SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
quote:Programma van vandaag
18:21 - 20:15 DJ Knokkels - Die ene, met die deuntjes!
20:15 - 22:15 DJ11 - Ingeroosterd
Happy hardcore is wel leuk.quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah, je wilde hardcore horen? kan hoor![]()
Denk ik es een keer aan je
Ik weet niet of je Stunned Guys wel eens live gezien hebt? Keihard. Inclusief electrische gitaar, dan ook toch wel.quote:
Hoi CindieY.quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:44 schreef CindieY het volgende:
Ik kom eventjes meeluisteren vanavond
quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:44 schreef CindieY het volgende:
Welkomquote:Op dinsdag 26 september 2017 19:44 schreef CindieY het volgende:
Ik ben de onbekende kant van Melting aan het ontdekken, sorryquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben de onbekende kant van Melting aan het ontdekken, sorry
quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
Hij is terug en gelijk barst de terreur weer los...
Ik vergeet steeds dat mijn comedyfolder compleet van de aardbodem verdwenen is.. Anders had ik Lawineboys gedraaidquote:
Daar is weinig comedy aan.quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat mijn comedyfolder compleet van de aardbodem verdwenen is.. Anders had ik Lawineboys gedraaid
* CindieY gaat heel hard nadenken.quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar heb je straks om 20:15 uur zin in dan?
Ik ben nog wat dingen bij elkaar aan het grabben.
Theo is stil.quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet dat Knokkels een Theo Thee-loknummer instart en telt vast af....
Zit je gewoon onrein naar mij te luisteren?quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:59 schreef Melting het volgende:
Ik ga even douchen, zodat ik zo meteen klaar zit voor 11's show.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |