das laag manquote:Op maandag 25 september 2017 17:11 schreef MichelWuyts het volgende:
piloot of glazenwasser van wolkenkrabbers.
Daar hebben ze er al genoeg van. Ondanks dat de PVV ons anders wil doen geloven is er steeds minder criminaliteit.quote:Op maandag 25 september 2017 17:26 schreef Dennism het volgende:
Kun je met zo'n studie niet de advocatuur in? Kennis van me is ook advocaat en ik heb niet direct de indruk dat hij continu achter de PC zit. Wel regelmatig uiteraard, maar ook zeer geregeld op pad naar clienten en rechtzaken.
Strafrechtadvocaten zitten alleen maar in de auto en maken uren die ik niet wil makenquote:Op maandag 25 september 2017 17:26 schreef Dennism het volgende:
Kun je met zo'n studie niet de advocatuur in? Kennis van me is ook advocaat en ik heb niet direct de indruk dat hij continu achter de PC zit. Wel regelmatig uiteraard, maar ook zeer geregeld op pad naar clienten en rechtzaken.
Het is meer gewoon dat ik dan het idee krijg dat ik wat aan mijn studie heb en niet al die jaren verspilt heb. Heb soms spijt dat ik niet gewoon een praktische mbo opleiding heb gedaan waar je lekker de hele dag met je handen aan je werk bent maar omdat ik vrij hoge cijfers had werd mij altijd gepushed om naar de universiteit te gaanquote:Op maandag 25 september 2017 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
'Op niveau' is altijd zo lastig voor afgestudeerden... want wat is je 'niveau' als je direct van de uni komt? Verkijk je niet op waar je 'recht' op denkt te hebben, zeg maar. Kijk naar wat mogelijk en reëel is en bedenk je dat je nog steeds heel veel moet leren, dus staar je niet blind op salarissen en titels. Da's mijn gratis tip.
warom ben je dan aan studie strafrecht begonnen? Wil je lesgeven?quote:Op maandag 25 september 2017 17:46 schreef Rayden01 het volgende:
[..]
Strafrechtadvocaten zitten alleen maar in de auto en maken uren die ik niet wil maken
Wat ze je bij voorlichtingen vertellen weerspiegelt helaas niet de realiteit. Als ik wist dat bij de overheid werken zo frustrerend was dan had ik het niet gedaan.quote:Op maandag 25 september 2017 17:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
warom ben je dan aan studie strafrecht begonnen? Wil je lesgeven?
Haha, dit had ik ook kunnen schrijven. Maar aan het einde van de dag kan je blij zijn met je comfortabele kantoorbaan tegen een riant salaris als je eens objectief kijkt hoe hard uitvoerend personeel moet werken voor de helft van jouw (toekomstige) salaris.quote:Op maandag 25 september 2017 17:47 schreef Rayden01 het volgende:
[..]
Het is meer gewoon dat ik dan het idee krijg dat ik wat aan mijn studie heb en niet al die jaren verspilt heb. Heb soms spijt dat ik niet gewoon een praktische mbo opleiding heb gedaan waar je lekker de hele dag met je handen aan je werk bent maar omdat ik vrij hoge cijfers had werd mij altijd gepushed om naar de universiteit te gaan
Iets met pillen. Drugsdealer schijnt ook wel wat op te brengen. Veel contact met mensen en je kan je eigen uren bepalen.quote:Op maandag 25 september 2017 17:41 schreef 6star6lord6 het volgende:
Omscholen? Iets economisch, dat verdient ook nog beter.
Hoop mensen die er jaloers op zijn inderdaad. Je moet er alleen voor waken dat je een beetje in conditie blijft als je 8 uur per dag achter een bureau zit weg te rotten. Ik ben altijd al een stijve hark geweest, en ik merk al na een paar weken actief op vakantie gaan dat ik de rest van het jaar lichamelijk eigenlijk te weinig uitvoer.quote:Op maandag 25 september 2017 18:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Haha, dit had ik ook kunnen schrijven. Maar aan het einde van de dag kan je blij zijn met je comfortabele kantoorbaan tegen een riant salaris als je eens objectief kijkt hoe hard uitvoerend personeel moet werken voor de helft van jouw (toekomstige) salaris.
Second.quote:Op maandag 25 september 2017 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
Welkom in de wereld van de grote mensen, niet alles is leuk en niets is wat het lijkt.
Misschien is rechercheur worden wat voor jou.quote:Op maandag 25 september 2017 17:47 schreef Rayden01 het volgende:
[..]
Het is meer gewoon dat ik dan het idee krijg dat ik wat aan mijn studie heb en niet al die jaren verspilt heb. Heb soms spijt dat ik niet gewoon een praktische mbo opleiding heb gedaan waar je lekker de hele dag met je handen aan je werk bent maar omdat ik vrij hoge cijfers had werd mij altijd gepushed om naar de universiteit te gaan
In principe gingen mensen vroeger verrot door fysieke arbeid, nu door zittende arbeid.quote:Op maandag 25 september 2017 19:44 schreef Henno het volgende:
[..]
Hoop mensen die er jaloers op zijn inderdaad. Je moet er alleen voor waken dat je een beetje in conditie blijft als je 8 uur per dag achter een bureau zit weg te rotten. Ik ben altijd al een stijve hark geweest, en ik merk al na een paar weken actief op vakantie gaan dat ik de rest van het jaar lichamelijk eigenlijk te weinig uitvoer.
Massage op het werk is dan i.i.g. een goede arbeidsvoorwaarde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |