Max ja,ook zo erg,komt overal mee weg.quote:Op donderdag 11 januari 2018 12:53 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik heb dat met Shirley en Max, vreselijk.
Kerst moet nog komen voor jou danquote:Op woensdag 17 januari 2018 09:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb nog 8 omnibussen te kijken ofzo
Ja 😅quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Ik kijk ze nogmaals op BBC entertainment...quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben inmiddels bij de kerstaflevering beland
Ja, valt me tegen Stacy, en die Tiffanie heel brutaal.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 07:49 schreef Pugg het volgende:
Wat een afgrijselijk mens is die Stacey toch, vreselijk , en dan die Tyffany,![]()
![]()
Gisteren vond ik zo voorspelbaar en denk ik waarom kijk ik nog..........quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:15 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja, valt me tegen Stacy, en die Tiffanie heel brutaal.
Vind EE op het ogenblik niet zo leuk om te volgen.
Ja preciesquote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:03 schreef Pugg het volgende:
[..]
Gisteren vond ik zo voorspelbaar en denk ik waarom kijk ik nog..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:14 schreef Pugg het volgende:
Mijn recorder was op 24 minuten opgehouden, kan iemand het eind in een spoiler zetten alsjeblieft?
Al die lui die terug komen maken het ook niet beter...........quote:Op woensdag 21 februari 2018 11:28 schreef Mylene het volgende:
EastEnders is inmiddels al een een tijd de derde best bekeken soap in Engeland. Corrie aan top gevolgd door Emmerdale. Iedereen praat over EastEnders, maar niet voor de juiste redenen. En dat is wel eens anders geweest.
Lijkt wel slordig in elkaar gezet tegenwoordig, met haastquote:Op woensdag 21 februari 2018 13:42 schreef Pugg het volgende:
[..]
Al die lui die terug komen maken het ook niet beter...........
Ik zou niet meer weten wat die lui gedaan hebben, zegt veel denk ik .quote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:02 schreef Mylene het volgende:
Zelfs het weer wordt tegenwoordig beter bekeken.
[ afbeelding ]
Doet me denken aan de tijd toen Louise Berridge uitvoerend producent was. Zij introduceerde de Ferrieras en dat was geloof ik ook niet goed voor de kijkcijfers.
[ afbeelding ]
Ze waren ook zo weer weg toen Louise werd ontslagen.
Hij heeft al een arrogant hoofd van zichzelf!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:01 schreef Pugg het volgende:
Die Hunter, een flink pak op zijn "15jarige "reet moet hij hebben de pratt.
Hunter is de zoon van Mell, die liet ooit Ian voor het altaar staan en kreeg iets met Steve Hunter, die vermoorde ooit ene Saskia met een asbak in de club waar Mell nu de baas is.quote:Op maandag 5 maart 2018 23:35 schreef lonneberga het volgende:
Sorry,maar wie is Hunter?
Heb een poosje niet gekeken,ben nu weer begonnen,ben er een beetje uit.
Jawel ik ken haar nog, was ineens weg, ontslagen voor overmatig alcohol gebruik.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 09:19 schreef Mylene het volgende:
Herinnert iemand zich nog Lynne, de oudste zuster van Kat Slater?
De actrice die haar speelde is er heel slecht aan toe.
Former EastEnders star Elaine Lordan, 51, sparks concern as she drinks in the street... 15 years after leaving the soap
oké, thnx,er staat me iets van bij.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 13:28 schreef Pugg het volgende:
[..]
Hunter is de zoon van Mell, die liet ooit Ian voor het altaar staan en kreeg iets met Steve Hunter, die vermoorde ooit ene Saskia met een asbak in de club waar Mell nu de baas is.
mwah,had er meer van verwacht.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 17:05 schreef Poezewoes het volgende:
Vanavond wordt het heftig in Eastenders
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 09:18 schreef Poezewoes het volgende:
ik denk dat Aiden het nog niet zomaar opgeeft, dit krijgt nog wel een vervolg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als al die vaders op komen draven, bij dat gezin, wordt het nog drukquote:Op dinsdag 13 maart 2018 09:16 schreef Pugg het volgende:
En nu weer een vader die opduikt, de hele Miller story gaat zich herhalen.
Een ding scheelt, die autistische tweeling is van 1 vader.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 11:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als al die vaders op komen draven, bij dat gezin, wordt het nog druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |