quote:
quote:Dindu Nuffin is a pejorative term that originated on /pol/ to mock and criticize black people during the numerous riots throughout 2014 and 2015.
Ja dat klopt, maar niet elke moord krijgt een executie straf. Lang niet de meeste zelfs. Hier is bewezen dat de racistische uitspraken van de jurylid invloed hebben gehad op de berechting.quote:Op maandag 25 september 2017 16:31 schreef MadJackthePirate het volgende:
Maar hij heeft haar dus wel vermoord? En het gaat erom dat de doodstraf een overmatige straf is? Of wat?
Jurylid heeft met woorden altijd invloed.quote:Op maandag 25 september 2017 16:35 schreef Tchock het volgende:
Voor zover ik weet bepaalt de jury alleen de schuldvraag, en bepaalt de rechter de hoogte van de straf. Aangenomen dat hij inderdaad die moord gepleegd heeft, heeft het racistische jurylid dus geen enkele invloed gehad?
Of zie ik dit verkeerd? Juryrechtspraak is nogal een dubieus systeem en ik ben ook tegen de doodstraf maar de denkstappen die Amnesty hier zet kan ik niet helemaal volgen.
Duidelijkquote:Op maandag 25 september 2017 16:35 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar niet elke moord krijgt een executie straf. Lang niet de meeste zelfs. Hier is bewezen dat de racistische uitspraken van de jurylid invloed hebben gehad op de berechting.
Dat klopt, maar met een ander jurylid was hij dus ook veroordeeld. De jury doet toch uitspraak bij unanimiteit?quote:Op maandag 25 september 2017 16:36 schreef _--_ het volgende:
[..]
Jurylid heeft met woorden altijd invloed.
Jij snapt het begrip "invloed" niet?quote:Op maandag 25 september 2017 16:33 schreef Toga het volgende:
Was de moord van zijn schoonzus niet racistisch? Oh nee, dat is alleen alleen bij ...
Daarnaast bepaalt niet één jurylid de veroordeling, dat doen ze met meer. De straf bepaalt de rechter.
Bewijs maar dat dat ene jurylid de rechter heeft overtuigd de doodstraf toe te passen.quote:Op maandag 25 september 2017 16:35 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar niet elke moord krijgt een executie straf. Lang niet de meeste zelfs. Hier is bewezen dat de racistische uitspraken van de jurylid invloed hebben gehad op de berechting.
Is het goed als ik niks teken en keith niet ga helpen...? Of is dat ook racistisch?quote:
quote:Op maandag 25 september 2017 16:38 schreef Toga het volgende:
[..]
Bewijs maar dat dat ene jurylid de rechter heeft overtuigd de doodstraf toe te passen.
A grand jury has 16-23 members..
Bullshit dus.
quote:Tharpes advocaten spraken in 1998 met een voormalig jurylid. Het werd duidelijk dat racisme van invloed was op Tharpes veroordeling.
Moord, verkrachting, ontvoering, stalking.quote:Op maandag 25 september 2017 16:46 schreef Toga het volgende:
[..]
http://murderpedia.org/male.T/t/tharpe-keith-leroy.htm
wat een sitequote:Op maandag 25 september 2017 16:46 schreef Toga het volgende:
[..]
http://murderpedia.org/male.T/t/tharpe-keith-leroy.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |