Waarom denk je dat ik me er druk om maak? Het is hoogstens dat ik soms iets zie dat ik op het eerste ook leuk vind en dan denk jammer als ik het beter bekijk.quote:Op woensdag 20 september 2017 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan pak je toch iets zonder franjes en strikjes?
Maken we ons hier nou druk om? Zijn de wereldproblemen op?
In ieder geval sinds ik een dochter heb en die is nu 7.quote:Op woensdag 20 september 2017 19:49 schreef Lunatiek het volgende:
Euh... sinds wanneer is meisjeskleding getailleerd en op welke leeftijd krijgen die meiden überhaupt een taille? Wat is het doel van accentueren van de taille?
Uitstekend stukquote:
Na selectie door GeenStijl niet nee.quote:Op woensdag 20 september 2017 21:18 schreef DrDentz het volgende:
Op het ietwat wereldvreemde Fok! kan de HEMA op redelijk bijval rekenen, maar op straat helaas niet.
Na een peiling van EenVandaag ook niet...quote:Op woensdag 20 september 2017 21:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Na selectie door GeenStijl niet nee.
Toch maf dat dat op bepaalde vlakken zo'n ultraconservatieve club is geworden dat ze zich zelfs druk maken over de indeling van de kinderkledingafdeling van de HEMA.
Die gingen dat serieus peilen?quote:Op woensdag 20 september 2017 21:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Na een peiling van EenVandaag ook niet...
Dit dus.quote:Op woensdag 20 september 2017 21:20 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Waarom zou je je hier over opwinden?
Die hebben begin deze maand een peiling gedaan omtrent genderneutraliteit, niet specifiek deze actie van de HEMA.quote:Op woensdag 20 september 2017 21:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die gingen dat serieus peilen?
Geintje toch?
Ah... Ik dacht al...quote:Op woensdag 20 september 2017 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die hebben begin deze maand een peiling gedaan omtrent genderneutraliteit, niet specifiek deze actie van de HEMA.
Zou wat overtrokken zijn ja.quote:
Volgens sommige lieden hier op FOK! en elders leidt tot 'vervrouwelijking' van de maatschappij, waardoor we straks niet in staat zijn ons te weren tegen de islamitische jihad. Tsja. Ik zie het verband niet, maar sommige lieden reageren daarom nogal sterk tegen alles wat de grens vervaagd tussen man en vrouw. Lijkt mij eerder dat die gevoelens voortkomen uit eigen onzekerheden, maarja. Er zitten er ook een aantal neckbeards tussen (op Reddit heb je er veel) die vrouwen gewoon haten omdat ze ooit een mislukte date hadden of daten 'niet snappen'.quote:Op woensdag 20 september 2017 21:20 schreef Straatcommando. het volgende:
Nogal onzinnig, maar ik zie het probleem niet zo. Waarom zou je je hier over opwinden?
quote:Op woensdag 20 september 2017 20:45 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Uitstekend stuk![]()
Ja in heb hem wel gelezen itt tot de rest van het forum
Ergens is het wel fascinerend, de verbinding tussen de ergste anti-islam PVV 'tokkies' en de streng islamitische figuren die beiden tegen de LGBT beweging zijnquote:Op woensdag 20 september 2017 22:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Volgens sommige lieden hier op FOK! en elders leidt tot 'vervrouwelijking' van de maatschappij, waardoor we straks niet in staat zijn ons te weren tegen de islamitische jihad. Tsja. Ik zie het verband niet, maar sommige lieden reageren daarom nogal sterk tegen alles wat de grens vervaagd tussen man en vrouw. Lijkt mij eerder dat die gevoelens voortkomen uit eigen onzekerheden, maarja. Er zitten er ook een aantal neckbeards tussen (op Reddit heb je er veel) die vrouwen gewoon haten omdat ze ooit een mislukte date hadden of daten 'niet snappen'.
Hebben ze toch nog iets gemeenquote:Op woensdag 20 september 2017 23:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ergens is het wel fascinerend, de verbinding tussen de ergste anti-islam PVV 'tokkies' en de streng islamitische figuren die beiden tegen de LGBT beweging zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |