Ik vind een klik altijd superschattig. Totale mismatch is altijd zo awkward..quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:28 schreef appartementencomplex het volgende:
zien jullie liever een totale mismatch of liever vuur en vonken?
*maakt notities*quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:28 schreef Smash-it het volgende:
Ahhh mannen die muntthee drinken op een date... niet doeeeen!
Muntthee is lekker.quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:28 schreef Smash-it het volgende:
Racistquote:Op dinsdag 26 september 2017 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
En wat zal hij er beter uitzien zonder die kop kroes.
quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit meisje ziet eruit alsof ze 40 is
Inderdaad, die stiltes af en toe, zo pijnlijkquote:Op dinsdag 26 september 2017 20:29 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik vind een klik altijd superschattig. Totale mismatch is altijd zo awkward..
ziet er uit als 30quote:
Allebei.quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:28 schreef appartementencomplex het volgende:
zien jullie liever een totale mismatch of liever vuur en vonken?
Je drinkt toch gewoon een biertje als vent? Of samen flesje wijn.quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:29 schreef appartementencomplex het volgende:
waarom niet? licht eraan wara je bent toch
jaquote:Op dinsdag 26 september 2017 20:29 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik vind een klik altijd superschattig. Totale mismatch is altijd zo awkward..
Ik twijfelde echt even toen ik d'r zagquote:
ik dacht zijquote:Op dinsdag 26 september 2017 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
En wat zal hij er beter uitzien zonder die kop kroes.
quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:28 schreef Smash-it het volgende:
Wat een engnek.quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sergio "ik zeg altijd dat je er goed uitziet" maison d'etre
Dacht dat minimumleeftijd hoger lag iddquote:Op dinsdag 26 september 2017 20:28 schreef Postbus100 het volgende:
19 jaar. Kunnen de deelnemers nog jonger?
Als je in het echt ook zo open minded bent, ben je een ware catchquote:Op dinsdag 26 september 2017 20:30 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Je drinkt toch gewoon een biertje als vent? Of samen flesje wijn.
Muntthee is voor vriendinnenmiddag op de bank onder een dekentje.
hahaquote:Op dinsdag 26 september 2017 20:30 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Je drinkt toch gewoon een biertje als vent? Of samen flesje wijn.
Muntthee is voor vriendinnenmiddag op de bank onder een dekentje.
quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:33 schreef appartementencomplex het volgende:
het innerlijk is het belangrijkste nou dat treft
ga je haar datenquote:
normale nederlandse boerentrienenpostuur.quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:33 schreef Dale. het volgende:
Ze vind haar zelf zeker ook "normaal" postuur.
nee ik vond die blije kabouter van vorige week ook wel leuk juistquote:Op dinsdag 26 september 2017 20:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind het trouwens het leukst als 2 mooie mensen een match zijn. Met zo'n zo'n koppel als dit, met die Brabander en die taxichauffeur heb ik niet zoveel. Tenzij het heel awkward wordt.
Kom je vaak op haar begraafplaatsquote:
ik kan het ook wel schattig vinden als 2 mensen die euhm minder waarschijnlijk succesvol in de liefde elkaar vindenquote:Op dinsdag 26 september 2017 20:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind het trouwens het leukst als 2 mooie mensen een match zijn. Met zo'n zo'n koppel als dit, met die Brabander en die taxichauffeur heb ik niet zoveel. Tenzij het heel awkward wordt.
Een necrofiel is geen schlemiel, zeg ik altijd maar!quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:34 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Kom je vaak op haar begraafplaats
Nee man..quote:
heb ik ookquote:
Check z'n getrommel op tafel ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |