abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 september 2017 @ 21:25:28 #102
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174017864
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:13 schreef W00fer het volgende:

[..]

Wat blijft het toch jammer dat men niet de ballen heeft om er een draai aan te geven die voor beiden positief uitpakt. Zij kan toch gewoon antwoorden van "zullen we het daar in een later stadium even over hebben :)"

Vrouwen doen net alsof je bij zo'n boodschap gelijk voor 15000 man de wereldkampioenschappen zwemmen moet winnen.

Gelijk in de vlekken schieten, negeren en iemand wegtyfen. Zo zit de wereld in elkaar. Alsof de ontvanger je gelijk met een hakbijl aanvalt bij slecht nieuws. Waar is de respectvolle omgang ook als je iemand niet ziet zitten?
Deze reactie snap ik niet helemaal. Wat heeft de vrouw in kwestie precies verkeerd gedaan?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_174018455
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Deze reactie snap ik niet helemaal. Wat heeft de vrouw in kwestie precies verkeerd gedaan?
Haal wat oude posts van 'm uit de mottenballen en plak dat als antwoord in. Dan is hij ook weer tevreden.
  dinsdag 26 september 2017 @ 22:07:52 #104
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174019265
Die match die m'n facebook op ging zoeken ging op Tinder nogal weird doen. Steeds vragen waarom ik niet reageer, van die insinuerende vragen stellen en zo. Dus ik heb m gezegd dat ik er zo geen zin in heb en m dus ontmatched.

Nu zat ie zojuist de openbare berichten op m'n Facebook onder te spammen en me te berichten via messenger. Hem m meteen geblokkeerd. Bah.
pi_174019325
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 22:07 schreef Samzz het volgende:
Die match die m'n facebook op ging zoeken ging op Tinder nogal weird doen. Steeds vragen waarom ik niet reageer, van die insinuerende vragen stellen en zo. Dus ik heb m gezegd dat ik er zo geen zin in heb en m dus ontmatched.

Nu zat ie zojuist de openbare berichten op m'n Facebook onder te spammen en me te berichten via messenger. Hem m meteen geblokkeerd. Bah.
Brrr. Dat soort lui :r
  dinsdag 26 september 2017 @ 22:10:38 #106
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174019468
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 22:08 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Brrr. Dat soort lui :r
Ben nu wel een beetje bang dat ie weet waar ik werk... Dus hopelijk snapt ie met t blokkeren op Facebook de hint :').
pi_174019664
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 22:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ben nu wel een beetje bang dat ie weet waar ik werk... Dus hopelijk snapt ie met t blokkeren op Facebook de hint :').
Doe op facebook even subtiel vermelden dat Boor nogal aggresief is de laatste tijd :P
Hell To The Liars
pi_174020218
quote:

[..]

Gewoon gericht onderkotsen :r

Maar ja, die types die het de eerste keer niet begrijpen.. gadverdamme.

Hij zal je vast niet komen opzoeken o.i.d.
Mijn ervaring is dat ze 9 van de 10 keer dan weer te laf zijn daarvoor. :D
pi_174020299
_O-
  dinsdag 26 september 2017 @ 22:35:50 #110
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_174020475
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 13:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja klopt :P. Maar ik zei nee want ik 'ken' m totaal niet, legde het nog netjes uit ook. Daarop heeft ie me meteen unmatched :P.
Hoewel het een rare manier blijft om het zo te vragen is iemand die na zoiets opgeeft ook niet echt date waardig :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 22:28 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Sowieso iemand opzoeken op facebook nadat gezegd is dat het niks wordt :{

Ja of het is net wel die mafketel. Ik had gewoon duidelijk geweest en rechtstreeds nogmaals gezegd dat die op moest bokken.
pi_174020535
quote:

sorry :@
pi_174020607
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 september 2017 22:35 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hoewel het een rare manier blijft om het zo te vragen is iemand die na zoiets opgeeft ook niet echt date waardig :P

[..]

Sowieso iemand opzoeken op facebook nadat gezegd is dat het niks wordt :{

Ja of het is net wel die mafketel. Ik had gewoon duidelijk geweest en rechtstreeds nogmaals gezegd dat die op moest bokken.
Dat is van tevoren niet in te schatten natuurlijk. Verder vind ik dat Samzz de eerste keer duidelijk genoeg is geweest.
  dinsdag 26 september 2017 @ 22:48:07 #113
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_174020774
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2017 22:41 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Dat is van tevoren niet in te schatten natuurlijk. Verder vind ik dat Samzz de eerste keer duidelijk genoeg is geweest.
Nee dat is zo, maar wat vrouwen vaak denken is dat het wel duidelijk is als ze iets cryptisch brengen. (Zeg niet dat dat hier nu het geval is maar over het algemeen)

Daarom beter om gewoon nogmaals te zeggen hoe iemand het in z'n botte harses haalt om zulke dingen te doen en dat die moet opbokken :s)
pi_174022511
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:13 schreef W00fer het volgende:

[..]

Wat blijft het toch jammer dat men niet de ballen heeft om er een draai aan te geven die voor beiden positief uitpakt. Zij kan toch gewoon antwoorden van "zullen we het daar in een later stadium even over hebben :)"

Vrouwen doen net alsof je bij zo'n boodschap gelijk voor 15000 man de wereldkampioenschappen zwemmen moet winnen.

Gelijk in de vlekken schieten, negeren en iemand wegtyfen. Zo zit de wereld in elkaar. Alsof de ontvanger je gelijk met een hakbijl aanvalt bij slecht nieuws. Waar is de respectvolle omgang ook als je iemand niet ziet zitten?
Jammer, maar niet iets om elke post over op terug te komen. We weten je standpunt nu wel.

Terug naar je mand en post eens wat zinnigs dan geklaag. Een nieuwe date bijvoorbeeld O+ ?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_174023109
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 20:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja dit.
Dat ziet iedereen, maar W00fer ziet gok ik alles in de wereld een beetje anders dan anderen
Op een eerlijke en normale manier ja en niet zo'n krampachtig verziekte manier met elkaar afschuiven om niks en arrogantje spelen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_174023117
quote:
4s.gif Op woensdag 27 september 2017 00:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jammer, maar niet iets om elke post over op terug te komen. We weten je standpunt nu wel.

Terug naar je mand en post eens wat zinnigs dan geklaag. Een nieuwe date bijvoorbeeld O+ ?
.
Voorlopig wel even klaar met dat gezeik.

[ Bericht 2% gewijzigd door Godshand op 27-09-2017 03:39:40 (Duidelijk) ]
pi_174023137
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als je vraagt tot de volgende keer dan zo ongelofelijk kinderachtig en krampachtig in de vlekken schieten, in plaats van gewoon antwoorden dat je dat liever niet wilt om reden X (foute antwoord = geen klik). Zeg gewoon het gesprek liep niet, je stem is niet prettig, je verschilt teveel met de foto's, je mimiek staat me niet aan, je lult teveel. Iets concreets ipv dat slappe gelul. Als je de "confrontatie" (als je dat al een confrontatie noemt) niet wilt aangaan ben je een behoorlijke pussy. Wel zo stoer om iemand af te wijzen maar dan verder niks zeggen.

Hoe.moeilijk.kan.het.zijn.

Elke date waarvan ik zoiets heb van nah, daar heb ik wel een duidelijke reden bij die ze ook gewoon te horen krijgt. Of ze het er mee eens is, is vers twee. Maar ik vertel het gewoon op een nette en rustige manier.

Ik heb het idee dat sommige mensen zelfs als het verder helemaal prima is net zolang blijven doorzoeken totdat ze iets vinden om je op af te wijzen. En dan vervolgens klagen tegen mij dat de vent met wie ze eerder waren een knappe gast was maar hen vernederde of onder druk zette....

[ Bericht 19% gewijzigd door W00fer op 27-09-2017 01:27:16 ]
pi_174024186
quote:

Klinkt als een rustige, charmante jongen.

Mijn vorige Tinder match was echt ronduit kut. Ze was al met dealbreakers aan het strooien voordat ze m'n achternaam wist. :') We zouden op date gaan maar daar heb ik geen moeite meer in gestoken.

Mijn huidige, soon to be former, Tinder match ziet mij niet zo zitten denk ik. Kortstondige conversatie en vervolgens radiostilte. Altijd een beetje jammer die silent treatments, maargoed dat heb ik ook wel eens gedaan.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2017 06:08:26 ]
pi_174024231
Oja hallo, ik ben Moebs en qua dating enzo echt een rasautist. Niet zozeer kieskeurig maar niet echt een doorzetter denk ik. Je blijft er in ieder geval goed single mee. :P
pi_174024296
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 01:10 schreef W00fer het volgende:

[..]

Op een eerlijke en normale manier ja en niet zo'n krampachtig verziekte manier met elkaar afschuiven om niks en arrogantje spelen.
Waarom bouw je geen relatie op met die vrachtwagen van je?

Douw een vrouwennaam op de voorruit en ga op huwelijksreis ofzo.
pi_174024300
quote:

[..]

wel echt jammer. Ik ben door een paar weirdos ook wel voorzichtiger geworden en merk dat dat soms wel in de weg zit met contact leggen/behouden. Ik wil niet argwanend zijn naar mensen maar ik wil ook niet onvoorzichtig zijn. Lastige balans soms
pi_174024305
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 06:47 schreef Allures het volgende:

[..]

wel echt jammer. Ik ben door een paar weirdos ook wel voorzichtiger geworden en merk dat dat soms wel in de weg zit met contact leggen/behouden. Ik wil niet argwanend zijn naar mensen maar ik wil ook niet onvoorzichtig zijn. Lastige balans soms
Gelukkig is iedereen hier vrij normaal.

pi_174024355
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 06:50 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Gelukkig is iedereen hier vrij normaal.

[ afbeelding ]
hoe is dat relevant :') iedereen is maar lekker een beetje van het padje af zolang je bepaalde grenzen maar respecteerd
  woensdag 27 september 2017 @ 07:20:15 #124
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174024398
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 01:14 schreef W00fer het volgende:

[..]

Als je vraagt tot de volgende keer dan zo ongelofelijk kinderachtig en krampachtig in de vlekken schieten, in plaats van gewoon antwoorden dat je dat liever niet wilt om reden X (foute antwoord = geen klik). Zeg gewoon het gesprek liep niet, je stem is niet prettig, je verschilt teveel met de foto's, je mimiek staat me niet aan, je lult teveel. Iets concreets ipv dat slappe gelul. Als je de "confrontatie" (als je dat al een confrontatie noemt) niet wilt aangaan ben je een behoorlijke pussy. Wel zo stoer om iemand af te wijzen maar dan verder niks zeggen.

Elke date waarvan ik zoiets heb van nah, daar heb ik wel een duidelijke reden bij die ze ook gewoon te horen krijgt. Of ze het er mee eens is, is vers twee. Maar ik vertel het gewoon op een nette en rustige manier.

Ik heb het idee dat sommige mensen zelfs als het verder helemaal prima is net zolang blijven doorzoeken totdat ze iets vinden om je op af te wijzen. En dan vervolgens klagen tegen mij dat de vent met wie ze eerder waren een knappe gast was maar hen vernederde of onder druk zette....
Ik heb het idee dat het niet uitmaakt wat de vrouw in kwestie zegt. Jij vindt altijd wel een slakje om je zout op te strooien.
  woensdag 27 september 2017 @ 07:21:14 #125
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174024399
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 22:28 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Daar hoop ik dan maar op :D.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 22:38 schreef MCH het volgende:

[..]

sorry :@
:*.
  woensdag 27 september 2017 @ 07:22:41 #126
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174024404
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 06:47 schreef Allures het volgende:

[..]

Oh daar heb ik dan weer geen last van. Ik denk dat t nu ook wel klaar is :).
pi_174024419
Her zijn geen grote dingen maar ik ga gewoon bijvoorbeeld niet snel meer zeggen in welke plaats ik werk. Samen met wat ik doe heb je het zo gevonden
Wat ik die omschrijf ik ook alleen nog in algemene termen
Als iemand in dezelfde woonplaats woont of het goed kent hier en die is van 'wat leuk! Waar precies?' Geef ik alleen een nogal ruim gebied etc
Ik heb geen foto meer op de enige datingsite waar ik op sta

Is allemaal nogal een buzzkill als je te vaak achter elkaar vaag doet of moet zeggen 'dat zeg ik liever niet'

En ik vind het vooral jammer dat ik er zelf nu over na denk en niet meer gewoon spontaan antwoord geef
pi_174024468
quote:

[..]

geen klik is ontzettend duidelijk en eerlijk hoor, dat jij dat nou niet snapt...
compact en kleverig.
pi_174024513
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 07:25 schreef Allures het volgende:
Her zijn geen grote dingen maar ik ga gewoon bijvoorbeeld niet snel meer zeggen in welke plaats ik werk. Samen met wat ik doe heb je het zo gevonden
Als iemand in dezelfde woonplaats woont of het goed kent hier en die is van 'wat leuk! Waar precies?' Geef ik alleen een nogal ruim gebied etc

Is allemaal nogal een buzzkill als je te vaak achter elkaar vaag doet of moet zeggen 'dat zeg ik liever niet'

En ik vind het vooral jammer dat ik er zelf nu over na denk en niet meer gewoon spontaan antwoord geef
Het is toch niet per se een buzzkill om je identiteit niet direct prijs te willen geven. Ik denk dat de meesten wel begrijpen dat datingsites ook duistere figuren aantrekken ..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2017 07:50:14 ]
  woensdag 27 september 2017 @ 09:03:32 #130
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_174025104
quote:

mijn naam heeft iemand zo gevonden als ik over mijn werk praat, daar kijk ik ook wel mee uit. Voorzichtigheid kan geen kwaad.
pi_174025549
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 09:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

mijn naam heeft iemand zo gevonden als ik over mijn werk praat, daar kijk ik ook wel mee uit. Voorzichtigheid kan geen kwaad.
Ik snap dat niet zo goed eigenlijk. Waar ben jij (en andere dames in dit topic) precies bang voor?

Ik heb als man misschien wat makkelijk praten, dat besef ik. En misschien heb ik een bias doordat ik eigenlijk alleen met hoger opgeleiden heb gedate.

Vooraf aan een date, check ik de naam altijd wel op internet. Even Linkedin kijken, zijn er nog interessante dingen om te weten bij het gesprek? Ben zelf ook heel makkelijk met het geven van mijn naam, ik weet wat er te vinden is op internet (best veel eigenlijk) en dat schept ook vertrouwen denk ik.
pi_174025634
quote:

Tihih das ook wel echt een nadeel aan poly. Het is nooit klaar met dit.

Ik ben niet alleen maar dolgelukkig geen vrijgezel meer te zijn, maar kan echt blij zijn dat dit soort fratsen achter de rug zijn :D bij poly blijft het een ergernis.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 27 september 2017 @ 09:53:24 #133
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_174025665
quote:

[..]

Wat is er stoer aan iemand afwijzen? :D

Als je iemand niet leuk vindt dan kun je toch moeilijk wat anders doen?
  woensdag 27 september 2017 @ 10:31:57 #134
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174026198
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:30 schreef BrrrKoud het volgende:
Mannen met kinderen zijn biologisch gezien gewoon top. Want

• Ze kunnen een kinder verwekken
• Ze hebben een vrouw gevonden die van hem een kind wil (soort koopaanbeveling)
• Ze willen er voor zorgen, dat is ook een vaardigheid en kwaliteit
• Mannen die achter in de 30 zijn, en geen kinderen hebben en willen - daar is vaak wat anders mee mis (psychisch). Vrouwen idem dito.

(En ik ren hard weg voor de aanstormende meute met hooivorken ;) )
Gewaagde uitspraak. Plus je vergeet dat sommige mensen geen kinderen kunnen krijgen. :P
pi_174026235
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tihih das ook wel echt een nadeel aan poly. Het is nooit klaar met dit.

Ik ben niet alleen maar dolgelukkig geen vrijgezel meer te zijn, maar kan echt blij zijn dat dit soort fratsen achter de rug zijn :D bij poly blijft het een ergernis.
Naja ik hoef niet te daten he :P is niet dat je anders met pek en veren de community uit moet of dat ik zelf verschrompel
Dus dat gaat bij mij dan ook in fases en merk dat ik momenteel niet echt meer voorbij de praat fase kom met mensen. O.a. door bovenstaande

En waar ben ik bang voor? Iemand die je niet los kan laten, je op ongepaste plekken opzoekt, die bedreigingen uit, waardoor je dan bang bent dat hij/zij ze uit gaat voeren. Een van die dingen of een combinatie er van
En dat is niet iets dat gelinkt is aan opleiding of zo
pi_174028315
quote:
11s.gif Op woensdag 27 september 2017 10:31 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Gewaagde uitspraak. Plus je vergeet dat sommige mensen geen kinderen kunnen krijgen. :P
True, dat kan een groot verdriet zijn.

Ik verzin het trouwens niet zelf, het blijkt schijnbaar uit wetenschappelijk onderzoek - iets met biologie. Maar kan het zo snel niet terugvinden.

quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 10:34 schreef Allures het volgende:

En waar ben ik bang voor? Iemand die je niet los kan laten, je op ongepaste plekken opzoekt, die bedreigingen uit, waardoor je dan bang bent dat hij/zij ze uit gaat voeren. Een van die dingen of een combinatie er van
En dat is niet iets dat gelinkt is aan opleiding of zo
Maar je merkt toch snel genoeg of iemand een normale kerel is, en geen obsessieve mafklapper?

[ Bericht 0% gewijzigd door Samzz op 27-09-2017 12:24:25 ]
pi_174028360
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:13 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

True, dat kan een groot verdriet zijn.

Ik verzin het trouwens niet zelf, het blijkt schijnbaar uit wetenschappelijk onderzoek - iets met biologie. Maar kan het zo snel niet terugvinden.

[..]

Maar je merkt toch snel genoeg of iemand een normale kerel is, en geen obsessieve mafklapper?
Ja en ik heb het ook niet specifiek over mensen waar ik mee af heb gesproken helaas
Je ziet toch aan het voorbeeld van Samzz dat er maar een middag voor nodig is om een koekwaus aan je broek te hebben
En ik heb het ook gehad met iemand waar ik nooit 1 op 1 contact mee heb gehad

[ Bericht 3% gewijzigd door Samzz op 27-09-2017 12:24:40 ]
pi_174028638
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:15 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja en ik heb het ook niet specifiek over mensen waar ik mee af heb gesproken helaas
Je ziet toch aan het voorbeeld van Samzz dat er maar een middag voor nodig is om een koekwaus aan je broek te hebben
En ik heb het ook gehad met iemand waar ik nooit 1 op 1 contact mee heb gehad
Dat was een slecht afgestelde koekwaus-filter van Samzz. En na het ontmoeten, dan kun je ook niet meer geheimzinnig gaan doen ("ik zeg niet hoe ik heet, waar ik werk en woon - koffie?").

En geen 1 op 1 contact, dan valt dat soort idioten niet te vermijden.
  woensdag 27 september 2017 @ 12:27:57 #139
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174028692
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:26 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Dat was een slecht afgestelde koekwaus-filter van Samzz. En na het ontmoeten, dan kun je ook niet meer geheimzinnig gaan doen ("ik zeg niet hoe ik heet, waar ik werk en woon - koffie?").

En geen 1 op 1 contact, dan valt dat soort idioten niet te vermijden.
Euh pardon? Ik hij ging pas nadat ik hem op Tinder had geunmatched mijn Facebook onderspammen.
pi_174028799
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Euh pardon? Ik hij ging pas nadat ik hem op Tinder had geunmatched mijn Facebook onderspammen.
Ik ben een tinder noob, Weten alle matches direct je naam en je FB account?
  woensdag 27 september 2017 @ 12:34:32 #141
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174028859
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:31 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Nee. Hij heeft gezegd dat ie mijn informatie opgezocht heeft a.d.h.v. mijn voornaam en het dorp waar ik woon. Is niet zo moeilijk, maar dan nog.
pi_174029045
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:31 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Mensen weten veel van je te vinden als ze daar een beetje ervaring in hebben :')
Ik heb dat zelf niet dus ik weet niet hoe ze het doen, maar als je het een keer mee maakt is die vraag ook niet meer zo relevant maar let je wel beter op
En ik vind het feit dat sommige mensen echt craycray zijn af willen schuiven op mensen die per ongeluk in hun gezichtsveld liepen en daarom er mee in aanraking kwamen nogal kortzichtig

Natuurlijk kun je niet alles dicht timmeren maar ik kan wel voorzichtig zijn met wat ik wie vertel en daar hoort dus bij dat ik dat soort dingen inderdaad niet vertel tot ik iemand ontmoet heb en iemand dus niet voor date 2 thuis vraag of zo
pi_174029119
Ik zou het niet eens zo bezwaarlijk vinden als iemand na een date niet al haar kaarten op tafel legt.
Stel je spreekt af op een neutrale plek en ze houd haar woonplaats op ik woon omgeving rotterdam of zeeland, is dat prima toch?
Hell To The Liars
pi_174029216
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:44 schreef Droopie het volgende:
Ik zou het niet eens zo bezwaarlijk vinden als iemand na een date niet al haar kaarten op tafel legt.
Stel je spreekt af op een neutrale plek en ze houd haar woonplaats op ik woon omgeving rotterdam of zeeland, is dat prima toch?
Dat is echt heel raar. Tenzij je du moment denkt, "deze persoon is een gevaarlijke gek".

En vrouwen, als een man zo geheimzinnig doet weet je genoeg. Gaat vreemd, heeft al een vrouw.
pi_174029256
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:48 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Dat is echt heel raar. Tenzij je du moment denkt, "deze persoon is een gevaarlijke gek".
Mensen kunnen in het begin heel aardig en lief zijn/ acteren, maar bij andere omstandigheden opeens koekoek worden hoor :)
Hell To The Liars
pi_174029287
Ik zeg wel gewoon in welke stad ik woon
En zo vaak komt waar je precies werkt echt niet nog eens ter sprake
In het hele 'wat doe je' gesprekje komt vaak 'oh leuk waar doe je dat?' en dan doe ik daar vaag over
Maar ik heb nog nooit gehad dat iemand dan bij date 1 begon van 'ja ik weet nu in welke branche je werkt maar niet precies waar. Kun je dat nog even aangeven?'
En dat geldt voor de meeste onderwerpen
pi_174029444
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:51 schreef Allures het volgende:
In het hele 'wat doe je' gesprekje komt vaak 'oh leuk waar doe je dat?' en dan doe ik daar vaag over
Maar ik heb nog nooit gehad dat iemand dan bij date 1 begon van 'ja ik weet nu in welke branche je werkt maar niet precies waar. Kun je dat nog even aangeven?'
Ik kan ook best zeggen dat ik in rotterdam woon hoor.
Succes met zoeken.

Maar woon je in een dorp, dan is de kans dat iemand je vind wel wat groter.

ps. ik ben een man, dus een vrouwelijke stalker voor de deur zou ik nog best grappig kunnen vinden :')
Hell To The Liars
pi_174029522
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:50 schreef Droopie het volgende:

[..]

Mensen kunnen in het begin heel aardig en lief zijn/ acteren, maar bij andere omstandigheden opeens koekoek worden hoor :)
Jaja, en dan eindig je als schemerlamp. Je kijkt teveel films.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:51 schreef Allures het volgende:
Heb je dat over chat, of over daadwerkelijke date?
pi_174029646
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:59 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

[..]

Niet iedereen stapt zo makkelijk over afwijzingen heen he.
Zelfs mijn collega kreeg tot in den treure toe kaartjes in haar brievenbus en appjes. Dat vond ze supereng en ik snap dat wel.
Hell To The Liars
pi_174029705
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:59 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

[..]

Heb je dat over chat, of over daadwerkelijke date?
En jij bent wat naïef omdat je zelf het nooit mee hebt gemaakt
Ik denk ook niet dat ik vermoord ga worden of zo, maar er zijn nog een hoop andere onaangename, kleine dingen die mensen dan (kunnen) doen en daar zit ik ook gewoon niet op te wachten

En beide, dat staat er toch?
Het eerste gesprekje is dan via chat en niemand komt er op terug bij de date
Mensen willen vaak niet daadwerkelijk weten bij welk bedrijf of zo je zit, is gewoon interesse en het gesprek gaande houden maar als je het dan niet zegt of ontwijkt is het voor niemand zo belangrijk dat in het datingproces (dus als je elkaar ziet) er dan op terug gekomen wordt
pi_174029716
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:04 schreef Droopie het volgende:

[..]

Niet iedereen stapt zo makkelijk over afwijzingen heen he.
Zelfs mijn collega kreeg tot in den treure toe kaartjes in haar brievenbus en appjes. Dat vond ze supereng en ik snap dat wel.
Heel vroeger een keer iemand gehad die het adres en telefoonnr van mijn ouders had gevonden :?
freaky
  woensdag 27 september 2017 @ 13:09:57 #152
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174029761
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:56 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik kan ook best zeggen dat ik in rotterdam woon hoor.
Succes met zoeken.

Maar woon je in een dorp, dan is de kans dat iemand je vind wel wat groter.

ps. ik ben een man, dus een vrouwelijke stalker voor de deur zou ik nog best grappig kunnen vinden :')
Ik zeg nooit precies waar ik woon, wel in de buurt van. Als mensen dan denken dat ik een vreemdganger ben dan zij het maar zo. Ik ben namelijk heel makkelijk terug te vinden en na een ervaring met een malloot die me een paar maanden lastig viel, houd ik dat ook zo.
pi_174029825
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:09 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ik zeg nooit precies waar ik woon, wel in de buurt van. Als mensen dan denken dat ik een vreemdganger ben dan zij het maar zo. Ik ben namelijk heel makkelijk terug te vinden en na een ervaring met een malloot die me een paar maanden lastig viel, houd ik dat ook zo.
Een datingsite zou eens een onderzoekje moeten doen of zo. hoeveel vrouwen een soortgelijke ervaring hebben en of ze dat beïnvloed in hun date/contact gedrag
Ben er wel nieuwsgierig naar
Zou mannen misschien ook wat meer inzicht kunnen geven
pi_174030029
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:13 schreef Allures het volgende:

[..]

Een datingsite zou eens een onderzoekje moeten doen of zo. hoeveel vrouwen een soortgelijke ervaring hebben en of ze dat beïnvloed in hun date/contact gedrag
Vriendin had twee stalkers. Een soort vakantie ex die brieven en mailtjes bleef sturen. En niet wilde opgeven.

En een date van datingsite. Die oneens was met de afwezige klik, en op datingsite berichtjes bleef sturen.

Berichtjes, mailtjes, appjes - niet altijd leuk. Maar ook niet iets om paranoide van te worden.
pi_174030095
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:24 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Vriendin had twee stalkers. Een soort vakantie ex die brieven en mailtjes bleef sturen. En niet wilde opgeven.

En een date van datingsite. Die oneens was met de afwezige klik, en op datingsite berichtjes bleef sturen.

Berichtjes, mailtjes, appjes - niet altijd leuk. Maar ook niet iets om paranoide van te worden.
Ik vind persoonlijk opletten met wat je tegen volslagen onbekende zegt ook niet echt paranoïde

En ik vind een ex die berichtjes blijft sturen ook wel wat anders. Die heb ik nu ook een aan de broek hangen maar dat voelt echt compleet anders wat mij betreft
  Moderator woensdag 27 september 2017 @ 14:15:12 #156
45833 crew  Fogel
pi_174030873
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:13 schreef Allures het volgende:

[..]

De mannen die stalken zullen vast geen boodschap daaraan hebben gok ik zo.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_174030944
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 14:15 schreef Fogel het volgende:

[..]

De mannen die stalken zullen vast geen boodschap daaraan hebben gok ik zo.
Nee dat bedoelde ik ook niet :D Maar dan is er misschien wat meer begrip als je je kaarten even voor jezelf houdt
pi_174031520
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 14:18 schreef Allures het volgende:

[..]

Nee dat bedoelde ik ook niet :D Maar dan is er misschien wat meer begrip als je je kaarten even voor jezelf houdt
Je zegt dan tegen je date "ik sluit niet uit dat je een stakker bent". Ik zou geen begrip hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Samzz op 27-09-2017 15:52:27 ]
pi_174032302
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 09:53 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Wat is er stoer aan iemand afwijzen? :D

Als je iemand niet leuk vindt dan kun je toch moeilijk wat anders doen?
Het is de toon waarop. Het is de laatste keer geweest dat ik iemand ga helpen bij z'n onzekerheid als je stank voor dank krijgt. Puntje bij paaltje is er onvoldoende wederzijdse interesse geweest. Dat ze dat dan afdoet als "details" die later zouden komen is eerder een rare houding dan een compliment.

Je kunt alles wel afdoen als niet belangrijk maar iemand weet helemaal niet wat de ander belangrijk vindt. In plaats daarvan hang je een zielig verhaal op over je zenuwen / onzekerheid en hoe fijn iemand daarbij helpt. Dat mag maar vergeet de rest niet.

Harde les geleerd...
pi_174032507
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 15:14 schreef W00fer het volgende:

Harde les geleerd...
Ja echt? :D
Of is het volgende week weer precies het zelfde en het enige waar je over post :D
  woensdag 27 september 2017 @ 15:51:46 #161
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174033047
Kan de discussie weer op de bal?
pi_174033097
Oh verkeerde topic :D
sorry
pi_174033162
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 15:51 schreef Samzz het volgende:
[Info]Kan de discussie weer op de bal?[/info]
Schatje, je had dit veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer moeten afkappen.
pi_174033462
Ik hoor heel vaak van vrouwen op sites waar ik dan mee praat dat ze het verrassend vinden dat ik niet binnen 3 berichtjes over neuken begin. Dat schijnt de trend te zijn inclusief dickpic Hahaha.
pi_174033857
quote:
Ik zie dat je het synoniemenboek er weer bijgepakt hebt, bij mijn bijdrage ;)

On topic dan maar weer. Locatie van de eerste date. Ik heb altijd drie voornemens.

Thuiswedstrijd. Ik probeer af te spreken in een cafe dat ik goed ken.
Op tijd. Altijd de eerste zijn. Kan je zelf een fijne plek zoeken (met uitzicht op de deur), én hoef je niet speurend de gezichten af te gaan van de aanwezigen om de date te vinden
Tafeltjes. Een cafe met tafeltjes, geen zin om aan de bar te moeten staan.

[ Bericht 1% gewijzigd door BrrrKoud op 27-09-2017 16:36:43 ]
pi_174034104
quote:
Sorry Samzz :*

beetje lastig als dit constant gebeurt:

It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 27 september 2017 @ 16:52:34 #167
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174034264
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 15:56 schreef MCH het volgende:

[..]

Schatje, je had dit veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer moeten afkappen.
Ja of iedereen blijft gewoon op de bal zodat ik ook eens kan werken zonder oppas te moeten spelen :*.
pi_174034286
Het punt lijkt me meer dat de bal de date van godshand was die weer helemaal naar ergens anders negatiefs getrokken werd
pi_174034630
quote:
10s.gif Op woensdag 27 september 2017 16:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja of iedereen blijft gewoon op de bal zodat ik ook eens kan werken zonder oppas te moeten spelen :*.
Ik zoek nog een oppas, en omdat jij zo van kinderen houdt - iets voor jou?
pi_174035330
-knip-
pi_174035359
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 15:24 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja echt? :D
Of is het volgende week weer precies het zelfde en het enige waar je over post :D
Op iets anders focussen namelijk het bekijken van jouw aanstellerige posts over wie jou kan vinden online is verspilling van mijn tijd maar bij deze: zet gewoon niks online in plaats van te zeuren over wie je kan vinden. Als je veelvuldig van dat soort trieste stalkers treft zou ik toch eens uit een ander vaatje gaan tappen.
pi_174035923
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 17:51 schreef W00fer het volgende:

[..]

Op iets anders focussen namelijk het bekijken van jouw aanstellerige posts over wie jou kan vinden online is verspilling van mijn tijd maar bij deze: zet gewoon niks online in plaats van te zeuren over wie je kan vinden. Als je veelvuldig van dat soort trieste stalkers treft zou ik toch eens uit een ander vaatje gaan tappen.
Daten is ook verspilling van je tijd want niemand wil iemand die zo zuur is :D
pi_174037468
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:24 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Voorzichtigheid is niet meteen paranoïde gedrag, mag zeker de jeugd weleens wat meer onderricht over krijgen. Zeker als je kijkt naar de beperkingen van de politie en jurisdictie als het wel wat verder gaat dan een paar berichtjes. Kun je makkelijk lullen over hoe weinig dat je denkt dat dit soort shizzle voorkomt, tot je in je directe omgeving de wat meer doortastende typjes tegen bent gekomen..
pi_174037879
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:22 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Voorzichtigheid is niet meteen paranoïde gedrag, mag zeker de jeugd weleens wat meer onderricht over krijgen. Zeker als je kijkt naar de beperkingen van de politie en jurisdictie als het wel wat verder gaat dan een paar berichtjes. Kun je makkelijk lullen over hoe weinig dat je denkt dat dit soort shizzle voorkomt, tot je in je directe omgeving de wat meer doortastende typjes tegen bent gekomen..
Eens!
pi_174038344
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 18:19 schreef Allures het volgende:

[..]

Daten is ook verspilling van je tijd want niemand wil iemand die zo zuur is :D
Wat weet jij daar nou van, je hebt me nooit in het echt ontmoet en je moet afgaan op 20 posts. Het is een enorme cringe als je kijkt naar de kortzichtigheid en ondoordachtzaamheid van sommige reacties :')
pi_174038471
Woofer, gozert.
Je maakt het jezelf hier zelf zo ontzettend moeilijk, bijna niemand zal zeuren als je een keer (of twee) je gal komt spuwen.

Maar als je gaat gedragen als een 0906/ Deezertje, dan zullen de users het hier zeker niet nalaten om je te behandelen als een 0906/ Deezertje.

Je hebt in sommige dingen best gelijk, maar laat het los (in ieder geval in dit topic)

kusjes
Hell To The Liars
pi_174038507
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:00 schreef Droopie het volgende:
Woofer, gozert.
Je maakt het jezelf hier zelf zo ontzettend moeilijk, bijna niemand zal zeuren als je een keer (of twee) je gal komt spuwen.

Maar als je gaat gedragen als een 0906/ Deezertje, dan zullen de users het hier zeker niet nalaten om je te behandelen als een 0906/ Deezertje.

Je hebt in sommige dingen best gelijk, maar laat het los (in ieder geval in dit topic)

kusjes
Een integer en inhoudelijk gesprek voeren is hier gewoon onmogelijk, zeker met het soort kinderachtige trolletjes wat hier rondloopt. Dat je daar trots op kan zijn ontgaat me.

Al komt iemand hier 100.000x zijn gal spuwen dan zal ik hem nog niet benaderen as if. Dat moet ook niet je insteek zijn als je iemand verder niet kent.
pi_174038561
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:02 schreef W00fer het volgende:

[..]

Een integer en inhoudelijk gesprek voeren is hier gewoon onmogelijk, zeker met het soort kinderachtige trolletjes wat hier rondloopt. Dat je daar trots op kan zijn ontgaat me.
Het helpt niet echt mee dat het topic al een tijdje bol staat met je persoonlijke frustraties, die steeds weer herhaald worden. Zo gaat het daten ook nooit wat worden, je zal het een beetje moeten proberen te relativeren.
  woensdag 27 september 2017 @ 20:04:44 #179
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174038572
quote:

[..]

Nou dan ga je toch lekker weg :{?

Sorry hoor, maar je lijkt wel een vastgelopen langspeelplaat. En dat er mensen zijn de een andere kijk hebben en daardoor je gezeur (want dat is t inmiddels) sneller zat zijn, maakt nog niet dat ze trollen zijn :{.
pi_174038604
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:04 schreef STING het volgende:

[..]

Het helpt niet echt mee dat het topic al een tijdje bol staat met je persoonlijke frustraties, die steeds weer herhaald worden. Zo gaat het daten ook nooit wat worden, je zal het een beetje moeten proberen te relativeren.
En dat bepaal jij dan? Ik vul voor jou toch ook niks in hoe jij iets zou moeten doen? Het komt nu niet over als een welgemeend advies eerder als een insinuatie, aangezien persoonlijke frustraties wat anders zijn. Ik ga niet schelden, noem geen details, elke date is weer anders geweest. Dat jij daar een patroon in ziet wat er niet is, laat ik aan jou.

quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou dan ga je toch lekker weg :{?

Sorry hoor, maar je lijkt wel een vastgelopen langspeelplaat. En dat er mensen zijn de een andere kijk hebben en daardoor je gezeur (want dat is t inmiddels) sneller zat zijn, maakt nog niet dat ze trollen zijn :{.
Ik ben niet de enige die dat gezien heeft hoor. Als jij iets nu al zat bent heb je toch een behoorlijk korte adem. Plus als je wat zat bent hoef je niet gelijk te bitsen.
  woensdag 27 september 2017 @ 20:07:10 #181
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174038635
Nou, good for you.

Laten we t weer over daten hebben O+.
pi_174038666
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:06 schreef W00fer het volgende:

[..]

En dat bepaal jij dan? Ik vul voor jou toch ook niks in hoe jij iets zou moeten doen? Het komt nu niet over als een welgemeend advies eerder als een insinuatie, aangezien persoonlijke frustraties wat anders zijn. Ik ga niet schelden, noem geen details, elke date is weer anders geweest. Dat jij daar een patroon in ziet wat er niet is, laat ik aan jou.
Nee hoor, ik bepaal helemaal niets voor je, dat is helemaal aan jou. Maar neem aan dat je hier komt voor advies en wellicht een luisterend 'oog'.
Ik kan me alleen sommige irritaties goed voorstellen, al rechtvaardigt dat schelden e.d. absoluut niet. Heb je zelf niet het gevoel dat je een beetje in cirkeltjes loopt?
pi_174038710
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:08 schreef STING het volgende:

[..]

Nee hoor, ik bepaal helemaal niets voor je, dat is helemaal aan jou. Maar neem aan dat je hier komt voor advies en wellicht een luisterend 'oog'.
Ik kan me alleen sommige irritaties goed voorstellen, al rechtvaardigt dat schelden e.d. absoluut niet. Heb je zelf niet het gevoel dat je een beetje in cirkeltjes loopt?
Ik loop niet in cirkeltjes. Elke date is weer anders en zoals je zelf al zegt sommige irritaties kun je je goed voorstellen alleen bekennen mensen hier geen kleur. Men is schijnheilig dat dat hen nooit overkomt, dat ze dat heel goed naast zich neer kunnen leggen etc. Ik geloof daar helemaal niets van.
pi_174038736
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:06 schreef W00fer het volgende:

[..]

[..]

Ik ben niet de enige die dat gezien heeft hoor. Als jij iets nu al zat bent heb je toch een behoorlijk korte adem. Plus als je wat zat bent hoef je niet gelijk te bitsen.
het ding is een beetje, zolang jij het patroon niet ziet kom je er ook niet uit

Oprecht advies dit
Maar als je het niet ziet is oprecht advies dus ook zinloos en mensen zijn een beetje klaar met steeds tegen diezelfde negatieve plaat voor je kop botsen
  woensdag 27 september 2017 @ 20:12:13 #185
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174038771
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:10 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik loop niet in cirkeltjes. Elke date is weer anders en zoals je zelf al zegt sommige irritaties kun je je goed voorstellen alleen bekennen mensen hier geen kleur maar is men schijnheilig dat dat hen nooit overkomt, dat ze dat heel goed naast zich neer kunnen leggen etc. Ik geloof daar helemaal niets van.
Dan lees je niet goed. Iedereen heeft bepaalde irritaties. Alleen de meeste users hier blijven er niet in hangen en het met ieder klein dingetje weer oprakelen. En dat doe jij wel. En juist dat is irritant.
pi_174038786
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:11 schreef Allures het volgende:

[..]

het ding is een beetje, zolang jij het patroon niet ziet kom je er ook niet uit

Oprecht advies dit
Maar als je het niet ziet is oprecht advies dus ook zinloos en mensen zijn een beetje klaar met steeds tegen diezelfde negatieve plaat voor je kop botsen
Jij weet toch helemaal niet hoe ik ben en doe tegen mijn dates? Sinds wanneer is hier het advies zinloos als jij begon met op de man spelen? Hoe kan ik jou dan nog serieus nemen? Kritische vragen laat je onbeantwoord.
pi_174038809
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan lees je niet goed. Iedereen heeft bepaalde irritaties. Alleen de meeste users hier blijven er niet in hangen en het met ieder klein dingetje weer oprakelen. En dat doe jij wel. En juist dat is irritant.
Dat iets irritant is wil nog niet zeggen dat je dan je waffel open moet trekken over iemand die zijn verhaal verteld. Ik vind zoveel irritant alleen ageer ik ook niet overal tegen. Je kan vinden dat ik mijn frustraties ten toon spreid alleen laat je zelf je ware gezicht zien als je niet serieus ermee om kunt gaan.
pi_174038821
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:12 schreef W00fer het volgende:

[..]

Jij weet toch helemaal niet hoe ik ben en doe tegen mijn dates? Sinds wanneer is hier het advies zinloos als jij begon met op de man spelen? Hoe kan ik jou dan nog serieus nemen? Kritische vragen laat je onbeantwoord.
het advies is zinloos omdat jij je eigen patroon niet ziet

Niet omdat ik een trut ben. Wat ik waarschijnlijk wel ben, daar niet van
Maar je neemt het van niemand hier serieus. Dus dan rijst (reist?) wel de vraag wat wil je nou eigenlijk hier? Want voor alleen zeiken ben je beter af in klb of zo
  woensdag 27 september 2017 @ 20:15:05 #189
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_174038846
#teamw00fer
pi_174038847
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:13 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat iets irritant is wil nog niet zeggen dat je dan je waffel open moet trekken over iemand die zijn verhaal verteld. Ik vind zoveel irritant alleen ageer ik ook niet overal tegen.
Als je geen commentaar wilt is het misschien een idee om niet op een openbaar forum te posten. Voor de rest kan ik je alleen maar aanraden om te stoppen met je eigen zienswijze projecteren op anderen. Allicht gaat dat je ook helpen met de bitches.
Conscience do cost.
pi_174038848
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:14 schreef Allures het volgende:

[..]

het advies is zinloos omdat jij je eigen patroon niet ziet

Niet omdat ik een trut ben. Wat ik waarschijnlijk wel ben, daar niet van
Maar je neemt het van niemand hier serieus. Dus dan rijst wel de vraag wat wil je nou eigenlijk hier? Want voor alleen zeiken ben je beter af in klb of zo
Er zijn hier een aantal users die ik wel degelijk serieus neem en dat weten zij ook.
  woensdag 27 september 2017 @ 20:15:43 #192
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174038864
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:13 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat iets irritant is wil nog niet zeggen dat je dan je waffel open moet trekken over iemand die zijn verhaal verteld. Ik vind zoveel irritant alleen ageer ik ook niet overal tegen.
Dit is nog steeds een discussieforum en jouw manier van 'vertellen' wekt reactie op omdat je dus steeds in dezelfde frustraties blijft hangen, en blijft hangen, en blijft hangen.

Lees eens kritisch al je eigen berichten terug... Een en al frustratie dat van het scherm spat :{.
pi_174038932
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:15 schreef ems. het volgende:

[..]

Als je geen commentaar wilt is het misschien een idee om niet op een openbaar forum te posten. Voor de rest kan ik je alleen maar aanraden om te stoppen met je eigen zienswijze projecteren op anderen. Allicht gaat dat je ook helpen met de bitches.
Mwah, ik vind niet dat ik hoef te projecteren op iemand dat ie zich fatsoenlijk moet gedragen vooraf en tijdens een date (in het geval van de te laat komende en arrogante meid) dat moet van binnen komen. Als je jezelf ziet als een dertiger die een normale opvoeding heeft genoten moet het niet eens in je opkomen om daar vanaf te wijken. Op dat moment benoem ik het ook niet en blijf ik vriendelijk en grappig, alleen het is een behoorlijke dealbreaker. Als je het dan later erover hebt herkent zij zich er niet in. Zelden tot nooit en dat getuigd niet echt van respect voor de ander. Toch kom ik met redelijke punten op een rustige manier.

Als gefrustreerd type blijf je dezelfde bewoording gebruiken, wordt je kwaad of iets van soortgelijke strekking. En ik ben niet lang kwaad, alleen wel langere tijd teleurgesteld dat iemand zich zo laat kennen. Ik maak veel fouten maar niet op het gebied van fatsoenlijk blijven en niet liegen. Dat is toch wat we willen bij dating "een eerlijk persoon?"

quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dit is nog steeds een discussieforum en jouw manier van 'vertellen' wekt reactie op omdat je dus steeds in dezelfde frustraties blijft hangen, en blijft hangen, en blijft hangen.

Lees eens kritisch al je eigen berichten terug... Een en al frustratie dat van het scherm spat :{.
Lees het eerste deel in deze post eens terug en beschrijf hoe dat frustratie is?
Als je de discussie over fatsoenlijk handelen tussen jongeren die daten niet mag voeren wat duidelijk een onderdeel is van het hele vage "klik" proces. Dat is voor mij namelijk geen klik of whatever je als invulling eraan wil geven.
pi_174038996
quote:

[..]

Al komt iemand hier 100.000x zijn gal spuwen dan zal ik hem nog niet benaderen as if. Dat moet ook niet je insteek zijn als je iemand verder niet kent.
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor, iedereen in R&P (echt iedereen :')) begon/ begint met een plusje achter zijn naam.

Maar het moet wel leuk blijven voor iedereen (ook voor jou).
Heb het idee dat jij door dit topic zelf ook nogal gefrustreerd raak.
Hell To The Liars
pi_174039073
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:17 schreef W00fer het volgende:

[..]

Mwah, ik vind niet dat ik hoef te projecteren op iemand dat ie zich fatsoenlijk moet gedragen vooraf en tijdens een date (in het geval van de te laat komende en arrogante meid) dat moet van binnen komen.
Fatsoenlijk is relatief. Jij vindt een hoop dingen onfatsoenlijk die niet iedereen onfatsoenlijk vindt. Te laat komen kan gebeuren.
quote:
Als je jezelf ziet als een dertiger die een normale opvoeding heeft genoten moet het niet eens in je opkomen om daar vanaf te wijken. Op dat moment benoem ik het ook niet en blijf ik vriendelijk en grappig, alleen het is een behoorlijke dealbreaker. Als je het dan later erover hebt herkent zij zich er niet in. Zelden tot nooit en dat getuigd niet echt van respect voor de ander.
Als het een dealbreaker is dan neem je afscheid. Dat definieert dealbreakers.
quote:
Toch kom ik met redelijke punten op een rustige manier.
Redelijk is relatief.
quote:
Als gefrustreerd type blijf je dezelfde bewoording gebruiken, wordt je kwaad of iets van soortgelijke strekking. En ik ben niet lang kwaad, alleen wel langere tijd teleurgesteld dat iemand zich zo laat kennen. Ik maak veel fouten maar niet op het gebied van fatsoenlijk blijven en niet liegen.
Wie laat zich in deze precies 'kennen'?
Conscience do cost.
  woensdag 27 september 2017 @ 20:24:53 #196
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_174039161
Ik vond die afwijzing omdat Nikoncoolpix gewoon meesterlijk.
pi_174039245
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:20 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dat hoef je mij niet te vertellen hoor, iedereen in R&P (echt iedereen :')) begon/ begint met een plusje achter zijn naam.

Maar het moet wel leuk blijven voor iedereen (ook voor jou).
Heb het idee dat jij door dit topic zelf ook nogal gefrustreerd raak.
Oh maar ik vind het ook wel vermakelijk hoor. Ik heb niet het idee dat naast het stuk relativeren ik er nog iets serieus uit ga halen.

@Ems

Ik durf te wedden dat als de dames dit bij hun vrienden zouden flikken het niet gewaardeerd zou worden. Te laat komen is internationaal gewoon een dealbreaker op dates, ik vertel niks nieuws.
Dat ik een aantal dingen onfatsoenlijk vind is toonbeeld van een verschuivende moraal. Tyf iedereen maar weg als je hem niet zint, overal schijt aan. Dat is een beetje het beeld wat je ziet bij online daten. Ik neem ook afscheid, want op de lange termijn gaat dat toch niks worden. Het doet alleen zeer omdat ik me iets op de mouw heb laten spelden wat niet waar is, of dat ik erachter kom dat het eigenlijk niks voorstelde. Jij vind redelijk relatief, maar hoe zou je het zelf vinden dan? Allemaal maar prima? Dat geloof ik niet. Iedereen heeft een bepaalde grens.

Weet je wat nog leuker is? Als ik met een aantal dames erover spreek wat zij irritant vinden aan daten komt bijna exact hetzelfde naar boven zonder dat ik wat voorgezegd hebt. Een kerel die te laat komt of onbeschoft is, oeh nee. Alleen het benoemen vind men hier pijnlijk.

De een accepteert 3 afzeggingen van een Italiaan omdat hij zo leuk is, ik accepteer op andere gebieden weer wat meer en weer wat minder.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:24 schreef BeamofLight het volgende:
Ik vond die afwijzing omdat Nikoncoolpix gewoon meesterlijk.
Met een stalen gezicht zoiets verkondingen zou eigenlijk een Theo D'or moeten winnen, dat ben ik met je eens. Toch fascineert het mij als ik met eenzelfde soort lulkoek zou komen of zij dat wel grappig had gevonden. Afraid not...

[ Bericht 8% gewijzigd door W00fer op 27-09-2017 20:34:24 ]
pi_174039437
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:27 schreef W00fer het volgende:

[..]

@Ems

Ik durf te wedden dat als de dames dit bij hun vrienden zouden flikken het niet gewaardeerd zou worden. Te laat komen is internationaal gewoon een dealbreaker op dates, ik vertel niks nieuws.
Nee hoor, dat is het niet. Het is in de kern niet netjes maar er kan nou eenmaal iets gebeuren waardoor iemand te laat is. Je daar zo erg over opwinden vind ik een veel grotere dealbreaker.
quote:
Dat ik een aantal dingen onfatsoenlijk vind is toonbeeld van een verschuivende moraal.
Dat jij een aantal dingen onfatsoenlijk vindt is een toonbeeld van -jouw- moraal.
quote:
Tyf iedereen maar weg als je hem niet zint, overal schijt aan. Dat is een beetje het beeld wat je ziet bij online daten.
Nooit gezien.
quote:
Ik neem ook afscheid, want op de lange termijn gaat dat toch niks worden. Het doet alleen zeer omdat ik me iets op de mouw heb laten spelden wat niet waar is, of dat ik erachter kom dat het eigenlijk niks voorstelde.
Nou, dan stop je met daten.
quote:
Jij vind redelijk relatief, maar hoe zou je het zelf vinden dan? Allemaal maar prima? Dat geloof ik niet. Iedereen heeft een bepaalde grens.
"Allemaal maar prima" is natuurlijk heel wat anders. Iedereen heeft grenzen. Jouw grenzen liggen alleen klaarblijkelijk mijlenver hoger dan die van mij. Ik vind het inderdaad grotendeels prima. Ik heb verschrikkelijk veel gedate maar nog nooit een slechte date gehad. Dat heeft niet alleen te maken met mijn sociale competentie maar ook dat ik er denk ik met een minder gestrekt been in ga dan jij.
quote:
De een accepteert 3 afzeggingen van een Italiaan omdat hij zo leuk is, ik accepteer op andere gebieden weer wat meer en weer wat minder.
Precies. Shit is relatief. Is het dan zo lastig om te begrijpen dat andere mensen misschien helemaal niet dezelfde dating-ethiek of zelfs sociale ethiek op nahouden als jijzelf?
Conscience do cost.
pi_174039673
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:33 schreef ems. het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is het niet. Het is in de kern niet netjes maar er kan nou eenmaal iets gebeuren waardoor iemand te laat is. Je daar zo erg over opwinden vind ik een veel grotere dealbreaker.

[..]

Dat jij een aantal dingen onfatsoenlijk vindt is een toonbeeld van -jouw- moraal.

[..]

Nooit gezien.

[..]

Nou, dan stop je met daten.

[..]

"Allemaal maar prima" is natuurlijk heel wat anders. Iedereen heeft grenzen. Jouw grenzen liggen alleen klaarblijkelijk mijlenver hoger dan die van mij. Ik vind het inderdaad grotendeels prima. Ik heb verschrikkelijk veel gedate maar nog nooit een slechte date gehad. Dat heeft niet alleen te maken met mijn sociale competentie maar ook dat ik er denk ik met een minder gestrekt been in ga dan jij.

[..]

Precies. Shit is relatief. Is het dan zo lastig om te begrijpen dat andere mensen misschien helemaal niet dezelfde dating-ethiek of zelfs sociale ethiek op nahouden als jijzelf?
Mooie inhoudelijke reactie. Als iemand twee uur vooraf al aangeeft dat ze het niet gaat halen is heel wat anders dan een halte te ver zijn uitgestapt vanwege de zenuwen en dus een paar minuten te laat. Je moet wel die nuance zien in mijn verhaal he...

There is never a second chance to make a good first impression. Als jij al begint met zo arrogant te doen tegen een kerel die je net kent, te laat komen en uiteindelijk zie je daar geen kwaad in dan heeft dat niets met mijn moraal te maken maar met je eigen instelling in het leven. Geen wonder dat op vele andere fronten de nuance bij haar ontbrak en ze enorm kieskeurig was qua producten / diensten en leefstijl. Zo erg dat dat haar nog wel gaat opbreken, daar ben ik van overtuigd. Om dan te zeggen stop met daten: neuh. Het is eerder een les dat ik niet zo goedgelovig moet zijn en dat men niet zomaar meer het voordeel van de twijfel moet krijgen.

Ik signaleer inderdaad een andere ethiek ja. Daten is niet alleen maar beetje kut roepen en wat bier zuipen. Om het op sociale competentie te gooien is te kort door de bocht, want ik weet niet of dat direct bijdraagt aan "betere" / fatsoenlijkere dames. Heb je daar een uitleg bij?
pi_174039731
Mijn god is dit nou nog niet klaar? :{
Ik ken users met een plaat voor de kop, maar dit is toch echt van het niveautje nucleaire schuilkelder voor de kop.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_174039745
quote:
2s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn god is dit nou nog niet klaar? :{
Ik ken users met een plaat voor de kop, maar dit is toch echt van het niveautje nucleaire schuilkelder voor de kop.
Lol, post jij dan eens wat zinnigs om betere dates te krijgen....
pi_174039819
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:42 schreef W00fer het volgende:

[..]

Lol, post jij dan eens wat zinnigs...
Hoe kun jij in godsnaam daten en jezelf zo serieus nemen, het is toch een beetje lol hebben met elkaar, uitvogelen of het een beetje gezellig kan zijn. Je lijkt me enorm star in je houding. En je lijkt enorm gefrustreerd dat anderen het niet zo serieus nemen als jij. Probeer het eens met een iets luchtigere insteek, wie weet vermaak je je wel. Een date is vrijblijvend, is het niets, next, meer lol.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')