoonlijkheid of andere factoren. Maar de studies en het wetenschappelijke onderzoek spreken voor zich en daar kun je je niet uit redeneren.quote:Er zaten ook vrouwen tussen die je zeer intelligent en betrouwbaar over vonden komen. Focus je daar op. Want zoals je nu tegen de wereld aan kijkt ga je niemand aantrekken... Alles aan je is afstotelijk, behalve je uiterlijk.. Dat valt me nog het meeste mee!
Je uiterlijk bepaalt je leven.quote:The studies show that people known (or supposed) to be physically attractive are invested by others with a host of desirable characteristics, such as warmth, poise, sensitivity, kindness, sincerity and the potential for social, marital and occupational success. And according to Dr. Ellen Berscheid, professor of psychology at the University of Minnesota, these beliefs about physically attractive people, and the preferential treatment that grows out of them, can have lasting effects on an individual's personality, social life, and educational and career opportunities.
http://www.nytimes.com/19(...)ep.html?pagewanted=1
Leuke donkere meiden zoekenquote:Op vrijdag 29 september 2017 18:14 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Omdat ik een slachtoffer ben
[..]
3 keer per week gewichtheffen, letten op wat ik eet, dagelijks gebruik van 4 verschillende huidverzorgingsproducten, elke dag mijn haar in een goed model zetten iedere ochtend met haarfeun, continu bezig met onderzoek naar plastische chirurgie, bezig met onderzoek naar haarsystemen en verdere huidverzorging zoals dermarolling.
[..]
Is het mijn schuld dat ik kut-genen heb?
[..]
ik ben negatief omdat ik slecht behandeld ben in het leven, daar wordt je niet positief van
[..]
Sociale interacties hebben niets te maken met je uiterlijk, die kan je altijd hebben. Sterker nog, die hebben wij nu ook. Gaat je prima af!quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:47 schreef JaJammerJan het volgende:
Door zo aantrekkelijk te worden dat het Halo-effect van mijn aantrekkelijke uiterlijk mijn negatieve persoonlijkheid kan overschaduwen. Pas dan heb ik weer een kans om überhaupt weer fatsoenlijke sociale interacties met andere mensen aan te gaan en langzaam maar zeker ook mijn persoonlijkheid erboven op te helpen.
Oke. Vastgesteld. Nou doorgaan. Nu zijn je ouders niet meer verantwoordelijk voor je voeding, je interesses of je gedrag. Dus die kunnen het niet langer fout doen, je zal de schuld dus vanaf nu echt bij jezelf moeten zoeken.quote:Mwah, behalve mijn ouders die gewoon gefaald hebben, geef ik andere mensen niet de schuld. Het zit in de menselijke natuur om lelijke mensen minder affectie te geven en minder aardig tegen deze mensen te zijn. Daar kunnen die andere mensen niets aan doen, maar daar ben ik wel het slachtoffer van. Moeder natuur is wreed.
Je crepeert helemaal niet, en je bent ook niet letterlijk aan het vechten voor je leven.. Figuurlijk misschien. Of sta je nu op de rugleuning van de bank, omdat er tijgers door de woonkamer lopen.quote:Waarom zou ik dat pikken als ik zelf crepeer? Ik ben letterlijk aan het vechten om mijn eigen leven hier met continu suïcidale gedachten in mijn hoofd. En dan wordt je wanhopig en krijg je een andere ethische moraal wat goed en niet goed is. Mensen die niks meer te verliezen hebben, kunnen rare sprongen maken.
Vrouwen vallen niet op je diploma, jij zou genoeg levenslust en energie uit dat soort zaken moeten kunnen halen, zodat er iemand graag in je omgeving is. Ik wil je posts zelfs liever niet lezen, doordat je de energie als een soort zwart gat wegtrekt, simpelweg door je tekst te volgen. Zo hulpeloos, zo niet bereid te luisteren naar iemand.quote:Sapioseksualiteit bestaat niet, het is een mythe. Vrouwen worden niet nat van mijn natuurkunde opleiding, mijn cum laude VWO diploma, mijn 128 IQ, of mijn 900 toetsaanslagen per minuut. Vrouwen, en ook mannen, zijn enkel aangetrokken tot uiterlijk. Zo zijn wij genetisch geprogrammeerd. Veel mensen zullen dit gaan ontkennen, omdat zij liever in een leugen geloven dat mensen niet zo oppervlakkig zijn en wel degelijk aangetrokken zijn tot persoonlijkheid of andere factoren. Maar de studies en het wetenschappelijke onderzoek spreken voor zich en daar kun je je niet uit redeneren.
Nope. Jij bepaalt je leven, je uiterlijk kan er slechts een katalysator of een rem in zijn, het is geen pad op zich.quote:Je uiterlijk bepaalt je leven.
Goede RedPill episode die gisteren uitgekomen is:quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:40 schreef viceversa het volgende:
Reddit incel is echt niet goed voor je. Voed je depressie niet met die negativiteit man.
Snap dat zwelgen op z'n tijd fijn is maar die reddit is echt ziekelijk.
Ze hebben eens onderzocht hoeveel huwelijken er nou stranden. Dat was 40% in Nederland. De andere 60% blijft gewoon getrouwd met elkaar.quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:24 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Dat zijn vooral sexloze relaties of relaties waarbij de vrouw buitenechtelijk sex heeft met andere mannen en haar eigen man enkel als geldautomaat gebruikt. Zoiezo niet relaties waarin men blij is om in te zijn, maar waar je op een gegeven moment teveel in geïnvesteerd hebt (tijd,geld,kinderen,huis) om er een einde aan te maken.
Thanks ouwuh!quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:46 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Involuntary celibate. Ofwel onvrijwillig maagd
Menen dat alles om uiterlijk draait, maar te lui zijn om je pens weg te werkenquote:Op vrijdag 29 september 2017 12:22 schreef JaJammerJan het volgende:
Volgens BMI meters is mijn BMI nog altijd te hoog (85kg, 1.83m)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |