What is LDARing?quote:Op vrijdag 29 september 2017 12:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan is er altijd nog niks doen. Hoe werkt dat voor je?
Ik heb al cognitieve gedragstherapie gehad, maar die 'werkte niet' volgens mijn psycholoog dus is hij ermee gestopt.quote:Op vrijdag 29 september 2017 08:44 schreef LuciferShiningOne het volgende:
[..]
Al was hij veertig. Gewoon je verleden loslaten en dan genieten van alle dingen die nieuw voor je zijn. Het glas is half vol of half leeg. Bij TS is het glas half leeg.
Een stevige dosis cognitieve gedrachstherapie zou helpen want al slik je medicatie, met gedachten als: "Al zou ik nu alles voor elkaar krijgen, dan nog zou de pijn dat ik het niet eerder heb gedaan me kapot maken" schiet het natuurlijk alsnog niet op.
Laat los. Verleden is verleden en kun je niet terugdraaien. Je kunt er wel nu wat van gaan maken.
Ja, ik heb mijn uiterlijk met zowel mijn psychiater als psycholoog besproken. Die hebben mij alleen gezegd dat ik er aantrekkelijk uitzag (quote:Op vrijdag 29 september 2017 08:38 schreef viceversa het volgende:
[..]
Heb je je problemen met je uiterlijk wel eens met de psycholoog besproken? Misschien zou je een BDD test kunnen doen. Daar kunnen ze met therapie dan wat meer mee dan met je depressie. Heb je überhaupt therapie gehad? Kan me niet voorstellen dat het enige wat ze tegen je zeggen is 'ga sporten, op tijd naar bed'
Zolang ik geen plastische chirurgie gehad heb en het in voldoende mate gelukt is om slechte gezichtseigenschappen zoals mijn negatieve canthal tilt weg te halen, dan blijft het probleem zich voordoen idd.quote:Op vrijdag 29 september 2017 12:43 schreef Eightyone het volgende:
Het zit hoog hè, TS.
KLB / Lelijk geboren worden
Persoonlijkheid kan ik wel nadoen. Fake it till you make it. Maar mijn lelijkheid kan ik niet verbergen, tenzij ik een zak over mijn hoofd en dat verbetert mijn situatie niet echt.quote:Op vrijdag 29 september 2017 12:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Het is echt totaal niet aantrekkelijk om zo’n jankbal te zijn TS.
Hardop gelachenquote:Op vrijdag 29 september 2017 12:47 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Maar ik ben nu begonnen met maximaal lenen bij DUO om mijn plastische chirurgie te financieren.
Ik kan meer geld krijgen bij duo, dan ik full-time met een minimumloon baantje van 6,40 per uur zou verdienen, wat het enige is dat ik kan krijgen met mijn kop en sociale vaardigheden.quote:
Werken en lenen zijn inderdaad 1op1 te vergelijken. Goed bezig TS, aan alles blijkt dat het een kwestie van tijd is voor dit probleem zichzelf oplost.quote:Op vrijdag 29 september 2017 13:44 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ik kan meer geld krijgen bij duo, dan ik full-time met een minimumloon baantje van 6,40 per uur zou verdienen, wat het enige is dat ik kan krijgen met mijn kop en sociale vaardigheden.
Als de overheid mijn plastische chirurgie zou financieren, omdat mijn uiterlijk mijn leven verpest heeft, dan had dit niet gehoeven.quote:Op vrijdag 29 september 2017 13:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Werken en lenen zijn inderdaad 1op1 te vergelijken. Goed bezig TS, aan alles blijkt dat het een kwestie van tijd is voor dit probleem zichzelf oplost.
Lelijk zijn is niet echt een medisch probleem. Zonder heup is het lastig lopen. Met een lelijk hoofd is het alleen lastig neuken.quote:Op vrijdag 29 september 2017 14:22 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Als de overheid mijn plastische chirurgie zou financieren, omdat mijn uiterlijk mijn leven verpest heeft, dan had dit niet gehoeven.
Jammer dat de overheid zo oneerlijk en dom is. Wel een nieuwe kunstheup voor een 80-jarige die bijna dood is, maar iemand die 20 is en nog een heel leven belasting kan betalen en op de rand van zelfmoord staat, die krijgt geen plastische chirurgie vergoed?
Onzin.
Een lelijk hoofd leidt tot negatieve sociale interacties en een gebrek aan sex zoals je zegt, wat leidt tot psychische problemen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 14:31 schreef Messina het volgende:
[..]
Lelijk zijn is niet echt een medisch probleem. Zonder heup is het lastig lopen. Met een lelijk hoofd is het alleen lastig neuken.
Waar je gewoon hulp voor kunt zoeken, natuurlijk. En dat wordt 100% vergoed. Niet eens eigen risico (in tegenstelling tot degene die z'n heup moet laten vervangen...).quote:Op vrijdag 29 september 2017 14:36 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Een lelijk hoofd leidt tot negatieve sociale interacties en een gebrek aan sex zoals je zegt, wat leidt tot psychische problemen.
Veel erger dan niet kunnen lopen. Je kunt ook gewoon blijven zitten en niet lopen. Maar sociale validatie is een basisbehoefte van de mens om fatsoenlijk te kunnen functioneren.
Een voordeel van mijn levenloze bestaan achter de computer de afgelopen 10 jaar, is dat ik nu 165 woorden per minuut kan typenquote:Op vrijdag 29 september 2017 14:54 schreef robbietobbie het volgende:
Wilde eigenlijk reageren en zeggen dat TS een mongool is die niet zo bezig moet zijn met alles dat met uiterlijk te maken heeft maar hoe meer ik las hoe meer ik ervan overtuigd raakte dat hij echt fucked up is en hulp nodig heeft.
Vermakelijk topic wel
Je bent een typische incel.quote:Op vrijdag 29 september 2017 15:22 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Een voordeel van mijn levenloze bestaan achter de computer de afgelopen 10 jaar, is dat ik nu 165 woorden per minuut kan typen
[ afbeelding ]
Daarmee kan ik snel mijn gedachten omzetten in woorden op fora zoals Fok!, maar ook op reddit en discord chat servers.
Ook daar zijn oplossingen voor bedacht. Zo heb je de befaamde darkrooms, maar ook deze simpele edoch praktische oplossingquote:Op vrijdag 29 september 2017 14:31 schreef Messina het volgende:
[..]
Lelijk zijn is niet echt een medisch probleem. Zonder heup is het lastig lopen. Met een lelijk hoofd is het alleen lastig neuken.
Plastische chirurgie gaat echt niet je problemen oplossen, kijk naar al die beroemdheden die zichzelf verneuken dmv plastische chirurgie.quote:Op vrijdag 29 september 2017 14:22 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Als de overheid mijn plastische chirurgie zou financieren, omdat mijn uiterlijk mijn leven verpest heeft, dan had dit niet gehoeven.
Jammer dat de overheid zo oneerlijk en dom is. Wel een nieuwe kunstheup voor een 80-jarige die bijna dood is, maar iemand die 20 is en nog een heel leven belasting kan betalen en op de rand van zelfmoord staat, die krijgt geen plastische chirurgie vergoed?
Onzin.
had net een heel boekwerk getikt ,maar deze man was me voor en slaat de spijker op de kop, jij hebt van binnen iets waaraan je moet werken,niet van buitenquote:Op vrijdag 29 september 2017 16:28 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Plastische chirurgie gaat echt niet je problemen oplossen, kijk naar al die beroemdheden die zichzelf verneuken dmv plastische chirurgie.
Dan heb je dus niet echt laten blijken in hoeverre het je leven beheerst. Als je depressie komt door je obsessie met je uiterlijk, gaan ze die niet oplossen tenzij ze bij de echte oorzaak uitkomen: je (obsessie met je) uiterlijk.quote:Op vrijdag 29 september 2017 12:40 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn uiterlijk met zowel mijn psychiater als psycholoog besproken. Die hebben mij alleen gezegd dat ik er aantrekkelijk uitzag (![]()
![]()
) en toen ik zei dat ik vond dat ik niet lelijk was, maar simpelweg niet aantrekkelijk, voldeed ik wss niet aan de checkbox van BDD. Verder is er namelijk niks meer mee gedaan en hebben ze zich meer op mijn depressie gefocused.
God man ben jij zo'n incel-type?quote:Op vrijdag 29 september 2017 12:36 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
What is LDARing?
Laying Down and Rotting is a state of mind and a way of life. The short definition is pretty clear – existing in a limbo, without goals, aspirations or initiative, which unfortunately often prevents you from killing yourself as well. LDARing is a training for dying. Meaningless countdown until the inevitable.
But while passive, it is not static. As the word “rot” suggests, you are going through a process. In it you kill off parts of yourself bit by bit since you lack the energy and motivation to take the big leap. Like a person who wants to swim but instead of jumping into the cold sea they are standing there trying to slowly get accustomed to the chilling water.
https://www.reddit.com/r/(...)ve_guide_to_ldaring/
Misschien kunnen we 'm nog redden..quote:Op vrijdag 29 september 2017 17:21 schreef greyfacenospace het volgende:
[..]
God man ben jij zo'n incel-type?
Dan moet je leren vragen stellen:quote:Op vrijdag 29 september 2017 12:27 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Heb ik nu 4-5 keer gedaan in totaal, maar na uitwisseling van 3-4 zinnen loopt het gesprek dan vervolgens dood, wss door gebrek aan ervaring aan mijn kant. Maar dan realiseer ik mij dat die meiden het zelf ook dood laten lopen en weinig/niks bijdragen aan de conversatie, met andere woorden: ze zijn niet geïnteresseerd.
Als ik er beter uit zou zijn, dan zouden ze wel geïnteresseerd zijn en dan zouden gesprekken met meiden veel vloeiender lopen doordat er ook een bijdrage vanuit hun kant komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |