abonnement Unibet Coolblue
pi_173909632
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:29 schreef Blue_note het volgende:

[..]

_O_
Lees even terug, heb wat toegevoegd ;)
pi_173910012
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:27 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Het is juist goed om je kind ergens in te duwen. Een kind heeft een voorbeeld nodig die hem tot man of vrouw maakt. Een vader die met zijn zoon gaat voetballen of stoeien, een vrouw die met de dochter met de poppen speelt. Zo hoort het gewoon. Als je dat niet doet weet een jongen niet meer hoe het is om een man te zijn en moet dit zelf ondervinden. Ik ben op dit gebied wel een beetje ervaringsdeskundige. Jongens moeten gewoon als jongen opgevoed worden en meiden als meiden. Zo krijg je ook geen scheve verhoudingen, die er nu wel zijn. Ik val niet op de gemiddelde meid hier omdat ik van een donker kleurtje hou, maar ook omdat ik hun karakter niet echt vrouwelijk vind. Vaak grof en boeren en ruften en bier uit een flesje. En dan denken stoer te zijn maar NEEEE!!!! BONERKILLER
_O_ goede reactie fatoe.

Ben het er grotendeels mee eens. Moet wel eerlijk zeggen dat ik zelf niet per se als "man" ben opgevoed zoals jij hierboven beschrijft, ben ook geen guy die heel agressief is ofzo. Doe het liever met woorden :7

Dat laatste: _O_ helemaal mee eens. Dames hier hebben gewoon niet heel erg vrouwelijk gedrag en zien er vaak ook gewoon niet vrouwelijk uit. Alleen maar spijkerbroeken met sneakers er onder. En hoewel dat bij sommige wel goed staat, is het saai als je het elke dag draagt. En echt IEDEREEN loopt in hetzelfde rond hier. :')
pi_173910127
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:10 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

_O_ goede reactie fatoe.

Ben het er grotendeels mee eens. Moet wel eerlijk zeggen dat ik zelf niet per se als "man" ben opgevoed zoals jij hierboven beschrijft, ben ook geen guy die heel agressief is ofzo. Doe het liever met woorden :7

Dat laatste: _O_ helemaal mee eens. Dames hier hebben gewoon niet heel erg vrouwelijk gedrag en zien er vaak ook gewoon niet vrouwelijk uit. Alleen maar spijkerbroeken met sneakers er onder. En hoewel dat bij sommige wel goed staat, is het saai als je het elke dag draagt. En echt IEDEREEN loopt in hetzelfde rond hier. :')
Nederlandse vrouwen moet je gewoon niet trouwen
pi_173910167
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:27 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Het is juist goed om je kind ergens in te duwen. Een kind heeft een voorbeeld nodig die hem tot man of vrouw maakt. Een vader die met zijn zoon gaat voetballen of stoeien, een vrouw die met de dochter met de poppen speelt. Zo hoort het gewoon. Als je dat niet doet weet een jongen niet meer hoe het is om een man te zijn en moet dit zelf ondervinden. Ik ben op dit gebied wel een beetje ervaringsdeskundige. Jongens moeten gewoon als jongen opgevoed worden en meiden als meiden. Zo krijg je ook geen scheve verhoudingen, die er nu wel zijn. Ik val niet op de gemiddelde meid hier omdat ik van een donker kleurtje hou, maar ook omdat ik hun karakter niet echt vrouwelijk vind. Vaak grof en boeren en ruften en bier uit een flesje. En dan denken stoer te zijn maar NEEEE!!!! BONERKILLER
Dus je vond dat kampioenschap van vrouwenvoetbal ook niks?
Wat is het verschil met hockey. Vrouwenhockey mag wel? Of korfbal? Wie maakt die scheidslijn? Is touwtjespringen vrouwelijk? Ja behalve bij mannelijke boxers. Dat dan weer wel. Kortom: Typisch vrouwelijk of typisch mannelijk bestaat volgens mij niet meer.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_173910234
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:16 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Dus je vond dat kampioenschap van vrouwenvoetbal ook niks?
Wat is het verschil met hockey. Vrouwenhockey mag wel? Of korfbal? Wie maakt die scheidslijn? Is touwtjespringen vrouwelijk? Ja behalve bij mannelijke boxers. Dat dan weer wel. Kortom: Typisch vrouwelijk of typisch mannelijk bestaat volgens mij niet meer.
Vrouwenvoetbal volgde ik inderaad niet, heel die hype vond ik echt :') Net zoals de hype rond verstappen. Maar hockey is weer een wat meer vrouwelijke sport
pi_173910322
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:19 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Vrouwenvoetbal volgde ik inderaad niet, heel die hype vond ik echt :') Net zoals de hype rond verstappen. Maar hockey is weer een wat meer vrouwelijke sport
Waarom is dat zo? Dat is toch gewoon historisch zo gegroeid en zit dan op een gegeven moment in de mindset van mensen. Waarom alles in hokjes plaatsen? Je kunt toch ook goede vrouwelijke natuurkundigen hebben (Mme Curie) en goede mannelijke verplegers? Haal het beste uit ieder individu. Daar heeft iedereen het meeste baat bij. De rijkste landen ter wereld zijn de landen waarbij man en vrouw het meest gelijk zijn. Bv: Noorwegen, Denemarken, Nederland, Zweden, Nieuw Zeeland. Het bekende rijtje dat telkens opduikt bij lijstjes van "deugden", als "beste zorg", "hoogste welvaart", minste criminaliteit. etc. Seculier en geëmancipeerd.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_173910802
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:27 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Het is juist goed om je kind ergens in te duwen. Een kind heeft een voorbeeld nodig die hem tot man of vrouw maakt. Een vader die met zijn zoon gaat voetballen of stoeien, een vrouw die met de dochter met de poppen speelt. Zo hoort het gewoon. Als je dat niet doet weet een jongen niet meer hoe het is om een man te zijn en moet dit zelf ondervinden. Ik ben op dit gebied wel een beetje ervaringsdeskundige. Jongens moeten gewoon als jongen opgevoed worden en meiden als meiden. Zo krijg je ook geen scheve verhoudingen, die er nu wel zijn. Ik val niet op de gemiddelde meid hier omdat ik van een donker kleurtje hou, maar ook omdat ik hun karakter niet echt vrouwelijk vind. Vaak grof en boeren en ruften en bier uit een flesje. En dan denken stoer te zijn maar NEEEE!!!! BONERKILLER
Ik vind boeren en ruften sowieso niet kunnen, ongeacht of het een man of vrouw is maar dat terzijde.
Enfin, ik ben het dus niet met je eens.
Tuurlijk is het alleen maar goed als je met je zoon gaat voetballen of stoeien als hij daar plezier aan beleeft. Ik ben niet zo erg als de gehate SJW's die vinden dat iedereen maar aan zowel jongens and meisjes activiteiten moet deelnemen.
Maar misschien wil je dochter ook wel graag voetballen en stoeien. Een kind leert zijn/haar eigen identiteit vanzelf kennen in de boze buitenwereld.

De scheve verhoudingen ontstaan juist door de ontwikkeling één bepaalde richting op te forceren, een beetje sturen mag altijd maar als zoonlief een hekel heeft aan voetballen en liever met poppen speelt dan maak je hem alleen maar ongelukkig als je dat vervolgens gaat verbieden. Daarmee kweek je op de lange termijn echt mentale wrakken met zelfmoord neigingen.
Laat je hem daarin gewoon zijn gang gaan, dan zal hij vanzelf zijn weg vinden ondanks de soms vijandige maatschappij, maar als zijn ouders dan ook nog eens vijandig zijn tov van zijn gedrag tja hoe denk je dat zo'n kind zich dan gaat voelen, want wie hij is zal echt niet op magische wijze veranderen door hem gedwongen op voetbal of boksles te doen. In het slechtste geval eindigd dat in zelfmoord of met ernstige psychische klachten, of in het beste geval in iemand die op latere leeftijd nooit meer iets met zijn ouders te maken wil hebben vanwege de emotionele mishandeling.
pi_173910922
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:10 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

_O_ goede reactie fatoe.

Ben het er grotendeels mee eens. Moet wel eerlijk zeggen dat ik zelf niet per se als "man" ben opgevoed zoals jij hierboven beschrijft, ben ook geen guy die heel agressief is ofzo. Doe het liever met woorden :7

Dat laatste: _O_ helemaal mee eens. Dames hier hebben gewoon niet heel erg vrouwelijk gedrag en zien er vaak ook gewoon niet vrouwelijk uit. Alleen maar spijkerbroeken met sneakers er onder. En hoewel dat bij sommige wel goed staat, is het saai als je het elke dag draagt. En echt IEDEREEN loopt in hetzelfde rond hier. :')
Dan heb je pech, ik vind spijkerbroek, sneakers en vrolijk t-shirtje lekker zitten en praktisch. Ik ga niet voor jou in een rokje met hoge hakken lopen.
Er zijn ook culturen waar vrouwwen er als gezichtsloze waggelende pinguins bijlopen dus dan valt het hier best nog mee.

Jurk draag ik alleen met feestdagen of bruiloften of soms een standjurkje als het 30 graden is maar voor de rest hou ik het graag lekker makkelijk.
pi_173910956
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:48 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Dan heb je pech, ik vind spijkerbroek, sneakers en vrolijk t-shirtje lekker zitten en praktisch. Ik ga niet voor jou in een rokje met hoge hakken lopen.
Er zijn ook culturen waar vrouwwen er als gezichtsloze waggelende pinguins bijlopen dus dan valt het hier best nog mee.

Jurk draag ik alleen met feestdagen of bruiloften of soms een standjurkje als het 30 graden is maar voor de rest hou ik het graag lekker makkelijk.
Daar gaat het dus op mis. Ik vind ongekamde haren en een losse spijkerbroek ook praktisch, maar mooi is anders
pi_173910969
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:48 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Dan heb je pech, ik vind spijkerbroek, sneakers en vrolijk t-shirtje lekker zitten en praktisch. Ik ga niet voor jou in een rokje met hoge hakken lopen.
Er zijn ook culturen waar vrouwwen er als gezichtsloze waggelende pinguins bijlopen dus dan valt het hier best nog mee.

Jurk draag ik alleen met feestdagen of bruiloften of soms een standjurkje als het 30 graden is maar voor de rest hou ik het graag lekker makkelijk.
oke bedankt weer. gelukkig zijn er wel een aantal dames die zihc wel goed kunnen kleden.
pi_173911528
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:30 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ik heb nog wat toegevoegd ;)
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:30 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ik heb nog wat toegevoegd ;)
dat mag jij Fatoe!
pi_173911545
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:14 schreef Blue_note het volgende:

[..]

[..]

dat mag jij Fatoe!
Gelezen? Eens ermee?
pi_173912893
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:14 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Gelezen? Eens ermee?
Jazeker! Vrouwen moeten vrouwelijk zijn. Geen potjes.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 16:20:23 ]
pi_173913197
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:27 schreef Fatoeman het volgende:

[..]
NEEEE!!!! BONERKILLER
Mannen denken echt dat het de ultieme belediging is he, dit :') :D
Ik kleed/gedraag me echt niet op een bepaalde manier om zoveel mogelijk stijfjes op te wekken kom op zeg :')
pi_173913237
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:19 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar ja gemiddeld fok is zeer bekrompen
De ironie :D
pi_173913247
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:35 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Praat je nou gewoon maar wat omdat er mensen rare filmpjes van op internet zetten?
Je kunt op SI vanillas aanmerken, maar als je dan over kwaliteit begint heb je duidelijk geen idee waar je over praat.
Ik heb serieus geen enkel filmpje over Stone island gezien, geen idee waarom ik dat zou doen.
pi_173913264
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:39 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ik heb serieus geen enkel filmpje over Stone island gezien, geen idee waarom ik dat zou doen.


[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 16:40:27 ]
pi_173913375
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:14 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Wat erg zeg, vergaat de wereld nu?
De ANWB heeft al jaren unixsex kleding maar nu moet alles ineens weer in die achterhaalde MV hokjes gepropt worden.

Als een meisje geen hartjes onderbroek aan wil dan trek je die als ouder toch niet aan.
Net zoals die bekrompen figuren die vinden dat hun zoontje zich als een vent (kuch) moet gedragen en geen emotie mag tonen (Lees: geen mens mag zijn)

Een kind is gewoon een kind en dat ontwikkeld zich vanzelf wel, Meisjes gedragen zich meestal op geheel natuurlijke wijze als meisjes en hetzelfde geld voor jongens. Soms ontwikkeld het zich anders of vertoont gedragdkenmerken van het andere of beide geslachten. ouders die dan desondanks toch hun kind in de oubollige genderrol proberen te forceren mogen wat mij betreft per direct het ouderschap ontzegt worden. Wanneer je eigen macho gevoel boven het geluk van het kind gaat ben je geen kinderen waardig.

Je kind behoeden van pesterijen is één ding, je kind dwingen zich te gedragen en te kleden waarbij het zich niet prettig of zelfs ongelukkig voelt is ronduit kwaadaardig.
Op zich wel mee eens. Waar ik echter wel voor vrees (of nou ja vrees, ik lig er niet wakker van) is dat er nu een groep opkomt die hun kinderen juist fluïditeit op gaat dringen, omdat ze graag progressief willen zijn. Dat is minstens zo erg en heeft een grotere kans dat dat niet bij het kind past.
pi_173913531
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:45 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Op zich wel mee eens. Waar ik echter wel voor vrees (of nou ja vrees, ik lig er niet wakker van) is dat er nu een groep opkomt die hun kinderen juist fluïditeit op gaat dringen, omdat ze graag progressief willen zijn. Dat is minstens zo erg en heeft een grotere kans dat dat niet bij het kind past.
Ja maar dan streeft het zijn doel voorbij, het idee is juist een vorm van bevrijding uit de genderpolarisatie, oftewel een keuzevrijheid voor wat een kind wil ongeacht gender.
Door fluiditeit af te dwingen maak je dezelfde fout als wat M/V hokjes denkers nu doen. Van de ene naar de andere mentale gevangenis en dat is dus niet de bedoeling.
pi_173920290
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:36 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Mannen denken echt dat het de ultieme belediging is he, dit :') :D
Ik kleed/gedraag me echt niet op een bepaalde manier om zoveel mogelijk stijfjes op te wekken kom op zeg :')
Spijtig, zeer spijtig
pi_173923341
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:12 schreef Fatoeman het volgende:
Ik mis aiciu trouwens in een topic als deze, onze übermannelijke italiaan
:') x 1000!!!

Übermannelijk _O-

Een kind van vijf heeft nog meer intellect en diepgang dan Aiciu. Je kan beter die genderneutrale onzin als rolmodel nemen dan hij.

Als ik een mannelijke FOK!er moet opnoemen kies ik Werkman. In ieder geval mannelijk genoeg om zichzelf te zijn zonder de stoere boi uit te hangen waarmee je jezelf alleen maar voor lul zet.
pi_173924178
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 01:30 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

:') x 1000!!!

Übermannelijk _O-

Een kind van vijf heeft nog meer intellect en diepgang dan Aiciu. Je kan beter die genderneutrale onzin als rolmodel nemen dan hij.

Als ik een mannelijke FOK!er moet opnoemen kies ik Werkman. In ieder geval mannelijk genoeg om zichzelf te zijn zonder de stoere boi uit te hangen waarmee je jezelf alleen maar voor lul zet.
Aiciu niet als rolmodel hebben :')
pi_173930552
:') !1

pi_173930581
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 01:30 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

:') x 1000!!!

Übermannelijk _O-

Een kind van vijf heeft nog meer intellect en diepgang dan Aiciu. Je kan beter die genderneutrale onzin als rolmodel nemen dan hij.

Als ik een mannelijke FOK!er moet opnoemen kies ik Werkman. In ieder geval mannelijk genoeg om zichzelf te zijn zonder de stoere boi uit te hangen waarmee je jezelf alleen maar voor lul zet.
Pics?
pi_173932327


Zangeres Björk gaat ook al met zulke hipsterlui om. ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')