Goed idee, ga ik eens over nadenken.quote:Op woensdag 27 september 2017 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Komen er voortaan ook afscheidsdocumentaires voor de verlatende mod?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 27 september 2017 16:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kolere, bestaat dat nog steeds?
Hardop gelachenquote:Op woensdag 27 september 2017 16:43 schreef onlogisch het volgende:
GGMM kunnen we afvinken. Die zou niet eens bij zijn eigen aankondiging aanwezig kunnen zijn
Toen ik nog op de middelbare school zat, keek ik dat overdag wel eens mee met mijn moeder. Dat en As the world turns. Bizar hoeveel er is blijven hangen.quote:
Is ook geen legend hequote:Op woensdag 27 september 2017 16:43 schreef onlogisch het volgende:
GGMM kunnen we afvinken. Die zou niet eens bij zijn eigen aankondiging aanwezig kunnen zijn
Bij je moeder is er heel veel blijven hangen ja.quote:Op woensdag 27 september 2017 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toen ik nog op de middelbare school zat, keek ik dat overdag wel eens mee met mijn moeder. Dat en As the world turns. Bizar hoeveel er is blijven hangen.
Ik schaar mij wel in het rijtje legendes.quote:Op woensdag 27 september 2017 16:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
True. Maar in dat geval kan er dus ook een streep door jouw naam.
quote:Op woensdag 27 september 2017 16:43 schreef onlogisch het volgende:
How rude.quote:Op woensdag 27 september 2017 16:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij je moeder is er heel veel blijven hangen ja.
Als je nu 1 aflevering kijkt, ben je meteen weer bij.quote:Op woensdag 27 september 2017 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toen ik nog op de middelbare school zat, keek ik dat overdag wel eens mee met mijn moeder. Dat en As the world turns. Bizar hoeveel er is blijven hangen.
Bij the bold keken ze elkaar toch altijd zo belachelijk lang aan? Van de 20 minuten per aflevering, waren ze elkaar 18 minuten indringend aan het aanstaren...quote:Op woensdag 27 september 2017 16:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je nu 1 aflevering kijkt, ben je meteen weer bij.
Staat me iets van bij jaquote:Op woensdag 27 september 2017 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij the bold keken ze elkaar toch altijd zo belachelijk lang aan? Van de 20 minuten per aflevering, waren ze elkaar 18 minuten indringend aan het aanstaren...
Ik kan me herinneren dat ik een brunette wel ok vond. Geen idee wie het was.quote:Op woensdag 27 september 2017 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Staat me iets van bij jaAls jochie vond ik dat blondje wel een lekker ding trouwens, geen idee hoeveel er nog van de oude cast over is.
Klopt. Bij een gesprek tussen twee mensen, konden ze een half seizoen mee vullen.quote:Op woensdag 27 september 2017 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij the bold keken ze elkaar toch altijd zo belachelijk lang aan? Van de 20 minuten per aflevering, waren ze elkaar 18 minuten indringend aan het aanstaren...
Brooke!quote:Op woensdag 27 september 2017 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Staat me iets van bij jaAls jochie vond ik dat blondje wel een lekker ding trouwens, geen idee hoeveel er nog van de oude cast over is. Keek net als anderen weleens mee als ik uit school kwam en me verveelde, maar er gebeurde echt nooit iets, alleen geschokte gezichtsuitdrukkingen die minstens 20 sec gefilmd werden
quote:
Op wie zet jij je joker in?quote:Op woensdag 27 september 2017 16:43 schreef onlogisch het volgende:
jijquote:Op woensdag 27 september 2017 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op wie zet jij je joker in?
Ik ga voor Frozen_Assassisnisinisnisinsinins
Ik ga all-in voor Lansquote:Op woensdag 27 september 2017 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
jij
hafcfan
JR-Style-93
Jojo
Haags
Lans
Eigenlijk heb ik geen idee.
Als dit het geval is, reken ik wel op pics van mevrouw Lans.quote:Op woensdag 27 september 2017 16:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ga all-in voor Lans
Ik doe godverdomme helemaal niet mee aan die sollicitatie. Alsof ik nog ooit één keer jouw posts wil modereren.quote:Op woensdag 27 september 2017 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
jij
hafcfan
JR-Style-93
Jojo
Haags
Lans
Alles op Harriequote:Op woensdag 27 september 2017 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
jij
hafcfan
JR-Style-93
Jojo
Haags
Lans
Die zijn veel te mooi om daar met jouw tengels aan te zittenquote:Op woensdag 27 september 2017 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe godverdomme helemaal niet mee aan die sollicitatie. Alsof ik nog ooit één keer jouw posts wil modereren.
Jojoortje dan maar.quote:Op woensdag 27 september 2017 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
jij
hafcfan
JR-Style-93
Jojo
Haags
Lans
Dit kan ook gewoon geregeld worden als Lansgod het onverhoopt toch niet mocht wordtquote:Op woensdag 27 september 2017 16:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als dit het geval is, reken ik wel op pics van mevrouw Lans.
(Bij voorkeur in het KPD topic)
Ik ga binnenkort met een sterke kop koffie al jouw posts van de 4045-dag opzoeken. Dat moet ongetwijfeld een groot genot zijn, iedere post vol vlammende waarheden.quote:Op woensdag 27 september 2017 16:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zijn veel te mooi om daar met jouw tengels aan te zitten
Leuk dat zelfs willekeurige mods uit andere subfora hier komen speculeren.quote:Op woensdag 27 september 2017 16:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ga all-in voor Lans
De rest uit dat rijtje heeft er geen interesse inquote:Op woensdag 27 september 2017 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is iemand die nog geen moderator geweest is, Hans.
quote:Op woensdag 27 september 2017 16:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dit kan ook gewoon geregeld worden als Lansgod het onverhoopt toch niet mocht wordt
15 januari, #NEVERFORGETquote:Op woensdag 27 september 2017 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort met een sterke kop koffie al jouw posts van de 4045-dag opzoeken. Dat moet ongetwijfeld een groot genot zijn, iedere post vol vlammende waarheden.
En toch vind ik het jammer dat je het onscherpe gifje niet gebruiktquote:
quote:Op woensdag 27 september 2017 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En toch vind ik het jammer dat je het onscherpe gifje niet gebruikt
mexicanobakkerquote:Op woensdag 27 september 2017 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op wie zet jij je joker in?
Ik ga voor Frozen_Assassisnisinisnisinsinins
Tot kerst zit ik aan n00t vast. Daarna is het nog een lange ruk tot 12 maart.quote:Op woensdag 27 september 2017 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
12 maart 2017 is nog mooier. Sindsdien moet je het al met Freek de Jonge doen.
quote:Op woensdag 27 september 2017 17:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht er net aan. Deze variant is toch veel beter
In die maand word ik 20.quote:Op woensdag 27 september 2017 17:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tot kerst zit ik aan n00t vast. Daarna is het nog een lange ruk tot 12 maart.
quote:Op woensdag 27 september 2017 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Zij huilt iedere aflevering.
Maar dan post hij nooit meer op FOK!quote:
Ik word hier ook niet echt warm van.quote:Op woensdag 27 september 2017 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer recente foto's zijn overigens echt niet aan te raden...
Was toen wel een reden om wat vaker mee te kijken.quote:Op woensdag 27 september 2017 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word hier ook niet echt warm van.
Mij vergetenquote:Op woensdag 27 september 2017 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
jij
hafcfan
JR-Style-93
Jojo
Haags
Lans
Insinueer je hiermee dat er een streep door de Feyenoorders kan?quote:Op woensdag 27 september 2017 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
19:08 behoort enkel Feyenoord toe.
Kunnen we nog ergens stemmen op Leonos?quote:Op woensdag 27 september 2017 17:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als jij hier mod wordt dan post ik nooit meer op fok.
Oh, wat jammer.quote:Op woensdag 27 september 2017 17:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als jij hier mod wordt dan post ik nooit meer op fok.
Geen PSV'er, geen Feyenoorder, geen Tukker, niet iemand die al mod was.quote:Op woensdag 27 september 2017 17:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Insinueer je hiermee dat er een streep door de Feyenoorders kan?
lachen gieren brullen was dat.quote:Op woensdag 27 september 2017 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan post hij nooit meer op FOK!
Wat moeten we zonder zijn uitstekend bedachte woordgrapjes?
Je gaat pas na de bekendmaking eten? Gewaagde keuzequote:Op woensdag 27 september 2017 17:09 schreef onlogisch het volgende:
Man man man spanning ten top.
Gauw naar huis, boodschappen doen, koken en trillend als een rietje klaar zitten tot aan de bekendmaking.
Die arme F5 van mij krijgt het zwaar te voorduren zo vlak voor 7e.
Het is hier geen WZV, gewoon automatische update.quote:Op woensdag 27 september 2017 17:09 schreef onlogisch het volgende:
Man man man spanning ten top.
Gauw naar huis, boodschappen doen, koken en trillend als een rietje klaar zitten tot aan de bekendmaking.
Die arme F5 van mij krijgt het zwaar te voorduren zo vlak voor 7e.
Wel godverdomme.quote:Op woensdag 27 september 2017 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gaat pas na de bekendmaking eten? Gewaagde keuze.
En ''voorduren''.
Oeeeehhhquote:
42ste plek. Niet slecht voor een niet SC'er.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Declareren mag altijd.quote:Op woensdag 27 september 2017 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Don, waar kunnen we een declaratie indienen?
quote:Op woensdag 27 september 2017 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
42ste plek. Niet slecht voor een niet SC'er.Tering mijn postaantalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
quote:Op woensdag 27 september 2017 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
42ste plek. Niet slecht voor een niet SC'er.Dat is bolasieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van onafhankelijkheid? Voor gemaakte kosten?quote:Op woensdag 27 september 2017 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Don, waar kunnen we een declaratie indienen?
Ik herinner mijn afscheid bij de FP nogquote:Op woensdag 27 september 2017 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Komen er voortaan ook afscheidsdocumentaires voor de verlatende mod?
Jij bent belachelijk behandeldquote:Op woensdag 27 september 2017 17:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik herinner mijn afscheid bij de FP nog!
Kan je hier meer over vertellen.quote:Op woensdag 27 september 2017 17:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik herinner mijn afscheid bij de FP nog!
quote:Op woensdag 27 september 2017 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je hier meer over vertellen.
quote:Op woensdag 27 september 2017 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kloptquote:Op woensdag 27 september 2017 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
N1ek- is N1ek- en geen BefBekje
Rickertman is Rickertman en geen Bolasie.
Als ware autisten werken we niet anders.quote:Op woensdag 27 september 2017 17:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom blijft het gewoon Rickertman, al verandert ie nog 40/45 keer van username
???????? waar heb jij het overquote:Op woensdag 27 september 2017 17:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom blijft het gewoon Rickertman, al verandert ie nog 40/45 keer van username
Befbekje, jij weet toch net zo goed als ik..quote:Op woensdag 27 september 2017 17:46 schreef Befbekje het volgende:
Don is de boel in de maling aan het nemen.. Er komt vanavond helemaal geen nieuwe moderator voor dit subforum, die worden namelijk altijd in weken gepresenteerd waarin geen Europees- noch interlandvoetbal wordt gespeeld..
Maken we er een bet van?quote:Op woensdag 27 september 2017 17:46 schreef Befbekje het volgende:
Don is de boel in de maling aan het nemen.. Er komt vanavond helemaal geen nieuwe moderator voor dit subforum, die worden namelijk altijd in weken gepresenteerd waarin geen Europees- noch interlandvoetbal wordt gespeeld..
Lafaard.quote:Op woensdag 27 september 2017 17:48 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij hebt tegen mijn benoeming als moderator gestemd dus je kan de pot op..
quote:Op woensdag 27 september 2017 17:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We delen de winst en maken gewoon Befbekje zelf blauw.
Tijdstip van de ware kampioen.quote:Op woensdag 27 september 2017 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een rare specifieke tijd. Echt zo'n net niet tijd.
Inclusief Rocky muziekje.quote:Op woensdag 27 september 2017 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus Stijn komt toch terug met beker en al.
Misschien dat Tagliano ons liep te fucken maar het wordt Rickert.quote:Op woensdag 27 september 2017 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus Stijn komt toch terug met beker en al.
Wie zou je zeker niet als mod willen?quote:Op woensdag 27 september 2017 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat Tagliano ons liep te fucken maar het wordt Rickert.
