Kapoquote:
Filmpje, drank, Fok!, het gebruikelijkequote:Op zaterdag 23 september 2017 02:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maatjewat houdt jou nog wakker zo laat?
En weer een beetje gekkigheid uitslaan zag ik in het vorige topic.quote:Op zaterdag 23 september 2017 02:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Filmpje, drank, Fok!, het gebruikelijke
Standaard hequote:Op zaterdag 23 september 2017 02:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
En weer een beetje gekkigheid uitslaan zag ik in het vorige topic.
Jamaar hela, waar is je liefde voor Daenerys dan naartoe?quote:Op zaterdag 23 september 2017 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe celeb crush
quote:Op zaterdag 23 september 2017 02:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jamaar hela, waar is je liefde voor Daenerys dan naartoe?
Die liefde voor Daenerys was toch maar gekopieerd van mij, de eerste en enige ware voor Daenerys.quote:Op zaterdag 23 september 2017 02:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jamaar hela, waar is je liefde voor Daenerys dan naartoe?
Gekopieerd van jou, ja hoor het is goed met je.quote:Op zaterdag 23 september 2017 02:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die liefde voor Daenerys was toch maar gekopieerd van mij, de eerste en enige ware voor Daenerys.
Ik geil vooral op Emilia Clarke.quote:Op zaterdag 23 september 2017 02:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sowieso mensen die op Daenerys geilen
Oké Jaydenquote:Op zaterdag 23 september 2017 02:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn naam staan ertussen
[ afbeelding ]
Ja leuk Cinar.quote:Op zaterdag 23 september 2017 02:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn naam staan ertussen
[ afbeelding ]
Naar laptops kijken 2.30 vrijdagnacht. Wat een spannend leven typ.quote:Op zaterdag 23 september 2017 02:23 schreef Typisch het volgende:
https://laptopparts4less.(...)-laptop-samenstellen
Ben naar deze laptop aan het kijken atm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |