Prima, dan bestel ik binnenkort de SNES en dan heb ik de NES/SNES in 1quote:
Ja, dat was multiplayer vroegerquote:Op maandag 2 oktober 2017 11:25 schreef Leonos het volgende:
Hoe kan je super mario nou samen doen?
Op die mini map kunnen we alleen omstebeurt levels kiezen
neenquote:Op maandag 2 oktober 2017 11:28 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je kan toch samen coop die levels doorlopen?
Nee.quote:Op maandag 2 oktober 2017 11:28 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je kan toch samen coop die levels doorlopen?
Dat is niet zo, want als speler 1 een level uitgespeeld heeft, is player 2 aan de beurtquote:Op maandag 2 oktober 2017 11:30 schreef seto het volgende:
[..]
"Dus ik kan de hele tijd niks terwijl jij nooit dood gaat?"
Die van mij
In donkey kong niet.quote:Op maandag 2 oktober 2017 11:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is niet zo, want als speler 1 een level uitgespeeld heeft, is player 2 aan de beurt
Haha, exactly the same thuisquote:Op maandag 2 oktober 2017 11:30 schreef seto het volgende:
[..]
"Dus ik kan de hele tijd niks terwijl jij nooit dood gaat?"
Die van mij
Dat wel, maar ze is nog een dikke casual die bij de eerste schildpad al dood gaat.quote:Op maandag 2 oktober 2017 11:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is niet zo, want als speler 1 een level uitgespeeld heeft, is player 2 aan de beurt
#RTquote:Op maandag 2 oktober 2017 11:35 schreef seto het volgende:
[..]
Dat wel, maar ze is nog een dikke casual die bij de eerste schildpad al dood gaat.
Secret of Mana!quote:Op maandag 2 oktober 2017 11:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja.
Maar Mario Kart is dus het enige spel wat echt tegelijk samen kan?
Nee, Final fantasy ook, kirby ook, street fighter ook en nog meerquote:Op maandag 2 oktober 2017 11:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja.
Street Fighter II Turbo en Secret of Mana ook.quote:Op maandag 2 oktober 2017 11:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja.
Hoezo allebei een aap tegelijk?!quote:Op maandag 2 oktober 2017 11:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb je iig allebei een aap
En je kunt team-up/coop kiezen of vs
Niet een aap tegelijk, gewoon allebei een aapquote:Op maandag 2 oktober 2017 11:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoezo allebei een aap tegelijk?!
Bij mij sprong die alleen maar achter me aan automatisch, die tweede dan.
Je hebt als je beide controllers aansluit toch de keuze uit 1p vs 2p? En selecteer je 2p heb je de keuze uit tegen elkaar of met elkaar werken.quote:Op maandag 2 oktober 2017 11:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoezo allebei een aap tegelijk?!
Bij mij sprong die alleen maar achter me aan automatisch, die tweede dan.
Chrono Trigger en DK 2/3 horen bij de meest verkochte en best beoordeelde games van de Snes. Ik vind het apart dat uit die 700 games deze toppers zijn weggelaten, maar er bijvoorbeeld wel een Kirby Dream Course in zit.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:20 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd dat Dream Course ertussen zat. Dat spel vroeger best veel gespeeld, maar echt bijzonder is niet.
Verder vind ik de keuze prima. Er zijn meer dan 700 games voor de snes uitgebracht, dus er moeten wel keuzes gemaakt worden. Nu is het een mix van verschillende genres.
Even wachten nog en je zet er elke klassieker op die wilt hebben.quote:Op maandag 2 oktober 2017 11:53 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Chrono Trigger en DK 2/3 horen bij de meest verkochte en best beoordeelde games van de Snes. Ik vind het apart dat uit die 700 games deze toppers zijn weggelaten, maar er bijvoorbeeld wel een Kirby Dream Course in zit.
Maar goed, ik ben het er mee eens dat er variatie moet zijn.
Als we kijken naar een goede variatie van genres, dan denk ik dat de Japanse Mini Super Famicom het beter doet. Daar doen ook het puzzel- en strategy-genre mee, die bij ons missen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 11:53 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Chrono Trigger en DK 2/3 horen bij de meest verkochte en best beoordeelde games van de Snes. Ik vind het apart dat uit die 700 games deze toppers zijn weggelaten, maar er bijvoorbeeld wel een Kirby Dream Course in zit.
Maar goed, ik ben het er mee eens dat er variatie moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |