SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
[ Bericht 2% gewijzigd door Melting op 25-09-2017 06:12:21 ]Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Goedemorgen Symph.quote:
quote:Op maandag 25 september 2017 06:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Symph.
Namens Melting verontschuldig ik me voor de confronterende TT.
quote:
Monday, Monday, can't trust that day...quote:
Je hebt gelijkquote:
quote:Nu blijkt dat maandag helemaal niet rottiger is dan andere dagen.
Andere doordeweekse dagen zijn net zo ‘erg’ hebben Amerikaanse onderzoekers ontdekt.
Vandaagquote:
quote:Op maandag 25 september 2017 09:38 schreef just me het volgende:
just me wordt vrolijk van Just Jack
ik moet echt direct na het opstaan ontbijtenquote:Op maandag 25 september 2017 11:21 schreef just me het volgende:
ontbijten zou wel een slim plan zijn!
Mogguh Mw. X en Elf
Ik eigenlijk ook ivm met mijn medicijnen maar ik kan soms chaotisch bezig zijnquote:Op maandag 25 september 2017 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik moet echt direct na het opstaan ontbijten
Zoveel tijd en dan nog chaotisch bezig zijn.quote:Op maandag 25 september 2017 12:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook ivm met mijn medicijnen maar ik kan soms chaotisch bezig zijn
misschien juist daaromquote:Op maandag 25 september 2017 12:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoveel tijd en dan nog chaotisch bezig zijn.
Dat is toch hartstikke zinnigquote:Op maandag 25 september 2017 12:56 schreef livelink het volgende:
Mijn eerste vrije dag is al weer half om en nog niks echt zinnigs gedaan.
Ik ben een boek aan het lezen waar mijn zoon volgende week een boekverslag over moet inleveren. Ik kan hem beter helpen als ik zelf ook weet waar het over gaat. Maar ondanks dat het een typisch jongensboek is vol met avonturen en oorlogen en monsters, valt het me toch niet tegen. Het leest wel lekker weg.
google-mapsquote:Op maandag 25 september 2017 13:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont zoekt even een terrasje op
Zeg me nou niet dat bij jou de zon schijntquote:Op maandag 25 september 2017 13:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont zoekt even een terrasje op
Ja, dat op zich wel. Maar het voelt alsof ik tijd aan het verspillen ben.quote:
niet toegeven aan dat gevoel en lekker doorgaan met lezenquote:Op maandag 25 september 2017 13:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat op zich wel. Maar het voelt alsof ik tijd aan het verspillen ben.
hier niet hoor, de was droogt ook voor geen meterquote:Op maandag 25 september 2017 13:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeg me nou niet dat bij jou de zon schijnt
Moet de zon schijnen voor een terrasje? Temperatuur is goed.quote:Op maandag 25 september 2017 13:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Temperatuur is prima, ik ga over 'n uurtje op de fiets naar de fysio maar nu eerst... luierenquote:Op maandag 25 september 2017 13:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Moet de zon schijnen voor een terrasje? Temperatuur is goed.
Eh....ja. Binnen is de temperatuur ook goed. Buiten zit ik liever in de zon.quote:Op maandag 25 september 2017 13:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Moet de zon schijnen voor een terrasje? Temperatuur is goed.
Deze man snaptquote:Op maandag 25 september 2017 13:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Zolang het droog is en er geen koude wind waait, kun je eigenlijk altijd wel op een terras zitten.
Als de temperatuur laag is: gewoon een warme jas aan en warme chocolademelk met een scheut alcohol en slagroom drinkenquote:
Hier schijnt al heel de dag de zon.quote:Op maandag 25 september 2017 13:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat zei ik nou wat je niet moest zeggenquote:Op maandag 25 september 2017 13:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier schijnt al heel de dag de zon.
Het zal wel een mannending zijn...quote:Op maandag 25 september 2017 13:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Zolang het droog is en er geen koude wind waait, kun je eigenlijk altijd wel op een terras zitten.
Oscar mocht dat niet zeggen.quote:Op maandag 25 september 2017 13:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat zei ik nou wat je niet moest zeggen
De profielen op dating sites beweren toch echt het tegenovergesteldequote:Op maandag 25 september 2017 13:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zal wel een mannending zijn...
De zon begint hier te schijnen.quote:Op maandag 25 september 2017 13:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Oscar mocht dat niet zeggen.
Tegen mij heb je niets gezegd.
Nou ja, vooruit dan. Maar alleen omdat het zonnetje hier ineens ook lijkt door te komen. Waar een beetje boosheid al niet goed voor is.quote:Op maandag 25 september 2017 13:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Oscar mocht dat niet zeggen.
Tegen mij heb je niets gezegd.
Genoeg vrouwen op terrassen als het niet zonnig is, hoor. Vooral als er ook nog terrasverwarmers staan. Dan kan er naast het terras 30cm sneeuw liggen, maar er zitten wel mensen (inclusief vrouwen dus) op het terras.quote:
Ja, voor een overdekt terras met terrasverwarmers maak ik ook een uitzondering.quote:Op maandag 25 september 2017 13:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen op terrassen als het niet zonnig is, hoor. Vooral als er ook nog terrasverwarmers staan. Dan kan er naast het terras 30cm sneeuw liggen, maar er zitten wel mensen (inclusief vrouwen dus) op het terras.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |