Het is tong80quote:Op dinsdag 26 september 2017 11:57 schreef zovty het volgende:
Ehm.
Het is Tong80.
En die woont in Zaltbommel.
Verder wel een leuk idee.
Ik denk dat we hier naartoe gaan:quote:Op dinsdag 26 september 2017 11:57 schreef zovty het volgende:
Ehm.
Het is Tong80.
Zou wel een tegenvaller zijnquote:Op dinsdag 26 september 2017 11:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier naartoe gaan:
Het is tong80 of Tong. Tong80 is een vakantiehuis: ONZ / Het enige echte tong80 vakantiehuis!quote:Op dinsdag 26 september 2017 11:57 schreef zovty het volgende:
Ehm.
Het is Tong80.
We gaan naar Tong 80quote:Op dinsdag 26 september 2017 11:57 schreef zovty het volgende:
Ehm.
Het is Tong80.
quote:Op dinsdag 26 september 2017 11:53 schreef Nielsch het volgende:
Wat: een FOK!-meet met excursie naar Tong 80 Cool
Waar: Winkelcentrum De Struytse Hoeck, Hellevoetsluis Cool
Wanneer: zaterdag 25 november Cool, met hier en daar een lachbui
Op zaterdag 25 november organiseren we een FOK!-meet met als thema Tong 80. Deelname is gratis maar hapjes en drankjes zijn op eigen kosten. Het programma (onder voorbehoud) ziet er als volgt uit: Dat heette vroeger een Amerikaanse fuif. Tegenwoordig toch iets met "X" ?
12.00 - 12.30 uur: inloop Koos trekt de kar
12.30: lunch bij Brasserie De Ommekeer Eventueel bij Ommekeer Brassband De Brasserie
13.30: excursie met wandeling naar Tong 80 Onderweg alle gelegenheid om FF te pissen. Voor dames met gêne zijn er lege azijnflessen voorradig
14.00: aankomst bij Tong 80, fotomoment Gelieve eerst de hijgende tong in de bek terug te plaatsen
14.15: gastspreker over de geschiedenis van Tong 80 Frénk van der Linden (FOK!ker). Anders SCH, Ole of Cynix
15.00: borrel in buurthuis De Kooistee Ik neem de kater wel mee, heb niets met honden in de pot
16.00: einde meet Houd het neuken daarna netjes en betaal contant
Laat in dit topic weten of je komt.
Aanwezig
- Nielsch
- richolio
- tong80. Weeg momenteel 91 kilo. Streefgewicht is al een tijdje 80. Wordt dit bij leven al legendarisch getal gehaald voor de streefdatum, denk ook aan 14, 23, 40-45, 1984, 99 en S5, is Tong present.
Oh ja,zo heet dat. Waar liep het ook alweer zo uit de hand ?quote:
We houden een tafel voor hem vrij.quote:Op woensdag 27 september 2017 10:38 schreef Droopie het volgende:
Ik sluit niet uit dat ik ook even kom kijken
Denk dat Iwanius ook wel ergens in de bosjes ligt te acclimatiseren met zijn camera.
Nee, een aanwijzend voornaamwoord.quote:
Heb je al vervoer geregeld ?quote:
quote:Op woensdag 27 september 2017 11:47 schreef Nielsch het volgende:
Alvast een voorproefje:
https://www.google.nl/map(...)3D100!7i13312!8i6656
Misschien kunnen we met de bus vanuit Zaltbommel?quote:Op woensdag 27 september 2017 13:46 schreef Nielsch het volgende:
Hellevoetsluis is wel slecht bereikbaar met het OV zeg. Niets eens een treinstation.
Dan gaan we gewoon te voet.quote:Op woensdag 27 september 2017 13:46 schreef Nielsch het volgende:
Hellevoetsluis is wel slecht bereikbaar met het OV zeg. Niets eens een treinstation.
'Ajax'quote:Op donderdag 28 september 2017 02:50 schreef FL_Freak het volgende:
Voor die vervelende ajax user?
Nee
Buiten dat het Margharita's moet zijn, is het tevens Tong en tong80.quote:Op donderdag 28 september 2017 03:16 schreef bijstandboy het volgende:
Omstreeks 15:00 komt er bij de Kooistee dus een koerier die een bestelling van 20 pizza margherita's gaat bezorgen op naam & kosten van Tong80
Spellingscontrole staat uit hierquote:Op donderdag 28 september 2017 15:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Buiten dat het Margharita's moet zijn, is het tevens Tong en tong80.
Wat had je anders in je gedachten ?quote:Op donderdag 28 september 2017 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind 25 november nog wel lang duren.
6 oktober op World Smile Day®quote:Op vrijdag 29 september 2017 00:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat had je anders in je gedachten ?
14 oktober ben ik jarig. Dat valt op een zaterdag.quote:
Als het maar droog blijft.quote:Op vrijdag 29 september 2017 00:24 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Eind november in Hellevoetsluis.
Ik bedank, maar veel plezier in het vagevuur.
Op die kwak die jij op bamibij gaat leggen na, denk het wel.quote:
Misschien komt Kikkerlikker wel.quote:Op vrijdag 29 september 2017 01:10 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Op die kwak die jij op bamibij gaat leggen na, denk het wel.
Wordt gezellig dan!quote:
Als daar geen prins uit komt.quote:Op vrijdag 29 september 2017 01:34 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Wordt gezellig dan!
[ afbeelding ]
Baas.quote:
U riep ?quote:
Zou kunnen. Hij was nog actief op wij zijn voetbal, maar ik zie dat zijn laatste topic daar ook een janktopic was over hoe het forum dood was en hoe briljant hij wel niet is.quote:
Hij heeft al een hele tijd een ban. Of geldt dat dan niet voor de FP?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst nog op de Frontpage reageren onder een bericht.
Blijkbaar niet dan.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:40 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Hij heeft al een hele tijd een ban. Of geldt dat dan niet voor de FP?
Daar ook al?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:18 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Zou kunnen. Hij was nog actief op wij zijn voetbal, maar ik zie dat zijn laatste topic daar ook een janktopic was over hoe het forum dood was en hoe briljant hij wel niet is.
Wellicht was dat de laatste druppel voor hem, wie zal het zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |