abonnement Unibet Coolblue
pi_173917685
quote:
Britse Caitlin werd als tiener door 'duizenden mannen' verkracht

De Britse Caitlin Spencer werd gedurende vijftien jaar verkracht door duizenden mannen. Op gerechtigheid hoeft ze amper te rekenen: de meeste daders van de seksbende lopen nog steeds vrij rond omdat justitie niet doortastend genoeg ingreep. Om aan de alarmbel te trekken, schreef ze een boek: ,,Zij mogen niet winnen. Ik ben bang, ja. Maar ik doe alles wat ik kan om dit onderwerp uit de taboesfeer te halen."


Spencer hield aan de verkrachtingen elf zwangerschappen over. Zeven eindigden met een abortus, twee met een miskraam. Twee meisjes zijn wel levend ter wereld gekomen. Inmiddels is de zaak in het Engelse Newcastle losgebarsten: 278 slachtoffers in totaal, sommige verkrachte meisjes waren slechts dertien jaar. Achttien verdachten moeten zich verantwoorden voor de rechter.

,,Zo weinig? Dat kan niet. Die bendes zijn sowieso veel groter", zegt Caitlin. ,,Ik weet niet hoeveel mannen mij verkracht hebben, maar het moeten er duizenden geweest zijn. Ik zie nog heel wat belangrijke daders opduiken in mijn buurt. Veel van hen rijden met een taxi. Ik heb met eigen ogen gezien hoe één van hen kinderen oppikte bij een school. Zij lopen onbezorgd rond, ik kan me nooit meer vrij voelen."

Politicus
Caitlin -niet haar echte naam overigens- was slechts veertien jaar toen ze in de klauwen van voornamelijk Pakistaanse pooiers viel. Ze kan uiteraard geen namen plakken op alle gezichten die haar misbruikt hebben, maar ze weet wel dat één iemand uit de lokale politiek komt. ,,Ik was geschokt dat iemand met een invloedrijke positie zoiets doet. En boos natuurlijk, want hij lijkt onaantastbaar." Heel wat slachtoffers worden normaal gezien uit kindertehuizen geplukt, maar dat was bij Caitlin niet het geval. Zij leefde samen met haar jongere broer in het huis van haar ouders. ,,Maar omdat ze veel aan het werk waren, hebben ze de signalen gemist", weet Caitlin.

'Ik voelde me zo smerig'
De ellende begon toen het meisje een advertentie voor modellen zag staan. Jong en naïef als ze was, belde ze het nummer. Een man vroeg of hij mocht langskomen om foto's te nemen. ,,Ik dacht dat dat normaal was." De man dwong haar om naar boven te gaan en uit de kleren te gaan. Daarna verkrachtte hij haar. Caitlin was te verlamd om te reageren. Toen hij vertrok, zei hij dat hij nog contact zou opnemen. Ze kreeg ook de niet mis te verstane boodschap dat ze hier met niemand over mocht praten.
,,Ik heb een bad genomen en daarna mezelf opgesloten in mijn kamer. Ik voelde me zo smerig. Ik kon mijn familie niet onder ogen komen. Ik legde de schuld bij mezelf."

Dagboek
Enkele dagen later liet de man weten dat hij haar zou komen oppikken. Weigeren was geen optie, daar was ze te bang voor. ,,Ik herinner mij die allereerste keer dat ik verkracht werd door een 'klant' nog goed. Hij was een oudere Aziaat met een gezin. Overal zag ik foto's van zijn vrouw en kinderen." Het ritme werd verhoogd naar één à twee klanten per dag. ,,Als ik het aan iemand zou vertellen, zouden ze me vermoorden of het huis in brand steken." Caitlin werd dat eerste jaar nog zwanger, condooms werden immers nooit gebruikt. Even leek er hulp op komst, toen haar moeder de stille noodkreet in haar dagboek vond. De politie werd op de hoogte gebracht, maar liet haar met nog een groter trauma achter.

'Agent leek heel kwaad op mij'
,,De agent die langskwam, leek heel kwaad op mij. Hij stelde heel intieme en ongepaste vragen. Ik vroeg hem om te stoppen, maar hij antwoordde dat hetzelfde scenario mij in de rechtbank te wachten zou staan. En als ik durfde getuigen, zou niemand mij beschermen. Dat is de reden waarom ik toen die stap niet gezet heb. Mijn moeder kreeg te horen dat ik bekend stond als hoertje en dat ik er vanzelf wel mee zou stoppen." Haar ouders helpen haar nu met de opvoeding van haar dochters, maar in die tijd lieten ze haar in feite aan haar lot over. ,,Omdat die kerels maar bleven opduiken, regelden ze voor mij een plek in een studentenhuis in de buurt. Zo wilden ze mijn kleinere broer beschermen, maar dat betekende dus wel dat ik er alleen voorstond. Het is gemakkelijk om alle schuld nu in hun schoenen te schuiven, maar ik snap de lastige positie waarin ze zaten. Wat konden ze nog doen als zelfs de politie niet wilde helpen?"

Verslaafd
Caitlin werd doorverkocht aan andere pooiers en moest soms ook groepsverkrachtingen doorstaan. ,,Op fysiek vlak had ik enorm veel pijn. Soms kon ik mezelf ervoor afsluiten, maar dat lukte niet altijd." Tijdens seksfeestjes gebeurde het dat meisjes 'doorgegeven' werden. Bendeleden verplichtten haar ook om alcohol en drugs te nemen. ,,Ik weet maar half wat ik toen allemaal ingeslikt heb. Ze wilden dat we verslaafd raakten, zo hadden ze nog meer controle over ons. Ik werd een 'blanke 'bitch genoemd en soms bedreigden ze me met een mes." Sommige kerels filmden haar ook tijdens een verkrachting, beelden die nu nog steeds online terug te vinden zijn.

Band
,,Een band creëren met mijn dochters was lastig omdat hun vaders monsters geweest waren. Maar nu zie ik ze oprecht graag, het lukt me om het onderscheid te maken met de horror die ik meegemaakt heb. Soms vragen ze naar hun vader, maar die waarheid wil ik liever nooit vertellen." Het misbruik zou tot 2013 standhouden. De bendeleden eisten op dat moment dat ze ook zelf jonge meisjes in de val zou lokken, maar dat weigerde ze te doen. Toen zelfs haar oudste dochter slachtoffer dreigde te worden, was voor haar de maat vol. Ze vond de moed om te vluchten en legde contact met een nicht in Australië, die ze alles vertelde. Caitlin mocht meteen met haar twee kinderen afreizen naar Down Under, maar na zeven maanden moest ze vanwege problemen met haar visum terug naar Engeland.

Prioriteit
In september 2014 werd Caitlin officieel geregistreerd als slachtoffer van mensenhandel. ,,Moderne slavernij is een prioriteit voor ons geworden, en dat is terecht", legt de directeur van de Britse National Crime Unit uit. ,,Hoe meer we er ons in verdiepen, hoe meer we beseffen dat er nog véél meer slachtoffers zijn. Dat aantal wordt in ons land zwaar onderschat." In 2015 gaf Caitlin een toespraak in het Hogerhuis . Ze vertelde daar onder meer hoe de professionele hulpdiensten haar al die tijd in de steek gelaten hebben. ,,Die mannen vinden het oké om meisjes die geen moslima zijn te verkrachten", sprak ze. ,,Britse meisjes moeten op dit moment alle horror doorstaan die ik meegemaakt heb. Die moslims horen achter tralies thuis."

'Onbetrouwbare getuige'
Caitlin wist zo'n tachtig bendeleden via Facebook te identificeren. Ze leek een sterke zaak in handen te hebben, maar vorig jaar volgde een nieuwe teleurstelling: het DNA-bewijs was naar verluidt niet sterk genoeg en de 'gaten' in haar geheugen -een gevolg van de posttraumatische stressstoornis waar ze aan lijdt- maakten van haar een onbetrouwbare getuige.
,,Waar blijft de steun van politie en gerecht? Ik ben verontwaardigd, maar ik mag hen niet laten winnen. Ik ben bang, ja. Maar ik doe alles wat ik kan om dit onderwerp uit de taboesfeer te halen."

https://www.gelderlander.(...)-verkracht~ad59a6a5/
tldr;

voornamelijk Pakistaanse pooiers
gedurende vijftien jaar verkracht door duizenden mannen
slechts achttien verdachten voor de rechter
veel van hen rijden met een taxi
één dader (pooier of klant?) uit de lokale politiek
politie wilde niet helpen
groepsverkrachtingen
werd 'blanke bitch' genoemd
bedreigd met mes
gefilmd en (nog steeds) online terug te vinden
nu erkent als slachtoffer 'mensenhandel', slaaf.
moslima's zijn, zo zegt ze, niet het doelwit; het assortiment bestaat uitsluitend uit ongelovige (blanke) 'hoeren'
meerdere daders teruggevonden via FB, echter;
men bepaalt uiteindelijk; 'ze is een onbetrouwbaar getuige'

Ik hoop dat ze het schuldgevoel van minstens een handjevol deugemensen heeft kunnen afkopen door dit te doorstaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 20:48:29 ]
pi_173917839
Vind het een beetje walgelijk hoe met dit soort topics e.d. het leed van de slachtoffers misbruikt om de obsessie met "deugmensen" te ventileren.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_173917895
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:47 schreef deadprez het volgende:
Vind het een beetje walgelijk hoe met dit soort topics e.d. het leed van de slachtoffers misbruikt om de obsessie met "deugmensen" te ventileren.
Ik vind het een beetje walgelijk hoe de deugemens het Europese volk en haar (tiener)meisjes overlevert aan islamieten.
pi_173917903
Uhm, gewoon de voordeur dicht houden was te ingewikkeld voor de ouders?
.
pi_173917907
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:50 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje walgelijk hoe de deugemens het Europese volk en haar (tiener)meisjes overlevert aan islamieten.
Ok.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_173917911
Meisje is iets vreselijks overkomen, maar het enige wat TS kan schelen is de etniciteit van de bendeleden die hier verantwoordelijk voor zijn.

Top.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173917984
''Ik werd een 'blanke bitch' genoemd ...''

,,Die mannen vinden het oké om meisjes die geen moslima zijn te verkrachten", sprak ze. ,,Britse meisjes moeten op dit moment alle horror doorstaan die ik meegemaakt heb. Die moslims horen achter tralies thuis."

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 20:54:14 ]
pi_173918046
Klinkt toch wel geil die seksfeestjes :9
pindazakje
pi_173918615
Was daar niet een tijd geleden ook al zo'n heel netwerk van die Pakistani opgerold die het voornamelijk op blanke meisjes had voorzien?

Als ik zo het verhaal lees lijkt het alsof er flink wat in de doofpot wordt gestopt.
pi_173919162
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Was daar niet een tijd geleden ook al zo'n heel netwerk van die Pakistani opgerold die het voornamelijk op blanke meisjes had voorzien?

Als ik zo het verhaal lees lijkt het alsof er flink wat in de doofpot wordt gestopt.
Al jarenlang komt om de zoveel maanden weer een nieuwe zaak aan het licht...brits stadje/dorpje na brits stadje/dorpje..
pi_173919220
Pics van haar?
pi_173919309
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:51 schreef KoosVogels het volgende:
Meisje is iets vreselijks overkomen, maar het enige wat TS kan schelen is de etniciteit van de bendeleden die hier verantwoordelijk voor zijn.

Top.
Etniciteit bindt de daders. Net als hun verdorven gedrag.

Zolang dit soort zaken niet aangepakt worden en het recht niet gehandhaafd, zullen de vooroordelen naar allochtonen niet minder worden.
Whatever...
  donderdag 21 september 2017 @ 22:07:56 #13
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173919785
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:50 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje walgelijk hoe de deugemens het Europese volk en haar (tiener)meisjes overlevert aan islamieten.
ik vind het een beetje walgelijk dat jij suggereert dat mensen die niet rabiaat tegen migratie/islam zijn, tienermeisjes als seksslaven overhandigen aan islamieten.
pi_173920566
Haar halve kont stond open zeker
Ik zwaai naar dieren.
pi_173920871
Pakistanen :') Volledig te verwachten als je dat soort middeleeuws volk loslaat in een moderne westerse samenleving.
  vrijdag 22 september 2017 @ 10:27:15 #16
3542 Gia
User under construction
pi_173926343
Vreselijk wat haar (en anderen) is overkomen.
Ook vreselijk hoe men hiermee om gaat.
pi_173927363
Die Pakistanen moeten aangepakt worden, diegenen die op video staan kunnen direct worden opgepakt.
Vervolgens overhoren in een 'Europees Quantanamo Bay', en zo via de één de ander opsporen, er zijn nu nog netwerken actief.
pi_173927419
Enige fout wat ik hier zie is dat ze zelden een condoom gebruikten. Nu is waarschijnlijk de helft van die 1000+ ziek.

En zij moet niet klagen. De meeste mannen houden wel van een meid met ervaring :).
pi_173927441
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:51 schreef KoosVogels het volgende:
Meisje is iets vreselijks overkomen, maar het enige wat TS kan schelen is de etniciteit van de bendeleden die hier verantwoordelijk voor zijn.

Top.
Meisje is iets vreselijks overkomen, doofpot gedoe maar het enige wat KoosV. leest is dat TS de etniciteit vermeldt.

Top.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_173927626
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:47 schreef deadprez het volgende:
Vind het een beetje walgelijk hoe met dit soort topics e.d. het leed van de slachtoffers misbruikt om de obsessie met "deugmensen" te ventileren.
De reden dat dit jarenlang door kon gaan was dan ook echt letterlijk deugmensen in dit geval die raciale haat niet wilden aanwakkeren.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:51 schreef KoosVogels het volgende:
Meisje is iets vreselijks overkomen, maar het enige wat TS kan schelen is de etniciteit van de bendeleden die hier verantwoordelijk voor zijn.

Top.
Politie en politiek wisten hier al jaren van, maar deden weinig tot niks vanwege de afkomst van de daders.

Edit: Sorry verkeerde Engelse stadje.

[ Bericht 1% gewijzigd door Glazenmaker op 22-09-2017 12:13:06 ]
pi_173927639
Ik geloof er geen bal van, duizenden mannen?
15 jaar lang en pa en ma hadden niets door omdat ze moesten werken?
pi_173927687
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik geloof er geen bal van, duizenden mannen?
15 jaar lang en pa en ma hadden niets door omdat ze moesten werken?
pi_173927726
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik geloof er geen bal van, duizenden mannen?
15 jaar lang en pa en ma hadden niets door omdat ze moesten werken?
Deze hele episode is net een of andere nazi fanfiction die realiteit is geworden.
pi_173927752
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De reden dat dit jarenlang door kon gaan was dan ook echt letterlijk deugmensen in dit geval die raciale haat niet wilden aanwakkeren.

[..]

Politie en politiek wisten hier al jaren van, maar deden weinig tot niks vanwege de afkomst van de daders.
Heb je hier een bron van, of heb je dit zelf verzonnen?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_173927779
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:07 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Heb je hier een bron van, of heb je dit zelf verzonnen?
Helemaal in de war met Rotherham.
https://en.wikipedia.org/(...)exploitation_scandal

Sorry.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')