Niemand. Hij postte enkel in het PSV-topic.quote:Op vrijdag 22 september 2017 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
En de post waar ik hem met gelijke munt terugbetaalde en er een paar Koekoeks volgden is ook verwijderd.
Ik meen het, en ik denk dat je het met me eens ben. Ik kan fel zijn of onredelijk. Maar als ik weet dat iemand ik mijn situatie zit zou ik hem daar nooit op proberen te pakken. Of misschien toch wel. Maar dan moet het echt ver zijn gegaan. Ik ken die vent helemaal niet. Wie wel eigenlijk
Dat je dan een user uitscheldt zo af en toe doet er niet toe.quote:Op vrijdag 22 september 2017 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand. Hij postte enkel in het PSV-topic.
Blijkbaar is het zo dat als je gewoon normaal post, ook al is het nauwelijks, je toch al een uitstekende kandidaat bent om mod te worden.
En nu kunnen ze een afschrijving in hun systeem niet meer vinden.quote:Op vrijdag 22 september 2017 23:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Engeland loopt wat dat soort dingen betreft echt jaren achter
Aan de vele opgeluchte reacties te zien hier maakte iedereen zich veel zorgen.quote:Op vrijdag 22 september 2017 23:38 schreef Befbekje het volgende:
Jojo stuurde mij vanochtend een berichtje dat ze het druk had en vooral wilde bijslapen..
Gewoon storneren, jatog.quote:Op vrijdag 22 september 2017 23:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ook nog met bank betaald, dus kan niet annuleren zoals met creditcard.
Even snijden
Dat heb ik de eerste dag al aangekaart. Hij was er plots zonder sollicitatie procedure. Ik heb een topic geopend om me aan te bieden als mod. Daarna met extra toelichting en een uitgebreid extra CV. Nada niks.quote:Op vrijdag 22 september 2017 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand. Hij postte enkel in het PSV-topic.
Blijkbaar is het zo dat als je gewoon normaal post, ook al is het nauwelijks, je toch al een uitstekende kandidaat bent om mod te worden.
Okquote:Op vrijdag 22 september 2017 23:38 schreef Befbekje het volgende:
Jojo stuurde mij vanochtend een berichtje dat ze het druk had en vooral wilde bijslapen..
Wat nu ? Heb CNN aan, zonder geluid. Niks breakendsquote:Op vrijdag 22 september 2017 23:48 schreef napoleonfour het volgende:
Gaat lekker daar in midden amerika.
Puerto Rico, stuwdam staat op instorten.quote:Op vrijdag 22 september 2017 23:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat nu ? Heb CNN aan, zonder geluid. Niks breakends
Helemaal geen reactie gehad ook?quote:Op vrijdag 22 september 2017 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik de eerste dag al aangekaart. Hij was er plots zonder sollicitatie procedure. Ik heb een topic geopend om me aan te bieden als mod. Daarna met extra toelichting en een uitgebreid extra CV. Nada niks.
En nu word ik een psychiatrische patiënt genoemd en m'n topic wordt als stront neergezet door die nobody. Wie denkt ie wel dat ie is![]()
Maar goed. Ik kap er mee om er over te hebben. Ze en hij zoeken het maar uit. Gaat goedmet me en dit is iets voor de gloeiende plaat. Het niet waard en ik schaam me ook over mezelf. Laat en liet me gaan. Kappen nou Tong. Want waar hebben we het overEnjoy life
Jojo mailde mij met de vraag waar ik was, want de terreurdaden in de wereld van de afgelopen paar jaar hebben haar toch enigszins angstig gemaakt.. Ik schreef terug dat ik een tijdje weg was uit de stad voor werk, én nu vroeg ik er bij haar naar!quote:Op vrijdag 22 september 2017 23:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok
Jij was laatst ook een tijdje weg. Vroeg hier wat er was en paar vonden het niet interessant.
Het leven is soms niet eerlijk René.quote:Op vrijdag 22 september 2017 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal geen reactie gehad ook?Dat is wel sneu.
Ik melde iedereen dat je filmopnamen hadquote:Op vrijdag 22 september 2017 23:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jojo mailde mij met de vraag waar ik was, want de terreurdaden in de wereld van de afgelopen paar jaar hebben haar toch enigszins angstig gemaakt.. Ik schreef terug dat ik een tijdje weg was uit de stad voor werk, én nu vroeg ik er bij haar naar!..
Politiek gezien zie ik geen geweld in het verschiet, Is altijd vriendelijk gegaan.quote:Op vrijdag 22 september 2017 23:49 schreef napoleonfour het volgende:
Catalonië wordt wel een groot drama. 1 oktober d-day, dit kan best bloedig aflopen, wat denk jij Herman?
Snap ik, anders had jij niet zo'n kop gehad. (lol)quote:Op vrijdag 22 september 2017 23:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het leven is soms niet eerlijk René.
Ikzag wel iets van een sporter die zich zorgen maakte.quote:Op vrijdag 22 september 2017 23:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Puerto Rico, stuwdam staat op instorten.
hyatt, mariott of hiltonquote:Op vrijdag 22 september 2017 23:53 schreef KingRoland het volgende:
Als het wintertijd is dan ben ik weer meteen depressief
Ik was twee weken loopjongen voor een productiemaatschappij, maar dat klinkt weinig flashy..quote:Op vrijdag 22 september 2017 23:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik melde iedereen dat je filmopnamen had
Madrid heeft duizenden agenten gestuurd om het referendum tegen te gaan.quote:Op vrijdag 22 september 2017 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Politiek gezien zie ik geen geweld in het verschiet, Is altijd vriendelijk gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |