quote:Op donderdag 21 september 2017 18:22 schreef Koewam het volgende:
Negeer hem eens een week en kijk wat ie zegt en doet? Dan heb je je antwoord of je verder gaat of niet
Sterk!quote:Op donderdag 21 september 2017 18:04 schreef Allures het volgende:
Maakt het waarom uit?
Ik denk dat je beter af kunt gaan op wat je voor je hebt en of je daar zelf mee verder wil of niet
Na 8 maanden is maand 9 niet opeens heel erg anders gok ik. Als jij behoefte hebt om het in een relatie te gieten en je geeft dat aan en er is geen ruimte voor die behoefte (om wat voor reden dan ook) heb je denk ik 2 opties. Nagaan of je het los kunt laten (en dan ook doen) of wat je niet los kunt laten ergens anders gaan zoeken
En ik vind daarbij ook dat als hij jou serieus zou nemen (en van plan is dat te doen) dat er na 8 maanden wel wat anders zou zijn gebeurd dan steeds het zelfde en wat hij wil
En wat moet dat brengen behalve gedoe en 2 mensen die zich opvreten en niet krijgen wat ze eigenlijk wel willenquote:Op donderdag 21 september 2017 18:38 schreef Koewam het volgende:
[..]
Als je spelletjes wil, dan kun je spelletjes krijgen.
Wat is dit nou weer voor gekke conclusie?quote:Op donderdag 21 september 2017 17:57 schreef machtpen het volgende:
Wat een zeikverhaal. Je loopt gewoon een beetje rond te neuken en daar geef je iemand anders de schuld van.
Dit ja. Bevestigd straks voor die jongen dat zijn bindingsangst zo gek nog niet is. Vrouwen zijn niet te vetrouwen.quote:Op donderdag 21 september 2017 17:57 schreef machtpen het volgende:
Wat een zeikverhaal. Je loopt gewoon een beetje rond te neuken en daar geef je iemand anders de schuld van.
Ik moest lachen.quote:
Je weet gelijk of ie wil of niet. Daaruit kun je conslusies trekken en verder met je leven.quote:Op donderdag 21 september 2017 18:39 schreef Allures het volgende:
[..]
En wat moet dat brengen behalve gedoe en 2 mensen die zich opvreten en niet krijgen wat ze eigenlijk wel willen
Maar is dat iets wat je wel zou moeten willen? Iemand die je pas wil op het moment dat hij je dreigt kwijt te raken?quote:Op donderdag 21 september 2017 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moest lachen.![]()
Maar on topic: ik zou nog eens een goed gesprek met hem voeren en duidelijkheid vragen. En misschien ook eens vertellen wat de consequenties zijn van zijn houding. Namelijk dat jij nu ook een ander aan het daten ben. Misschien dat hij zich dan realiseert wat hij straks kwijt is?
Dat kan ik doen! Weet niet of het wat gaat helpen. Ik begin te denken dat hij mij eigenlijk niet heel leuk vindt.quote:Op donderdag 21 september 2017 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moest lachen.![]()
Maar on topic: ik zou nog eens een goed gesprek met hem voeren en duidelijkheid vragen. En misschien ook eens vertellen wat de consequenties zijn van zijn houding. Namelijk dat jij nu ook een ander aan het daten ben. Misschien dat hij zich dan realiseert wat hij straks kwijt is?
Ergens anders zoeken = bij een andere man zoeken bedoel je, neem ik aan?quote:Op donderdag 21 september 2017 18:04 schreef Allures het volgende:
Maakt het waarom uit?
Ik denk dat je beter af kunt gaan op wat je voor je hebt en of je daar zelf mee verder wil of niet
Na 8 maanden is maand 9 niet opeens heel erg anders gok ik. Als jij behoefte hebt om het in een relatie te gieten en je geeft dat aan en er is geen ruimte voor die behoefte (om wat voor reden dan ook) heb je denk ik 2 opties. Nagaan of je het los kunt laten (en dan ook doen) of wat je niet los kunt laten ergens anders gaan zoeken
En ik vind daarbij ook dat als hij jou serieus zou nemen (en van plan is dat te doen) dat er na 8 maanden wel wat anders zou zijn gebeurd dan steeds het zelfde en wat hij wil
Dat komt omdat je verliefd bent. Die roze bril bestaat echt. Gezien je reacties in dit topic ben je die al wel aardig aan het afzetten.quote:Op donderdag 21 september 2017 20:23 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Ergens anders zoeken = bij een andere man zoeken bedoel je, neem ik aan?
Daar heb je gelijk in. Het is super duidelijk, en dan toch vind ik het zo ontzettend moeilijk om het los te laten.
Ligt eraan. Als je alleen maar seks hebt en verder weinig anders doet, dan vind ik dat geen relatie.quote:Op donderdag 21 september 2017 20:26 schreef Voxs het volgende:
Maar ze zien elkaar elk weekend én doordeweeks vaak. Dat is toch een relatie?
Ik vind t naar beide toe niet chic.quote:Op donderdag 21 september 2017 20:32 schreef Dehelerambam het volgende:
Heb je niet gewoon een relatie, zonder het naampje?
Niet chique wat je doet met date 2. Tenminste, ik neem aan dat je dit aan beiden niet hebt verteld?
Ze heeft zijn vrienden ontmoet etc. Misschien is het goed dat TS aan hem vraagt wat hij onder een relatie verstaat. Misschien bedoelt hij wel: relatie=binnen afzienbare tijd samenwonen etc.quote:Op donderdag 21 september 2017 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je alleen maar seks hebt en verder weinig anders doet, dan vind ik dat geen relatie.
Dit dus doen. Als hij niet verder wil een jij kunt daar niet mee leven, verbreek dan ook het contact.quote:Op donderdag 21 september 2017 20:19 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Dat kan ik doen! Weet niet of het wat gaat helpen. Ik begin te denken dat hij mij eigenlijk niet heel leuk vindt.
Dat zegt niet zo veel. Ik heb de vrienden van mijn fuckbuddy ook ontmoetquote:Op donderdag 21 september 2017 20:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze heeft zijn vrienden ontmoet etc. Misschien is het goed dat TS aan hem vraagt wat hij onder een relatie verstaat. Misschien bedoelt hij wel: relatie=binnen afzienbare tijd samenwonen etc.
Hmm ik lees dat niet zo duidelijk uit het verhaal, maar goed.quote:Op donderdag 21 september 2017 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zegt niet zo veel. Ik heb de vrienden van mijn fuckbuddy ook ontmoet.
Ik denk idd ook dat ze gewoon eens een gesprek aan moeten gaan. Hoewel ik dus het idee heb dat de meneer in kwestie TS wel lekker makkelijk vindt. Geen relatie en bijbehorende 'verplichtingen', wel de lusten. So to speak. Maar ik hoop voor TS dat ik het mis heb.
Het maar geen relatie willen noemen vind ik wel een indicatie. Zeggen dat ie bindingsangst heeft, maar wel ik houd van je zeggen. Daarnaast lees ik ij TS haar post dat ze voornamelijk vaak seks hebben.quote:Op donderdag 21 september 2017 20:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hmm ik lees dat niet zo duidelijk uit het verhaal, maar goed.
Misschien dat hij zich dan realiseert dat hij wat meer moeite moet doen. Mensen zijn van nature gemakzuchtig.quote:Op donderdag 21 september 2017 20:00 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Maar is dat iets wat je wel zou moeten willen? Iemand die je pas wil op het moment dat hij je dreigt kwijt te raken?
Ben het hiermee eens.quote:Op donderdag 21 september 2017 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moest lachen.![]()
Ik vind van wel. Maar als hij het niet zo wil noemen, dan is het niet zo. Ik kan hem moeilijk mijn vriend noemen als hij dat niet wil. Daarom ben ik na zoveel maanden ook verder gaan kijken, mijn hart zegt blijf vechten en mijn hoofd zegt: hij vindt je niet leuk genoeg.quote:Op donderdag 21 september 2017 20:32 schreef Dehelerambam het volgende:
Niet chique wat je doet met date 2. Tenminste, ik neem aan dat je dit aan beiden niet hebt verteld?
Als hij echt verliefd op je zou zijn en echt van plan was om een liefdesrelatie met je aan te gaan dan had hij dat allang gedaan..quote:Op donderdag 21 september 2017 20:19 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Dat kan ik doen! Weet niet of het wat gaat helpen. Ik begin te denken dat hij mij eigenlijk niet heel leuk vindt.
Beetje karakter tonen, je bent blij als je dat uiteindelijk hebt gedaan.quote:Op donderdag 21 september 2017 22:13 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Maar als hij het niet zo wil noemen, dan is het niet zo. Ik kan hem moeilijk mijn vriend noemen als hij dat niet wil. Daarom ben ik na zoveel maanden ook verder gaan kijken, mijn hart zegt blijf vechten en mijn hoofd zegt: hij vindt je niet leuk genoeg.
Dat klopt dat het niet chique is, dat vind ik zelf ook, en daar moet snel verandering in gaan komen. Ik moet eerlijk zijn naar hem, en ook naar de ander. Maar doe dat maar eens, das best moeilijk.
quote:Op donderdag 21 september 2017 17:57 schreef machtpen het volgende:
Ik denk dat hij haar voor de leuk ziet en het hem vrij weinig zal doen als ze zoiets verteld. Het is niet voor niets dat de situatie hetzelfde is na 8 maanden. Beter maakt TS het met man A uit en gaat voor man B, die er wel serieuze intenties op na schijnt te houden. Ook is dat eerlijker toe naar man B.quote:Op donderdag 21 september 2017 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moest lachen.![]()
Als ze dat gesprek heeft en dat is zijn reactie, weet ze tenminste waar ze aan toe is. Dan kan ze voluit gaan voor kandidaat B.quote:Op donderdag 21 september 2017 23:00 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Ik denk dat hij haar voor de leuk ziet en het hem vrij weinig zal doen als ze zoiets verteld. Het is niet voor niets dat de situatie hetzelfde is na 8 maanden. Beter maakt TS het met man A uit en gaat voor man B, die er wel serieuze intenties op na schijnt te houden. Ook is dat eerlijker toe naar man B.
Nog beter maakt TS het uit met A en speelt ze open kaart toe naar B zodat hij de kans heeft om te bedenken wat hij eigenlijk van de situatie vindt. Ik zou in ieder geval wel willen horen dat ik tweede keuze ben. Dan kan ik bedenken of ik dat acceptabel vind. Maar dan liggen de kaarten in ieder geval open en kan je tenminste eerlijk bedenken of /hoe je verder wilt met elkaar.quote:Op donderdag 21 september 2017 23:00 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Ik denk dat hij haar voor de leuk ziet en het hem vrij weinig zal doen als ze zoiets verteld. Het is niet voor niets dat de situatie hetzelfde is na 8 maanden. Beter maakt TS het met man A uit en gaat voor man B, die er wel serieuze intenties op na schijnt te houden. Ook is dat eerlijker toe naar man B.
Ik kan het niet zeggen. Hij zégt van niet, hamert op exclusiviteit. Maar ik ben inmiddels zover dat ik dat niet helemaal geloof. Seks heeft hij denk ik ook wel met anderen denk ik. Hij stapt regelmatig, is knap en gewild, 1+1=...quote:Op donderdag 21 september 2017 18:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar date hij ondertussen ook nog met andere mensen?
Ditquote:Op donderdag 21 september 2017 20:19 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Wake up.quote:Op donderdag 21 september 2017 23:45 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Ik kan het niet zeggen. Hij zégt van niet, hamert op exclusiviteit. Maar ik ben inmiddels zover dat ik dat niet helemaal geloof. Seks heeft hij denk ik ook wel met anderen denk ik. Hij stapt regelmatig, is knap en gewild, 1+1=...
Dat denk ik nu.
quote:
Neem het hem eens kwalijk. Hij hamert op exclusiviteit, jij wil een relatie en jij bent degene die met andere mannen bezig is.quote:Op donderdag 21 september 2017 20:19 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Welk bewijs heb je daarvoor? Leuk dat TS met een zielig zeikverhaal komt, maar blijf even bij de feiten. TS wil een relatie, TS is bezig met andere mannen. Zeker relatiemateriaal ja.quote:
Vermoedelijk, omdat hij aanvoelt dat TS niet erg betrouwbaar is m.b.t de openheid van zaken.quote:Op donderdag 21 september 2017 23:47 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit
Als hij (nummer 1) best wel een relatie wil en jou relatiemateriaal vindt en tevens niet het idee heeft dat hij makkelijk een net zo leuke vrouw als jij kan vinden, dan gaat hij echt wel een relatie met je aan.
Dat doet hij echter niet dus, op minstens 1 van die drie punten loopt het spaak. Punten waarvan ik niet denk dat jij ze makkelijk kan veranderen voor hem.
Het is mij ook overkomenquote:Op donderdag 21 september 2017 23:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Welk bewijs heb je daarvoor? Leuk dat TS met een zielig zeikverhaal komt, maar blijf even bij de feiten. TS wil een relatie, TS is bezig met andere mannen. Zeker relatiemateriaal ja.
Het is mij juist precies andersom overkomen. Ik wilde (nog) geen relatie wegens twijfels, die uiteindelijk terecht bleken te zijn, omdat zij net zo eerlijk en betrouwbaar was als TS.quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is mij ook overkomen![]()
![]()
Exclusiviteit tijd eisen maar geen relatie willen hebben. Maar ja, ik ben een man, mij boeide dat eigenlijk niet zo, zolang we maar sex hadden.
Jammer van die gozer van TS dat hij zijn exclusiviteit dreigt te verliezenquote:Op vrijdag 22 september 2017 00:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is mij juist precies andersom overkomen. Ik wilde (nog) geen relatie wegens twijfels, die uiteindelijk terecht bleken te zijn, omdat zij net zo eerlijk en betrouwbaar was als TS.
Ze is na 6 maanden exclusief daten en een maand nadat ze hem duidelijk te kennen had gegeven dat ze meer wilde dan daten, en er nog steeds geen enkele vooruitgang in zat, weer met andere mannen bezig gegaan..quote:Op donderdag 21 september 2017 23:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Welk bewijs heb je daarvoor? Leuk dat TS met een zielig zeikverhaal komt, maar blijf even bij de feiten. TS wil een relatie, TS is bezig met andere mannen. Zeker relatiemateriaal ja.
... maar toch op een forum aan het piepen dat ze aan het lijntje word gehoudenquote:Op vrijdag 22 september 2017 00:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze is na 6 maanden exclusief daten en een maand nadat ze hem duidelijk te kennen had gegeven dat ze meer wilde dan daten, en er nog steeds geen enkele vooruitgang in zat, weer met andere mannen bezig gegaan..
Terwijl de betreffende man wel exclusiviteit wilde, maar geen label. Wil de TS wel een label en rondneukenquote:Op vrijdag 22 september 2017 00:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze is na 6 maanden exclusief daten en een maand nadat ze hem duidelijk te kennen had gegeven dat ze meer wilde dan daten, en er nog steeds geen enkele vooruitgang in zat, weer met andere mannen bezig gegaan..
Ze is pas verder gaan kijken toen hij na 6 maanden exclusiviteit nog niet bereid was om een relatie met haar aan te gaan.. Hoe lang mag hij van haar verwachten dat ze exclusief met hem date zonder enige vorm van garantie dat hij echt serieus met haar is..quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Terwijl de betreffende man wel exclusiviteit wilde, maar geen label. Wil de TS wel een label en rondneukenpraat het maar goed ja.
Dan had ze naar hem toe moeten stappen met het verhaal dat ze verder wil gaan kijken, omdat ze haar verwachtingen niet waargemaakt ziet worden. In plaats daarvan gaat ze lopen sletten en schuift ze de schuld af op degene die wel exclusief met haar is.quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze is pas verder gaan kijken toen hij na 6 maanden exclusiviteit nog niet bereid was om een relatie met haar aan te gaan.. Hoe lang mag hij van haar verwachten dat ze exclusief met hem date zonder enige vorm van garantie dat hij echt serieus met haar is..
Dit zijn inderdaad de feiten.quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan had ze naar hem toe moeten stappen met het verhaal dat ze verder wil gaan kijken, omdat ze haar verwachtingen niet waargemaakt ziet worden. In plaats daarvan gaat ze lopen sletten en schuift ze de schuld af op degene die wel exclusief met haar is.
Welke garantie geeft dat label dan precies? Hij gaf aan exclusief te zijn, als hij daarover zou liegen zou hij ook heel makkelijk kunnen zeggen "ja is goed TS, we nemen een relatie" om vervolgens alsnog rond te neuken. Je garantie stelt geen kut voor en TS is onbetrouwbaar, dat zijn de feiten.
Vrouwen en hun emoties
Dan doen wat iedereen hier zegt: verder gaan. Mannen zijn echt niet zo ingewikkeld, als hij een relatie wilde dan had hij het echt wel gezegd.quote:Op donderdag 21 september 2017 23:45 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Ik kan het niet zeggen. Hij zégt van niet, hamert op exclusiviteit. Maar ik ben inmiddels zover dat ik dat niet helemaal geloof. Seks heeft hij denk ik ook wel met anderen denk ik. Hij stapt regelmatig, is knap en gewild, 1+1=...
Dat denk ik nu.
En dit.quote:Op donderdag 21 september 2017 20:32 schreef Dehelerambam het volgende:
Zo Hoppatee hier doe je het maar meequote:Op vrijdag 22 september 2017 00:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan had ze naar hem toe moeten stappen met het verhaal dat ze verder wil gaan kijken, omdat ze haar verwachtingen niet waargemaakt ziet worden. In plaats daarvan gaat ze lopen sletten en schuift ze de schuld af op degene die wel exclusief met haar is.
Welke garantie geeft dat label dan precies? Hij gaf aan exclusief te zijn, als hij daarover zou liegen zou hij ook heel makkelijk kunnen zeggen "ja is goed TS, we nemen een relatie" om vervolgens alsnog rond te neuken. Je garantie stelt geen kut voor en TS is onbetrouwbaar, dat zijn de feiten.
Vrouwen en hun emoties
Ik denk dat ik straks eerlijk ga vertellen hoe het zit. Hij is nu aan het douchen en daarna gaan we ontbijten, dus ik denk dat ik dan nog een keer ga kijken hoe hij erover denkt en daarna vertel dat ik daarom verder ben gaan kijken. Ik vind het heel vervelend en wilde het eigenlijk vannacht al zeggen, maar hij sliep meteen. De kans is aanwezig dat hij dan meteen zegt dat het voorbij is.quote:Op donderdag 21 september 2017 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moest lachen.![]()
Dus je gaat hem eerst nog een keer emotioneel uitwringen, om hem daarna nog een schop na te geven.quote:Op vrijdag 22 september 2017 08:38 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Ik denk dat ik straks eerlijk ga vertellen hoe het zit. Hij is nu aan het douchen en daarna gaan we ontbijten, dus ik denk dat ik dan nog een keer ga kijken hoe hij erover denkt en daarna vertel dat ik daarom verder ben gaan kijken. Ik vind het heel vervelend en wilde het eigenlijk vannacht al zeggen, maar hij sliep meteen. De kans is aanwezig dat hij dan meteen zegt dat het voorbij is.
Verstandig besluit! Als hij gelijk zijn biezen pakt, weet jij tenminste hoe serieus hij was. Eerlijk zijn is soms moeilijk, maar uiteindelijk altijd de beste optie.quote:Op vrijdag 22 september 2017 08:38 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks eerlijk ga vertellen hoe het zit. Hij is nu aan het douchen en daarna gaan we ontbijten, dus ik denk dat ik dan nog een keer ga kijken hoe hij erover denkt en daarna vertel dat ik daarom verder ben gaan kijken. Ik vind het heel vervelend en wilde het eigenlijk vannacht al zeggen, maar hij sliep meteen. De kans is aanwezig dat hij dan meteen zegt dat het voorbij is.
Beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 22 september 2017 08:38 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Emotioneel uitwringen? Eerder in dit topic had men het over "vrouwen en hun emoties" en nu heet het ineens "hem emotioneel uitwringen". Het feit is gewoon dat deze jongen wel seks wou, maar liever geen relatie. En dan is zij fout dat ze hem onder druk zet en de slet omdat ze verder kijkt? Het is niet eerlijk naar man 2, maar ik begrijp niet hoe iemand man 1 nog kan verdedigen, die in de 6 maanden niet de behoefte voelde iets te doen aan zijn bindingsangst, ook al wist hij dat de ts ermee zat.Eigen schuld dan als je gratis seks ophoudt. Daar kan ik geen medelijden mee hebben, sorry. Tenzij hij nu wel een relatie wil. Dat hoop ik voor de ts, dan kan ze het met man 2 ook uitmaken en kan die verder zoeken naar iemand voor wie hij wel nummer 1 is.quote:Op vrijdag 22 september 2017 08:43 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dus je gaat hem eerst nog een keer emotioneel uitwringen, om hem daarna nog een schop na te geven.
Je vind het helemaal niet vervelend, anders had je het niet gedaan. Je hoopt op een emotionele reactie, om iets van bevestiging te krijgen. Vertel gewoon dat je vreemd bent gegaan, omdat je onzeker was en laat dan de keus bij hem.
Hoe kan ze vreemdgaan als hij de relatie niet erkent?quote:Op vrijdag 22 september 2017 08:43 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dus je gaat hem eerst nog een keer emotioneel uitwringen, om hem daarna nog een schop na te geven.
Je vind het helemaal niet vervelend, anders had je het niet gedaan. Je hoopt op een emotionele reactie, om iets van bevestiging te krijgen. Vertel gewoon dat je vreemd bent gegaan, omdat je onzeker was en laat dan de keus bij hem.
Tja, vrouwen en hun emoties...quote:Op vrijdag 22 september 2017 08:55 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Emotioneel uitwringen? Eerder in dit topic had men het over "vrouwen en hun emoties" en nu heet het ineens "hem emotioneel uitwringen". Het feit is gewoon dat deze jongen wel seks wou, maar liever geen relatie. En dan is zij fout dat ze hem onder druk zet en de slet omdat ze verder kijkt? Het is niet eerlijk naar man 2, maar ik begrijp niet hoe iemand man 1 nog kan verdedigen, die in de 6 maanden niet de behoefte voelde iets te doen aan zijn bindingsangst, ook al wist hij dat de ts ermee zat.Eigen schuld dan als je gratis seks ophoudt. Daar kan ik geen medelijden mee hebben, sorry. Tenzij hij nu wel een relatie wil. Dat hoop ik voor de ts, dan kan ze het met man 2 ook uitmaken en kan die verder zoeken naar iemand voor wie hij wel nummer 1 is.
En zo is het. Man 1 is niet eerlijk tegenover TS. TS is nu op haar beurt niet helemaal eerlijk tegenover man 2. Althans, als ik date met een vrouw, zou ik het niet leuk vinden dat ze op andere avonden met een ander in bed ligt.quote:Op vrijdag 22 september 2017 08:55 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Emotioneel uitwringen? Eerder in dit topic had men het over "vrouwen en hun emoties" en nu heet het ineens "hem emotioneel uitwringen". Het feit is gewoon dat deze jongen wel seks wou, maar liever geen relatie. En dan is zij fout dat ze hem onder druk zet en de slet omdat ze verder kijkt? Het is niet eerlijk naar man 2, maar ik begrijp niet hoe iemand man 1 nog kan verdedigen, die in de 6 maanden niet de behoefte voelde iets te doen aan zijn bindingsangst, ook al wist hij dat de ts ermee zat.Eigen schuld dan als je gratis seks ophoudt. Daar kan ik geen medelijden mee hebben, sorry. Tenzij hij nu wel een relatie wil. Dat hoop ik voor de ts, dan kan ze het met man 2 ook uitmaken en kan die verder zoeken naar iemand voor wie hij wel nummer 1 is.
Semantiek. Dat er een ander is dan.. Laat je aan hem het oordeel of het vreemdgaan was.quote:Op vrijdag 22 september 2017 08:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hoe kan ze vreemdgaan als hij de relatie niet erkent?
Wat is er niet eerlijk aan zeggen dat je geen relatie wilt en wel sex wilt hebben? Volgens mij kan je iemand niet dwingen te kiezen en is het pas oneerlijk als je je eigen integriteit gaat schenden om toch een relatie te forceren.quote:Op vrijdag 22 september 2017 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En zo is het. Man 1 is niet eerlijk tegenover TS. TS is nu op haar beurt niet helemaal eerlijk tegenover man 2. Althans, als ik date met een vrouw, zou ik het niet leuk vinden dat ze op andere avonden met een ander in bed ligt.
Maar ik date niet, dus dat is allemaal verder hypothetisch.
En dat kun je hem niet bieden, dus maar goed dat hij de kat uit de boom keek met je.quote:Op donderdag 21 september 2017 23:45 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Hij zégt van niet, hamert op exclusiviteit.
Vrienden en een collega las ik.quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:22 schreef jesseax het volgende:
Weten zijn vrienden / familie van jou? Ondernemen jullie echt dingen samen of zijn het alleen avondjes bij elkaar thuis?
Niemand heeft het erover dat die man verplicht is een relatie met TS te nemen, alleen geeft hij dubbele signalen af. Dat is typisch iemand aan het lijntje houden.quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wat is er niet eerlijk aan zeggen dat je geen relatie wilt en wel sex wilt hebben? Volgens mij kan je iemand niet dwingen te kiezen en is het pas oneerlijk als je je eigen integriteit gaat schenden om toch een relatie te forceren.
Dat begreep ik hieruit wel, en de persoon die ik kwootte ging hierin mee. Vandaar mijn verontwaardiging.quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:25 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Niemand heeft het erover dat die man verplicht is een relatie met TS te nemen, alleen geeft hij dubbele signalen af. Dat is typisch iemand aan het lijntje houden.
Ik reageerde op het ok vinden om iemand onder druk te zetten als iemand liever geen relatie wilt. Dat is in mijn ogen niet oneerlijk.quote:Op vrijdag 22 september 2017 08:55 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Het feit is gewoon dat deze jongen wel seks wou, maar liever geen relatie. En dan is zij fout dat ze hem onder druk zet en de slet omdat ze verder kijkt?
Dat had ik niet gezien, maar je hebt het nu wel over geeninspiratie. Die heeft wel vaker dat soort bijzondere ideeën.quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat begreep ik hieruit wel, en de persoon die ik kwootte ging hierin mee. Vandaar mijn verontwaardiging.
[..]
Ik reageerde op het ok vinden om iemand onder druk te zetten als iemand liever geen relatie wilt. Dat is in mijn ogen niet oneerlijk.
Nogmaals, ik heb niet alle reacties doorgenomen.
Niets mis met een creatief brein.quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:32 schreef Buurtzwaan het volgende:
Dat had ik niet gezien, maar je hebt het nu wel over geeninspiratie. Die heeft wel vaker dat soort bijzondere ideeën.
Excuses, overheen gelezen.quote:
Dit ga ik doen. Ik ga niet meer als een gek wachten, ik heb al genoeg maanden verspild mocht dit hoogstwaarschijnlijk op niks uitlopen.quote:Op donderdag 21 september 2017 23:36 schreef Steef121 het volgende:
Ik zou een ultimatum stellen. Na 8 maanden. Of relatie of jij gaat verder. Zonder of met hem. Aan hem de keus.
Waarom ben jij gek als je wacht? Waarom was de tijd een verspilling? Waarom heeft het pas waarde als het in de vorm komt die jij verwacht? Waarom ga je er al vanuit dat het op niets uitloopt, is dat je doel?quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:36 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Dit ga ik doen. Ik ga niet meer als een gek wachten, ik heb al genoeg maanden verspild mocht dit hoogstwaarschijnlijk op niks uitlopen.
quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:32 schreef Buurtzwaan het volgende:
Dat had ik niet gezien, maar je hebt het nu wel over geeninspiratie. Die heeft wel vaker dat soort bijzondere ideeën.
Maar tenzij anderen in het hoofd van de ts en haar dates kon kijken, is iedere reactie hier erg fantasievol...quote:
Een ultimatum stellen is geen keuze maken, dat is de keuze bij een ander neerleggen. In beide gevallen verlies je dan. Maar dat hangt natuurlijk ook samen met je eigenwaarde.quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:52 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Maar tenzij anderen in het hoofd van de ts en haar dates kon kijken, is iedere reactie hier erg fantasievol...
En een ultimatum stellen is een goed idee, want "niks doen is ook een keuze" en je moet toch verder met je leven.
Ultimatums zijn echt een dooddoener en komen nogal psycho over. Je kunt ook op je strepen gaan staan door te vragen hoe het zit en bij een negatief antwoord je conclusies eruit trekken en ermee stoppen.quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:52 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
[..]
Maar tenzij anderen in het hoofd van de ts en haar dates kon kijken, is iedere reactie hier erg fantasievol...
En een ultimatum stellen is een goed idee, want "niks doen is ook een keuze" en je moet toch verder met je leven.
Of jezelf afvragen waarom je zo graag "een relatie" wilt. Wat voegt het toe om het een naam te geven. Welke angsten liggen daar onder.. Vindt de omgeving er iets van? Dat soort dingen. Bij jezelf houden en zo..quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:55 schreef Buurtzwaan het volgende:
Ultimatums zijn echt een dooddoener en komen nogal psycho over. Je kunt ook op je strepen gaan staan door te vragen hoe het zit en bij een negatief antwoord je conclusies eruit trekken en ermee stoppen.
Als iemand na acht maanden liever het labeltje er niet opplakt, lijkt het me duidelijk dat je geen relatiemateriaal bent.quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Of jezelf afvragen waarom je zo graag "een relatie" wilt. Wat voegt het toe om het een naam te geven. Welke angsten liggen daar onder.. Vindt de omgeving er iets van? Dat soort dingen. Bij jezelf houden en zo..
idd. volgens mij is dit verhaal een geval van 'ik wil niet maar vind het moeilijk om te zeggen dus dan maar zo'quote:Op vrijdag 22 september 2017 10:03 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Als iemand na acht maanden liever het labeltje er niet opplakt, lijkt het me duidelijk dat je geen relatiemateriaal bent.
Want het label maakt de relatie...? Regelmatig sex zonder verdere randzaken is ook een relatie.quote:Op vrijdag 22 september 2017 10:03 schreef Buurtzwaan het volgende:
Als iemand na acht maanden liever het labeltje er niet opplakt, lijkt het me duidelijk dat je geen relatiemateriaal bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |