Krijgen we dadelijk ook gender neutrale pashokjes?quote:Op woensdag 20 september 2017 15:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die maattabellen die ik gepost heb zijn van de Hema zelf, vanaf maat 122 ontstaat daar een verschil in maten op de taille, en ik weet niet wanneer jouw kinderen in de puberteit komen, maar mijn 6-jarige die maat 122 draagt is dat nog lang niet.
Vanaf maat 146 is er ook een verschil qua heupomvang, dat is ook nog geen puberteit.
Met andere woorden: Hema heeft nu andere modellen met andere pasvormen voor jongens en meisjes, leuk dat ze de boel unisex willen gaan doen, maar ik ben vooral benieuwd naar het praktische deel, want nu hanteren ze andere maatvoering voor jongens- en meisjeskleding.
De Hema heeft sowieso geen pashokjes, maar indien wel zal me dat een rotzorg zijn.quote:Op woensdag 20 september 2017 15:15 schreef Elzies het volgende:
[..]
Krijgen we dadelijk ook gender neutrale pashokjes?
Rare omgeving heb je dan.quote:
Ik heb maar wat foto's geplaatst om duidelijk te maken wat ik bedoel.quote:Op woensdag 20 september 2017 14:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een verschil in vetverhouding geeft gewoon een andere lichaamsvorm.
Staat er nu dan jongens of meisjes op de pashokjes?quote:Op woensdag 20 september 2017 15:15 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar dit is natuurlijk niet zo'n beste bewijsvoering.quote:Op woensdag 20 september 2017 15:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik heb maar wat foto's geplaatst om duidelijk te maken wat ik bedoel.
Het verschil is minimaal, dezelfde pasvorm gaat meer dan prima in verschillende maten.
Dat zijn ze al op de meeste plekkenquote:Op woensdag 20 september 2017 15:15 schreef Elzies het volgende:
[..]
Met al die gender neutrale agressie voel ik me als oprechte man inderdaad steeds meer een buitenstaander.quote:Op woensdag 20 september 2017 15:19 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Staat er nu dan jongens of meisjes op de pashokjes?
Echt, kom jij weleens buiten?
Stel je niet zo aan, je hebt al jaren niet meer naar de herenafdeling gevraagd.quote:Op woensdag 20 september 2017 15:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
Met al die gender neutrale agressie voel ik me als oprechte man inderdaad steeds meer een buitenstaander.
Vraag je naar de herenafdeling en dan krijg je met toch een blik van wie denkt U wel wie U bent?
Heren in alle maten en soorten, nu twee voor de prijs van één.quote:Op woensdag 20 september 2017 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, je hebt al jaren niet meer naar de herenafdeling gevraagd.
Tuurlijk, ik koop uiteraard eens in de vijftien jaar wat nieuwe kleding en zit onder de spinnenwebben en etensresten vanachter mijn laptop te tikken.quote:Op woensdag 20 september 2017 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, je hebt al jaren niet meer naar de herenafdeling gevraagd.
Echt een schande die genderneutrale pashokjes.quote:Op woensdag 20 september 2017 15:28 schreef Elzies het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik koop uiteraard eens in de vijftien jaar wat nieuwe kleding en zit onder de spinnenwebben en etensresten vanachter mijn laptop te tikken.
Heerlijk, hoe je soms de fantasie van een ander kunt prikkelen.![]()
Afgelopen week nog een pracht van een jas gekocht. Stond ik samen met transgender lady van Bil in het pashokje. Wat mannelijke privacy werd me niet gegund.
Vreselijk. Staan al die transgender te wijzen naar wat tussen mijn benen hangt.quote:Op woensdag 20 september 2017 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt een schande die genderneutrale pashokjes.
Daar hangt een spiegel en daar kan ik de jas die ik al aan heb eventjes ophangen.quote:Op woensdag 20 september 2017 15:29 schreef Chai het volgende:
Waarom zou je een jas in een pashokje passen
nou ja als jij zo graag je jas wil passen ...quote:Op woensdag 20 september 2017 15:31 schreef Elzies het volgende:
[..]
Vreselijk. Staan al die transgender te wijzen naar wat tussen mijn benen hangt.
Wat is dat freak?
Ik antwoord: ik ben man.
Wat is man, freak?
Rare wereld.
Jij gaat naar een soort kleedkamer pashok met meerdere mensen ja?quote:Op woensdag 20 september 2017 15:31 schreef Elzies het volgende:
[..]
Vreselijk. Staan al die transgender te wijzen naar wat tussen mijn benen hangt.
Wat is dat freak?
Ik antwoord: ik ben man.
Wat is man, freak?
Rare wereld.
Niet?quote:Op woensdag 20 september 2017 15:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar dit is natuurlijk niet zo'n beste bewijsvoering.
Heb je het nu over mij of eigenlijk over jezelf?quote:Op woensdag 20 september 2017 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij gaat naar een soort kleedkamer pashok met meerdere mensen ja?
Welke genderneutrale agressie heb je het over?quote:Op woensdag 20 september 2017 15:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
Met al die gender neutrale agressie voel ik me als oprechte man inderdaad steeds meer een buitenstaander.
Vraag je naar de herenafdeling en dan krijg je met toch een blik van wie denkt U wel wie U bent? Freak!
Een aantal afbeeldingen plaatsen in een topic geeft niet echt aan dat er geen verschil zit tussen de pasvorm van kleding voor jongens en meisjes daar er legio afbeeldingen te vinden zijn die deze bewijslast weerleggen.quote:Op woensdag 20 september 2017 15:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Niet?
Leg eens uit waarom niet. Want dit is een heel normaal beeld, ook te zien op het plein van de basisschool. Pre puberale kinderen hebben om en nabij dezelfde lichaamsvormen.
Jij vertelt over een ervaring met andere mensen in hetzelfde pashokjequote:Op woensdag 20 september 2017 15:36 schreef Elzies het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij of eigenlijk over jezelf?
Het feit dat je spreekt over een gedeeld pashokje laat al zien dat je bullshit uitbraakt.quote:Op woensdag 20 september 2017 15:28 schreef Elzies het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik koop uiteraard eens in de vijftien jaar wat nieuwe kleding en zit onder de spinnenwebben en etensresten vanachter mijn laptop te tikken.
Heerlijk, hoe je soms de fantasie van een ander kunt prikkelen.![]()
Afgelopen week nog een pracht van een jas gekocht. Stond ik samen met transgender lady van Bil in het pashokje. Wat mannelijke privacy werd me overigens niet gegund.
Laat ze eens zien dan, dat pre puberale meisjes en jongens zo verschillen dat verschillende pasvormen niet voldoen? Maten dus?quote:Op woensdag 20 september 2017 15:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een aantal afbeeldingen plaatsen in een topic geeft niet echt aan dat er geen verschil zit tussen de pasvorm van kleding voor jongens en meisjes daar er legio afbeeldingen te vinden zijn die deze bewijslast weerleggen.
Wil je verder best geloven hoor, daar niet van, verder ook niet echt de behoefte om naar kinderlichamen te kijken en zo.
quote:Op woensdag 20 september 2017 15:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Laat ze eens zien dan, dat pre puberale meisjes en jongens zo verschillen dat verschillende pasvormen niet voldoen? Maten dus?
O mijn god. Je gaat er ook nog serieus op in. Hilarisch!quote:Op woensdag 20 september 2017 15:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Welke genderneutrale agressie heb je het over?
Ik kan me amper tot geen pashokjes voor mannen herrineren, apart van de vrouwen pashokjes.
Je weet dat pashokjes in winkels al sinds jaar en dag individueel zijn? Dat dat vrijwel nooit is opgedeeld in mannen en vrouwen apart?
Een vergelijkend plaatje zou wat meer inzicht bieden...quote:Op woensdag 20 september 2017 15:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk, meisjes hebben een hele andere pasvorm dan jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |