Sow, maarliefst 3 fans.quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:40 schreef Montelly het volgende:
De politie in Napels heeft maandagmiddag drie Feyenoord-fans gearresteerd. De jonge supporters hebben de politie onder andere met stenen bekogeld, waarna ze zijn ingerekend.
Gewoon in Italië een jaartje gevangenis. Klaar.quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:40 schreef Montelly het volgende:
Het is weer zover, man man man![]()
https://www.voetbalprimeu(...)-feyenoord-fans.html
Of het nou 3, 50 of 300 zijn, daar gaat het niet om, feit is dat het na veelvuldig waarschuwen en diverse sancties weer dit gebeurt. Feyenoord zal in het vervolg weer krijgen "zie je wel, jullie kunnen je niet gedragen"quote:
Ja of wat denk je van St. Juste. In de competitie speelt hij niet of nauwelijks, maar pakt nu zijn tweede CL-potje mee.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:57 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Diks doet pijn aan mijn ogen in deze opstelling. Gelukkig komt hij maar tegen Insigne te spelen.![]()
Wel gaaf voor Amrabat. Vorig jaar bij Utrecht, nu gewoon directe tegenstander van de Hamsikjes van deze wereld.
Mwah, laten we eerst afwachten wat er echt is gebeurd. Dit bericht komt de italianen natuurlijk wel erg goed uit.quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Of het nou 3, 50 of 300 zijn, daar gaat het niet om, feit is dat het na veelvuldig waarschuwen en diverse sancties weer dit gebeurt. Feyenoord zal in het vervolg weer krijgen "zie je wel, jullie kunnen je niet gedragen"
Gratis geldquote:Op dinsdag 26 september 2017 10:36 schreef Haringkop het volgende:
Feyenoord heeft quotering van 21 vanavond
quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:00 schreef MPC60 het volgende:
Geen goed woord voor over, of het nou drie of driehonderd zijn, je gedraagt je maar.
Zelfs Maribor geven ze meer kansquote:Op dinsdag 26 september 2017 10:36 schreef Haringkop het volgende:
Drie bezopen pubertjes staan toch volledig los van dat verhaal verder? Gewoon hard aanpakken en daarmee is de kous af.quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Of het nou 3, 50 of 300 zijn, daar gaat het niet om, feit is dat het na veelvuldig waarschuwen en diverse sancties weer dit gebeurt. Feyenoord zal in het vervolg weer krijgen "zie je wel, jullie kunnen je niet gedragen"
Kijk! Daar hebben we wat aan!quote:Op dinsdag 26 september 2017 11:01 schreef Caland het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)van-provocaties.html
Tips van Hans Hateboer
quote:Sofyan Amrabat niet in definitieve selectie Marokko
Sofyan Amrabat is niet opgenomen in de definitieve selectie van Marokko voor de belangrijke wedstrijd tegen Gabon. De middenvelder moet de keuze maken tussen het Nederlands Elftal en Marokko. Gisteren heeft Amrabat met de KNVB gesproken.
Het niet opnemen Sofyan Amrabat in de selectie van Marokko kan wel eens goed nieuws betekenen voor Oranje. Wanneer de 21-jarige ook maar één minuut in actie komt tijdens een officieel duel van Marokko, kan hij niet meer voor het Nederlands elftal komen. Karim El Ahmadi is wel geselecteerd.
Dit idd. Door dit soort teringdebielen is het straks nog terecht ook als we nergens welkom meer zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gewoon in Italië een jaartje gevangenis. Klaar.
En volgend jaar zeker janken omdat je bij geen enkele wedstrijd meer mee mag?quote:
Vanavond mijn huis op niet-Feyenoord.quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:36 schreef Haringkop het volgende:
Man man man manquote:Op dinsdag 26 september 2017 12:37 schreef MPC60 het volgende:
[..]
En volgend jaar zeker janken omdat je bij geen enkele wedstrijd meer mee mag?
Oké het zal wel aan mij liggen, ik vind gewoon dat als je met stenen naar de politie gaat gooien er geen enkel excuus is. Maar blijkbaar vinden jullie het hier normaal.quote:
Wie vindt het normaal dan?quote:Op dinsdag 26 september 2017 12:42 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Oké het zal wel aan mij liggen, ik vind gewoon dat als je met stenen naar de politie gaat gooien er geen enkel excuus is. Maar blijkbaar vinden jullie het hier normaal.
Ik denk niet dat ze elders wakker liggen van een gevallen plantenbakje. Dat ze in Italie geen voetbalwedstijden kunnen organiseren was al wat langer bekend.quote:Op dinsdag 26 september 2017 12:42 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Oké het zal wel aan mij liggen, ik vind gewoon dat als je met stenen naar de politie gaat gooien er geen enkel excuus is. Maar blijkbaar vinden jullie het hier normaal.
Feyenoorders in Napoli =/= dronken jochies die stenen naar politie gaan gooien.quote:Op dinsdag 26 september 2017 12:42 schreef MPC60 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |