Beetje lullig inderdaad, hij wisselde bij rugby niet door.quote:Op woensdag 20 september 2017 20:15 schreef Szura het volgende:
Hij had die 7 meter toch laten staan?
Nee, hij had hem inmiddels vervangen.quote:Op woensdag 20 september 2017 20:15 schreef Szura het volgende:
Herinner me hieraan als ik ooit nog een voorspelling maak in mijn leven.quote:
Nee hij zei 'laat maar, ga maar door'. Beetje flauw.quote:Op woensdag 20 september 2017 20:16 schreef Postbus100 het volgende:
Maar die rugbypaal... zou dat dan 6,16 zijn?
[..]
Nee, hij had hem inmiddels vervangen.
Beetje lang geleden, maar zo interpreteerde ik ook ja.quote:Op woensdag 20 september 2017 20:15 schreef Szura het volgende:
na ronde 3 mag je stoppenquote:Op dinsdag 26 september 2017 20:17 schreef Postbus100 het volgende:
Hebben kandidaten nog een keuze of ze stoppen of door willen naar een volgende ronde? Of is het gewoon de dood of de gladiolen en heb je niets als je voortijdig stopt?
Ah, is dat het. Want soms vragen ze het wel, en soms niet. Of ik was in de war met 2 voor 12, dat hield ik ook nog voor mogelijk.quote:
FJ Bovenlander niet kennen...quote:Op woensdag 27 september 2017 20:00 schreef Szura het volgende:
Volgens mij heeft ie ze gewoon allemaal goed
Ah toch wat gewisseld blijkbaar
De scalpel ken je ook wel.quote:
Meeste was ook wel heel gemakkelijk.quote:
top gifje blijft datquote:
quote:
Hier ook, eitje.quote:
Benieuwd welke joker hem gaat vervangen.quote:Kees Driehuis stopt na 29 jaar met de kennisquiz Per seconde wijzer. Komend seizoen wordt zijn laatste.
De 66-jarige Driehuis gaat met pensioen. Afgelopen najaar nam hij al afscheid van BNNVARA na een dienstverband van meer dan veertig jaar. Hij was onder meer redacteur bij programma's van Sonja Barend en was initiatiefnemer en eindredacteur van Zembla. Ook presenteerde hij Nova en Buitenhof.
"Kees Driehuis is zo ongeveer Per seconde wijzer", aldus BNNVARA-mediadirecteur Robert Kievit over zijn afscheid. "Intelligent, scherp, ad rem, vol humor. Wij zijn hem veel dank verschuldigd voor de jarenlange presentatie van de kennisquiz, die mede dankzij hem behoort tot de klassiekers van de Nederlandse televisie."
Per seconde wijzer gaat in het najaar door zonder Driehuis. De nieuwe presentator wordt later bekendgemaakt.
Die hebben ze niet in dienst bij BNN/VARA.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:52 schreef Postbus100 het volgende:
Iemand met een klein, bescheiden ego alsjeblieft.
G. Kemperquote:Op donderdag 25 januari 2018 17:52 schreef Postbus100 het volgende:
Iemand met een klein, bescheiden ego alsjeblieft.
Haha, daar zat ik ook al aan te denken. Maar hij heeft niet zoveel humor als Kees, dat zou ik wel missen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:24 schreef Slobeend het volgende:
Ik voel een Menno Bentveld aankomen.
Je doet alsof ie deaud is.quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:19 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Bleegh, wat een verdrietig nieuws.
We gaan je missen Kees
Zo voelt het bijna wel, PSW zal nóóit meer hetzelfde zijnquote:
De redactie blijft wel hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:40 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Zo voelt het bijna wel, PSW zal nóóit meer hetzelfde zijn![]()
Maar zonder dollen, nu blijft er weinig leuks aan quizzen over. Alhoewel die Herman het wel leuk doet bij 'Met het Mes op Tafel'.
Ja, nee.... dat zou nog mooi worden als ze de redactie gaan vervangen.quote:
Nou... Kees is het gezicht van PSW. Maar veel quizkijkers zijn vaak onbewust in de veronderstelling dat de presentator ook verantwoordelijk is voor de vragen. En dat is zeer zelden en hooguit voor een klein deel het geval. Dus de kwaliteit van de quiz an sich blijft. Dat probeer ik te zeggen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:08 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Ja, nee.... dat zou nog mooi worden als ze de redactie gaan vervangen.
Kees is PSW,
Ja, ok. Het is idd de nuance dat hij het gezicht is van PSW. Het is ook een van de weinige quizzen waar ik me vaak genoeg voor me kop sla omdat ik het antwoord zou moeten weten. Dus hulde aan de redactie!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 16:40 schreef V. het volgende:
[..]
Nou... Kees is het gezicht van PSW. Maar veel quizkijkers zijn vaak onbewust in de veronderstelling dat de presentator ook verantwoordelijk is voor de vragen. En dat is zeer zelden en hooguit voor een klein deel het geval. Dus de kwaliteit van de quiz an sich blijft. Dat probeer ik te zeggen.
quote:
quote:
yepquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:04 schreef Wuwwa het volgende:
Gisteren ving ik trouwens iets op, hintte Kees dat Pieter Derks hem wellicht zou kunnen vervangen als presentator van PSW?
Haha domoor.quote:
Hij noemde tradities, zij moest het land kiezenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:06 schreef Wuwwa het volgende:
Heb het geluid uit, wat was de vraag waar ze de mist in ging?
Getsiequote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:04 schreef Wuwwa het volgende:
Gisteren ving ik trouwens iets op, hintte Kees dat Pieter Derks hem wellicht zou kunnen vervangen als presentator van PSW?
Inderdaad. Van Niekerk niet weten wasquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje sportliefhebber zou hier minder moeite mee mogen hebben.
Dat was vrij bizar ja.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:12 schreef wimderon het volgende:
Een man noemen bij een plaatje van een vrouw
Nu kan dat bij Italianen soms nog welquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:12 schreef wimderon het volgende:
Een man noemen bij een plaatje van een vrouw
Heb nog nooit zo'n slechte kandidaat bij sport gezien.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:14 schreef Slobeend het volgende:
Deze man is erg matig. Iedere actieve user in SPT had dit beter gedaan.
quote:
De gemiddelde kantinejuffrouw ook.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:14 schreef Slobeend het volgende:
Deze man is erg matig. Iedere actieve user in SPT had dit beter gedaan.
Mwah die tweede vraag was best pittig voor de kantinejuffrouw.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De gemiddelde kantinejuffrouw ook.
Deze ging best aardig hoor.quote:
"Is dat voetbaldoel echt zo hoog dan?!"quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze ging best aardig hoor.
Volgende ronde is het wel klaar op deze manier.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:16 schreef wimderon het volgende:
Gaat in ieder geval niet de vierde ronde uitspelen lijkt me zo.
quote:
Aldus de sportkennerquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
"Is dat voetbaldoel echt zo hoog dan?!"
Dat bedoelde ik meer
Straks Sport...dat is beter te doen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 19:59 schreef Joezi het volgende:
pffff ze kunnen beter dit de slimste mens noemen
Tijd om je op te gevenquote:Op donderdag 1 februari 2018 20:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Van Poppel had ze allemaal goed, en ik ook
quote:Op maandag 5 februari 2018 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
"Het was voor mijn tijd" is wel een beetje een slap excuus als geschiedeniskenner.
vorig seizoen was er een vraag of opmerking met iets over wat er 2 weken eerder gebeurde. Pure nerd dus.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 20:06 schreef jevl het volgende:
Hoelang van te voren wordt dit opgenomen?
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 20:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vorig seizoen was er een vraag of opmerking met iets over wat er 2 weken eerder gebeurde. Pure nerd dus.
jij zaadcontainerquote:Op woensdag 7 februari 2018 20:08 schreef monkyyy het volgende:
Het doel van het leven is voortplanten en sterke nakomelingen kweken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |