abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173933059
Wauw wat een binkie al, Quoi! O+

M. zit sinds twee weken in een type 1 autostoel. Ze vond het altijd een hel in de maxi cosi dus vandaar dat we eerder dan we gehoopt hadden over zijn gegaan. Onze familie wonen allemaal op 1.5 uur rijden enkele reis en om het voor beide partijen een beetje gezellig te houden, zagen we geen andere optie dan voor een autostoel te kijken.
Wel eentje die ook achteruit kan dus lekker veel geld betaald.

... Om er vervolgens achter te komen dat mevrouw ook Echt Niet achteruit vervoerd wil worden

:')
Kind zit dus alsnog voorwaarts.
  vrijdag 22 september 2017 @ 18:35:25 #77
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173934027
Ah nee, daar ga je dan met je goede gedrag :P Vooruit dan maar.
pi_173934154
I see what you did there :7
pi_173936100
Ik denk dat voor de veiligheid in het verkeer een rustig en blij kind beter is dan een kind dat overstuur raakt. Wij hebben dus ook maar een stoeltje naar voor. En nu vindt S. autorijden echt dikke prima!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173951686
:W wij zijn weer terug in het land. We hebben een heerlijke vakantie gehad. S blijkt een nog grotere waterrat te zijn als zijn broer.
Zijn 1e kies begint door te komen (eindelijk!!) en op de laatste dag van de vakantie besloot meneer te gaan lopen.

Ik zag een über schattig filmpje van Tas :D
Dat lachje bij de olifant haha boefje

Jagar gefeliciteerd en tot over een jaar

Heey hallo Soof :W gefeliciteerd met je verse dreumes. Leuk om weer wat van jullie te lezen

Mies en uni ook nog gefeliciteerd

Wij hebben ook dure stoelen die voor en achteruit kunnen en beide jongens worden ziek als ze achteruit vervoerd worden. Handig :')
pi_173962151
Jammer van de dreumessen die niet achteruit willen, zit je dan met je dure stoel!
M zit nog achteruit en meestal vindt ze dat prima. Alleen wanneer ze heel moe is protesteert ze een beetje, maar uiteindelijk valt ze gewoon in slaap.

We hebben echt weinig ervaring met tandjes. Hier al tijdje veel stinkende poepluiers, maar ik dacht dat dat kwam doordat ze nu meer eet. Luieruitslag, vaak wakker 's nachts... Ik dacht laat ik eens in haar mond voelen. En ja hoor, bovenin een scherp randje te voelen :') Verklaart meteen alles :7
pi_173963615
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:25 schreef Quoi het volgende:

En hoe vinden jullie onze CosyMaxi ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Max was in de auto in slaap gevallen, dus maar weer eens eruit geklikt en mee naar binnen genomen. Spierballen!! Na onze vakantie volgende week mag hij in een type 1 autostoel.

Oja, en bepaald niet in zijn genderneutrale outfit :+
O+ lekker doortukken O+

En haske genderneutraal toch. Gaat er juist om dat dingen niet onder een gender worden gelabelt. Dus dit kan voor zowel een jongen als een meisje :Y.
  zondag 24 september 2017 @ 14:04:54 #83
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173964302
Alles kan vind ik. Al durf ik zijn maillotje niet meer aan te trekken. Vorige keer werd hij daarna ziek :P

Miezziej, wij doen mee met de poepluiers. Hier krijgt Max net zijn derde romper aan :D
pi_173975790
Ik ga hier deze week een paar kinderdagverblijven bellen. :o

Even kijken waar onze vent naar toe mag 1 keer in de week. Hij snakt naar contact met andere kindjes, dus oké dan. :+
:)
  zondag 24 september 2017 @ 21:28:46 #85
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173976555
Heeft 'ie een verzoekje ingediend Soof? :P Succes!

Iemand nog tips voor entertainment tijdens het vliegen? We gaan tot nu toe tabletloos door het leven, maar ik twijfel of we er toch niet eentje moeten aanschaffen. Filmpjes zijn soms wel de enige manier om 'm op schoot te houden en zijn ook lifesavers tijdens het wassen 's avonds.
  zondag 24 september 2017 @ 21:31:44 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173976680
Nou ja, Teletubbies doet het hier altijd fantastisch, net als Sesamstraat, TicTac, Nijntje krijgt dansles en Pingu.
En Sean Paul, maar dat komt door mij :@

Of zo'n pianoapp is ook leuk, kan hij op toetsen drukken en geluid maken.

Hier is een bak waar ze blokjes in kan mikken (geen vormenstoof want die snapt ze nog niet) en eruit kan halen en weer erin keer 300 ook altijd een hit

Prachtig, de herfst daar O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173976909
Gefeliciteerd nog met T, jagar! *O*

Waar laten jullie de beentjes bij het achterwaarts vervoer in de MC? Ik moest ze op het laatst zowat opvouwen joh! Dus hebben daarmee het eerste jaar niet gered.
pi_173976919
Bumba ^O^ ik heb gisteren een aflevering van een uur gedownload van YouTube om de autoreis over twee weken te overleven. L haat in de auto rijden. Auto's zelf zijn dan wel weer leuk |:(
En speelgoed auto's (bij de action hebben ze wat van een euro, ideaal) en ringentoren kan hij zich een hele tijd mee vermaken.
  zondag 24 september 2017 @ 21:40:09 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173976975
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 21:38 schreef Sara82 het volgende:

Waar laten jullie de beentjes bij het achterwaarts vervoer in de MC? Ik moest ze op het laatst zowat opvouwen joh! Dus hebben daarmee het eerste jaar niet gered.
Bij ons kun je 'm naarmate ze ouder/langer worden verder weg plaatsen op de standaard waardoor er meer beenruimte is
pi_173977008
Boekjes lezen op schoot? Spelen met een oude sleutelbos. Heen en weer lopen op zoek naar andere kindjes. Een tablet is ook wel fijn ja, hebben wij ook nog niet. Nijntje, bumba, teletubbies en zandkasteel doen het hier goed. En eten doet het ook altijd goed :') . Een cracker en ze is weer even zoet.
pi_173978039
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 21:28 schreef Quoi het volgende:
Heeft 'ie een verzoekje ingediend Soof? :P Succes!

Iemand nog tips voor entertainment tijdens het vliegen? We gaan tot nu toe tabletloos door het leven, maar ik twijfel of we er toch niet eentje moeten aanschaffen. Filmpjes zijn soms wel de enige manier om 'm op schoot te houden en zijn ook lifesavers tijdens het wassen 's avonds.
Ja :P Nee hij trekt echt naar andere kindjes toe, gun hem meer van dat soort contacten.

Oh, vliegen! Stoer dat je het gaat doen. :) Zit je lang in het vliegtuig?
pi_173978069
Teletubbies doen het hier ook goed. Alleen er is 1 aflevering met een beer en een boze leeuw die hij heel eng vindt. :')
  zondag 24 september 2017 @ 22:19:35 #93
327807 Mariposas
יה&#14
pi_173978113
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 21:38 schreef Sara82 het volgende:

In kikkerhouding of gestrekt, wat het kind er zelf mee doet. Het ziet er voor ons misschien niet zo comfortabel uit maar kinderen zijn flexibel en als ze niet beter weten.... :)
Zie bijvoorbeeld :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zondag 24 september 2017 @ 22:19:43 #94
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173978117
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 22:17 schreef Soof-87 het volgende:
Teletubbies doen het hier ook goed. Alleen er is 1 aflevering met een beer en een boze leeuw die hij heel eng vindt. :')
Dat is ook écht een rare scene man... Vooral dat ze nog even expliciet benoemen dat het 'een enge leeuw' is :')

Larf doet het geen fuck, net als toen een vriendin in Hell Demon Voice (met zo'n appje kan je je stem vervormen) een slaapliedje zong.
Ze kijkt alleen maar van 'had je wat?'

Maar ik vind het een gek stuk voor kinderen ja.
  zondag 24 september 2017 @ 23:13:41 #95
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173979580
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 22:16 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Ja :P Nee hij trekt echt naar andere kindjes toe, gun hem meer van dat soort contacten.

Oh, vliegen! Stoer dat je het gaat doen. :) Zit je lang in het vliegtuig?
Anderhalf uur maar :P

Hier voor de tweede keer gillend wakker. Nu maar even beneden en braaf aan het spelen. Alleen willen wij wel naar bed :')
Gezien alle strontzooi zal het wel tandjesgerelateerd zijn.
  zondag 24 september 2017 @ 23:17:05 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173979650
Ah balen Quoi!

Houdini Larf hier weet zich steeds uit het tuigje van de kinderstoel (DanChair) te wurmen en gaat dan vrolijk staan (en op de tafel klimmen etc als ik niet zou ingrijpen...)

Doodeng. Ze heeft een buikje wat niet heel breed is, maar haar bekken/kont is nog smaller, dus tuigje nog strakker aansnoeren werkt niet.

Geen idee hoe dit nu weer op te lossen tot ze oud genoeg is om zonder tuigje te kunnen.
Arggggggg
pi_173979725
Molo het voetenplankje lager doen zodat ze zich niet af kan zetten?
  zondag 24 september 2017 @ 23:24:22 #98
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173979793
Ze is nogal flexibel, dus het is de zitting waar ze haar pootjes op wurmt en op gaat staan

Ik zit nu te kijken naar losse vijfpuntsharnasjes ofzo. Die aan stoel bevestigen oid
pi_173980088
Hier ook zo'n klimgeit, kan echt niet de vijfpuntsgordel vergeten anders zit ze op de eettafel :D.
pi_173980103
Ik ken jullie stoel niet maar wij hebben zo'n looptuigje van de prenatal als harnas voor de kinderstoel. Werkt als een tiet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')