Ok topquote:Op vrijdag 29 september 2017 10:45 schreef dimmak het volgende:
[..]
Thnx voor de reactie. Ik hou het in de gaten.
Hi, de nieuwe voorraad staat gepland voor 6 oktober, dus als het goed is wordt 'ie snel daarna verzonden.quote:Op donderdag 28 september 2017 08:10 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb een zwarte Mi A1 gepreorderd begin deze maand. Enig idee wanneer deze verstuurd gaat worden? 35362140
Bedankt!quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:19 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, op jouw verzoek hebben we de kleur gewijzigd in Roze (die nu op voorraad is), en die wordt spoedig opgestuurd
Oke top, dan ga ik er vanuit dat het nu gewoon goed komt! Mocht je toch nog tegen iets aanlopen dan help ik jequote:Op vrijdag 29 september 2017 17:41 schreef -wtf- het volgende:
Filmpje gestuurd.
Ik heb alles geprobreerd zowel bedraad als alleen wifi.
Niks werkt jammer genoeg.
Het filmpje is alleen via de bedrade aansluiting.
Alvast bedankt voor je hulp.
Hi, dat eerste ga ik voor je navragen! Wat betreft dat laatste: ik heb dat laatst toevallig ook meegemaakt met een andere klant (wel andere tablet) en dat is erg slordig. Mocht dat daadwerkelijk het geval zijn dan zoeken we samen naar een oplossing. Heb je een screenshot om dat te laten zien? En heb je ook de ordernummers van beide tablets voor me?quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:42 schreef thecuriousone het volgende:
Hoi,
Ik heb met enekele weken tussentijd 2 Cube tabletjes gekocht voor mijn dochters.
Nu heb ik enkele vragen.
Bij het opstarten van de laatst geleverde tablet merkte ik onmiddellijk een verschil in de interface en in kwalitiet van de Wifi ontvangst. De nieuwste levering heeft een recentere firmware. Onderzoek leert me dat die firmware inderdaad problemen met 5GHz oplost. De nieuwe firmware heeft nu ook een OTA update functie.
Ik ben dan op zoek gegaan naar de firmware maar stuit op problemen. Ik vind de downloadpagina (http://www.51cube.com/search.php?productname=U78) van de firmware (U78_V1.0_20170613).
Deze linkt naar een Chinese downloadsite. Zo ver geraak ik nog. Maar op die site word ik verplicht van een client te installeren en een account aan te maken. Het aanmaken van de account lukt niet omdat ik een telefoonnummer moet opgeven.
Hebben jullie de mogelijkheid om die firmware via een andere weg te delen?
Bijkomend is er nu bij mijn onderzoek uitgekomen dat de eerst geleverde tablet slechts 8GB geheugen heeft in plaats van de geadverteerde 16GB!
Hi, m'n collega heeft je een resend gedaan van de screenprotector die je beschadigd hebt ontvangen. Zij geeft aan dat dit een goede screenprotector is, maar dat 'die waarschijnlijk slecht was verpakt en daardoor onderweg is beschadigd. Daar is bij het warehouse tevens melding van gemaakt, dus dat zou nu wel goed moeten gaan!quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:31 schreef BadderHaring het volgende:
Bestelling met nummer 34882761 gisteren binnen gekregen, met daarin onder andere een screenprotector voor mijn S7.
Helaas, die was al stuk on arrival.
Een eerdere screenprotector onder bestelnummer 34882762 was van zonnebrilmateriaal gemaakt en dus uiterst beroerd qua kwaliteit. Gewoon niet doorheen te kijken.
Dus wil ik vragen :
Graag een resend van een goede kwaliteit tempered glass screenprotector voor een Galaxy S7.
Super fijn! Ik wacht vrolijk af.quote:Op zaterdag 30 september 2017 08:38 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, m'n collega heeft je een resend gedaan van de screenprotector die je beschadigd hebt ontvangen. Zij geeft aan dat dit een goede screenprotector is, maar dat 'die waarschijnlijk slecht was verpakt en daardoor onderweg is beschadigd. Daar is bij het warehouse tevens melding van gemaakt, dus dat zou nu wel goed moeten gaan!
Top!quote:Op zaterdag 30 september 2017 08:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Super fijn! Ik wacht vrolijk af.
Bovenste helft van de foto is de eerst geleverde tablet (order 31591912) onderste is order 34817907.quote:Op zaterdag 30 september 2017 05:13 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat eerste ga ik voor je navragen! Wat betreft dat laatste: ik heb dat laatst toevallig ook meegemaakt met een andere klant (wel andere tablet) en dat is erg slordig. Mocht dat daadwerkelijk het geval zijn dan zoeken we samen naar een oplossing. Heb je een screenshot om dat te laten zien? En heb je ook de ordernummers van beide tablets voor me?
Ik heb een kort filmpje gemaakt waarin dit te zien isquote:Op donderdag 28 september 2017 04:26 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is vervelend! Kun je even een kort filmpje maken (en deze via bijv. Youtube uploaden) waarin te zien is dat de lader je telefoon niet oplaadt, en ook nog even vermelden om welk merk en type telefoon het gaat? Ik ga er dan voor je achteraan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Solvedquote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:48 schreef maartend het volgende:
Hoi
Order nummer ; 31442714
Item ; Original Xiaomi Piston Basic Edition In-ear Headset Earphone With Mic
Aantal ; 2x
Ordered '11 juli 2017, verzonden 11 juli 2017
Nooit aangekomen.
Oplossing ajb..
Is dit nieuw?quote:Please add your number to allow the courier to deliver your parcel
Ik ben dit een paar maanden geleden voor het eerst tegengekomen. Ik denk dat dit wellicht voor extra zekerheid van bezorging wordt gebruikt. Als de bezorger je huis niet weet te vinden, dan word je gebeld.quote:Op zondag 8 oktober 2017 18:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is dit nieuw?![]()
Waarvoor wordt dit gebruikt?
Hi, dank je voor je filmpje. Ik zie helaas meteen al wat er aan scheelt: jouw toestel is niet geschikt voor Qi-charging, en om die reden werkt deze lader niet i.c.m. jouw toestel. Ik heb nog even de productpagina bekeken, en daar is een lijstje te vinden met toestellen die werken met deze lader, en de Mi5 staat daar niet tussen. Dat betekent dat ik helaas niets voor je kan betekenen, tenzij de lader ook niet werkt met een toestel dat wel Qi-charging ondersteunt, maar om dat te testen heb je een toestel nodig dat deze vorm van laden ondersteunt..quote:Op maandag 2 oktober 2017 14:33 schreef Thomox het volgende:
[..]
Ik heb een kort filmpje gemaakt waarin dit te zien isik heb een Xiaomi Mi 5. De lader is een blitzwolf QI.
Filmlink:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:50 schreef noodgang het volgende:
Goedenavond!
Afgelopen weekend heb ik order 35304107 mogen ontvangen. Volgens mij is er iets verkeerd gegaan bij het verschepen want het is aardig kapot binnengekomen helaas.Hi, die ziet er behoorlijk in elkaar geslagen uit.. Wil je een resend of refund?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hi, m'n collega heeft een account en gaat de files downloaden en die zal ik je dan vervolgens per Wetransfer toesturen. Kun je me per DM even je e-mailadres doorgeven?quote:Op zaterdag 30 september 2017 18:45 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Bovenste helft van de foto is de eerst geleverde tablet (order 31591912) onderste is order 34817907.
[ afbeelding ]
Bedankt!
Hi, dat wordt sinds enige tijd inderdaad gevraagd omdat in bepaalde landen wordt gebeld als het pakket is afgeleverd bij een afgeefpunt. Naar mijn weten doet in ieder geval PostNL dit niet normaal gesproken, maar mochten ze zoals hierboven wordt gezegd je huis niet kunnen vinden dan maken ze er wellicht gebruik van, dus in dat geval kan het geen kwaadquote:Op zondag 8 oktober 2017 18:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is dit nieuw?![]()
Waarvoor wordt dit gebruikt?
Vraag ik voor je na en hoor je morgen van me!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 12:27 schreef Azerdion het volgende:
Vraagje:
Klopt het dat in de factuur (PDF) echt alleen maar de verzendgegevens worden gebruikt? Dat niet onder water ook bijvoorbeeld 'customer name' wordt gebruikt?
Ik heb hier op kantoor een paar mensen die wellicht ook m'n nieuwe keyboard willen. Maar een daarvan wil dan de factuur wel echt op haar naam en adres hebben staan.
Ik kan bij de verzendgegevens wel een first name en een last name invullen, dus het zal vast wel goed komen. Maar ik zou het fijn vinden de bevestiging te krijgen.
Hi, is deze order niet aangekomen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:41 schreef kapeens het volgende:
Kan je een resend doen voor: 34894931 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |