SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD![]()
"Handig balletje op De Jong, De Jong!!"
"Dit is de titel voor Ajax"Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
"Dit is de beslissing"...quote:Op woensdag 20 september 2017 19:14 schreef franklop het volgende:
"Handig balletje op De Jong, De Jong!!"
"Dit is de titel voor Ajax"
"Denk ik"![]()
Die commentatorquote:Op woensdag 20 september 2017 19:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
"Dit is de beslissing"...
"Denk ik"Meer Pro-Twente kon hij niet zijn
Gelukkig zat ik gewoon lekker in het stadion toenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Wtfquote:![]()
Beetje dezelfde route als Ajax in Europa.
Hopen dat Vitesse zondag ook zo kut is
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Ik zie Neres op zich wel steeds goede loopacties maken, maar een echt lekkere bal komt er nooit. Bij Cerny gaat dat iets beter, maar die doet er dan weer weinig mee.quote:Op woensdag 20 september 2017 19:41 schreef S0nic het volgende:
Treurig om te zien dat onze vleugels gewoon helemaal niks laten zien.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Maakt een matige indrukquote:Op woensdag 20 september 2017 19:58 schreef S0nic het volgende:
Wat zijn de meningen over het nieuwe Colombiaantje?![]()
Dat sowieso, maar daar vroeg hij niet naar.quote:Op woensdag 20 september 2017 19:59 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Heel ajax maakt een matige indruk...![]()
De vraag moet zijn, is hij nóg slechter of net iets beter dan de rest van het matige elftal wat er staat...quote:Op woensdag 20 september 2017 20:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar daar vroeg hij niet naar.![]()
![]()
HUNTELAAR UIT DE BASISCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Het B elftal is overduidelijk niet van dezelfde kwaliteit als vorig jaar.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
KasBOOMtwitter:AFCAjax twitterde op woensdag 20-09-2017 om 20:06:4480. GOAL voor #Ajax! KasBoom met zijn tweede van de avond en de 1-4. #schaja https://t.co/g7cCqXgI0W reageer retweet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 20 september 2017 20:08 schreef franklop het volgende:
KasBOOMtwitter:AFCAjax twitterde op woensdag 20-09-2017 om 20:06:4480. GOAL voor #Ajax! KasBoom met zijn tweede van de avond en de 1-4. #schaja https://t.co/g7cCqXgI0W reageer retweet
Oh.![]()
Tegen de nummer 17 van de 3e divisie het is wat allemaalquote:Op woensdag 20 september 2017 20:08 schreef franklop het volgende:
MMA is not a crime !![]()
Zouden ze Scheveningen op bepaalde hoogte gewoon onderschat hebben?
Kan er echt met m'n hoofd niet bij dat dit zo traag gaat met zo veel balverlies tegen deze club.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Kijk naar dat middenveld, dat is gewoon ontzettend matig.quote:Op woensdag 20 september 2017 20:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kan er echt met m'n hoofd niet bij dat dit zo traag gaat met zo veel balverlies tegen deze club.Oh.![]()
Een middenveld met de Jong en Schöne helpt dan ook niet echt voor het tempo. Eiting overtuigt vandaag ook nog niet echt.quote:Op woensdag 20 september 2017 20:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kan er echt met m'n hoofd niet bij dat dit zo traag gaat met zo veel balverlies tegen deze club.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Pff ik scoorde altijd mijn penalsquote:Op woensdag 20 september 2017 20:12 schreef S0nic het volgende:
Dolberg heeft wel een uitstekende pingel in zijn benen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Naja door is door zeg maar.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Potje bewijst maar weer. Als Dolberg zijn dag heeft. FM 2018 Flair 20 gegarandeerd"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Weinig boeiend potje. Jammer maar ook weer geen dramatisch voetbal vandaagMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Geen dramatisch voetbal?quote:Op woensdag 20 september 2017 20:31 schreef Tagliano het volgende:
Weinig boeiend potje. Jammer maar ook weer geen dramatisch voetbal vandaag![]()
Gastquote:Op woensdag 20 september 2017 20:31 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op woensdag 20 september 2017 20:31 schreef Tagliano het volgende:
![]()
Na jaren de aids van Frank te hebben moeten aanzien zijn de standaarden bij sommigen heel laag gewordenquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Neuh. Ik heb me er zeker niet mee vermaakt maar voor zo'n bekerpot kan ik er nog mee levenquote:
Krappe voldoende meer nietMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik merk het...quote:Op woensdag 20 september 2017 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Na jaren de aids van Frank te hebben moeten aanzien zijn de standaarden bij sommigen heel laag gewordenAjax heeft vijf goals te weinig gescoord. Tegen zo'n tegenstander behoor je altijd met 0-10 of meer te winnen. Daarnaast zakten veel spelers door het ijs. Schöne was echt dramatisch, Eiting idem dito. Siem de Jong ga ik helemaal geen woorden aan vuil maken.quote:Op woensdag 20 september 2017 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb me er zeker niet mee vermaakt maar voor zo'n bekerpot kan ik er nog mee leven
Krappe voldoende meer niet
Een tegengoal tegen een café-elftal is al helemaal waardeloos. Dat kan en mag niet gebeuren.
Buitenspelers? Niet gezien. Cerny was dramatische en Neres kwam zelfs tegen de linksback van FC Bal op het Dak z'n man amper voorbij. En dat kost 12 miljoen of zo.
Alleen Dolberg was redelijk goed, goede goals en mooie assist. De rest was ver, maar dan ook ver onder de maat.![]()
Schone was zeer matig ja, Eiting begon nog oke maar zakte weg, Cerny had af en toe wat aardige loopacties maar werd niet bediend en kwam er niet vaak genoeg langs. Neres had een heel raar moment bij dat buitenspelmomentjequote:Op woensdag 20 september 2017 20:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik merk het...
[..]
Ajax heeft vijf goals te weinig gescoord. Tegen zo'n tegenstander behoor je altijd met 0-10 of meer te winnen. Daarnaast zakten veel spelers door het ijs. Schöne was echt dramatisch, Eiting idem dito. Siem de Jong ga ik helemaal geen woorden aan vuil maken.
Een tegengoal tegen een café-elftal is al helemaal waardeloos. Dat kan en mag niet gebeuren.
Buitenspelers? Niet gezien. Cerny was dramatische en Neres kwam zelfs tegen de linksback van FC Bal op het Dak z'n man amper voorbij. En dat kost 12 miljoen of zo.
Alleen Dolberg was redelijk goed, goede goals en mooie assist. De rest was ver, maar dan ook ver onder de maat.
Orejuela vond ik als type speler wel oke (hoewel zijn prestatie nog een stuk beter kan), maar zijn type beviel me op zich wel. In ieder geval een type speler die er verder niet is hoewel hij nog wat wild is. Waarmee ik niet zeg dat hij geweldig speelde ofzo. Wöber valt ook geen reet over te zeggen helaasMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
volledig mee eens. Aan Cerny heb ik mij behoorlijk geërgerd, wat een drama. Bij Neres zie je nog wel dat hij kan voetballen, hoewel 12 miljoen tot op heden te veel lijkt te zijn.quote:Op woensdag 20 september 2017 20:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik merk het...
[..]
Ajax heeft vijf goals te weinig gescoord. Tegen zo'n tegenstander behoor je altijd met 0-10 of meer te winnen. Daarnaast zakten veel spelers door het ijs. Schöne was echt dramatisch, Eiting idem dito. Siem de Jong ga ik helemaal geen woorden aan vuil maken.
Alleen Dolberg was redelijk goed, goede goals en mooie assist. De rest was ver, maar dan ook ver onder de maat.
Schone is inmiddels een prima veertiende man geworden en Eiting liet weer even zien waarom hij totaal nog geen aanspraak mag maken op de basis van het eerste.![]()
Wedden dat hij er straks weer in staat?quote:Op donderdag 21 september 2017 02:01 schreef TruusHenk het volgende:
Als Keizer nu nog steeds niet in de gaten heeft dat Younes naar de bank moet....
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Bij Ajax geloven ze heilig in Younes. Zijn dribbels brengen 7 jaar geluk.quote:Op donderdag 21 september 2017 02:01 schreef TruusHenk het volgende:
Als Keizer nu nog steeds niet in de gaten heeft dat Younes naar de bank moet....
wooblabalurg![]()
Eiting was ik tegen Helmond al niet van gecharmeerd, maar gisteren was wederom ondermaats.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Waren de buitenspelers gisteren dan zo overtuigend?quote:Op donderdag 21 september 2017 02:01 schreef TruusHenk het volgende:
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
nee, neres was wel aardig.quote:Op donderdag 21 september 2017 09:08 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Waren de buitenspelers gisteren dan zo overtuigend?
maar dat is voor rechts, voor links gaan we echt moeten wachten tot Johnson Younes voorbij is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
want Cerny heeft laten zien beter te te zijn?quote:Op donderdag 21 september 2017 02:01 schreef TruusHenk het volgende:
![]()
Neres is wel leuk en vaak effectief.quote:Op donderdag 21 september 2017 09:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee, neres was wel aardig.
maar dat is voor rechts, voor links gaan we echt moeten wachten tot Johnson Younes voorbij is.
Younes is echter veel meer een Ajax voetballer. De enige die echt iemand op techniek kan uitspelen. Johnsen heb ik te weinig gezien om te beoordelen of hij dat ook kan.
De enige speler die dus een overtal situatie kan creëren halen we uit de basis. Heel logisch.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Ik had meer verwacht van Eiting. Jammer.
Tevens de rest van de wedstrijd. Man man man, wat traag. Als je dat vergelijkt met de eerste potjes in de beker vorig jaar springen de tranen je in de ogen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 21-09-2017 om 08:50:01Vandaag precies 1 jaar geleden... ❤️🙏 #StayStrongAppie #nummer34 https://t.co/p57GYIcgGY reageer retweet
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tja, zoiets hou je niet tegen. Sportief en financieel een enorme verbetering. Hooguit kun je hem aan zijn contract houden maar dan heb je dus een ontevreden trainer op de bank. Moet je dat willen?quote:Op donderdag 21 september 2017 11:43 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ja goed man dat ze die hebben laten gaan. Was een uitstekende beslissing.blablablabla
Forum Opties Forumhop: Hop naar: