quote:
Lol, nee, die schattigheid van konijntje + jouw gemeenheid om dit soort dingen te posten vergroot alleen maar het contrast tussen die twee dingen. Waardoor stiekem beide uitvergroot worden, individueel, dus ook de schattigheidquote:Op dinsdag 26 september 2017 08:20 schreef Trashcanman het volgende:
[ afbeelding ]
Te lui om een nieuw account aan te maken dus je moet er maar even bij bedenken dat ik een andere user ben.
Aaaahquote:Op dinsdag 26 september 2017 08:35 schreef LurkJeRot het volgende:
Hij trapt in een goocheltruc
[ afbeelding ]
Hetzelfde als een gewoon plaatje, alleen heb ik nu steeds het probleem dat ik veel WEBM's tegenkom, en die pakt hij niet. Dus zoek ik net zo lang tot ik een gif heb gevonden.quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:33 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Aaaahmalle kat
Hoe post je een gif?
quote:Op dinsdag 26 september 2017 12:09 schreef LurkJeRot het volgende:
Trouwens: bijna weer halloween!
[ afbeelding ]
Bijzonder soort zelfkastijding doe je aanquote:Op dinsdag 26 september 2017 09:32 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Lol, nee, die schattigheid van konijntje + jouw gemeenheid om dit soort dingen te posten vergroot alleen maar het contrast tussen die twee dingen. Waardoor stiekem beide uitvergroot worden, individueel, dus ook de schattigheid.
![]()
Ik wil een boerderij met allemaal van dit soort beesten.Dat je dan op een gegeven moment elke dag ellendig wakker wordt vanwege het vooruitzicht op te veel schattigheid en zorgen over hoe te verwerken. Mhh
Niet alleen apen denk ik.quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:39 schreef jogy het volgende:
Apen zijn eigenlijk gewoon te slim voor gevangenschap.
Is lkrquote:Op dinsdag 26 september 2017 18:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Bijzonder soort zelfkastijding doe je aan
Haha.quote:
En heerlijk lomp.quote:
mooie kleur dezequote:Op maandag 25 september 2017 01:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn Rick en Morty:
[ afbeelding ]
Vloeibare mensenquote:Op donderdag 28 september 2017 23:20 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Lieve kat
Mensen zijn gesmolten, denk ik. Zal de stilte verklaren
Catharinaparkieten. Rick is turquoise, Morty is grijs, en ja ze mogen de hele dag rondvliegen als ze daar zin in hebben en ja ze kunnen extreem tam worden. Mijn 5-jaar oude catharina genaamd Tali is zo aanhankelijk als een huiskat en zo trouw als een puppyquote:Op donderdag 28 september 2017 23:21 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
mooie kleur deze
wat zijn dit? en kunnen ze los en worden ze tam?
supercoolquote:Op donderdag 28 september 2017 23:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Catharinaparkieten. Rick is turquoise, Morty is grijs, en ja ze mogen de hele dag rondvliegen als ze daar zin in hebben en ja ze kunnen extreem tam worden. Mijn 5-jaar oude catharina genaamd Tali is zo aanhankelijk als een huiskat en zo trouw als een puppy
Ik kan alles met haar doen, maar als ze vreemden ziet (ookal zijn het m'n ouders of broertje) bijt ze die meteen hard in de vinger als ik aangeef dat ze kan overstappenTali komt ook altijd me zitten als ik even een dutje doe of zin heb om op de bank te liggen
.webm extensie kun je in 9 van de 10 gevallen omzetten naar .gif en dan blijft 'ie het doenquote:Op dinsdag 26 september 2017 12:07 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Hetzelfde als een gewoon plaatje, alleen heb ik nu steeds het probleem dat ik veel WEBM's tegenkom, en die pakt hij niet. Dus zoek ik net zo lang tot ik een gif heb gevonden.
[ afbeelding ]
Ik nou niet meer hoorquote:Op donderdag 28 september 2017 23:31 schreef Trashcanman het volgende:
Even laten zien dat ik wel solide ben:
[ afbeelding ]
Check hem dan, net een ding van fisher price met vacht!
Dit filmpje heeft ook mijn hart gestolen wat een lieverdquote:
Ja, die wil je toch gewoon hebben.quote:Op vrijdag 29 september 2017 00:49 schreef vronie het volgende:
[..]
Dit filmpje heeft ook mijn hart gestolen wat een lieverd
quote:Op vrijdag 29 september 2017 00:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, die wil je toch gewoon hebben.
Ze worden alleen een beetje groot.quote:
Zekerquote:Op vrijdag 29 september 2017 00:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze worden alleen een beetje groot.
Ja het zijn echt geweldige beesten.quote:Op vrijdag 29 september 2017 01:18 schreef vronie het volgende:
[..]
Zeker![]()
http://mountaindogs.jouwweb.nl/foto-galerij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |