abonnement Unibet Coolblue
pi_174042824
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Eens met De Clercq. Als VdPoel ook in de Europese crossen gaat domineren, dan zal dat zeker gevolgen hebben voor de toeschouwersaantallen en de kijkcijfers.
Sinds het stoppen van Nys/het doorbreken van Van der Poel en Van Aert is het bijna altijd saai, voor de spanning zou het veel beter zijn als ze allebei naar de weg zouden gaan. Alleen moet je je wel afvragen of je dat eigenlijk wel moet willen, omdat het niveau van de rest bijzonder laag lijkt.
pi_174043821
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Eens met De Clercq. Als VdPoel ook in de Europese crossen gaat domineren, dan zal dat zeker gevolgen hebben voor de toeschouwersaantallen en de kijkcijfers.
Als dat gebeurt zal VDP het ook wel elders gaan zoeken. Doet hij nu natuurlijk al een beetje, maar ik kan me voorstellen dat als het veldrijden geen uitdaging meer is hij echt de overstap naar de weg maakt en het veldrijden links laat liggen.
  woensdag 27 september 2017 @ 23:10:01 #128
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_174044305
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:52 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Als dat gebeurt zal VDP het ook wel elders gaan zoeken. Doet hij nu natuurlijk al een beetje, maar ik kan me voorstellen dat als het veldrijden geen uitdaging meer is hij echt de overstap naar de weg maakt en het veldrijden links laat liggen.
Je moet natuurlijk geen dief van je eigen portemonee zijn. Ik schat dat Mathieu op jaarbasis in het cross seizoen aan salaris, start- en prijzen gelden op dit moment al meer dan vijf ton euro's naar binnen kruit. Moet je dan bij een topteam voor één zelfde basis salaris van laten we zeggen twee ton een contract tekenen?

Gewoon een beetje temporiseren en de "concurrentie" het idee geven dat er (soms) nog wat te halen valt. Maar ja, er zijn 24 klassements crossen en drie kampioenschappen. En ik denk dat hij er daarvan geeneen wil weggeven. Laat dan de crossjes als Neerpelt, Berencross, Poldercross, Kermiscross, Jaarmarktcross en nog wat meer van dat geneuzel maar schieten.

https://www.facebook.com/(...)eos/915470225275368/

[ Bericht 6% gewijzigd door buzz1291 op 27-09-2017 23:56:51 ]
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_174046228
quote:
Thibau Nys (14) krijgt een eigen docureeks: “Hij is die aandacht wel al gewend, hoor”

Thibau Nys wordt samen met papa Sven een van de hoofdrol­spelers in een nieuwe docureeks op Eén. De 14-jarige Thibau wordt al anderhalf jaar gevolgd door dezelfde filmcrew die eerder al de docufilm Sven, Het Laatste Jaar maakte. “Hij gaat probleemloos met al die aandacht om”, zegt Sven Nys. “Gezien hoe hij bij mijn afscheid in het Sportpaleis de show stal?”

31 januari 2016: Sven Nys rijdt in Zolder zijn laatste WK veldrijden en wordt vierde. ’s Avonds in een bomvolle parochiezaal in Baal wordt de veldritlegende gevierd door de supporters. Plots neemt een zelfverzekerde puber de micro en spreekt tot de supporters: “Volgend jaar zijn jullie allemaal welkom op mijn feestje”, zegt Thibau Nys.

Dat was de aanzet voor regisseur Jan Vandermotte om na papa Sven ook met zijn zoon een docureeks te maken en zo zijn evolutie doorheen de jaren in beeld te brengen. Sven Nys ging meteen akkoord. “Ik vond het een zeer goed idee. De film die Jan maakte over mij was fantastisch. Ik had er alle vertrouwen in dat hij opnieuw een meesterwerkje ging maken.”

Vandermotte, die slechts op drie kilometer van de familie Nys woont, begon meteen te filmen en was erbij toen Thibau zijn eerste koers reed bij de nieuwelingen. Ook zijn eerste zege in Baal en zijn Belgische titel bij de nieuwelingen werden ingeblikt.

Naast het sportieve wordt ook gefocust op het familiale. En ook het nieuwe leven van Sven als ploegmanager van Telenet-Fidea wordt belicht.

De reeks zal op Eén te zien zijn, maar het is nog niet duidelijk wanneer en in hoeveel afleveringen. Begin januari, in de aanloop naar het WK veldrijden, is een mogelijkheid. Er wordt zelfs gedacht aan een jaarlijkse vierdelige serie.

Gegarandeerd een nieuw kijkcijferkanon, zeker na het succes van Sven, Het Laatste Jaar en de vierdelige serie Kroonprinsen in januari 2017, waarin het wel en wee van de jonge veldrijders Mathieu van der Poel, Wout van Aert, Laurens Sweeck en Eli Iserbyt werd belicht.

Voetjes op de grond

Maar is al die aandacht wel goed voor een rennertje dat nog 15 moet worden in november? “Zo’n reeks over Thibau, dat levert toch unieke beelden op?” zegt Sven Nys. “Dat is toch een fantastische ervaring, een unieke belevenis voor zo’n ­jongen? En wij zijn er om hem met de voetjes op de grond te houden. Maar Thibau is die aandacht altijd al gewend geweest hé, en gaat daar probleemloos mee om. Gezien hoe hij bij mijn afscheid in het Sportpaleis de show stal?”

“Natuurlijk wordt hij gezien als de zoon van Sven Nys. Dat heeft nadelen maar zeker ook voordelen, zoals die docu­serie. Waarom die kans dan niet grijpen? Als hij maar gelukkig is. En van mij hoeft niks, hoor. Hij wil graag wielrenner worden, maar als hij volgende week plots zegt dat hij iets anders wil doen, wel dan is dat zo.”
pi_174046874
Ik wacht met smart op de duiding van buzz
Jack does it in real time...
  donderdag 28 september 2017 @ 07:39:52 #131
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_174046876
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:40 schreef heywoodu het volgende:
Straffe woorden van De Clercq over vdPoel:

- Het is saai en niet goed voor de sport
- Wachten op een griepje voor iemand hem kan kloppen
- Helemaal niks aan te doen, want sneller op de rechte stukken, technisch beter en sneller omhoog lopend

https://www.hln.be/sport/(...)m_content=Wielrennen
Beetje te vroege conclusie imo. Die jongens hebben net 3 snelle omlopen gehad. Vorig seizoen was v. Aert de koning van de 1e wedstrijden. En Lars zijn seizoen moet ook nog komen?
  donderdag 28 september 2017 @ 09:20:51 #132
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_174047901
quote:
10s.gif Op donderdag 28 september 2017 07:39 schreef DeeBee het volgende:
Ik wacht met smart op de duiding van buzz
Nee! Geen commentaar op de kunstjes van een circus artiest die ook nog een aardig stukje kan crossen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  donderdag 28 september 2017 @ 09:30:03 #133
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_174047975
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 07:39 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Beetje te vroege conclusie imo. Die jongens hebben net 3 snelle omlopen gehad. Vorig seizoen was v. Aert de koning van de 1e wedstrijden. En Lars zijn seizoen moet ook nog komen?
Er waren vorig seizoen zegge en schrijven 2 á 3 modder crossen. Gavere een beetje, Hoogstraten en Ardooie.

In de Kermiscross van Ardooie startte Van der Poel niet......

De power waarmee je je in gang trekt is belangrijker dan loopvermogen. Al bleek vorig seizoen wel dat niemand Mathieu er meer uitloopt. Die klimmuur in Francorchamps uitgezonderd dan.

We zullen het in Gieten en Koksijde wel gaan zien of de zelf benoemde koning van het zand, Wout Van Aert dus, Le Phénomène kan bijhouden. w/
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_174049317
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:22 schreef wimderon het volgende:

[..]

Sinds het stoppen van Nys/het doorbreken van Van der Poel en Van Aert is het bijna altijd saai, voor de spanning zou het veel beter zijn als ze allebei naar de weg zouden gaan. Alleen moet je je wel afvragen of je dat eigenlijk wel moet willen, omdat het niveau van de rest bijzonder laag lijkt.
Als er niet meer 1 man eenzaam voorop z'n rondjes gemakkelijk met 26 km/u gemiddeld afwikkelt maar er met vallen en opstaan, glibberen en glijden 4 man om de eerste plaats strijden in rondjes van 25 gemiddeld: wat zou jij spannender vinden en wat zie je liever op zondagmiddag ?

Zodra de beste weg is lijkt het niveau van de rest ineens een stuk hoger he :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 28 september 2017 @ 12:24:23 #135
14505 OProg
A Life in Music
pi_174050513
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:52 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Als dat gebeurt zal VDP het ook wel elders gaan zoeken. Doet hij nu natuurlijk al een beetje, maar ik kan me voorstellen dat als het veldrijden geen uitdaging meer is hij echt de overstap naar de weg maakt en het veldrijden links laat liggen.
Het leuke gaat dan wel zijn dat hij rond het WK dan bekend gaat maken te overwegen om toch deel te nemen en heel België weer in paniek is.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  donderdag 28 september 2017 @ 13:15:19 #136
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_174051428
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Uiteraard. Zo af en toe iemand alles en iedereen helemaal naar de tering zien rijden is wel eens leuk hoor, maar het moet niet te vaak (en zeker niet achter elkaar) gebeuren, dan is de lol er snel af.
Dat is dan ook wat Nys deed in de seizoenen dat hij 30 crossen won. Meestal wachtte hij tot de laatste ronde om dan vlotjes weg te rijden en sporadisch deed hij dat ook wel eens in de eerste ronde, om te illustreren dat hij dat eigenlijk elke koers wel zou kunnen doen, maar dat niet deed om het publiek wat te gunnen.

Met als verschil dat Nys zelf natuurlijk een veel grotere aanhang had die hij meebracht naar elke cross.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_174051592
Mathieu zal snel geneutraliseerd worden tot Belg en dan is alles in orde.
Jack does it in real time...
pi_174051602
quote:
10s.gif Op donderdag 28 september 2017 12:24 schreef OProg het volgende:

[..]

Het leuke gaat dan wel zijn dat hij rond het WK dan bekend gaat maken te overwegen om toch deel te nemen en heel België weer in paniek is.
een foto van een doos vol tubes die je op marktplaats hebt aangeschaft rondtwitteren is vaak al voldoende :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  Moderator donderdag 28 september 2017 @ 13:39:16 #139
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_174051865
quote:
14s.gif Op donderdag 28 september 2017 13:25 schreef DeeBee het volgende:
Mathieu zal snel geneutraliseerd worden tot Belg en dan is alles in orde.
Nou nou nou, die jongen om het leven brengen gaat ook wel weer wat ver.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 28 september 2017 @ 13:41:45 #140
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_174051906
quote:
14s.gif Op donderdag 28 september 2017 13:25 schreef DeeBee het volgende:
Mathieu zal snel geneutraliseerd worden tot Belg en dan is alles in orde.
Ze draaien toch al Brabonçonne na een overwinning?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_174053158
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 13:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Nou nou nou, die jongen om het leven brengen gaat ook wel weer wat ver.
Scherp.

Al zal het die kant op gaan als hij zoveel blijft winnen, het bekogelen zal snel beginnen... :D
Jack does it in real time...
pi_174056370


Wat denken jullie?
  Moderator donderdag 28 september 2017 @ 17:59:18 #143
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_174056389
Ik heb er meteen 25 besteld.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 28 september 2017 @ 17:59:54 #144
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_174056398
Eng eng eng!
  donderdag 28 september 2017 @ 18:13:38 #145
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_174056605
Ik stuur er 1 op naar Buzz.
pi_174056675
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:58 schreef Columbiafan het volgende:
[ afbeelding ]

Wat denken jullie?
de ontwerper die dit bedacht heeft kan beter een andere job gaan zoeken. Het sobere past wel bij de huidige vorm van WvA _O-
pi_174056736
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:19 schreef Gripper het volgende:

[..]

Als er niet meer 1 man eenzaam voorop z'n rondjes gemakkelijk met 26 km/u gemiddeld afwikkelt maar er met vallen en opstaan, glibberen en glijden 4 man om de eerste plaats strijden in rondjes van 25 gemiddeld: wat zou jij spannender vinden en wat zie je liever op zondagmiddag ?

Zodra de beste weg is lijkt het niveau van de rest ineens een stuk hoger he :)
Natuurlijk, dat tweede zie ik ook het liefst gebeuren.
pi_174057330
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb er meteen 25 besteld.
Van die blondines?
pi_174058749
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:58 schreef Columbiafan het volgende:
[ afbeelding ]

Wat denken jullie?
Ik wil de blonde mevrouw wel bestellen
pi_174058792
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik wil de blonde mevrouw wel bestellen
Dat is mevrouw Van Aert? :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')