Als je alleen de private keys van adres 1 en 2 gebruikt kan dat inderdaad zonder risico.quote:Op woensdag 20 september 2017 15:37 schreef metallicelmo het volgende:
Kan iemand mijn technische vraagje beantwoorden?
Stel je hebt een bitcoin wallet met daarin 5 adressen. Op adressen 1 en 2 stond BTC saldo ten tijde van de fork. Dat wil zeggen dat ik met die twee adressen BitcoinCash kan binnen halen.
Het is een Electrum wallet.
Nu hoor ik altijd dat je eerst BTC moet verplaatsen naar een nieuwe wallet om daarna pas je oude wallet te gebruiken voor BitcoinCash (de adressen)
Maar wat nou als je BTC verplaatst naar adressen 3 en 4 binnen je eigen wallet.
Kun je dan veilig de privatekeys van adres 1 en 2 exporteren en alleen die gebruiken? Zo gebruik je dus niet de hele wallet seed waardoor je alle adressen importeert (dus ook de adressen waar momenteel wel BTC saldo op staat)
snappie?
twitter:viacoin twitterde op woensdag 20-09-2017 om 15:37:11We have released the new $VIA whitepaper:https://t.co/laV5OWOuL9More announcements coming soon! reageer retweet
quote:Op woensdag 20 september 2017 15:34 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Steem Met Peper In De Reet Hoezo Gaat Die Opeens Moon? Sorry Voor De Hoofdletters, mobiele Browser. . .
Ik zie hem op -4 staan?quote:Op woensdag 20 september 2017 16:14 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Niet bekend met de coin Steem?Die staat plus 20 procent.
Ik ben stiekem teleurgesteld dat ie niet al 2k sat als bodem heeft.quote:
True.quote:Op woensdag 20 september 2017 16:38 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Dan kijk je in fiat en ik in btc denk ik. Inmiddels is het ook al geen 20 maar 14 procent.
AirDrop decred? Wanneer was dat hoe en waar kreeg je ze?quote:Op woensdag 20 september 2017 17:41 schreef metallicelmo het volgende:
Nu baal ik dat ik nét te laat was voor de airdrop destijds van Decred. dat waren toch 280 gratis coins, vandaag de dag toch $10.000,- waard jammerrr. lucky voor de mensen die er heel vroeg bij waren.
hahha heb ook geen idee! ben al een tijdje met de vijfde van mijn OCL aan het daytraden. van 15 waves ondertussen 65 gemaakt. Toch een leuk spelletje buy low sell high in het dunne orderbook van afgelopen tijd. Maar van mij mag die wel even door! En ben erg benieuwd naar de airdrops van de ico's die ze komende tijd gaan begeleiden.quote:
ik heb vanmiddag toen ik van huis ben gegaan een order geplaatst voor 0,016 waves voor ocl. ben benieuwd of ie er door is gekomen.quote:
vaak denk ik achteraf dat ik gewoon voor de sell order prijs moet kopen, want het scheelt vaak niet eens zoveel.quote:Op woensdag 20 september 2017 19:51 schreef Dicing het volgende:
Ik duim voor je! Vanochtend is het mij wel gelukt. Nu ben ik al een uur of 2 aan het wachten op een buy voor 0.018
ach hij stoomt nu wel goed door, had ik in iig niet aan zien komenquote:Op woensdag 20 september 2017 19:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
vaak denk ik achteraf dat ik gewoon voor de sell order prijs moet kopen, want het scheelt vaak niet eens zoveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |