abonnement Unibet Coolblue
  zondag 24 september 2017 @ 17:46:27 #121
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173970552
Gezellig hier. Verwijderde posts zijn ook meteen genote, ff rustig graag, het is een iphone reeks en geen free for all bitchfight.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_173971651
quote:
8s.gif Op zondag 24 september 2017 17:46 schreef jogy het volgende:
Gezellig hier. Verwijderde posts zijn ook meteen genote, ff rustig graag, het is een iphone reeks en geen free for all bitchfight.
De drempel om verwijderd te worden is wel heel laag, volgens mij was de discussie tussen Splack en mij gewoon op normale toon.
  zondag 24 september 2017 @ 19:56:46 #123
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173973339
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 18:43 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

De drempel om verwijderd te worden is wel heel laag, volgens mij was de discussie tussen Splack en mij gewoon op normale toon.
Maar het gaat altijd hetzelfde.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 24 september 2017 @ 20:20:32 #124
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173974014
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 18:43 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

De drempel om verwijderd te worden is wel heel laag, volgens mij was de discussie tussen Splack en mij gewoon op normale toon.
De drempel is nu laag omdat de gemoederen nogal hoog zijn opgelopen door de nieuwe telefoons die zijn uitgekomen en 'normale toon' is misschien wat overdreven. Maar deze discussie kan beter in het feedbacktopic worden gevoerd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_173974079
Het lijkt erop dat mijn flitser het niet goed meer doet. Hij flitst wel, maar de foto is wazig. Oftewel halfwit. Ik maak niet zoveel foto's in het donker maar toch jammer.
pi_173974133
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 20:23 schreef Krollie het volgende:
Het lijkt erop dat mijn flitser het niet goed meer doet. Hij flitst wel, maar de foto is wazig. Oftewel halfwit. Ik maak niet zoveel foto's in het donker maar toch jammer.
Zijn foto's bij daglicht wel goed?
pi_173974529
Vandaag de 8 gezien in de store. Ik liep de store binnen, zo’n schildknaapje die naast de iPhones stond en er niks over kon vertellen. Typisch Apple. :')

Eerste indruk over de iPhone 8 was slecht. Ik dacht het is gewoon een 6 totdat ik hem vasthield en omdraaide. Beeldscherm kwaliteit precies hetzelfde. Ik heb de 6 en de 8 tegen elkaar gehouden. Echt 0,0% vooruitgang. Alleen een beetje helderder. Achterkant vond ik zelf niet mooi van de 8. Het is van glas en zal dus heel snel breken. Ook de camera uitgeprobeerd. Ik niet echt een verschil of een grote verbetering.

Al met al best wel een dikke teleurstelling. Ik was naar de Mediamarkt gegaan. De Galaxy 8s plus gezien. Wat een verademing zeg. :9 Design, beeldschermkwaliteit, ergonomie etc. Ze hebben aan alles gedacht. Ik dacht even erover na om mijn 6s plus 128 gb aan een knaapje op markplaats te verkopen en voordat geld een Galaxy te kopen maar daar heb ik nu geen tijd voor.
pi_173974815
Iemand bekend met het opsturen van een iPhone naar apple ter reparatie?

Heb via de website een doos aangevraagd, netjes thuis gekregen, alleen zitten er aantal stickers in waarvan ik niet weet waar ze moeten.
Ook via apple contact wisten ze me niet echt duidelijk antwoord te geven.

Heb een waarschuwings stickers ivm batterij, moet deze op het doosje waar de telefoon in gaat en dan in de zak van UPS

Of moet het doosje in de zak en de sticker op de zak?
Ook zit er een sticker op het doosje waar je de gegevens van de telefoon kunt invullen zoals IMEI en serienummer. Gaan ze dit bij apple doen of moet je dit zelf doen?
pi_173975018
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 20:25 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Zijn foto's bij daglicht wel goed?
Die zijn prima, mooi scherp.
  zondag 24 september 2017 @ 21:19:14 #130
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173976174
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 20:38 schreef Atak het volgende:
Vandaag de 8 gezien in de store. Ik liep de store binnen, zo’n schildknaapje die naast de iPhones stond en er niks over kon vertellen. Typisch Apple. :')

Eerste indruk over de iPhone 8 was slecht. Ik dacht het is gewoon een 6 totdat ik hem vasthield en omdraaide. Beeldscherm kwaliteit precies hetzelfde. Ik heb de 6 en de 8 tegen elkaar gehouden. Echt 0,0% vooruitgang. Alleen een beetje helderder. Achterkant vond ik zelf niet mooi van de 8. Het is van glas en zal dus heel snel breken. Ook de camera uitgeprobeerd. Ik niet echt een verschil of een grote verbetering.

Al met al best wel een dikke teleurstelling. Ik was naar de Mediamarkt gegaan. De Galaxy 8s plus gezien. Wat een verademing zeg. :9 Design, beeldschermkwaliteit, ergonomie etc. Ze hebben aan alles gedacht. Ik dacht even erover na om mijn 6s plus 128 gb aan een knaapje op markplaats te verkopen en voordat geld een Galaxy te kopen maar daar heb ik nu geen tijd voor.
Mooi ding inderdaad die Galaxy 8 :Y Maar feit blijft wel dat de iPhone 8 de meest krachtige telefoon op de markt is op het moment





Bovendien is het glas van de iPhone 8 bijzonder sterk. Althans, dat beweert Apple natuurlijk, maar hij kwam wat betreft durability best goed uit de test.

Wat ik wel vind is dat de 8 een beetje als een cash grab voelt. Het verschilt nauwelijks (maar dan ook echt nauwelijks) van de 7 en over een paar weken komt al de 10. Dus even een beetje snel tussendoor dit ofzo? Zo voelt het een beetje. Maar dat doet niets af aan dat het gewoon een goed ding is natuurlijk.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 24 september 2017 @ 21:20:30 #131
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173976210
Niet aanvallend bedoeld, maar dat je in de Apple Store bent geweest en dat iemand van daar er niets over kon vertellen vind ik moeilijk te geloven. Voordat je daar mag staan moet je eerst ongeveer 5 sollicitatierondes door en dan word je nog opgeleid daar. Ik ken het soort mens dat daar werkt, dus dat hij er niets over kon vertellen is waarschijnlijk niet waar. En de achterkant van de Galaxy is ook gewoon van glas

Klinkt een beetje als een verkapte anti-apple troll dit

[ Bericht 6% gewijzigd door richolio op 24-09-2017 21:37:43 ]
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173976259
De iPhone 8 is een beest.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173976314
SOONY
pi_173976985
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 21:19 schreef richolio het volgende:

[..]

Mooi ding inderdaad die Galaxy 8 :Y Maar feit blijft wel dat de iPhone 8 de meest krachtige telefoon op de markt is op het moment

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bovendien is het glas van de iPhone 8 bijzonder sterk. Althans, dat beweert Apple natuurlijk, maar hij kwam wat betreft durability best goed uit de test.

Wat ik wel vind is dat de 8 een beetje als een cash grab voelt. Het verschilt nauwelijks (maar dan ook echt nauwelijks) van de 7 en over een paar weken komt al de 10. Dus even een beetje snel tussendoor dit ofzo? Zo voelt het een beetje. Maar dat doet niets af aan dat het gewoon een goed ding is natuurlijk.
Meeste mensen gebruiken de smartphone om te bellen en voor media. Al dat andere kan de consument aan de reet roesten. Wat wil de consument? Goed design, goed beeldscherm, goede prijs en geen gezeik met geen veranderende plugs, verdwijnende vingerafdrukscanner en nog steeds geen oled.

Edit: ik heb naar die grafieken gekeken. Je weet dat dat alleen hard data is? Dat hoef niet per se te betekenen dat de iPhone ook sneller is. Video bewerking doet niemand op de iPhone. Geef mij maar een goeie algehele product met een goeie beeldscherm en alles erop en er aan zoals vingerafdrukscanner, oled, jack, etc.
  zondag 24 september 2017 @ 21:46:44 #135
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173977213
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:40 schreef Atak het volgende:

[..]

Meeste mensen gebruiken de smartphone om te bellen en voor media. Al dat andere kan de consument aan de reet roesten. Wat wil de consument? Goed design, goed beeldscherm, goede prijs en geen gezeik met geen veranderende plugs, verdwijnende vingerafdrukscanner en nog steeds geen oled.

Edit: ik heb naar die grafieken gekeken. Je weet dat dat alleen hard data is? Dat hoef niet per se te betekenen dat de iPhone ook sneller is. Video bewerking doet niemand op de iPhone. Geef mij maar een goeie algehele product met een goeie beeldscherm en alles erop en er aan zoals vingerafdrukscanner, oled, jack, etc.
Maar het heeft dus een goed design (sowieso is dat relatief, maar het is echt een prachtig ding), een goed beeldscherm (valt moeilijk te ontkennen) en wél een vingerafdrukscanner (jij zegt van niet, is niet waar). En nu? En het verkoopt, dus dit is niet wat de consument wil. Ofzo. Is dat een juiste conclusie?

Het is een goed ding. Dat het duur is ontkent niemand en dat houden ze ook niet echt geheim ofzo
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 24 september 2017 @ 22:04:39 #136
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173977710
quote:
10s.gif Op zondag 24 september 2017 21:20 schreef richolio het volgende:
Niet aanvallend bedoeld, maar dat je in de Apple Store bent geweest en dat iemand van daar er niets over kon vertellen vind ik moeilijk te geloven. Voordat je daar mag staan moet je eerst ongeveer 5 sollicitatierondes door en dan word je nog opgeleid daar. Ik ken het soort mens dat daar werkt, dus dat hij er niets over kon vertellen is waarschijnlijk niet waar. En de achterkant van de Galaxy is ook gewoon van glas

Klinkt een beetje als een verkapte anti-apple troll dit
Uw naam is Sherlock?

Atak, doe iedereen een lol en ga lekker voor Android en in diens topics.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 24 september 2017 @ 22:05:13 #137
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173977727
quote:
10s.gif Op zondag 24 september 2017 22:04 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Uw naam is Sherlock?

Ja misschien ben ik nog wat naïef
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173977859
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:40 schreef Atak het volgende:

[..]

Meeste mensen gebruiken de smartphone om te bellen en voor media. Al dat andere kan de consument aan de reet roesten. Wat wil de consument? Goed design, goed beeldscherm, goede prijs en geen gezeik met geen veranderende plugs, verdwijnende vingerafdrukscanner en nog steeds geen oled.

Edit: ik heb naar die grafieken gekeken. Je weet dat dat alleen hard data is? Dat hoef niet per se te betekenen dat de iPhone ook sneller is. Video bewerking doet niemand op de iPhone. Geef mij maar een goeie algehele product met een goeie beeldscherm en alles erop en er aan zoals vingerafdrukscanner, oled, jack, etc.
Geef mij maar een toestel waarvan de software niet al vanaf dag 1 achterhaald is, en dat gewoon jarenlang firmware updates krijgt. Ik denk dat veel mensen het belangrijker vinden om zich geen zorgen te hoeven maken op apps die niet meer ondersteund worden, of bloatware dat hun vreselijk snelle toestel na een jaar vertraagt.
pi_173979511
https://www.bright.nl/nie(...)p-laat-je-hem-leasen

staat een fout in het artikel trouwens het is 199 + 61.50 voor 12 maanden =937 totaal na 12 maanden voor de 256GB versie

iPhone leasen best goede deal als je het mij vraagt.

Zal de iPhone X na 1 jaar nog 937euro waard zijn ? Dat is de hamvraag bij deze constructie.
Ik weet dat iPhone het best goed doen wat dat betreft maar 937 is best veel na een jaar.
Het bedrijf hierachter denk dus blijkbaar dat het nog meer waard zal zijn na 1 jaar.

De iPhone 7 staat voor ~500 op marktplaats in gebruikte staat.

Dan vind ik een prijsdaling van 30% niet zo heel slecht.
En je hebt het voordeel gewoon zonder hoesje te kunnen lopen voor die lease prijs.
pi_173979800
http://austinmann.com/trek/iphone-8-camera-review-india



Review van de iPhone 8 Plus-camera door een professionele fotograaf die deze getest heeft tijdens een trip naar India. Zitten erg mooie foto's tussen, die goed laten zien waartoe een smartphone camera in staat is in de handen van iemand die weet wat hij doet

[ Bericht 0% gewijzigd door Splackavellie02 op 25-09-2017 07:05:02 ]
pi_173980186
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 23:10 schreef khochner het volgende:
https://www.bright.nl/nie(...)p-laat-je-hem-leasen

staat een fout in het artikel trouwens het is 199 + 61.50 voor 12 maanden =937 totaal na 12 maanden voor de 256GB versie

iPhone leasen best goede deal als je het mij vraagt.

Zal de iPhone X na 1 jaar nog 937euro waard zijn ? Dat is de hamvraag bij deze constructie.
Ik weet dat iPhone het best goed doen wat dat betreft maar 937 is best veel na een jaar.
Het bedrijf hierachter denk dus blijkbaar dat het nog meer waard zal zijn na 1 jaar.

De iPhone 7 staat voor ~500 op marktplaats in gebruikte staat.

Dan vind ik een prijsdaling van 30% niet zo heel slecht.
En je hebt het voordeel gewoon zonder hoesje te kunnen lopen voor die lease prijs.
Zou er geen standaard boete volgen na het afgelopen van het contract? Vochtschade, krasjes etc?
pi_173980314
quote:
5s.gif Op zondag 24 september 2017 23:48 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Zou er geen standaard boete volgen na het afgelopen van het contract? Vochtschade, krasjes etc?
Nee niks.
Je moet uiteraard de telefoon inleveren he na 12 maanden, doe je dat niet dan zal daar een boete op staan.

Vocht, valschade etc is allemaal gedekt, krijg je een nieuwe zeggen ze.
Krasjes lijkt me niet dat je daarvoor een nieuwe telefoon krijgt of moet betalen aan hun, dan kan je hem beter aan het einde kapot laten vallen krijg je dus nieuwe.namelijk een nieuwe.
Dus lekker zonder hoesje lopen ermee :)

Ik snap hun verdien model alleen totaal niet, ze zullen waarschijnlijk klanten hebben die iets meer dan die 937 gaan betalen na 12 maanden maar waarom is dat zo.
Marge van Apple is altijd laag voor retail dacht ik dus ik denk niet dat ze goedkoper dan 937 kunnen inkopen... iemand een idee hoe ze geld verdienen ?

[ Bericht 12% gewijzigd door khochner op 25-09-2017 00:09:24 ]
  maandag 25 september 2017 @ 00:05:39 #143
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173980379
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 23:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
http://austinmann.com/trek/iphone-8-camera-review-india

[ afbeelding ]

Review van de iPhone 8 Plus-camera door een professionele fotograaf die deze getest heeft tijdens een trip naar Afrika. Zitten erg mooie foto's tussen, die goed laten zien waartoe een smartphone camera in staat is in de handen van iemand die weet wat hij doet
Maar dat gaat sowieso op voor camera's

Daarnaast is het niet Afrika maar India zoals zelfs in de link gewoon staat te lezen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_173981617
quote:
10s.gif Op maandag 25 september 2017 00:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar dat gaat sowieso op voor camera's

Daarnaast is het niet Afrika maar India zoals zelfs in de link gewoon staat te lezen.
Waardevolle toevoeging weer ^O^
pi_173981627
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 23:59 schreef khochner het volgende:

[..]

Nee niks.
Je moet uiteraard de telefoon inleveren he na 12 maanden, doe je dat niet dan zal daar een boete op staan.

Vocht, valschade etc is allemaal gedekt, krijg je een nieuwe zeggen ze.
Krasjes lijkt me niet dat je daarvoor een nieuwe telefoon krijgt of moet betalen aan hun, dan kan je hem beter aan het einde kapot laten vallen krijg je dus nieuwe.namelijk een nieuwe.
Dus lekker zonder hoesje lopen ermee :)

Ik snap hun verdien model alleen totaal niet, ze zullen waarschijnlijk klanten hebben die iets meer dan die 937 gaan betalen na 12 maanden maar waarom is dat zo.
Marge van Apple is altijd laag voor retail dacht ik dus ik denk niet dat ze goedkoper dan 937 kunnen inkopen... iemand een idee hoe ze geld verdienen ?
Dat leggen ze toch gewoon uit? Ze verkopen het toestel aan Leapp na afloop.
pi_173981981
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 07:07 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat leggen ze toch gewoon uit? Ze verkopen het toestel aan Leapp na afloop.
Oh haha ik was er ff niet bij.
Ahhhhhh nee slechte deal dit.
pi_173981988
Als ik een app wil downloaden in de AppStore, gebeurt het regelmatig dat de download blijft hangen. De AppStore afsluiten en opnieuw opstarten werkt ook niet altijd.

Meer mensen die hier last van hebben?
  maandag 25 september 2017 @ 10:00:06 #148
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173983088
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 07:05 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Waardevolle toevoeging weer ^O^
Goede fotos komen al snel uit handen van beoefende fotografen, dat de camera technisch knap is wisten we al.

Dat je dan wel de moeite neemt om het land te schrijven maar afgeleid raakt door de huidskleur, tjah...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_173983391
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 10:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Goede fotos komen al snel uit handen van beoefende fotografen, dat de camera technisch knap is wisten we al.

Dat je dan wel de moeite neemt om het land te schrijven maar afgeleid raakt door de huidskleur, tjah...
Een showcase voor waartoe de camera in de iPhone in staat is, lijkt mij een leukere toevoeging aan het topic dan die zure opmerkingen constant. Wellicht dat jij die mening niet deelt.

[ Bericht 18% gewijzigd door Splackavellie02 op 25-09-2017 10:31:07 ]
  maandag 25 september 2017 @ 13:48:17 #150
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_173986489
Ik heb sinds de update naar iOS 11 een issue met m'n toetsenbord, op landscape vult hij niet meer over de volledige breedte:



Is dit het nieuwe standaardtoetsenbord?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_173986564
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb sinds de update naar iOS 11 een issue met m'n toetsenbord, op landscape vult hij niet meer over de volledige breedte:

[ afbeelding ]

Is dit het nieuwe standaardtoetsenbord?
Jup. Dat is een kwestie van "Style over substance". Apple wil niet dat de toetsen in de breedte uitgerekt worden, en als ze de verhoudingen gelijk houden, blijft er te weinig scherm over als het toetsenbord de hele breedte vult.

Je moet ermee leren leven. Apple weet wat het beste voor je is.
  maandag 25 september 2017 @ 13:58:03 #152
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_173986639
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:52 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Jup. Dat is een kwestie van "Style over substance". Apple wil niet dat de toetsen in de breedte uitgerekt worden, en als ze de verhoudingen gelijk houden, blijft er te weinig scherm over als het toetsenbord de hele breedte vult.

Je moet ermee leren leven. Apple weet wat het beste voor je is.
Oke, irritant.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_173987002
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:58 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Oke, irritant.
Als je GBoard van Google installeert in de AppStore, heb je wel een widescreen toetsenbord dat de hele breedte vult:



Maar dan zie je ook meteen wat ik bedoelde. Je hebt boven het toetsenbord weinig ruimte meer over. Wellicht dat andere third party toetsenborden den betere indeling hebben, maar GBoard is de enige die ik heb geïnstalleerd.
  maandag 25 september 2017 @ 14:37:37 #154
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_173987217
Het gaat me meer om de positie van de globe- en 123-toetsen; die zitten nu op een andere plek en ik zit er daardoor de hele tijd naast.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_173988145
Morgen is kijken naar de 8+
  maandag 25 september 2017 @ 18:41:05 #156
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173991577
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 14:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het gaat me meer om de positie van de globe- en 123-toetsen; die zitten nu op een andere plek en ik zit er daardoor de hele tijd naast.
Tijdje wennen en je bent klaar.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_173992530
In het Apple-topic al gevraagd, maar hier nog een keer. Is het mogelijk om Safari en/of Chrome de adresbalk onderin te krijgen?

[ Bericht 45% gewijzigd door Splackavellie02 op 25-09-2017 19:36:47 ]
pi_173995952
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 19:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
In het Apple-topic al gevraagd, maar hier nog een keer. Is het mogelijk om Safari en/of Chrome de adresbalk onderin te krijgen?

Nee, je kunt hoogstens een browser app zoeken waarbij dit al het geval is (ik weet er zo geen te noemen).
pi_173997441
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 19:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
In het Apple-topic al gevraagd, maar hier nog een keer. Is het mogelijk om Safari en/of Chrome de adresbalk onderin te krijgen?

De foto die je postte is Chrome toch? Ik heb gezocht in instellingen van Chrome - lijkt mij dat je het daar dan moet kunnen vinden - maar niets gevonden.
pi_174002639
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 22:34 schreef Krollie het volgende:

[..]

De foto die je postte is Chrome toch? Ik heb gezocht in instellingen van Chrome - lijkt mij dat je het daar dan moet kunnen vinden - maar niets gevonden.
Dat is in Chrome op Android, daar kun je dat inderdaad gewoon instellen. Chrome op iOS mist die instellingen helaas, vandaar dat ik op zoek ben naar andere oplossingen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')