Oh, heb de eerste twee delen niet gelezenquote:Op woensdag 20 september 2017 16:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan niet, aldus de experts hier.
scheelt hier een volle maat.quote:Op woensdag 20 september 2017 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus het verschil in pasvorm dat de Hema nu volgens de afbeeldingen in de Hema zelf en hun eigen maattabellen heeft klopt niet?
quote:Op woensdag 20 september 2017 16:49 schreef Re het volgende:
[..]
zeiken op de vierkante micrometer dit... je geeft je kind gewoon de kleding die bij je past, die van mij is 2 jaar maar past nog voor geen meter in kleding van 2 jaar volgens de tabel, dus dan maar geen kleren kopen omdat het zo staat in de tabel?
C&A heeft een leuk grijs shirt met een poes erop, erg uni sexy.quote:Op woensdag 20 september 2017 16:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh, heb de eerste twee delen niet gelezen
Het enige waar ik voor pleit; poesjes op jongensshirts. Mijn zoon (en alle andere jongetjes) moeten het met tijgers en leeuwen doen, maar de mijne wil een poes.
Nee, maar het gemiddelde jongentje van 135 lang heeft wel een andere taille dan het gemiddelde meisje van 135 lang.quote:Op woensdag 20 september 2017 16:59 schreef Re het volgende:
[..]
je bent echt enorm moeilijk zeg, tering... iedereen van 6 is 120 cm lang ... 25 kilo
Ik ga even zoekenquote:Op woensdag 20 september 2017 17:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
C&A heeft een leuk grijs shirt met een poes erop, erg uni sexy.
Jij komt duidelijk niet veel op de meisjesafdeling... daar heb je ongeveer 3 keer zoveel keuze als op de jongensafdeling, ja, ze hebben ook blauwe shirts voor meisjes.quote:Op woensdag 20 september 2017 16:59 schreef FYazz het volgende:
[..]![]()
Volledig mee eens.
En echt wat nutteloze ophef.
In de oude situatie moest je dus met een kleine meid die van stoere of blauwe kleding houdt naar de jongensafdeling en stond er ook nog eens in het kledingstuk dat het voor een jongen was (dat maakt het dus apart).
In de nieuwe situatie ga je lekker met je kleine meid naar de 'kidsafdeling', koopt ze zonder schaamte wat ze wil en staat er niets in het kledingstuk.
Prima toch!
Op de damesafdeling.quote:Op woensdag 20 september 2017 17:07 schreef DrMabuse het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ebay.com/itm/N(...)RINTED-/152304981012
En dan rekken volhangen hiermee....dan heb je ballen.
Op de kinderafdeling?quote:Op woensdag 20 september 2017 17:07 schreef DrMabuse het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ebay.com/itm/N(...)RINTED-/152304981012
En dan rekken volhangen hiermee....dan heb je ballen.
https://www.c-and-a.com/n(...)37_ntk_cs%3AGrijs%3Bquote:Op woensdag 20 september 2017 17:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
C&A heeft een leuk grijs shirt met een poes erop, erg uni sexy.
Ik zou het idee in kapitalen opperen aan HEMA en GeenStijl.quote:
Omdat ik me stoor aan het feit dat er weinig jongenskleding hangt, en ik dus straks mijn man helemaal geen kleren meer voor mijn kind kan laten kopen, want die komt wel thuis met een shirtje met pofmouwtjes, die ziet dat niet.quote:Op woensdag 20 september 2017 17:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom maak je je daar de hele dag al zo druk om joh?
Ja , en dan i.p.v. de lul een rookworst.quote:Op woensdag 20 september 2017 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou het idee in kapitalen opperen aan HEMA en GeenStijl.
Dan zou ik me eerder druk maken om je man. Wat voor een figuur is dat als hij niet eens normale kleding voor een jongen kan kopen?quote:Op woensdag 20 september 2017 17:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ik me stoor aan het feit dat er weinig jongenskleding hangt, en ik dus straks mijn man helemaal geen kleren meer voor mijn kind kan laten kopen, want die komt wel thuis met een shirtje met pofmouwtjes, die ziet dat niet.
quote:Op woensdag 20 september 2017 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij komt duidelijk niet veel op de meisjesafdeling...
Nou, nou en jij draagt vandaag je bitchy-broek met hypocriete blousequote:Op woensdag 20 september 2017 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Flikker toch op met je persoonlijke gesneer, ik haal gvd...
Op die plek?quote:Op woensdag 20 september 2017 17:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hebben ze toch al eens gedaan? Shirt met rookworst?
Het is een man, die zien dingen als pofmouwtjesquote:Op woensdag 20 september 2017 17:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan zou ik me eerder druk maken om je man. Wat voor een figuur is dat als hij niet eens normale kleding voor een jongen kan kopen?
Misschien kunnen ze een verstopt stipje op de kleding zetten, zodat je met een blacklight nog kunt zien of het shirt gemaakt is voor de gemiddelde jongen of meisje.quote:Op woensdag 20 september 2017 17:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ik me stoor aan het feit dat er weinig jongenskleding hangt, en ik dus straks mijn man helemaal geen kleren meer voor mijn kind kan laten kopen, want die komt wel thuis met een shirtje met pofmouwtjes, die ziet dat niet.
En de pasvorm is nu niet voor niets anders, dus wat gaan ze doen, hun eigen maattabellen tegenspreken?
Het boeit niet of het een afdeling is, ik wil gewoon niet door allerlei meisjesmeuk hoeven zoeken naar een dinoshirt.quote:Op woensdag 20 september 2017 17:13 schreef FYazz het volgende:
[..]
[..]
Nou, nou en jij draagt vandaag je bitchy-broek met hypocriete blouse
Tuurlijk weet ik dat er ook blauw te vinden is op de meisjesafdeling, was maar een voorbeeld he.
Maar wat is volgens jou dan het probleem van één grote kidsafdeling i.p.v. twee afzonderlijke afdelingen voor jongens en meisjes?
Wel kekke rookworst homo's en tompouce lesbo's.quote:Op woensdag 20 september 2017 17:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |