Vindt de moderator van dienst 't werkelijk vervelend? Op geveinsd medeleven zit ik niet te wachten!quote:
Ja ik vind het echt vervelend voor je.quote:Op donderdag 28 september 2017 01:08 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Vindt de moderator van dienst 't werkelijk vervelend? Op geveinsd medeleven zit ik niet te wachten!
Gister deed ze ook al heel bot toen ik een beetje sfeer in de sc poogde te brengen...quote:Op donderdag 28 september 2017 01:08 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Vindt de moderator van dienst 't werkelijk vervelend? Op geveinsd medeleven zit ik niet te wachten!
quote:Op donderdag 28 september 2017 13:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gister deed ze ook al heel bot toen ik een beetje sfeer in de sc poogde te brengen...
Ben je een fakking n00b of wat? Bans worden neit besproken, klaar.quote:Op donderdag 28 september 2017 14:36 schreef Plompzakker het volgende:
Jullie willen toch dat we een beetje lief voor elkaar zijn? Waarom wordt mijn poging hiertoe dan ontmoedigd?
Omdat bans niet worden besproken.quote:Op donderdag 28 september 2017 14:36 schreef Plompzakker het volgende:
Jullie willen toch dat we een beetje lief voor elkaar zijn? Waarom wordt mijn poging hiertoe dan ontmoedigd?
ik weet van niksquote:Op vrijdag 29 september 2017 10:10 schreef zovty het volgende:
Word ik nou gek of is mijn post uit dit topic weggehaald?
Ik vond het ook niet zozeer in de categorie bespreken vallenquote:Op donderdag 28 september 2017 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat bans niet worden besproken.
wellicht allebei.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:10 schreef zovty het volgende:
Word ik nou gek of is mijn post uit dit topic weggehaald?
Er was al een lompehork afscheidstopic.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:21 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje
KLB / Lompehork..........
Van een modje maandag. Er hadden al twee users gereageerd. Maar goed. Je wil je laten gelden blijkbaar. Mij best.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 07:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Er was al een lompehork afscheidstopic.
KLB / Lompehork
forum@fok.nl mailen of pm'en. Zij geven je een toelichting.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
iemand die even opheldering geeft over mijn laatste ban want ik snap er niks van
pm is ook banquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
forum@fok.nl mailen of pm'en. Zij geven je een toelichting.
ga toch niet mailenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
mail niet
maar wellicht moet je het dan in die richting zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |