abonnement Unibet Coolblue
pi_173986301
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:32 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat hij in een heel jaar zijn spelers kan laten ontwikkelen. Dat maakt je verder nog geen topcoach, zeker als je nog niets anders hebt gepresteerd.
Wel knap opzich dat je spelers kan ontwikkelen zonder spelopvatting.
wooblabalurg
pi_173986344
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 13:34 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wel knap opzich dat je spelers kan ontwikkelen zonder spelopvatting.
:')

Juist bij jong ajax was er zeer veel spelopvatting te ontdekken, veel analyses gemaakt van het gebruik van middenvelders daar (opbouwend) etc.

Feit is ook gewoon dat de ligt en ziyech niet in vorm zijn, de backs totaal waardeloos en je hele fucking voorbereiding is gekaapt door het noodlot.
pi_173986358
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2017 13:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]

:')

Juist bij jong ajax was er zeer veel spelopvatting te ontdekken, veel analyses gemaakt van het gebruik van middenvelders daar (opbouwend) etc.

Feit is ook gewoon dat de ligt en ziyech niet in vorm zijn, de backs totaal waardeloos en je hele fucking voorbereiding is gekaapt door het noodlot.
Skysherrif dat ze jou nog geen mod hebben gemaakt hier is satire. SkysherrifGOD _O_
pi_173986369
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2017 13:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]

:')

Juist bij jong ajax was er zeer veel spelopvatting te ontdekken, veel analyses gemaakt van het gebruik van middenvelders daar (opbouwend) etc.

Feit is ook gewoon dat de ligt en ziyech niet in vorm zijn, de backs totaal waardeloos en je hele fucking voorbereiding is gekaapt door het noodlot.
Je moet je niet blindstaren op het feit dat anderen (op Twitter) analyses gemaakt hebben van zijn trainingen. Eén jaartje jong Ajax zegt gewoon heel weinig, positief of negatief.
pi_173986376
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2017 13:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]

:')

Juist bij jong ajax was er zeer veel spelopvatting te ontdekken, veel analyses gemaakt van het gebruik van middenvelders daar (opbouwend) etc.

Feit is ook gewoon dat de ligt en ziyech niet in vorm zijn, de backs totaal waardeloos en je hele fucking voorbereiding is gekaapt door het noodlot.
VVV heeft ook een selectie om te huilen, zullen ook vast een paar mensen uit vorm zijn maar daar zie ik nu een aantal wedstrijden hetzelfde spel van.

In dat van Ajax zie ik nog steeds geen lijn. Tenzij je dingen bedoelt als dat de wingers nooit meeverdedigen en de backs alleen achteruit lopen. Dan snap ik wat je bedoelt.
wooblabalurg
  maandag 25 september 2017 @ 13:43:03 #156
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173986414
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2017 13:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]

:')

Juist bij jong ajax was er zeer veel spelopvatting te ontdekken, veel analyses gemaakt van het gebruik van middenvelders daar (opbouwend) etc.

Feit is ook gewoon dat de ligt en ziyech niet in vorm zijn, de backs totaal waardeloos en je hele fucking voorbereiding is gekaapt door het noodlot.
Zeer veel spelopvatting te ontdekken

Gelachen, bedankt. Ik mis het woordje visie alleen nog in dit relaas
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173986441
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 13:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Zeer veel spelopvatting te ontdekken

Gelachen, bedankt. Ik mis het woordje visie alleen nog in dit relaas
Caland is ingelogd, gelachen
  maandag 25 september 2017 @ 13:45:07 #158
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173986449
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 13:40 schreef Baconbus het volgende:

[..]

VVV heeft ook een selectie om te huilen, zullen ook vast een paar mensen uit vorm zijn maar daar zie ik nu een aantal wedstrijden hetzelfde spel van.

In dat van Ajax zie ik nog steeds geen lijn. Tenzij je dingen bedoelt als dat de wingers nooit meeverdedigen en de backs alleen achteruit lopen. Dan snap ik wat je bedoelt.
precies wat ik bedoel, dat is het verschil met de slechte start van vorig jaar.

toen was het ook een slechte seizoensstart maar toen had je wel een idee waar Bosz heen wilde, nu heb ik er geen idee van wat voor systeem hij nou wil spelen. Wie nou de eerste spits is, en waarom Neres niet gewoon 5 wedstrijden achter elkaar basis kan staan. Om maar wat voorbeelden te noemen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173986463
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:40 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je moet je niet blindstaren op het feit dat anderen (op Twitter) analyses gemaakt hebben van zijn trainingen. Eén jaartje jong Ajax zegt gewoon heel weinig, positief of negatief.
Oh nee dat klopt zeker, hij was ook gewoon nog niet klaar om trainer te worden bij het eerste, hij was wel heel goed op weg om in de luwte ervaring op te doen met de talenten waar hij later in het eerste mee aan de slag kon gaan.

Nog een jaartje jong ajax en in het derde laatste jaar misschien als extra assistent van bosz aan de slag te gaan om het dan over te nemen was ideaal geweest. Keizer zei ook zelf meteen al dat hij totaal niet had verwacht (en je had misschien ook wel tussen de regels door kunnen lezen: gewild) om trainer te worden.

Ik hoop iig dat Keizer binnen de ajax jeugd aan de slag mag blijven gaan, want hij snapt wel heel goed hoe je de jeugd goed leert spelen en met bepaalde principes aan de slag laat gaan, maar hij is inderdaad nog niet ervaren genoeg om het eerste ook wedstrijden te laten winnen.

Achja, Keizers positie is in ieder geval wel redelijk onhoudbaar nu, maar dat zou normaliter ook moeten betekenen dat er moet worden gekeken naar degene die verantwoordelijk zijn voor de aanstelling en daar ben ik bang voor.
pi_173986471
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:45 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

precies wat ik bedoel, dat is het verschil met de slechte start van vorig jaar.

toen was het ook een slechte seizoensstart maar toen had je wel een idee waar Bosz heen wilde, nu heb ik er geen idee van wat voor systeem hij nou wil spelen. Wie nou de eerste spits is, en waarom Neres niet gewoon 5 wedstrijden achter elkaar basis kan staan. Om maar wat voorbeelden te noemen.
Eens. Bij Bosz was het duidelijk dat de spelers enorm moesten wennen aan wat hij ze wilden laten doen. Dat heeft de titel gekost maar tegen het einde van het jaar speelde Ajax wel geregeld zeer leuk voetbal. Onder Keizer is er echt geen enkele aanwijzing dat het beter gaat worden. Sterker nog, haast elke wedstrijd dit seizoen is nog slechter dan de vorige. De voorbeelden die je noemt spreken boekdelen. Of het constant op de bank laten van de aankopen.
  maandag 25 september 2017 @ 13:48:07 #161
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_173986487
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2017 13:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]

:')

Juist bij jong ajax was er zeer veel spelopvatting te ontdekken, veel analyses gemaakt van het gebruik van middenvelders daar (opbouwend) etc.

Feit is ook gewoon dat de ligt en ziyech niet in vorm zijn, de backs totaal waardeloos en je hele fucking voorbereiding is gekaapt door het noodlot.
Ah hoevaak krijgen we dat nog te horen :')
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_173986499
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 13:40 schreef Baconbus het volgende:

[..]

VVV heeft ook een selectie om te huilen, zullen ook vast een paar mensen uit vorm zijn maar daar zie ik nu een aantal wedstrijden hetzelfde spel van.

In dat van Ajax zie ik nog steeds geen lijn. Tenzij je dingen bedoelt als dat de wingers nooit meeverdedigen en de backs alleen achteruit lopen. Dan snap ik wat je bedoelt.
Ik geef ook meteen toe dat Keizer mij ook wel nu teleurstelt, niet alleen in het veldspel (ik zie niets terug van het voetbal door het midden, over de grond, etc) en dan over de wissels nog niet te spreken en had ook wel op wat meer uitleg van keizer daarover gehoopt.

Misschien dat als hij weggaat we ook van hem wat verhalen horen over bemoeienis technische staf... daarbij is ajax ook nog steeds qua leeftijd totaal uit balans en hebben we geen aanvoerder in het veld.
pi_173986502
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:48 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ah hoevaak krijgen we dat nog te horen :')
Het hele seizoen.
pi_173986523
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:45 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

precies wat ik bedoel, dat is het verschil met de slechte start van vorig jaar.

toen was het ook een slechte seizoensstart maar toen had je wel een idee waar Bosz heen wilde, nu heb ik er geen idee van wat voor systeem hij nou wil spelen. Wie nou de eerste spits is, en waarom Neres niet gewoon 5 wedstrijden achter elkaar basis kan staan. Om maar wat voorbeelden te noemen.
Ik ben ook benieuwd of er mensen in de achtergrond om eigen "groeibriljant" kluivert te laten spelen ipv miljoenenaankoop. Zoals ook mensen anderen aankopen tegen hielden omdat er wel weer 16 jarige talentjes klaar stonden.
  maandag 25 september 2017 @ 13:50:23 #165
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_173986527
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het hele seizoen.
ah oke. Dus die kan in het rijtje... te veel wind/slecht veld/veel regen/voor tegenstander is het de wedstrijd van het jaar/scheids is tegen ons.

Natuurlijk is het verschrikkelijk, maar kom op zeg.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_173986533
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:48 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ah hoevaak krijgen we dat nog te horen :')
Gewoon, elke keer als moet worden verklaard waarom de seizoensstart zo kut is?

Duidelijk, oke.
  maandag 25 september 2017 @ 13:51:02 #167
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_173986539
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2017 13:50 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Gewoon, elke keer als moet worden verklaard waarom de seizoensstart zo kut is?

Duidelijk, oke.
slap excuus
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_173986563
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:50 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

ah oke. Dus die kan in het rijtje... te veel wind/slecht veld/veel regen/voor tegenstander is het de wedstrijd van het jaar/scheids is tegen ons.

Natuurlijk is het verschrikkelijk, maar kom op zeg.
Ah, ja laten we het (vermoedelijk uiteindelijk) overlijden van je teamgenoot en in aantal gevallen al jaren je vriend gelijkstellen met een slecht veld.

Joe.
pi_173986572
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2017 13:48 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik geef ook meteen toe dat Keizer mij ook wel nu teleurstelt, niet alleen in het veldspel (ik zie niets terug van het voetbal door het midden, over de grond, etc) en dan over de wissels nog niet te spreken en had ook wel op wat meer uitleg van keizer daarover gehoopt.

Misschien dat als hij weggaat we ook van hem wat verhalen horen over bemoeienis technische staf... daarbij is ajax ook nog steeds qua leeftijd totaal uit balans en hebben we geen aanvoerder in het veld.
Als die technische staf hem tegenwerkt is hij een sukkel als hij dat niet deelt. Het is immers zijn kop die er voor de kerst af gaat.

En Veltman staat altijd basis dus geen idee wat je bedoelt. Is Ajax DNA.
wooblabalurg
pi_173986593
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 13:52 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Als die technische staf hem tegenwerkt is hij een sukkel als hij dat niet deelt. Het is immers zijn kop die er voor de kerst af gaat.

En Veltman staat altijd basis dus geen idee wat je bedoelt. Is Ajax DNA.
Bosz deelde dat ook niet, maar luisterde op een gegeven moment niet. Keizer heeft echter geen Kruzen bij zich om hem te helpen en is ook niet de persoonlijkheid van Bosz om zoiets te durven.
pi_173986606
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2017 13:52 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ah, ja laten we het (vermoedelijk uiteindelijk) overlijden van je teamgenoot en in aantal gevallen al jaren je vriend gelijkstellen met een slecht veld.

Joe.
Niemand ontkent dat het een drama was/is. Maar je bent een professionele voetbalclub, je kunt niet het falen van alle spelers + coach ophangen aan zo'n ongeluk. Toen Di Tommaso overleed stortte FC Utrecht ook niet helemaal in elkaar. Ook dat was een enorm drama.
pi_173986611
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 13:52 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Als die technische staf hem tegenwerkt is hij een sukkel als hij dat niet deelt.
Het is immers zijn kop die er voor de kerst af gaat.

En Veltman staat altijd basis dus geen idee wat je bedoelt. Is Ajax DNA.
Als jij verkeerd behandelt word door je baas ga je dat dan ook rond bazuinen op de werkvloer en tegen collega's etc? Denk dat je dan zo op straat ligt. Het is niet zo simpel als je zegt ouwe dibbes.
pi_173986617
quote:
15s.gif Op maandag 25 september 2017 13:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Niemand ontkent dat het een drama was/is. Maar je bent een professionele voetbalclub, je kunt niet het falen van alle spelers + coach ophangen aan zo'n ongeluk. Toen Di Tommaso overleed stortte FC Utrecht ook niet helemaal in elkaar. Ook dat was een enorm drama.
Iedere speler is anders etc. Ajax heeft de pech dat er heel veel jonge spelers deze enorme klap moeten verwerken. Is wat anders als het spelers zijn van een jaar of 30 etc.
pi_173986643
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2017 13:54 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Bosz deelde dat ook niet, maar luisterde op een gegeven moment niet. Keizer heeft echter geen Kruzen bij zich om hem te helpen en is ook niet de persoonlijkheid van Bosz om zoiets te durven.
Oftewel, voor Bosz was er geen noodzaak om het te delen. Die trok immers zijn eigen plan.

Keizer kan dat niet en heeft dus wel noodzaak dit te doen. Enige reden om niet te doen zou zijn dat hij hoopt hierna in de jeugd verder te kunnen.
wooblabalurg
pi_173986655
quote:
15s.gif Op maandag 25 september 2017 13:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Niemand ontkent dat het een drama was/is. Maar je bent een professionele voetbalclub, je kunt niet het falen van alle spelers + coach ophangen aan zo'n ongeluk. Toen Di Tommaso overleed stortte FC Utrecht ook niet helemaal in elkaar. Ook dat was een enorm drama.
Daarom noem ik het ook als een rede, ik kan me niet meer helemaal voor de geest halen hoe het toen met Utrecht ging, maar een aantal maanden geleden vertelde de toenmalige trainer wel dat veel spelers er mentaal toen echt helemaal doorheen zaten en dat voetballen echt een bijzaak was.

Kun je nagaan hoe dat is in een team zo jong als ajax, waar veel spelers al met nouri sinds hun 12e samenspelen. Natuurlijk zou je er professioneel gezien over heen moeten zijn nu, maar ten eerste is een redelijk deel van je voorbereiding verpest en ten 2e hebben we het over jongens van 19/20 jaar, die zijn verdomme nog jonger dan ik, daarvan kan je niet echt verwachten dat ze zich daar zomaar over heen kunnen zetten. Eiting zei in een interview dat ze er echt nog wel dagelijks aan denken, eens in de zoveel tijd naar het ziekenhuis gaan. Het is ook natuurlijk zo dat Nouri nog niet officieel dood is, dus het is ook een rare situatie, ben je al aan het rouwen of heb je nog enige hoop?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')