LBMquote:Op woensdag 27 september 2017 18:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wie zou je zeker niet als mod willen?
Iedereen die hij geblokkeerd heeftquote:Op woensdag 27 september 2017 18:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Geen mening.quote:Op woensdag 27 september 2017 18:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Te laat xD xDquote:
Kun je nagaanquote:
Ik was een kapitein van een prachtig cruiseschip. Het cruiseschip dat Frontpage heet. Hoe ik ooit als wildzwemmer op een rubberbootje kwam, dat uitgroeide tot cruiseschip en na mijn vertrek Titanic-neigingen vertoonde. Toen ik binnentrad, zag ik het meteen: deze matrozen hebben sturing nodig. Maar eerst moest het anker eruit, zeg maar gerust aan wal raken. Het grote avontuur op de Frontpage kende eigenlijk één man: ik; de beste stuurlui aan wal. Maar ook de beste conjo van stal struikelt weleens. En nu? Wat nu? Nu is het wachten op die ijsberg....quote:Op woensdag 27 september 2017 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aha.quote:Op woensdag 27 september 2017 18:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik was een kapitein van een prachtig cruiseschip. Het cruiseschip dat Frontpage heet. Hoe ik ooit als wildzwemmer op een rubberbootje kwam, dat uitgroeide tot cruiseschip en na mijn vertrek Titanic-neigingen vertoonde. Toen ik binnentrad, zag ik het meteen: deze matrozen hebben sturing nodig. Maar eerst moest het anker eruit, zeg maar gerust aan wal raken. Het grote avontuur op de Frontpage kende eigenlijk één man: ik; de beste stuurlui aan wal. Maar ook de beste conjo van stal struikelt weleens. En nu? Wat nu? Nu is het wachten op die ijsberg....
Bedankt tongquote:Op woensdag 27 september 2017 18:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik was een kapitein van een prachtig cruiseschip. Het cruiseschip dat Frontpage heet. Hoe ik ooit als wildzwemmer op een rubberbootje kwam, dat uitgroeide tot cruiseschip en na mijn vertrek Titanic-neigingen vertoonde. Toen ik binnentrad, zag ik het meteen: deze matrozen hebben sturing nodig. Maar eerst moest het anker eruit, zeg maar gerust aan wal raken. Het grote avontuur op de Frontpage kende eigenlijk één man: ik; de beste stuurlui aan wal. Maar ook de beste conjo van stal struikelt weleens. En nu? Wat nu? Nu is het wachten op die ijsberg....
True. Eng.quote:Op woensdag 27 september 2017 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer recente foto's zijn overigens echt niet aan te raden...
Pizza hawai met pindakaas. Hmmmquote:Op woensdag 27 september 2017 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat hebben jullie reeds gegeten? De kip cordon bleu beeft nog na hier.
Ik ben nog aan het werk, er staat veel file dus ik vertrek wat later. Althans, dat is het verhaal dat ik aan mijn vrouw vertel.quote:Op woensdag 27 september 2017 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat hebben jullie reeds gegeten? De kip cordon bleu beeft nog na hier.
quote:
Ik maak me zorgen over je...quote:Hoe herken je een TIA?
Bij een TIA ontstaan plotseling uitvalsverschijnselen, doordat een deel van de hersenen niet goed functioneert. Deze verschijnselen duren meestal maar een paar minuten, en meestal niet langer dan twintig minuten. Als ze langer dan 24 uur aanhouden, is er sprake van een beroerte of CVA.
De bekendste symptomen van een TIA:
•Het zicht aan één oog is plotseling wazig
•Het gezichtsveld valt aan één kant plotseling weg
•Je mond trekt ineens scheef
•Praten met dubbele tong, niet meer op de juiste woorden kunnen komen of wartaal uitspreken
•Geen kracht of gevoel meer hebben in een arm, of ook aan een been aan dezelfde kant van je lichaam.
Bel bij één of meer van deze verschijnselen altijd direct 112 en wacht niet tot de klachten vanzelf overgaan.
Ben ff pissenquote:
Nu maar hopen dat ze geen account heeft hierquote:Op woensdag 27 september 2017 18:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het werk, er staat veel file dus ik vertrek wat later. Althans, dat is het verhaal dat ik aan mijn vrouw vertel.
Madame Paon heb ik al een tijd niet gezien.quote:Op woensdag 27 september 2017 18:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze geen account heeft hier
Mijn vrouw is slank, mooi, lief en rijk. Ik ben voor haar gevallen om slechts 1 van deze redenen.quote:Op woensdag 27 september 2017 18:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Madame Paon heb ik al een tijd niet gezien.
Dat komt door jouw enorme staat van dienst, de teloorgang sinds jouw vertrek is schrijnend.quote:Op woensdag 27 september 2017 18:31 schreef Vasion het volgende:
Maar goed, zo is er wel over iedereen wel wat te zeggen, behalve over mij.
Calandquote:Op woensdag 27 september 2017 18:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeg eens, wie gaan het nog meer niet worden
Niemand luistert naar jou, ongekende lafaard.quote:Op woensdag 27 september 2017 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caland
Onlogisch
GGMM
JanCees
JR-Style-93
Haags
Hafcfan
Scrummie
Ties02
Kapiteintje
Tong80
vincenzo78
befbekje
jojoortje
littlerabbit
ah ik heb nog kansquote:Op woensdag 27 september 2017 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caland
Onlogisch
GGMM
JanCees
JR-Style-93
Haags
Hafcfan
Scrummie
Ties02
Kapiteintje
Tong80
vincenzo78
befbekje
jojoortje
littlerabbit
WTFquote:Op woensdag 27 september 2017 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caland
Onlogisch
GGMM
JanCees
JR-Style-93
Haags
Hafcfan
Scrummie
Ties02
Kapiteintje
Tong80
vincenzo78
befbekje
jojoortje
littlerabbit
Staat genoteerdquote:Op woensdag 27 september 2017 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caland
Onlogisch
GGMM
JanCees
JR-Style-93
Haags
Hafcfan
Scrummie
Ties02
Kapiteintje
Tong80
vincenzo78
befbekje
jojoortje
littlerabbit
Kak, dan moeten we nog even eea regelenquote:Op woensdag 27 september 2017 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal eerlijk bekennen.
Ik word het.
Dan post ik zoals beloofd nooit meer in VBL.quote:Op woensdag 27 september 2017 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal eerlijk bekennen.
Ik word het.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 september 2017 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal eerlijk bekennen.
Ik word het.
Beetje loos dreigement.quote:Op woensdag 27 september 2017 18:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dan post ik zoals beloofd nooit meer in VBL.
Ik zet de feesttent vast opquote:Op woensdag 27 september 2017 18:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mwah, als het ging om posts met inhoud wel, dan was er namelijk niks veranderd.quote:
Maak je geen zorgenquote:Op woensdag 27 september 2017 18:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Verrekten appetjoekquote:Op woensdag 27 september 2017 18:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
IK BEN GODVERDOMME RUSTIG
''hoop ik persoonlijk'' is vrij dubbelop.quote:Op woensdag 27 september 2017 18:58 schreef Vasion het volgende:
Paul of Tong hoop ik persoonlijk op.
Onlogisch wordt het.quote:Op woensdag 27 september 2017 18:58 schreef Scrummie het volgende:
Dit tijdstip moet wel wijzen op een Feyenoord mod. Ik kan dat alleen maar toejuichen. Tenzij het een mongool is.
Shift ingedrukt houden ipv op Caps Lock drukken is voor infantiele mensenquote:
HELDquote:Op woensdag 27 september 2017 18:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
10. Maar ik was te lui om mijn vinger van de shift af te halen.
Paulquote:Op woensdag 27 september 2017 18:58 schreef Vasion het volgende:
Paul of Tong hoop ik persoonlijk op.
Lijkt mij geen logische keuze.quote:
Capslock is voor untermenschen, grappenmaker.quote:Op woensdag 27 september 2017 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Shift ingedrukt houden ipv op Caps Lock drukken is voor infantiele mensen
Nee, en voor de grappenmakers, ik doe dat zelf niet.
Maar dan zijn we na vijftien jaar juk eindelijk GGMM kwijt.quote:Op woensdag 27 september 2017 18:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ga ik hem keihard uitlachen. Echt heel erg hard.
Dat is mijn minst gebruikte toets. Eigenlijk nooit. Perongeluk misschien wel eens. Echte bazen gebruiken shift.quote:Op woensdag 27 september 2017 18:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ook echt met capslock geschreven
Mij?quote:Op woensdag 27 september 2017 18:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Paul
Ik hoop op Klaasgod of Vasion.
Hehe, ik weet dat jij hem liever kwijt dan rijk bent, maar ik houd van GGMM en al zijn tekortkomingen.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dan zijn we na vijftien jaar juk eindelijk GGMM kwijt.
Ja die bedoelde ik ookquote:Op woensdag 27 september 2017 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is mijn minst gebruikte toets. Eigenlijk nooit. Perongeluk misschien wel eens. Echte bazen gebruiken shift.
Capslock is voor verstandige personen die ver gaan komen.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Capslock is voor untermenschen, grappenmaker.
Lijkt het je leuk om mod te worden?quote:Op woensdag 27 september 2017 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Capslock is voor verstandige personen die ver gaan komen.
Nee.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lijkt het je leuk om mod te worden?
Mij welquote:Op woensdag 27 september 2017 19:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lijkt het je leuk om mod te worden?
splitscreen 2 vensters met hetzelfde topicquote:Op woensdag 27 september 2017 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat gaat toch veel te langzaam man
Forumbeest.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
splitscreen 2 vensters met hetzelfde topic
Maandagquote:Op woensdag 27 september 2017 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer zijn jullie voor het laatst naar de tandarts geweest?
Ik kan wel antwoord geven maar dat lees je toch niet.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Same.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan wel antwoord geven maar dat lees je toch niet.
Over de tandarts gesproken; ik was net wezen kijken bij een appartementje, en de enige reden dat ik er überhaupt over nadenk was de prijs. En dat was te merken, want 'het is de schuld van de Rabobank' deed de deur open. God, wat een asociaal varken was dat.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hou je teringbek over Stijn gozer.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha wie heeft die idioot nog niet geblockt? Leest hij hier alleen zijn eigen posts?
Mooie vent is dat.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Over de tandarts gesproken; ik was net wezen kijken bij een appartementje, en de enige reden dat ik er überhaupt over nadenk was de prijs. En dat was te merken, want 'het is de schuld van de Rabobank' deed de deur open. God, wat een asociaal varken was dat.
Ik ben vanochtend naar de tandarts geweest. Ik stond in vijf minuten weer buiten; confirmed geen smerig varken.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Over de tandarts gesproken; ik was net wezen kijken bij een appartementje, en de enige reden dat ik er überhaupt over nadenk was de prijs. En dat was te merken, want 'het is de schuld van de Rabobank' deed de deur open. God, wat een asociaal varken was dat.
Hou zelf je smerige bek gekquote:Op woensdag 27 september 2017 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou je teringbek over Stijn gozer.
Laat Lenny met rust. 013 represent.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Baasquote:Op woensdag 27 september 2017 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend naar de tandarts geweest. Ik stond in vijf minuten weer buiten; confirmed geen smerig varken.
Ben jij, net als Typisch, ook al zo'n gekke Tilburger?quote:Op woensdag 27 september 2017 19:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat Lenny met rust. 013 represent.
quote:Op woensdag 27 september 2017 19:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ben je vast de nieuwe mod.
Gek is relatief.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben jij, net als Typisch, ook al zo'n gekke Tilburger?
Gewoon een laffe haas die jongen.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, een jongen met een eigen mening. Niets mis met Stijn.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een laffe haas die jongen.
Mensen blokkerenquote:Op woensdag 27 september 2017 19:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, een jongen met een eigen mening. Niets mis met Stijn.
Defuq?quote:
Maak jij een kaarsjes topic voor 'm?quote:Op woensdag 27 september 2017 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM KOMT NOOIT MEER TERUG JAAAAAAAAAAAAA
TOPSHOWquote:Op woensdag 27 september 2017 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 27 september 2017 19:09 schreef Scrummie het volgende:
Tering onlo, laffe dwaas.
#solidairmetGGMM
quote:Op woensdag 27 september 2017 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Whenquote:Op woensdag 27 september 2017 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
When je erachter komt dat GGMM niet meer terugkomt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |