quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 02:17 schreef Meloewa. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, ik dacht dat ik de enige was die hiervan moet walgenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:12 schreef LurkJeRot het volgende:
Zo schattig, ik moet er bijna van kotsen
[ afbeelding ]
Mooie beestjes.quote:
Awww, kjoet...quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:12 schreef LurkJeRot het volgende:
Zo schattig, ik moet er bijna van kotsen
[ afbeelding ]
Duidelijke uitleg wel. Het is gewoon een neurologische reactie op het smelten.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:53 schreef Melancholia_war het volgende:
http://mashable.com/2017/(...)e-rage/#5do3CbfXiEqD
Steeds omvallen enzoquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ook, als die vloer mijn bed is.
Ik vind dat dit ook een plek is voor onzin tussendoor, vandaar dat ik hem hier geopend heb.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 01:12 schreef vronie het volgende:
Ik smelt van deze video's![]()
![]()
Maar hoort dit eigenlijk hier niet thuis http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/45
Jij kickt er gewoon op hèquote:Op donderdag 5 oktober 2017 01:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
https://www.instagram.com/p/BHJPGVej9ti/
Ik vind dit ZO lief![]()
Heb je gelijk in ik maak me al dagen druk over Anne Faber die vermist is en door dit topic kan ik even de ellende in de wereld even verzachten(dit klikt eigenlijk wel erg zwaar)quote:Op donderdag 5 oktober 2017 01:16 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Ik vind dat dit ook een plek is voor onzin tussendoor, vandaar dat ik hem hier geopend heb.
Jep. Positiviteit en onschuld hebben we allemaal nodigquote:Op donderdag 5 oktober 2017 01:32 schreef vronie het volgende:
[..]
Heb je gelijk in ik maak me al dagen druk over Anne Faber die vermist is en door dit topic kan ik even de ellende in de wereld even verzachten(dit klikt eigenlijk wel erg zwaar)
Hahahahaquote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:07 schreef LurkJeRot het volgende:
Deze is ook zo cute, gestolen hond by Judge Judy
[ afbeelding ]
Haha, dat beest op de achtergrond. Die blik: "bitch".quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:29 schreef Trashcanman het volgende:
[ afbeelding ]
Alpaca, hondje en een likje pesto = liefheid
Hoe kun je dan typenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:19 schreef Trashcanman het volgende:
die had ik zelf nog niet eens gezien.
Was te druk bezig met smelten
Ik ben niet zo makkelijk out the creepen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:34 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Hoe kun je dan typenOf heb je speciale krachten en doe je gewoon een opdracht geven met je gedachten
vragen vragen...
of ben je maar een beetje vloeibaar? Zo van, nog mogelijk om te typen?
PS: gadverdamme dit komt wel heel creepy over
Haha, ik heb een hele goeie rapeface. Heb er zo lang op geoefend.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:19 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ben niet zo makkelijk out the creepen.
En ja dit is een uitdaging, bring it!
Typen doe ik dmv magneetjes, kan je de techniek er achter nog niet helemaal uitleggen maar het werk goed hoor![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:07 schreef LurkJeRot het volgende:
Deze is ook zo cute, gestolen hond by Judge Judy
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:52 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Haha, ik heb een hele goeie rapeface. Heb er zo lang op geoefend.
Fototopic! Doe het!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:52 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Haha, ik heb een hele goeie rapeface. Heb er zo lang op geoefend.
Hell to the NO!quote:
Hoe wil je me dan outcreepen? Ik zie niemand voor mijn raam staan..quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:36 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Hell to the NO!
Straks ben ik van plan iemand te rapen en ziet ie het al aankomen omdat mijn rapeface online staat.
Kan toch niet. Helft van het plezier komt door het verrassingseffect
Ik wacht wel totdat je minder tolerantie hebtquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoe wil je me dan outcreepen? Ik zie niemand voor mijn raam staan..
Ok, zie ik je wel als ik oud en nog meer vermoeid benquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:40 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Ik wacht wel totdat je minder tolerantie hebt
Nu ben ik wel echt benieuwd naar je perfecte rapefacequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:03 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Die is óók heel goed. Maar niet zo vies als de mijne
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:41 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ok, zie ik je wel als ik oud en nog meer vermoeid ben
En als we teveel lawaai er bij hebben krijgen we van de nachtverpleging op onze donderquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:44 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]![]()
Twee oudjes die elkaar proberen te laten schrikken
Okok ik geef je tips:quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu ben ik wel echt benieuwd naar je perfecte rapeface![]()
Haha, in dat geval wil ik wel de rol van perverse bejaarde op mij nemenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En als we teveel lawaai er bij hebben krijgen we van de nachtverpleging op onze donder
Een variant van de vieze man van van Kooten en de Biequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:48 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Haha, in dat geval wil ik wel de rol van perverse bejaarde op mij nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |