abonnement Unibet Coolblue
pi_176621745
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:00 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja haha? Hoe dan?
Je bent veel knapper dan ik me had voorgesteld! ;) Had je blond verwacht, maar jouw haarkleur is nog donkerder dan die van mij.
pi_176621792
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:01 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Je bent veel knapper dan ik me had voorgesteld! ;) Had je blond verwacht, maar jouw haarkleur is nog donkerder dan die van mij.
Ja ik ben vrij donker, heb Joods bloed heh, maar ik ben niet praktiserend Joods.
pi_176621815
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:02 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja ik ben vrij donker, heb Joods bloed heh, maar ik ben niet praktiserend Joods.
Oh, ja dat verklaart een hoop! Leuk hoor. En een leuke man ben je. :)
pi_176621844
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:02 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh, ja dat verklaart een hoop! Leuk hoor. En een leuke man ben je. :)
Nou dank je, toch nog iemand die mij leuk vind.
pi_176621867
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:03 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Nou dank je, toch nog iemand die mij leuk vind.
Kom op, zullen er vast genoeg zijn. Je ziet er leuk en spontaan ( volgens mij ben je dat ook) uit. ;)
pi_176622002
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:03 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Kom op, zullen er vast genoeg zijn. Je ziet er leuk en spontaan ( volgens mij ben je dat ook) uit. ;)
Ja maar ook geestelijk redelijk verknipt en ik ben lichamelijk redelijk slecht door jaren drank misbruik. En door mijn autisme lopen veel relaties helaas stuk. Maar ik hobbel wel door. Badkamer bijna af !
pi_176622049
quote:
Vind je baardje zo veel mooier dan wat je eerst had :@
pi_176622111
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:07 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Vind je baardje zo veel mooier dan wat je eerst had :@
Ik weet niet wat ik eerst had, ik doe altijd maar wat. Normaliter is dat dus een grote onverzorgde baard. Ik word ook vaak als moslim gezien buiten.
pi_176622332
Get a room! :D
pi_176622377
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:14 schreef JayHovah het volgende:
Get a room! :D
omdat ik zeg dat zijn baardje zo mooier is?:')
pi_176622404
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:06 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja maar ook geestelijk redelijk verknipt en ik ben lichamelijk redelijk slecht door jaren drank misbruik. En door mijn autisme lopen veel relaties helaas stuk. Maar ik hobbel wel door. Badkamer bijna af !
Ben benieuwd naar het eindresultaat. En, komt goed, alles in stapjes. Zodra je drankmisbruik hebt overwonnen komt er vanzelf een hele leuke dame op je pad.
pi_176622492
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:16 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar het eindresultaat. En, komt goed, alles in stapjes. Zodra je drankmisbruik hebt overwonnen komt er vanzelf een hele leuke dame op je pad.
Ja ik zal een foto in uhmm, sorry ben het vergeten plaatsen. Maar nee dit komt niet meer goed, ik heb besloten alleen te blijven, ik heb het al moeilijk genoeg met mijzelf en laat ook niet snel mensen heel dichtbij komen. Ik leef nog voor mijn zoon maar als hij volwassen (duurt nog wel 11jaar) is dan doe ik het lichtje uit en dat is beter voor iedereen, klinkt heel triest maar ik vind het eigenlijk wel een opluchting. ;)
pi_176622507
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:14 schreef JayHovah het volgende:
Get a room! :D
Jij had ook een flinke baard toch Jay?
pi_176622574
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:19 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja ik zal een foto in uhmm, sorry ben het vergeten plaatsen. Maar nee dit komt niet meer goed, ik heb besloten alleen te blijven, ik heb het al moeilijk genoeg met mijzelf en laat ook niet snel mensen heel dichtbij komen. Ik leef nog voor mijn zoon maar als hij volwassen (duurt nog wel 11jaar) is dan doe ik het lichtje uit en dat is beter voor iedereen, klinkt heel triest maar ik vind het eigenlijk wel een opluchting. ;)
Kom op, niet zo denken. Ik dacht ook dat ik voor altijd alleen zou blijven. Ik DM je even. :)
pi_176622777
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:19 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja ik zal een foto in uhmm, sorry ben het vergeten plaatsen. Maar nee dit komt niet meer goed, ik heb besloten alleen te blijven, ik heb het al moeilijk genoeg met mijzelf en laat ook niet snel mensen heel dichtbij komen. Ik leef nog voor mijn zoon maar als hij volwassen (duurt nog wel 11jaar) is dan doe ik het lichtje uit en dat is beter voor iedereen, klinkt heel triest maar ik vind het eigenlijk wel een opluchting. ;)
Als dat niet uit zelfmedelijden is maar weloverwogen prima, anders een schop onder je hol geven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_176622865
Tijdens een optreden in November :D
pi_176622958
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als dat niet uit zelfmedelijden is maar weloverwogen prima, anders een schop onder je hol geven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit gaat wel even op de spoiler...
pi_176622973
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:29 schreef Braddie het volgende:
Tijdens een optreden in November :D
[ afbeelding ]
Braaadddd haha, wat een mooie kick.
pi_176623052
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:32 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit gaat wel even op de spoiler...
Je ziet echt niks meer in het leven? Je wilt eigenlijk gewoon opgeven als je een goede basis aan je zoon hebt gegeven? Je wilt hem niet zien trouwen / kleinkinderen dingen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_176623122
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:32 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Braaadddd haha, wat een mooie kick.
Yes, en volgende maand waarschijnlijk weer 1 :D
pi_176623135
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:37 schreef Braddie het volgende:

[..]

Yes, en volgende maand waarschijnlijk weer 1 :D
Nog een foto volgende maand?
pi_176623149
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:37 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Nog een foto volgende maand?
Ja, heb niet zoveel foto's (op Facebook 3) En volgende maand is er weer een optreden, dus dan zal ik weer een foto hebben :P
pi_176623164
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je ziet echt niks meer in het leven? Je wilt eigenlijk gewoon opgeven als je een goede basis aan je zoon hebt gegeven? Je wilt hem niet zien trouwen / kleinkinderen dingen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176623200
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:38 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, heb niet zoveel foto's (op Facebook 3) En volgende maand is er weer een optreden, dus dan zal ik weer een foto hebben :P
Nou mooie foto hoor! Satriani
pi_176623214
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:38 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmk, sterkte! Hoop dat je de kracht kan vinden om die goede basis te geven en je niet die depressieve pa bent dan voor hem.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')