Ehhhh.... ik ga erover nadenken (of je een verzoekje mag doen) (en daarna nog of ik het ook draai)quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:08 schreef Dj_Vout het volgende:
Mag ik ook een verzoekje doen?
Ah toe.... mag ik?
quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ehhhh.... ik ga erover nadenken (of je een verzoekje mag doen) (en daarna nog of ik het ook draai)
* Elfletterig is mentaal nog herstellende van Er Wordt Gepaard Op De Gang
Fluister het maar heel zachtjes dan...quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Ik zal me deze keer gedragen.
Die Melting zit me constant te k*tten.![]()
lekker makkelijk om Melting de schuld te gevenquote:Op dinsdag 19 september 2017 21:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Ik zal me deze keer gedragen.
Die Melting zit me constant te k*tten.![]()
Ik ga mijn 1e biertje pakken, proostquote:
Dat is zeker makkelijk..... vooral als hij niet oplet.quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
lekker makkelijk om Melting de schuld te geven
[..]
Ik ga mijn 1e biertje pakken, proost
Proost!quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
lekker makkelijk om Melting de schuld te geven
[..]
Ik ga mijn 1e biertje pakken, proost
Zeg!quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:15 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat is zeker makkelijk..... vooral als hij niet oplet.
Ik zag je edit.quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:16 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit nummer gaandeweg beter worden. (en dan bedoel ik dat confidence man van daarnet)
Rare track, maar wel lekkerquote:Op dinsdag 19 september 2017 21:16 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit nummer gaandeweg beter worden. (en dan bedoel ik dat confidence man van daarnet)
Jij of just me?quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
Up All Night.... en dan te veel zuipen zeker....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |